SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/img]
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
misschien helpt de duitse helm poetsen wel als je handen jeukenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ow, dus fanatiek zijn is niet eerlijk. En je mening daarover uiten en iemand wegpesten is goed.. Hoe denken julliequote:Op zondag 20 juli 2025 01:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heb het vermoeden dat die er zo ondertussen wel klaar mee is. Misschien weggepest?
Mensen (inclusief ikzelf) hadden nogal een mening over dat hij 't spel iets te fanatiek speelde en geen eerlijke kans overliet voor anderen m.b.t puntjes scoren.![]()
![]()
Pakt vijl voor extra scherpe randjesDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:
Well, life can be a riot
Draakquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ja, best handig die vijlen. Voor die extra scherpe "rant"jes
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Klinkt alsof jij wegpesten ook goed praat..quote:Op zondag 20 juli 2025 01:37 schreef Shii het volgende:
Gewoon gunnen, het is een spel, speel het niet te fanatiek.![]()
Preciesquote:Op zondag 20 juli 2025 01:37 schreef Shii het volgende:
Gewoon gunnen, het is een spel, speel het niet te fanatiek.Well, life can be a riot
Er is een verschil tussen fanatiek en het anderen onmogelijk maken..Well, life can be a riot
Niet dat ik dit spel verder ken"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Maar gezien de nogal snelle reacties op elkaar scoort niemand nu "puntjes"?
Vrouwelijke draak is iets heel anders dan de beschrijving van een draak van een vrouw.quote:Op zondag 20 juli 2025 01:37 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee ik ken een draak van een vrouw. Jij komt niet in die buurt
Heel discriminerend zelfs naar echte draken, net als iemand zwartmaken.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ja dan ben je beter in een spel dan de restquote:Op zondag 20 juli 2025 01:39 schreef Grotetijd het volgende:
Er is een verschil tussen fanatiek en het anderen onmogelijk maken..![]()
Nou je weet de rapporteer knop wel te vinden denk ikquote:Op zondag 20 juli 2025 01:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Vrouwelijke draak is iets heel anders dan de beschrijving van een draak van een vrouw.
Heel discriminerend zelfs naar echte draken, net als iemand zwartmaken.![]()
ik zit er niet meequote:Op zondag 20 juli 2025 01:39 schreef Grotetijd het volgende:
Er is een verschil tussen fanatiek en het anderen onmogelijk maken..Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik vind mezelf geen pestkop.quote:Op zondag 20 juli 2025 01:38 schreef Masberum het volgende:
[..]
Klinkt alsof jij wegpesten ook goed praat..![]()
Ja hoor, ik weet heel goed hoe die werktquote:Op zondag 20 juli 2025 01:42 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou je weet de rapporteer knop wel te vinden denk ikDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hoe weet jij dat nou? Heb je een relatie met haar gehad? Net zoals met je zogenaamde 'draak' van een ex? Want daar doel je op..quote:Op zondag 20 juli 2025 01:37 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee ik ken een draak van een vrouw. Jij komt niet in die buurt
En ik heb zo'n idee dat zij nogal meevalt als we haar met jou gaan vergelijken."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Nou en admins zijn niet bang om voor wat dan ook te bannen zonder uitleg dus ga je gangquote:Op zondag 20 juli 2025 01:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja hoor, ik weet heel goed hoe die werkt![]()
Echt, waarom doe je dit?!quote:"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Bring it onquote:
Well, life can be a riot
Ja dergelijke ideeen mag je hebben. Wil je het voor haar opnemen? Mij slecht neerzetten? Wat wil je met dit soort reacties bereiken als ik vragen mag?quote:Op zondag 20 juli 2025 01:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Heb je een relatie met haar gehad? Net zoals met je zogenaamde 'draak' van een ex? Want daar doel je op..
En ik heb zo'n idee dat zij nogal meevalt als we haar met jou gasn vergelijken.![]()
Ga je me nu vertellen wat ik moet doen?quote:Op zondag 20 juli 2025 01:44 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou en admins zijn niet bang om voor wat dan ook te bannen zonder uitleg dus ga je gang
Je kan verdomme je eigen boterham smeren!Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hoezo waarom doe ik dit? Komt gewoon van de frontpage? Wat zit je dingen onnodig moeilijk proberen te maken voor iedereenquote:![]()
Ik hoef jou niet 'slecht' neer te zetten. Dat doe je zelf al.quote:Op zondag 20 juli 2025 01:45 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja dergelijke ideeen mag je hebben. Wil je het voor haar opnemen? Mij slecht neerzetten? Wat wil je met dit soort reacties bereiken als ik vragen mag?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ja mistressquote:Op zondag 20 juli 2025 01:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Ga je me nu vertellen wat ik moet doen?
Je kan verdomme je eigen boterham smeren!![]()
quote:Op zondag 20 juli 2025 01:46 schreef Masberum het volgende:
[..]
Hoezo waarom doe ik dit? Komt gewoon van de frontpage? Wat zit je dingen onnodig moeilijk proberen te maken voor iedereen
Goedzoquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Wat kan ik eraan als mensen TR's doen? Het gaat er toch om of ze terecht zijn of niet en dan moet die persoon gebanned worden. Niet een topic gesloten worden.quote:Op zondag 20 juli 2025 01:47 schreef Shii het volgende:
Ga ff ergens anders discussiëren. Straks gaat het hier weer dicht door de tr's.![]()
Ik heb al 0 trs gezetquote:Op zondag 20 juli 2025 01:47 schreef Shii het volgende:
Ga ff ergens anders discussiëren. Straks gaat het hier weer dicht door de tr's.
En hoi Shii
Ow ja dat is ook zoquote:Op zondag 20 juli 2025 01:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoef jou niet 'slecht' neer te zetten. Dat doe je zelf al.![]()
Waar komt deze kwoot ineens vandaan? Zit whiskers hier?quote:Op zondag 20 juli 2025 01:45 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja dergelijke ideeen mag je hebben. Wil je het voor haar opnemen? Mij slecht neerzetten? Wat wil je met dit soort reacties bereiken als ik vragen mag?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik ga sociaal best goed eigenlijkquote:
In tegenstelling tot sommige anderen die ik 'ken'.."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Ja mee eens, ik ben zelf ook niet van de TR's, maar verbaas me er altijd over dat er blijkbaar nogal wat ge'TR'd wordt.quote:Op zondag 20 juli 2025 01:48 schreef Masberum het volgende:
[..]
Wat kan ik eraan als mensen TR's doen? Het gaat er toch om of ze terecht zijn of niet en dan moet die persoon gebanned worden. Niet een topic gesloten worden.Hoi.quote:![]()
![]()
Hoe is het met jou? Laat op nogquote:Op zondag 20 juli 2025 01:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja mee eens, ik ben zelf ook niet van de TR's, maar verbaas me er altijd over dat er blijkbaar nogal wat ge'TR'd wordt.
[..]
Hoi.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: