Engeland gaat ook gewoon nog winnen, natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:50 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Wiegman heeft wel 's vaker achter gestaan. We weten hoe het normaliter afloopt.![]()
(Behalve tegen Frankrijk, en destijds in de WK-finale tegen Spanje...)
Joeygodquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:51 schreef Zipportal het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Die YouTube thumbnail
Gewoon
Dan moet je niet op de BBC kijkenquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het commentaar is irritant op de hand van Engeland.
A C Hquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan moet je niet op de BBC kijken
Verdomme, daar is het niet op zie ik. Daar gaat mijn grap.
‘Grap’quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan moet je niet op de BBC kijken
Verdomme, daar is het niet op zie ik. Daar gaat mijn grap.
Ja, nouquote:
Die kunnen niet meer en proberen de wedstrijd alleen maar dood te spelen. Deden ze ook al tegen de Belgjes en tegen Portugalquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bij Italie vallen ze nu allemaal om.
Nee, wat dat aangaat zou het ook wel een redelijk armoedige finalist zijn. Maar goed, als het kennelijk werkt.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kunnen niet meer en proberen de wedstrijd alleen maar dood te spelen. Deden ze ook al tegen de Belgjes en tegen Portugal
Het werkt in elk geval beter dan de Nederlandse manierquote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee, wat dat aangaat zou het ook wel een redelijk armoedige finalist zijn. Maar goed, als het kennelijk werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |