Ze hebben tegenwoordig bij een aantal attracties virtuele wachtrijen en je kan gebruikmaken van de snellere wachtrij voor mensen die in hun eentje zijn. Het hoeft dus niet zo'n drama te zijn.quote:Op zondag 20 juli 2025 10:30 schreef SnodeSnuiter het volgende:
65 minuten in de rij staan per attractie genot
Veel plezier
TS is met kleine kinderen m, alleen de virtuele wachtrij zou een optie zijnquote:Op zondag 20 juli 2025 10:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig bij een aantal attracties virtuele wachtrijen en je kan gebruikmaken van de snellere wachtrij voor mensen die in hun eentje zijn. Het hoeft dus niet zo'n drama te zijn.
Geen autistenpas hebben en overal langs skippenquote:Op zondag 20 juli 2025 10:30 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Veel plezier
Hang je wel een bordje om je nek dat je niet bij de Efteling hoort voordat mensen allemaal papier in je bek rammen ???quote:
Geen jaarabonnement hebbenquote:
Één van de suites voor 6 personen is 1800 euro voor een nacht. Samen met eten en drinken en giftshop kan je dan voor je gezin 2100 euro uitgeven om een dag of twee ergens in de rij te staanquote:
Gewoon de Efteling afhuren voor een weekend en alle FOK!kers met een abonnement naar binnen latenquote:Op zondag 20 juli 2025 12:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
TS heeft 5 miljoen gewonnen, volgende keer fok meet in de Efteling op kosten van @:roos94
dus met alle 7 usersquote:Op zondag 20 juli 2025 13:20 schreef SwJ het volgende:
[..]
Gewoon de Efteling afhuren voor een weekend en alle FOK!kers met een abonnement naar binnen laten
20 euro p m. Mag je zelf uitrekenen na hoeveel bezoekjes je dat eruit hebt.quote:Op zondag 20 juli 2025 13:21 schreef SwJ het volgende:
[..]
https://www.efteling.com/(...)illende-abonnementen![]()
Dat is heel veel Schultenbrau.
Hallo het is zondag he.quote:Op zondag 20 juli 2025 14:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
20 euro p m. Mag je zelf uitrekenen na hoeveel bezoekjes je dat eruit hebt.
Succes
Mongol met klompvoeten die niet in Joris en de Draak mag, got it.quote:Op zondag 20 juli 2025 14:26 schreef opgebaarde het volgende:
Leuk, ik ben er morgen ook, maar al wel voor tienen
Omschrijving. Goddelijke lichaam, knappe kop, beetje krullend haar en prachtige kleren. Verder: Leuk, charmant. Oftewel een echte adonis.
Klompvoeten passen er prima inquote:Op zondag 20 juli 2025 14:55 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Mongol met klompvoeten die niet in Joris en de Draak mag, got it.
Koopje dusquote:Op zondag 20 juli 2025 14:36 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Hallo het is zondag he.
Volgens Google AI heb je het er na 6 bezoekjes in het jaar er uit.
Indd abo is mega cheap, als je dichtbij woont. Als je 2.5 uur moet reizen (enkele reis) dan niet meer zoquote:
Wat een zure zult.quote:Op zondag 20 juli 2025 14:55 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Mongol met klompvoeten die niet in Joris en de Draak mag, got it.
Is open tot 22.00 pikquote:Op zondag 20 juli 2025 12:46 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoezo ga je dan pas halverwege de dag en niet direct als het open is?
Met een paar van die toetsenbordridders van Fok!, (waar ik er zelf waarschijnlijk ook 1 van ben) die voor een dagje van hun zolder afkomen samen naar de Efteling? Alsof de Jostiband een dagje uit heeft, maar dan wel alleen de triangel- en blokfluitspelers... Nee, dank je, ik pas even...😂quote:Op zondag 20 juli 2025 13:20 schreef SwJ het volgende:
[..]
Gewoon de Efteling afhuren voor een weekend en alle FOK!kers met een abonnement naar binnen laten
gezelliequote:Op zondag 20 juli 2025 17:54 schreef Aberkullie het volgende:
Ah jammer, @:Fok-it @:FlippingCoin @:Kaneelstokje @:niels0kurovski @:Solotovski en @:Flitsbezorger gaan morgen
meestal voldoet 1 bezoekje per 4-5 jaar welquote:Op zondag 20 juli 2025 14:36 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Hallo het is zondag he.
Volgens Google AI heb je het er na 6 bezoekjes in het jaar er uit.
Als je nou pretparkgek bent en geen kinderen meesleept, dan zie ik het wel voor me, dat je een paar keer per jaar gaat. Verder moet je de Efteling wel magisch houden ja.quote:Op zondag 20 juli 2025 18:39 schreef mschol het volgende:
[..]
meestal voldoet 1 bezoekje per 4-5 jaar wel
Ach ze hebben grote bierpullen daarquote:Op zondag 20 juli 2025 10:30 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Veel plezier
Dat ding staat er al 44 jaar.quote:Op zondag 20 juli 2025 14:45 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik moet morgen ook werken.
Dus ik wens je veel plezier morgen in de Efteling.
Ik zou best wel weer een keer naar de Efteling willen, want de laatste keer was al weer heel lang geleden. Toen was de Python er net, dus ik ben nog in geen van de nieuwe attracties geweest die ze er later bij gekregen hebben.
Zomereftelingquote:
Nou dan maar ff serieus. Efteling speelt nu 3 generaties een rol in ons leven, eerst grootouders in Den Bosch die regelmatig met kleindochteryvonneke gingen. Toen zelf met de kids, tijdens m'n kankerperiode abo genomen om er toch even uit te zijn en stappen te tellen hoe slecht het ging of juist hoe goed. Nu kleinkinderen en ook die hebben de liefde voor de Efteling over geërfd. De magie blijft.quote:Op zondag 20 juli 2025 18:45 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Als je nou pretparkgek bent en geen kinderen meesleept, dan zie ik het wel voor me, dat je een paar keer per jaar gaat. Verder moet je de Efteling wel magisch houden ja.
Fokkers krijgen kortingquote:Op zondag 20 juli 2025 13:21 schreef SwJ het volgende:
[..]
https://www.efteling.com/(...)illende-abonnementen![]()
Dat is heel veel Schultenbrau.
quote:Bezoekers met een beperking
Bezoekers met een beperking krijgen ¤ 5,- per maand of ¤ 50,- per jaar korting op het gekozen abonnement.
Die zijn laveloos door de Schultenbrauquote:Op maandag 21 juli 2025 04:39 schreef Invisibli het volgende:
Ik zal zwaaien, sta met mijn familie in het land van laaf.
Of zijn de laven er ondertussen uitgezet? Ben al weer een jaartje of 5 niet meer geweest.
Oh leuk dan mag je ook gewoon in de Baronquote:Op maandag 21 juli 2025 15:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je mag mij best opmeten. Iets tussen de 1.82 en 1,84 schat ik zo in
Met kleine kinderen skip je sowieso een hoop achtbanen. Ben vorig jaar op een dag geweest terwijl er een hoop schoolreisjes waren. Alleen de droomvlucht was druk, verder is geen enkele scholier geïnteresseerd in Max en Moritz of de monorail.quote:Op zondag 20 juli 2025 11:04 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
TS is met kleine kinderen m, alleen de virtuele wachtrij zou een optie zijn
Max en moritz vandaag 40 min gewachtquote:Op maandag 21 juli 2025 18:43 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Met kleine kinderen skip je sowieso een hoop achtbanen. Ben vorig jaar op een dag geweest terwijl er een hoop schoolreisjes waren. Alleen de droomvlucht was druk, verder is geen enkele scholier geïnteresseerd in Max en Moritz of de monorail.
Nope, die hebben ze een aantal jaar geleden bijna volledig vernieuwd.quote:Op maandag 21 juli 2025 07:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat ding staat er al 44 jaar.
Bijna met pensioen mag ik hopen?
Waarom nu al thuis dan?quote:Op maandag 21 juli 2025 19:33 schreef roos94 het volgende:
Maar ik heb vandaag dus dik 5 uur gereisd voor een dagje efteling. Als dat geen dedication is..
? Het is toch ook jouw kind?quote:Op maandag 21 juli 2025 19:43 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan mij? Dat weet ik toch niet...
Gelukkig nog redelijk warm, ik heb eens hetzelfde weer gehad maar dan in november.quote:Op maandag 21 juli 2025 14:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
Je hebt wel een uitermate treurige dag uitgekozen voor een dagje Efteling. Het kwam hier net met bakken uit de lucht.
Ik bedoelde die user die ik quotte,niet de Python zelf.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:38 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Nope, die hebben ze een aantal jaar geleden bijna volledig vernieuwd.
Ja, ik vond de regen niet zo erg, had het bloedheet namelijkquote:Op maandag 21 juli 2025 22:03 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Gelukkig nog redelijk warm, ik heb eens hetzelfde weer gehad maar dan in november.
Wel lekker rustig dan.
Rozelijntje, werk jij niet met de app dan? Zo handig en sta je nooit lang in de rij.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja, ik vond de regen niet zo erg, had het bloedheet namelijk
Ben al een hele tijd niet in droomvlucht en symbolica geweest omdat er steeds wanneer ik er ben zo'n belachelijk lange wachtrij staat. Echt jammer.
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Rozelijntje, werk jij niet met de app dan? Zo handig en sta je nooit lang in de rij.
Snellere auto kopen dan , Zierikzee - Efteling haal je normaal gesproken in ruim een uurtje.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:33 schreef roos94 het volgende:
Maar ik heb vandaag dus dik 5 uur gereisd voor een dagje efteling. Als dat geen dedication is..
Symbolica kon ik toen zo naar binnen lopen, Droomvlucht kwartiertje. Dat was sjiek.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ja, ik vond de regen niet zo erg, had het bloedheet namelijk
Ben al een hele tijd niet in droomvlucht en symbolica geweest omdat er steeds wanneer ik er ben zo'n belachelijk lange wachtrij staat. Echt jammer.
Nee dat is met virtuele wachtrij.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 13:54 schreef roos94 het volgende:
Ik heb dat nog nooit geprobeerd eigenlijk. Je moet dan toch in de buurt blijven van de attractie ofzo?
[..]
Ik ken de virtuele wachtrij, maar je locatie moet dan toch binnen x meter zijnquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee dat is met virtuele wachtrij.
Op de app zie je meteen hoelang de wachtrij is dat is zooooo handig
Zeg dat niet te hard, voor je het weet loopt/rijdt ze 24/7 achter je aan als een stalker 😱quote:
Klopt, die kun je pas inschakelen als je er in de buurt bent.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 18:03 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik ken de virtuele wachtrij, maar je locatie moet dan toch binnen x meter zijn
240 euro per jaar betalen voor de Eftelingquote:Op zondag 20 juli 2025 14:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
20 euro p m. Mag je zelf uitrekenen na hoeveel bezoekjes je dat eruit hebt.
Succes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |