Eigenlijk gaat het al mis op het moment dat je voorbij de A9 bent. En dan achter het Noordzeekanaal kom je al helemaal in een andere wereld. We kennen allemaal Volendam, maar dat is het puntje van de ijsberg.quote:Op zondag 20 juli 2025 18:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
exgenoot belt mij terug
"jij had gebeld"
ja, en appjes gestuurd met waarom
duh
"de dierenambulance heeft de hond gevonden"
hij zegt "daar was ik al bang voor"
echt wtf gebeurd er daar in noord holland mensen
Zo blij dat ik daar nooit meer hoef te zijnquote:Op zondag 20 juli 2025 18:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat het al mis op het moment dat je voorbij de A9 bent. En dan achter het Noordzeekanaal kom je al helemaal in een andere wereld. We kennen allemaal Volendam, maar dat is het puntje van de ijsberg.
Ik zou in eerste instantie tegen enkele Noord-Hollandse teams spelen komend seizoen. Nu ben ik gezegend met Rotterdam e.o., Breda en Vlissingenquote:Op zondag 20 juli 2025 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo blij dat ik daar nooit meer hoef te zijn
de duitsers hebben hun best gedaan ook om dat weg te vagen maar helaasquote:Op zondag 20 juli 2025 18:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik wist niet eens dat Vlissingen een echte plek was.
Afvoerputje van NL. De Engelse naam is niet voor niets Flushing...quote:Op zondag 20 juli 2025 18:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik wist niet eens dat Vlissingen een echte plek was.
Welke sukkel blaast dan ook de dijk bij Westkapelle op in plaats van dichter bij Vlissingen?quote:Op zondag 20 juli 2025 18:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de duitsers hebben hun best gedaan ook om dat weg te vagen maar helaas
kan mij goed voorstellen dat dat wat vreemd isquote:Op zondag 20 juli 2025 19:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wel een beetje vreemd. Hier hangt in de gezamenlijke hal een bord met het weekrooster van het personeel voor die week per dag(deel)
Nu staat er na donderdagochtend niemand meer op....
ik wil ook regen en onweerquote:Op zondag 20 juli 2025 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Eerst nog wat extra regentjes en onweertjes.
Nu kan hij het regelen?quote:Op zondag 20 juli 2025 18:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
exgenoot belt mij terug
"jij had gebeld"
ja, en appjes gestuurd met waarom
duh
"de dierenambulance heeft de hond gevonden"
hij zegt "daar was ik al bang voor"
@essnhills @IJsdraakjequote:Op zondag 20 juli 2025 18:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
vast wel, zo niet... zou ook niet weten wat ik kan doenquote:
Lijkt me ook beste instelling om te hebben voor nu.quote:Op zondag 20 juli 2025 20:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vast wel, zo niet... zou ook niet weten wat ik kan doen
dat en keihard let it go aanzettenquote:Op zondag 20 juli 2025 20:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me ook beste instelling om te hebben voor nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |