SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Ja, ik dacht weer dat het aan mij lag maar het duurt allemaal eventjes inderdaad.How can I make this topic about me?![]()
Hoe gaat het met Ambar? Ben je al aan het werk en gaat het goed als Ambar de hele dag alleen thuis moet zijn?quote:How can I make this topic about me?![]()
Ja al 3 weken ofzo en hij is dan de ochtend alleen. Dan kom ik terug gaan we wandelen en ga ik 's middags thuis verder aan de slag.quote:Op zondag 20 juli 2025 10:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Ambar? Ben je al aan het werk en gaat het goed als Ambar de hele dag alleen thuis moet zijn?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Da's erg fijn. Een hond die niet goed alleen kan zijn (zoals de onze vroeger) en de boel bij elkaar jankt, da's zeker niet tof.How can I make this topic about me?![]()
Hij vindt het niet leuk, maar hij gaat wel rustig liggenquote:Op zondag 20 juli 2025 10:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Da's erg fijn. Een hond die niet goed alleen kan zijn (zoals de onze vroeger) en de boel bij elkaar jankt, da's zeker niet tof.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
k gebruik nooit een fohn laat het gewoon zo drogenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee dit is irritant. Buurvrouw haar hond jenkt de hele dagquote:Op zondag 20 juli 2025 10:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Da's erg fijn. Een hond die niet goed alleen kan zijn (zoals de onze vroeger) en de boel bij elkaar jankt, da's zeker niet tof.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Oh, vreselijk.quote:Op zondag 20 juli 2025 10:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee dit is irritant. Buurvrouw haar hond jenkt de hele dagHow can I make this topic about me?![]()
Ik kreeg net al een error in beeld geen FOK!quote:Op zondag 20 juli 2025 10:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, ik dacht weer dat het aan mij lag maar het duurt allemaal eventjes inderdaad.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het is erg langzaam ja.quote:Op zondag 20 juli 2025 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kreeg net al een error in beeld geen FOK!How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: