Ze hebben tegenwoordig bij een aantal attracties virtuele wachtrijen en je kan gebruikmaken van de snellere wachtrij voor mensen die in hun eentje zijn. Het hoeft dus niet zo'n drama te zijn.quote:Op zondag 20 juli 2025 10:30 schreef SnodeSnuiter het volgende:
65 minuten in de rij staan per attractie genot
Veel plezier
TS is met kleine kinderen m, alleen de virtuele wachtrij zou een optie zijnquote:Op zondag 20 juli 2025 10:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig bij een aantal attracties virtuele wachtrijen en je kan gebruikmaken van de snellere wachtrij voor mensen die in hun eentje zijn. Het hoeft dus niet zo'n drama te zijn.
Geen autistenpas hebben en overal langs skippenquote:Op zondag 20 juli 2025 10:30 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Veel plezier
Hang je wel een bordje om je nek dat je niet bij de Efteling hoort voordat mensen allemaal papier in je bek rammen ???quote:
Geen jaarabonnement hebbenquote:
Één van de suites voor 6 personen is 1800 euro voor een nacht. Samen met eten en drinken en giftshop kan je dan voor je gezin 2100 euro uitgeven om een dag of twee ergens in de rij te staanquote:
Gewoon de Efteling afhuren voor een weekend en alle FOK!kers met een abonnement naar binnen latenquote:Op zondag 20 juli 2025 12:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
TS heeft 5 miljoen gewonnen, volgende keer fok meet in de Efteling op kosten van @:roos94
dus met alle 7 usersquote:Op zondag 20 juli 2025 13:20 schreef SwJ het volgende:
[..]
Gewoon de Efteling afhuren voor een weekend en alle FOK!kers met een abonnement naar binnen laten
20 euro p m. Mag je zelf uitrekenen na hoeveel bezoekjes je dat eruit hebt.quote:Op zondag 20 juli 2025 13:21 schreef SwJ het volgende:
[..]
https://www.efteling.com/(...)illende-abonnementen![]()
Dat is heel veel Schultenbrau.
Hallo het is zondag he.quote:Op zondag 20 juli 2025 14:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
20 euro p m. Mag je zelf uitrekenen na hoeveel bezoekjes je dat eruit hebt.
Succes
Mongol met klompvoeten die niet in Joris en de Draak mag, got it.quote:Op zondag 20 juli 2025 14:26 schreef opgebaarde het volgende:
Leuk, ik ben er morgen ook, maar al wel voor tienen
Omschrijving. Goddelijke lichaam, knappe kop, beetje krullend haar en prachtige kleren. Verder: Leuk, charmant. Oftewel een echte adonis.
Klompvoeten passen er prima inquote:Op zondag 20 juli 2025 14:55 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Mongol met klompvoeten die niet in Joris en de Draak mag, got it.
Koopje dusquote:Op zondag 20 juli 2025 14:36 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Hallo het is zondag he.
Volgens Google AI heb je het er na 6 bezoekjes in het jaar er uit.
Indd abo is mega cheap, als je dichtbij woont. Als je 2.5 uur moet reizen (enkele reis) dan niet meer zoquote:
Wat een zure zult.quote:Op zondag 20 juli 2025 14:55 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Mongol met klompvoeten die niet in Joris en de Draak mag, got it.
Is open tot 22.00 pikquote:Op zondag 20 juli 2025 12:46 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Hoezo ga je dan pas halverwege de dag en niet direct als het open is?
Met een paar van die toetsenbordridders van Fok!, (waar ik er zelf waarschijnlijk ook 1 van ben) die voor een dagje van hun zolder afkomen samen naar de Efteling? Alsof de Jostiband een dagje uit heeft, maar dan wel alleen de triangel- en blokfluitspelers... Nee, dank je, ik pas even...😂quote:Op zondag 20 juli 2025 13:20 schreef SwJ het volgende:
[..]
Gewoon de Efteling afhuren voor een weekend en alle FOK!kers met een abonnement naar binnen laten
gezelliequote:Op zondag 20 juli 2025 17:54 schreef Aberkullie het volgende:
Ah jammer, @:Fok-it @:FlippingCoin @:Kaneelstokje @:niels0kurovski @:Solotovski en @:Flitsbezorger gaan morgen
meestal voldoet 1 bezoekje per 4-5 jaar welquote:Op zondag 20 juli 2025 14:36 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Hallo het is zondag he.
Volgens Google AI heb je het er na 6 bezoekjes in het jaar er uit.
Als je nou pretparkgek bent en geen kinderen meesleept, dan zie ik het wel voor me, dat je een paar keer per jaar gaat. Verder moet je de Efteling wel magisch houden ja.quote:Op zondag 20 juli 2025 18:39 schreef mschol het volgende:
[..]
meestal voldoet 1 bezoekje per 4-5 jaar wel
Ach ze hebben grote bierpullen daarquote:Op zondag 20 juli 2025 10:30 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Veel plezier
Dat ding staat er al 44 jaar.quote:Op zondag 20 juli 2025 14:45 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik moet morgen ook werken.
Dus ik wens je veel plezier morgen in de Efteling.
Ik zou best wel weer een keer naar de Efteling willen, want de laatste keer was al weer heel lang geleden. Toen was de Python er net, dus ik ben nog in geen van de nieuwe attracties geweest die ze er later bij gekregen hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |