SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/img]
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
misschien helpt de duitse helm poetsen wel als je handen jeukenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ow, dus fanatiek zijn is niet eerlijk. En je mening daarover uiten en iemand wegpesten is goed.. Hoe denken julliequote:Op zondag 20 juli 2025 01:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb het vermoeden dat die er zo ondertussen wel klaar mee is. Misschien weggepest?
Mensen (inclusief ikzelf) hadden nogal een mening over dat hij 't spel iets te fanatiek speelde en geen eerlijke kans overliet voor anderen m.b.t puntjes scoren.![]()
![]()
Pakt vijl voor extra scherpe randjesDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:
Well, life can be a riot
Draakquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ja, best handig die vijlen. Voor die extra scherpe "rant"jes
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Klinkt alsof jij wegpesten ook goed praat..quote:Op zondag 20 juli 2025 01:37 schreef Shii het volgende:
Gewoon gunnen, het is een spel, speel het niet te fanatiek.![]()
Preciesquote:Op zondag 20 juli 2025 01:37 schreef Shii het volgende:
Gewoon gunnen, het is een spel, speel het niet te fanatiek.Well, life can be a riot
Er is een verschil tussen fanatiek en het anderen onmogelijk maken..Well, life can be a riot
Niet dat ik dit spel verder ken"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Maar gezien de nogal snelle reacties op elkaar scoort niemand nu "puntjes"?
Vrouwelijke draak is iets heel anders dan de beschrijving van een draak van een vrouw.quote:Op zondag 20 juli 2025 01:37 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee ik ken een draak van een vrouw. Jij komt niet in die buurt
Heel discriminerend zelfs naar echte draken, net als iemand zwartmaken.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ja dan ben je beter in een spel dan de restquote:Op zondag 20 juli 2025 01:39 schreef Grotetijd het volgende:
Er is een verschil tussen fanatiek en het anderen onmogelijk maken..![]()
Nou je weet de rapporteer knop wel te vinden denk ikquote:Op zondag 20 juli 2025 01:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Vrouwelijke draak is iets heel anders dan de beschrijving van een draak van een vrouw.
Heel discriminerend zelfs naar echte draken, net als iemand zwartmaken.![]()
ik zit er niet meequote:Op zondag 20 juli 2025 01:39 schreef Grotetijd het volgende:
Er is een verschil tussen fanatiek en het anderen onmogelijk maken..Uw ADH vitamine Worst
Ik vind mezelf geen pestkop.quote:Op zondag 20 juli 2025 01:38 schreef Masberum het volgende:
[..]
Klinkt alsof jij wegpesten ook goed praat..![]()
Ja hoor, ik weet heel goed hoe die werktquote:Op zondag 20 juli 2025 01:42 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou je weet de rapporteer knop wel te vinden denk ikDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hoe weet jij dat nou? Heb je een relatie met haar gehad? Net zoals met je zogenaamde 'draak' van een ex? Want daar doel je op..quote:Op zondag 20 juli 2025 01:37 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee ik ken een draak van een vrouw. Jij komt niet in die buurt
En ik heb zo'n idee dat zij nogal meevalt als we haar met jou gaan vergelijken."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Nou en admins zijn niet bang om voor wat dan ook te bannen zonder uitleg dus ga je gangquote:Op zondag 20 juli 2025 01:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja hoor, ik weet heel goed hoe die werkt![]()
Echt, waarom doe je dit?!quote:"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Bring it onquote:
Well, life can be a riot
Ja dergelijke ideeen mag je hebben. Wil je het voor haar opnemen? Mij slecht neerzetten? Wat wil je met dit soort reacties bereiken als ik vragen mag?quote:Op zondag 20 juli 2025 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Heb je een relatie met haar gehad? Net zoals met je zogenaamde 'draak' van een ex? Want daar doel je op..
En ik heb zo'n idee dat zij nogal meevalt als we haar met jou gasn vergelijken.![]()
Ga je me nu vertellen wat ik moet doen?quote:Op zondag 20 juli 2025 01:44 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou en admins zijn niet bang om voor wat dan ook te bannen zonder uitleg dus ga je gang
Je kan verdomme je eigen boterham smeren!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hoezo waarom doe ik dit? Komt gewoon van de frontpage? Wat zit je dingen onnodig moeilijk proberen te maken voor iedereenquote:![]()
Ik hoef jou niet 'slecht' neer te zetten. Dat doe je zelf al.quote:Op zondag 20 juli 2025 01:45 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja dergelijke ideeen mag je hebben. Wil je het voor haar opnemen? Mij slecht neerzetten? Wat wil je met dit soort reacties bereiken als ik vragen mag?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ja mistressquote:Op zondag 20 juli 2025 01:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ga je me nu vertellen wat ik moet doen?
Je kan verdomme je eigen boterham smeren!![]()
quote:Op zondag 20 juli 2025 01:46 schreef Masberum het volgende:
[..]
Hoezo waarom doe ik dit? Komt gewoon van de frontpage? Wat zit je dingen onnodig moeilijk proberen te maken voor iedereen
Goedzoquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Wat kan ik eraan als mensen TR's doen? Het gaat er toch om of ze terecht zijn of niet en dan moet die persoon gebanned worden. Niet een topic gesloten worden.quote:Op zondag 20 juli 2025 01:47 schreef Shii het volgende:
Ga ff ergens anders discussiëren. Straks gaat het hier weer dicht door de tr's.![]()
Ik heb al 0 trs gezetquote:Op zondag 20 juli 2025 01:47 schreef Shii het volgende:
Ga ff ergens anders discussiëren. Straks gaat het hier weer dicht door de tr's.
En hoi Shii
Ow ja dat is ook zoquote:Op zondag 20 juli 2025 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoef jou niet 'slecht' neer te zetten. Dat doe je zelf al.![]()
Waar komt deze kwoot ineens vandaan? Zit whiskers hier?quote:Op zondag 20 juli 2025 01:45 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja dergelijke ideeen mag je hebben. Wil je het voor haar opnemen? Mij slecht neerzetten? Wat wil je met dit soort reacties bereiken als ik vragen mag?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik ga sociaal best goed eigenlijkquote:
In tegenstelling tot sommige anderen die ik 'ken'.."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ja mee eens, ik ben zelf ook niet van de TR's, maar verbaas me er altijd over dat er blijkbaar nogal wat ge'TR'd wordt.quote:Op zondag 20 juli 2025 01:48 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wat kan ik eraan als mensen TR's doen? Het gaat er toch om of ze terecht zijn of niet en dan moet die persoon gebanned worden. Niet een topic gesloten worden.Hoi.quote:![]()
![]()
Hoe is het met jou? Laat op nogquote:Op zondag 20 juli 2025 01:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja mee eens, ik ben zelf ook niet van de TR's, maar verbaas me er altijd over dat er blijkbaar nogal wat ge'TR'd wordt.
[..]
Hoi.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nee kom op, jij bent 1 van de weinigen die nooit ruzie met mij zoekt en altijd netjes isquote:Op zondag 20 juli 2025 01:53 schreef Shii het volgende:
[..]
In het weekend ben ik wel vaker laat op hoor, maar ga zo maar eens slapen denk ik.![]()
Uhh, nee. Maar ik waardeer je aanbodquote:"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
2 Uur ondertussenWell, life can be a riot
En ja ik begrijp dat je UI niet netjes is, de vloer aanvegen met iedereen etc. Maar dat is fictief dus niet erg![]()
Onvriendschappelijke knuffel dan?quote:Op zondag 20 juli 2025 01:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhh, nee. Maar ik waardeer je aanbod![]()
Is er iets Masberum? Je bent zo kort vandaagquote:Op zondag 20 juli 2025 01:55 schreef Masberum het volgende:
En ja ik begrijp dat je UI niet netjes is, de vloer aanvegen met iedereen etc. Maar dat is fictief dus niet ergDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dat is een heel goed ideequote:Op zondag 20 juli 2025 01:53 schreef Shii het volgende:
[..]
In het weekend ben ik wel vaker laat op hoor, maar ga zo maar eens slapen denk ik.
Liever geen knuffel. Verder wens ik je vooral veel zelfreflectie toe. En niks naars ofzoquote:"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ik veeg niet de vloer aan met iedereen, maar dat zijn de berichten van mij die geveegd worden.quote:Op zondag 20 juli 2025 01:55 schreef Masberum het volgende:
En ja ik begrijp dat je UI niet netjes is, de vloer aanvegen met iedereen etc. Maar dat is fictief dus niet erg![]()
Maar dat is alweer even geleden, maar ik houd de UI maar even zo.![]()
Ja ik leer van mijn fouten. Veel typen betekent niet meer puntenquote:Op zondag 20 juli 2025 01:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Is er iets Masberum? Je bent zo kort vandaag![]()
Zelfreflectie is naar voor iemand waarbij zelfreflectie veel nare emoties teweeg brengtquote:Op zondag 20 juli 2025 01:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Liever geen knuffel. Verder wens ik je vooral veel zelfreflectie toe. En niks naars ofzo![]()
Ja je veegt de vloer niet met mij aan natuurlijk. Dus nee niet met iedereenquote:Op zondag 20 juli 2025 01:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik veeg niet de vloer aan met iedereen, maar dat zijn de berichten van mij die geveegd worden.![]()
Maar dat is alweer even geleden, maar ik houd de UI maar even zo.![]()
Zelfreflectie is fantastischquote:Op zondag 20 juli 2025 01:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Liever geen knuffel. Verder wens ik je vooral veel zelfreflectie toe. En niks naars ofzo
Well, life can be a riot
Nee zeker helpt veel typen niet. Wel mooi dat je al lerende bent.quote:Op zondag 20 juli 2025 01:57 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja ik leer van mijn fouten. Veel typen betekent niet meer puntenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Kom op zeg..quote:Op zondag 20 juli 2025 01:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
Zelfreflectie is naar voor iemand waarbij zelfreflectie veel nare emoties teweeg brengt"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
quote:Op zondag 20 juli 2025 01:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
Zelfreflectie is naar voor iemand waarbij zelfreflectie veel nare emoties teweeg brengt
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
Kom op zegquote:Op zondag 20 juli 2025 01:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee zeker helpt veel typen niet. Wel mooi dat je al lerende bent.
Krijg echt hoofdpijn van die beredenering
Well, life can be a riot
Paracetamol slikken.quote:Op zondag 20 juli 2025 02:00 schreef Grotetijd het volgende:
Krijg echt hoofdpijn van die beredenering
Nagels vijlen?quote:Op zondag 20 juli 2025 02:00 schreef Grotetijd het volgende:
Krijg echt hoofdpijn van die beredeneringDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Verbeter DTS, begin bij jezelfquote:Well, life can be a riot
Jij eerstquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Die zijn allemaal al vrij kortquote:Well, life can be a riot
Nou wij hadden in het verleden weleens discussie herinner ik me, maar wat mij betreft verdient iedereen een nieuwe kans en reageer ik op hoe je nu post en zal niet meteen negatief reageren.quote:Op zondag 20 juli 2025 01:54 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee kom op, jij bent 1 van de weinigen die nooit ruzie met mij zoekt en altijd netjes is![]()
Teennagels danquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Vogel het zelf maar uit.quote:
Godsamme zeg.."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Jij bent altijd gezelligquote:Op zondag 20 juli 2025 02:03 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou, jij wil mij niet echt weg hebben denk ik
Ja als je niet correct reageert dan krijg je discussies. Niet alleen met mij maar met iedereen. Dat je je daarover heen hebt gezegt is goed.. maar betekent niet dat je mij direct in een 'dader hokje' moet plaatsen. Ik weet niet eens waar je het over hebtquote:Op zondag 20 juli 2025 02:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou wij hadden in het verleden weleens discussie herinner ik me, maar wat mij betreft verdient iedereen een nieuwe kans en reageer ik op hoe je nu post en zal niet meteen negatief reageren.![]()
Kop in het zand?quote:Op zondag 20 juli 2025 02:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou wij hadden in het verleden weleens discussie herinner ik me, maar wat mij betreft verdient iedereen een nieuwe kans en reageer ik op hoe je nu post en zal niet meteen negatief reageren.![]()
Niet lullig bedoeld overigens
Bord voor de kop ookquote:Op zondag 20 juli 2025 02:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kop in het zand?![]()
Niet lullig bedoeld overigensWell, life can be a riot
Is het erg als ik vind dat je als een Karen klinkt?quote:Op zondag 20 juli 2025 02:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vogel het zelf maar uit.
Godsamme zeg..![]()
Dan ben jij niet goed bij je hoofdquote:![]()
Nee, ik weet wie het zegtquote:Op zondag 20 juli 2025 02:05 schreef Masberum het volgende:
[..]
Is het erg als ik vind dat je als een Karen klinkt?
Denk dat 't sarcastisch bedoeld isquote:Op zondag 20 juli 2025 02:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan ben jij niet goed bij je hoofd
Well, life can be a riot
Bolkquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Oh wacht, geen zin in dit gezeik van allerlei kanten en aanpraten van dingen. Welterusten en veel plezier met elkaar.![]()
![]()
Geen noodzaak om het aan te kondigenquote:Op zondag 20 juli 2025 02:07 schreef Shii het volgende:
Oh wacht, geen zin in dit gezeik van allerlei kanten en aanpraten van dingen. Welterusten en veel plezier met elkaar.![]()
Ik mis gelukkig toch de helft van het gesprek, fijn dat je er even was shiiquote:Op zondag 20 juli 2025 02:07 schreef Shii het volgende:
Oh wacht, geen zin in dit gezeik van allerlei kanten en aanpraten van dingen. Welterusten en veel plezier met elkaar.
Slaap lekker ShiiWell, life can be a riot
Ben je er klaar mee?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Welk gesprek?quote:Op zondag 20 juli 2025 02:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik mis gelukkig toch de helft van het gesprek, fijn dat je er even was shii
Shii is een geweldige lieve vrouwDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nou, ik heb niks verkeerds gezegd maar uit ervaring weet ik dat ik al op de grens van een ban zit, de policy wordt niet echt gevolgd, dus ik twijfelquote:![]()
Ik heb geen idee eigenlijk en dat is heerlijk.quote:
Nou, blijkbaar heb ik vroeger ruzie met haar gehad, ik heb niet zomaar met iemand ruzie dus dat weet ik niet hoorquote:![]()
Over heerlijk gesproken. Tijd voor een stuk watermeloen!quote:Op zondag 20 juli 2025 02:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk en dat is heerlijk.
Ik heb houten shotglazen gekregen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Oh man dat is zo gruwelijk lekker he!quote:Op zondag 20 juli 2025 02:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Over heerlijk gesproken. Tijd voor een stuk watermeloen!Well, life can be a riot
Je gaf wat serieuze reacties op iets wat niet serieus was bedoeld, maar ik merk dat je misschien wat moe bent en daardoor de zin niet meer van de onzin kunt scheidenquote:Op zondag 20 juli 2025 02:10 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou, ik heb niks verkeerds gezegd maar uit ervaring weet ik dat ik al op de grens van een ban zit, de policy wordt niet echt gevolgd, dus ik twijfelDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op zondag 20 juli 2025 02:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Over heerlijk gesproken. Tijd voor een stuk watermeloen!
Nou heeft niks met moeheid of intelligentie te maken. Kan je aangeven wat niet serieus was bedoeld waar ik wel serieus op reageerde?quote:Op zondag 20 juli 2025 02:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Je gaf wat serieuze reacties op iets wat niet serieus was bedoeld, maar ik merk dat je misschien wat moe bent en daardoor de zin niet meer van de onzin kunt scheiden![]()
Ik ga niet terugscrollenquote:Op zondag 20 juli 2025 02:14 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou heeft niks met moeheid of intelligentie te maken. Kan je aangeven wat niet serieus was bedoeld waar ik wel serieus op reageerde?
Ik heb ook nog iets anders voor je.quote:Op zondag 20 juli 2025 02:13 schreef Masberum het volgende:
Ja heerlijk, een stuk watermeloen in mijn mond
![]()
Oke.. laten we het er dan maar op houden dat ik niet moe ben maar minder intelligent dan dat ik denk dat ik ben. Want jij bent intelligent dus is de kans groot dat ik ongelijk hebquote:![]()
Nee bedankt ik koop niet aan de deurquote:Op zondag 20 juli 2025 02:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb ook nog iets anders voor je.![]()
quote:Op zondag 20 juli 2025 02:12 schreef Masberum het volgende:
Maar goed ik ga nu ook ongeveer slapen. Tenzij mensen willen dat ik echt blijf... .......Gaan jullie samen een liedje uitbrengen?quote:Op zondag 20 juli 2025 02:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh man dat is zo gruwelijk lekker he!
Epische samenwerking.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou ja, juist wel. Zegt iets zonder het te willen onderbouwen. Hetzelfde als ieder ander hier.quote:Op zondag 20 juli 2025 02:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Deze vrouw speelt geen spelletjes.![]()
Wat?quote:Op zondag 20 juli 2025 02:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Gaan jullie samen een liedje uitbrengen?
Epische samenwerking.Well, life can be a riot
Nee laat maar ik dacht dat die andere possetje was maar is die andere.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mikey!quote:Op zondag 20 juli 2025 02:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Gaan jullie samen een liedje uitbrengen?
Epische samenwerking.
Het is hier geen afweging van wel of niet gebruik maken van intelligentie.quote:Op zondag 20 juli 2025 02:16 schreef Masberum het volgende:
[..]
Oke.. laten we het er dan maar op houden dat ik niet moe ben maar minder intelligent dan dat ik denk dat ik ben. Want jij bent intelligent dus is de kans groot dat ik ongelijk heb
Een hoog of laag iq hebben is niet het belangrijksteDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ow dus ik ben minder dan possetje!quote:Op zondag 20 juli 2025 02:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee laat maar ik dacht dat die andere possetje was maar is die andere.![]()
Minder dan Possetje. Nou dan ben je écht niks waard
Well, life can be a riot
Nou naast kennis is dat hier wel belangrijk. EQ vast ook wel wat maar jaquote:Op zondag 20 juli 2025 02:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is hier geen afweging van wel of niet gebruik maken van intelligentie.
Een hoog of laag iq hebben is niet het belangrijkste![]()
Proberen me uit te dagen gaat ook niet werken, je kan zelf het topic ook even teruglezen natuurlijk.quote:Op zondag 20 juli 2025 02:18 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja, juist wel. Zegt iets zonder het te willen onderbouwen. Hetzelfde als ieder ander hier.
Succes
possetje valt niet echt mensen aanquote:Op zondag 20 juli 2025 02:20 schreef Grotetijd het volgende:
Minder dan Possetje. Nou dan ben je écht niks waardUw ADH vitamine Worst
Luiheid is niet iets om trots op te zijnquote:Op zondag 20 juli 2025 02:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Proberen me uit te dagen gaat ook niet werken, je kan zelf het topic ook even teruglezen natuurlijk.
Succes![]()
Een ander voor je laten werken wel zekerquote:Op zondag 20 juli 2025 02:22 schreef Masberum het volgende:
[..]
Luiheid is niet iets om trots op te zijnDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op zondag 20 juli 2025 02:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
possetje valt niet echt mensen aanhema
Possetje doet volgens mij sowieso helemaal niets meer op internet toch?quote:Op zondag 20 juli 2025 02:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
possetje valt niet echt mensen aanWell, life can be a riot
Vind je het leuk om op de Wii tegen elkaar te pingpongen?quote:Op zondag 20 juli 2025 02:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Een ander voor je laten werken wel zeker![]()
Hema, de man die alles kan. Bolker van het eerste uur, altijd vrolijk, nooit zuur.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
die is hier al een tijde keihard terug onder een andere naam hoorquote:Op zondag 20 juli 2025 02:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Possetje doet volgens mij sowieso helemaal niets meer op internet toch?Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 20 juli 2025 02:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Possetje doet volgens mij sowieso helemaal niets meer op internet toch?
De mensenkennis is duidelijk niet optimaal hier
nou ja, er zijn anders wel mensen waar ik wel flink zuur van wordquote:Op zondag 20 juli 2025 02:25 schreef KillemWieft het volgende:
Hema, de man die alles kan. Bolker van het eerste uur, altijd vrolijk, nooit zuur.Uw ADH vitamine Worst
Marrequote:Op zondag 20 juli 2025 02:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die is hier al een tijde keihard terug onder een andere naam hoor
Jij werd door Haags altijd vakkundig het topic uitgejaagd. Possetje zijn best bekeken filmpje ging over hem.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nooit wat van gemerkt.quote:Op zondag 20 juli 2025 02:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nou ja, er zijn anders wel mensen waar ik wel flink zuur van word
Waar wel? Iedereen maakt fouten en vrijwel iedereen zitten die fouten voor zichzelf goed te praten. Soms ook vanwege gebrek aan intellect. Je bent naief dat je denkt dat je veel mensenkennis hebt.quote:Op zondag 20 juli 2025 02:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
De mensenkennis is duidelijk niet optimaal hier![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hé?quote:Op zondag 20 juli 2025 02:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij werd door Haags altijd vakkundig het topic uitgejaagd. Possetje zijn best bekeken filmpje ging over hem.![]()
Ik ben naïef? Okquote:Op zondag 20 juli 2025 02:27 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waar wel? Iedereen maakt fouten en vrijwel iedereen zitten die fouten voor zichzelf goed te praten. Soms ook vanwege gebrek aan intellect. Je bent naief dat je denkt dat je veel mensenkennis hebt.
![]()
R.I.P DTS.![]()
Nee jij?quote:Op zondag 20 juli 2025 02:28 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb je al zin in het nieuwe seizoen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-07-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 1762 / +114 / +0 / 5609 / 6330
2. FreshFruit / 1067 / +0 / +0 / 1675 / 2212
3. gebrokenglas / 669 / +21 / +0 / 2228 / 2689
4. KillemWieft / 628 / +10 / +0 / 476 / 700
5. MooieTop6 / 439 / +10 / +0 / 1744 / 2010
6. _UserName_ / 435 / +36 / +0 / 394 / 533
7. Lovely / 413 / +5 / +0 / 1846 / 2131
8. mario390 / 358 / +5 / +1 / 668 / 891
9. DJMO / 357 / +16 / +0 / 641 / 853
10. loveislikeakiss / 349 / +22 / +0 / 1563 / 1780
11. Helenattenek / 330 / +10 / +0 / 404 / 516
12. Dr.Mikey / 319 / +0 / +0 / 354 / 483
13. Fogel / 313 / +2 / +0 / 945 / 1177
14. marc0871 / 296 / +0 / +0 / 629 / 823
15. MizzezAmy / 273 / +7 / +0 / 1445 / 1673
16. Sally / 270 / +0 / +0 / 248 / 366
17. maily / 261 / +10 / +3 / 971 / 1110
18. HappyCharly / 257 / +6 / +2 / 286 / 381
19. hemarookworst / 248 / +6 / +0 / 780 / 959
20. kree / 232 / +83 / +0 / 972 / 1159SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op zondag 20 juli 2025 02:29 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ow shoot, dit trekt mijn aandacht wel direct weer, wat een timing
R.I.P DTS.![]()
Welke serie?quote:Op zondag 20 juli 2025 02:29 schreef Masberum het volgende:
Maar goed, ik ga nog 2 afleveringen van een serie kijken en dan slapen. Trustuh iedereenWell, life can be a riot
Breaking bad seizoen 5. En als je spoilers gaat geven dan ben je gewoon niet menselijk (en ja ik weet dat hij gaat sterven)quote:![]()
Op zondag?!quote:Op zondag 20 juli 2025 02:30 schreef Masberum het volgende:
Nee nee half 3 ik ga, morgen om 5,5 uur op
Ik kijk geen Breaking Bad.quote:Op zondag 20 juli 2025 02:31 schreef Masberum het volgende:
[..]
Breaking bad seizoen 5. En als je spoilers gaat geven dan ben je gewoon niet menselijk (en ja ik weet dat hij gaat sterven)Well, life can be a riot
Nogal een late besnijdenis danquote:Op zondag 20 juli 2025 02:33 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja dan is mijn besnijdenis waarvoor ik zit te drinken zodat ik geen pijn voel
Nu hancko en Paxiao vertrekken gaan we zien hoe matig hij is.quote:Op zondag 20 juli 2025 02:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Heb sowieso weinig vertrouwen in Robin, dus nee.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bij gebrek aan kree heb jij een chickie verhaal?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Of je kloten.quote:Op zondag 20 juli 2025 02:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daar kan je ook een meloen op stuk slaanProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Mannen![]()
Extreem lelijke vette hangtieten ook.."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Nee. Heb ik een paar topics al gepost dus je leest maar terugquote:Op zondag 20 juli 2025 02:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij gebrek aan kree heb jij een chickie verhaal?
Grotetijd in ONZ / [ronde 83 Het Dodetopicspel #18942] Ananas op pizza is viesWell, life can be a riot
Haha, wat een ironie zou het zijn als jullie een stelletje werden..quote:Op zondag 20 juli 2025 02:37 schreef Masberum het volgende:
Nou drakin is gaan slalpen neem ik aan dus ik ga ook maar dan![]()
On the other hand: vergeet het maar, dat doet ze echt nóóit
Zijn geen beste tieten neequote:Op zondag 20 juli 2025 02:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mannen![]()
Extreem lelijke vette hangtieten ook..
Well, life can be a riot
Ja, lelijke hangtieten zijn je fetish, het is duidelijk nu..quote:"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Nu wel genoeg tieten gezien hoor....Well, life can be a riot
Gelukkig ben ik geen man. Lijkt me buitengewoon vermoeiend en breinloos gedurende een substantieel deel vd dagquote:Op zondag 20 juli 2025 02:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja die mag ze zo in mijn open mond stoppen
Even checkenquote:Op zondag 20 juli 2025 02:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee. Heb ik een paar topics al gepost dus je leest maar terug
Grotetijd in ONZ / [ronde 83 Het Dodetopicspel #18942] Ananas op pizza is viesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Archer.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Iets teveel tekst.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bekker lolken toch.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Beetje warrig is het ook.quote:
Biografie Rico Verhoeven ook niet doorgekomen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben ik.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Van bommelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Werd net old skool wakker op de pot, 4 meter plee papier uitgerold, broek uit (uit, niet naar beneden), blikje kouwe op het fonteintje wat een lauwe was geworden.
Kermis in Tilburg, elk jaar weer lachen.
Hebben jullie een date gehadThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
NachtbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Kan best al een uur of 2 zijn, maar kom net bij m'n positieven dus.quote:Op zondag 20 juli 2025 03:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Werd net old skool wakker op de pot, 4 meter plee papier uitgerold, broek uit (uit, niet naar beneden), blikje kouwe op het fonteintje wat een lauwe was geworden.
En dit was pas dag 1 van de kermis?quote:Op zondag 20 juli 2025 03:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Gelukkig ga ik maar 2 keer. Woensdag weer.quote:Op zondag 20 juli 2025 03:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
En dit was pas dag 1 van de kermis?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Genoeg tijd om bij te komen dus.quote:Op zondag 20 juli 2025 03:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gelukkig ga ik maar 2 keer. Woensdag weer.
Het mooie is dat ik me nog kan herinneren dat ik 'op tijd' naar huis ben gegaan omdat ik het 'es een keertje niet uit de hand wilde laten lopen'.![]()
Benieuwd hoe het met de rest is afgelopen wel."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Waar ging het mis? Onderweg naar huis of thuis nog wat uit de koelkast getrokken?quote:Op zondag 20 juli 2025 03:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het mooie is dat ik me nog kan herinneren dat ik 'op tijd' naar huis ben gegaan omdat ik het 'es een keertje niet uit de hand wilde laten lopen'.![]()
Benieuwd hoe het met de rest is afgelopen wel.
quote:
Ik denk dat het mis ging toen we begonnen.quote:Op zondag 20 juli 2025 03:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waar ging het mis? Onderweg naar huis of thuis nog wat uit de koelkast getrokken?
Ik dacht dat je tegenwoordig rustig aan deed.quote:Op zondag 20 juli 2025 03:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat het mis ging toen we begonnen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Bacardi silver hazeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dit is blijkbaar hoe ik het tegenwoordig rustig aan doe.quote:Op zondag 20 juli 2025 03:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tegenwoordig rustig aan deed.![]()
Srsly, ik ben niet eens ontevreden. Als het écht uit de hand was gelopen dan zat ik hier niet te bolken nu.
Schijt bolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Nog een sigaret en terug naar bed. Morgen maar even kijken of mensen nog geld gedoneerd hebben voor kankeronderzoekIk heb er één en ik ben er trots op
Bolk.Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
R.I.P DTS.![]()
Bolk.Ik heb er één en ik ben er trots op
En in plaats van er nog eentje open te trekken zit ik nu heel beschaafd met een flesje prikwater achter de pc.![]()
Ik ben echt heel tevreden met mezelf qua 'rustig aan doen' dus eigenlijk wel.
Jezus, wat burgerlijk!quote:Op zondag 20 juli 2025 03:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En in plaats van er nog eentje open te trekken zit ik nu heel beschaafd met een flesje prikwater achter de pc.![]()
Ik ben echt heel tevreden met mezelf qua 'rustig aan doen' dus eigenlijk wel.
Morgen maar ff naar de IKEA denk ik.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Of mij sponsorenquote:Op zondag 20 juli 2025 03:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Morgen maar ff naar de IKEA denk ik.
Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zondag 20 juli 2025 03:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Morgen maar ff naar de IKEA denk ik.
Done.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:
BolkIk heb er één en ik ben er trots op
Jungle bolkIk heb er één en ik ben er trots op
Anus jeukIk heb er één en ik ben er trots op
Ach. Daar heb ik jou voor toch.quote:Op zondag 20 juli 2025 03:53 schreef Rob het volgende:
Dat is wat lastiger krabber dan bij jeuk aan je neus
Life skillsquote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja. WelterustenIk heb er één en ik ben er trots op
Nog één bolk gvd dan
Lekker bolken toch.
Pagga slaanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gaat niet lang mee duren.quote:Op zondag 20 juli 2025 04:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik dacht dat je weer in slaap was gevallen!
[ afbeelding ]
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: