boeken kopen en boeken lezen zijn twee compleet verschillende hobby'squote:Op zondag 20 juli 2025 21:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Boekenkast is sneller gevuld dan leeg te lezen
1 seconde verschilquote:Op zondag 20 juli 2025 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook 2 verschillende hobby's
GMTAquote:
Leeg...lezen?quote:Op zondag 20 juli 2025 21:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Boekenkast is sneller gevuld dan leeg te lezen
Schandalig. Dierenleed ditquote:Op zondag 20 juli 2025 21:26 schreef Ama het volgende:
Ik wil geen ruimte maken.
[ link | afbeelding ]
Ik heb hier thuis ook een dier dat vindt dat hem alleen maar dierenleed wordt aangedaanquote:
als je een boek uitleest verdwijnt hij in een puf van rookquote:Op zondag 20 juli 2025 21:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Leeg...lezen?
*kijkt naar daar waar ooit een muur was*
Wat is leeg?
Ik ben ze allemaal in chronologische volgorde aan het kijken. Wel spijt van maar moet het afmaken van mezelf.quote:Op zondag 20 juli 2025 21:30 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat ik maar de eerste Avengers aan ga zetten zo. Het downlo... uhh... legaal kopen van de disc is klaar
paar jaar geleden ook gedaanquote:Op zondag 20 juli 2025 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ze allemaal in chronologische volgorde aan het kijken. Wel spijt van maar moet het afmaken van mezelf.
En de derde Spider-Man is nergens te streamen maar het duurt nog even voor ik zover ben.quote:Op zondag 20 juli 2025 21:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
paar jaar geleden ook gedaan
its... a lot
incl eigen postcode?:quote:
schandalig!!quote:
ja heb ik doorgegeven, hij klopte vanochtend aan maar had er geen zin inquote:
ja inderdaad, nu ben ik mn streak kwijt en heb ik er 7 op 1330 verkeerd gesorteerdquote:
quote:Op zondag 20 juli 2025 21:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ze allemaal in chronologische volgorde aan het kijken. Wel spijt van maar moet het afmaken van mezelf.
Uhuh.quote:Op zondag 20 juli 2025 21:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
paar jaar geleden ook gedaan
its... a lot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |