abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218263899

Trump en Musk hebben tijdens de campagnes vol ingezet de Epstein-case vrij te geven toen ze in de race zaten. Het zou zogenaamd de Democraten kunnen beschadigen, die volgens de heren niet wilden dat het vrijgegeven werd.

Met de tijd mee is een democraat als Clinton wellicht voor zijn werk voor de Clinton foundation in verband gebracht met Epstein, maar in tegenstelling tot Trump en Prince Andrew nooit genoemd als iemand die aan de bunga-bunga achtige feesten meedeed en tot op heden niet beschuldigd. Anders dan Trump die zich overduidelijk in beelden op vrij jonge tieners richte.

Zijn Lewinsky-zaak is voor de conspiracydenkers soms een poging geweest tot aanknoping. Maar Lewinsky was meerderjarig en heeft ook kort gereflecteerd in een Ted-Talk die ze gaf. Clinton heeft welliswaar met 1 incident een impeachment gekregen. Maar het ging hier eigenlijk om een privé-kwestie tussen volwassenen.

En ik denk dat hij alleen een leugen om bestwil gebruikte toen hij zei dat ie 'geen seksuele relatie' heeft gehad. Waar 'relatie' op herhaling zou hinten en hij het als een klein incident zag. Persoonlijk vind ik dat hij de brand goed heeft geblust en zowel Monica als zn vrouw niet wilde afvallen voor de media.

Ik vind dat met de disclaimer 'onschuldig tot schuld bewezen is' Clinton een prima moraal kompas heeft en een van de meest competente leiders is geweest die uiteindelijk als vader, als diplomaat, maar ook als partner (ze zijn nog bijelkaar) het prima gedaan heeft.

Putin heeft wel een hekel aan hem gehad omdat Clinton vaak met een dronken Yeltzin in beeld is geweest, wat later vertaalt is naar dat de Amerikanen Rusland in hun gezicht uitlachten. Putin vindt Yeltzin een clown en eigenlijk is met Trump een Yeltzin teruggegeven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Beathoven op 19-07-2025 22:05:23 ]
pi_218264556
quote:
The UK's Prince Andrew and Bill Clinton are among high-profile figures named in US court papers detailing connections of late sex offender Jeffrey Epstein.

The newly released records form part of a case against Ghislaine Maxwell, Epstein's girlfriend who has been jailed for helping him abuse girls.

But the documents so far unveil no major new allegations about Epstein nor revelations about his associates.

Prince Andrew is accused of groping a woman, which he denies.

Other names in the documents include singer Michael Jackson and magician David Copperfield, though no wrongdoing is alleged.

Mr Clinton appears in a number of the documents. The former US president has acknowledged being a former associate of Epstein but has strongly denied he had any knowledge of his crimes.

Former US President Clinton is also named in the court documents, although there is no implication of any illegality. When contacted for comment, his representatives referred to a statement he issued in 2019 saying he "knows nothing" about Epstein's crimes.

According to the records, Ms Sjoberg testified that Epstein once told her that Mr Clinton "likes them young, referring to girls".

https://www.bbc.com/news/world-us-canada-67865190
quote:

Painting of Clinton in blue dress hung in Jeffrey Epstein’s home
Macabre decor of financier’s Manhattan residence included prosthetic eyeballs, a human chessboard, stuffed poodle, and doll swinging from a chandelier

Kleid)

Jeffrey Epstein reportedly had an oil painting of former US president Bill Clinton dressed in women’s clothing conspicuously displayed in his Manhattan townhouse.

“It was hanging up there prominently — as soon as you walked in — in a room to the right,” a law enforcement source told The New York Post on Wednesday. “Everybody who saw it laughed and smirked.”

The artwork by artist Petrina Ryan-Kleid shows the former US president draped over a chair in the Oval Office, dressed in a blue dress and red heels recalling his tryst with White House intern Monica Lewinsky.

It wasn’t the only oddity in the sprawling 51,000-square-ft. home of the US financier and convicted pedophile.

According to The New York Times, Epstein had commissioned a mural of “a photorealistic prison scene that included barbed wire, corrections officers and a guard station, with Mr. Epstein portrayed in the middle.” A female doll swung from a chandelier, and the residence touted a human chessboard featuring scantily clad models of his staff, according to the report. The doll, The New York Post added Wednesday, was wearing a wedding dress.

https://www.timesofisrael(...)ffrey-epsteins-home/
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zaterdag 19 juli 2025 @ 23:00:06 #4
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218264558
Clinton hoort dan ook gewoon in de top 10 beste presidenten.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 19 juli 2025 @ 23:00:38 #5
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_218264562
Where law ends, tyrrany begins.
  zaterdag 19 juli 2025 @ 23:01:20 #6
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218264568
quote:
2s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 23:00 schreef Gunner het volgende:
[ afbeelding ]
Better consensual sex between adults than Epstein.

Toch?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 19 juli 2025 @ 23:05:56 #8
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218264624
Clinton was een reus; Trump een vlo.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 19 juli 2025 @ 23:11:40 #9
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218264677
Mijn persoonlijke top 10:

1. Lincoln
2. F.D. Roosevelt
3. L.B. Johnson
4. Eisenhower
5. T. Roosevelt
6. Kennedy
7. Truman
8. Clinton
9. Obama
10. Grant
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 19 juli 2025 @ 23:16:53 #10
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218264723
Was een prima president. En voor zijn escapades heeft hij zijn afstraffing gehad.
  zaterdag 19 juli 2025 @ 23:18:26 #11
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218264741
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 23:16 schreef Hexagon het volgende:
Was een prima president. En voor zijn escapades heeft hij zijn afstraffing gehad.
En zijn vrouw was ook een prima president geweest.

Goedendag wat had dat een hoop ellende bespaard.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 19 juli 2025 @ 23:20:42 #12
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_218264775
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 23:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

But her emails :'(
  zaterdag 19 juli 2025 @ 23:21:22 #13
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218264785
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 23:20 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
But her emails :'(
Donald 'Epstein' Trump mag zich wat drukker maken over data, denk ik.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 19 juli 2025 @ 23:22:26 #14
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_218264798
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 23:21 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Donald 'Epstein' Trump mag zich wat drukker maken over data, denk ik.
Donald maakt zich liever druk om de ingrediënten van cola
  zaterdag 19 juli 2025 @ 23:23:15 #15
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218264808
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 23:22 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Donald maakt zich liever druk om de ingrediënten van cola
Dat mag hij in de 'jail' doen waar hij Hillary in wenste.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218265194
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 22:59 schreef Akathisia het volgende:

[..]
[..]

Ik zie barweinig beschuldigingen en een portret gemaakt door een derde van Clinton in een jurk.

Er is een citaat van Epstein die zegt dat Clinton van jonge vrouwen houdt. Maar ja, dat kan hij over iedereen wel gezegd hebben. Met zo'n citaat en een schilderijtje kun je iemand chanteren, maar het bewijst niets.

Clinton zelf heeft nooit publiekelijk gehint naar minderjarigen en Monica was met haar begin 20 ook jong vergeleken met Clinton toen. Dus als dat een beetje het speelveld is, dan krijgt Clinton nog wel het voordeel van de twijfel.

Trump pochte voornamelijk over zichzelf en van alles en spreekt het later als de tijden veranderen ineens tegen. Die zat qua alles wat er tot nu toe bekent is meer aan de kant van Epstein dan dat er 'mogelijke pogingen zijn geweest' om Trump te chanteren. Hele andere materie.
pi_218265312
De impeachment ging niet over seks met Lewinsky, maar dat Clinton daar onder ede over loog.

Verder was het een ordinaire klopjacht van de republiekein op Clinton en toonde dat het failliet van het Amerikaanse systeem aan.
Later zagen we de republikeinse jacht op Obama, Hillary Clinton en Biden.

Nu krijgt Trump een koekje van eigen deeg, vanuit zijn eigen achterban.
pi_218265377
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2025 00:11 schreef Wantie het volgende:
De impeachment ging niet over seks met Lewinsky, maar dat Clinton daar onder ede over loog.
Dat is waar.

En even de exacte quote terughalen

"I did not have sexual relations with that woman, Miss Lewinsky"

Technisch is dit waar als het om één incident gaat en hij mocht het zo brengen ter bescherming van privézaken van Monica, zichzelt en Hillary.

Men had kunnen aangeven dat hij het in meervoud ontkent, maar hem de vervolgvraag kunnen stellen of er één incident is geweest. Dus het had iets scherper gemogen als een bekentenis het doel was.

quote:
Verder was het een ordinaire klopjacht van de republiekein op Clinton en toonde dat het failliet van het Amerikaanse systeem aan.
Later zagen we de republikeinse jacht op Obama, Hillary Clinton en Biden.

Nu krijgt Trump een koekje van eigen deeg, vanuit zijn eigen achterban.
Er is wel meer dan een koekje van eigen deeg, er gaat een beerput open over Trump zn rol in het geheel met die enigma-brief.

Maar het systeem valt pas met Vance, Miller en Thiel. Niet zozeer met Trump. En zeker niet nu Maga de absolute macht naar zich toe probeert te trekken ten koste van eerlijkere rechtsgang. Trump zou uiteindelijk kunnen vertrekken, maar als Maga blijft regeren is zijn rol er meer eentje van mascotte vanaf de zijlijn.
pi_218266514
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 23:59 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ik zie barweinig beschuldigingen en een portret gemaakt door een derde van Clinton in een jurk.

Er is een citaat van Epstein die zegt dat Clinton van jonge vrouwen houdt. Maar ja, dat kan hij over iedereen wel gezegd hebben. Met zo'n citaat en een schilderijtje kun je iemand chanteren, maar het bewijst niets.

Clinton zelf heeft nooit publiekelijk gehint naar minderjarigen en Monica was met haar begin 20 ook jong vergeleken met Clinton toen. Dus als dat een beetje het speelveld is, dan krijgt Clinton nog wel het voordeel van de twijfel.

Trump pochte voornamelijk over zichzelf en van alles en spreekt het later als de tijden veranderen ineens tegen. Die zat qua alles wat er tot nu toe bekent is meer aan de kant van Epstein dan dat er 'mogelijke pogingen zijn geweest' om Trump te chanteren. Hele andere materie.
Ik kom met deze bronnen omdat dit jouw gehele argumentatie is (dat geouwehoer over Monico is totaal irrelevant):

Met de tijd mee is een democraat als Clinton wellicht voor zijn werk voor de Clinton foundation in verband gebracht met Epstein, maar in tegenstelling tot Trump en Prince Andrew nooit genoemd als iemand die aan de bunga-bunga achtige feesten meedeed en tot op heden niet beschuldigd. Anders dan Trump die zich overduidelijk in beelden op vrij jonge tieners richte.

en uit deze bronnen blijkt dat er meer aanleiding is geweest om Clinton te verdenken, dan dat 'Clinton wellicht door zijn werk voor de Clinton foundation in verband is gebracht met Epstein'.

Typerend dat je enkel inhaakt op de jurk en de getuigenis, terwijl dit aanvullend bewijs is; de aanleiding voor de verdenking zit 'm vooral in dat Clinton zich met Epstein associeerde.

Trouwens, als Epstein Clinton zijn smaak als jong omschreef, is het dan aannemelijk dat hij aan 20-jarige refereerde?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_218266707
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2025 08:09 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ik kom met deze bronnen omdat dit jouw gehele argumentatie is (dat geouwehoer over Monico is totaal irrelevant):

en uit deze bronnen blijkt dat er meer aanleiding is geweest om Clinton te verdenken, dan dat 'Clinton wellicht door zijn werk voor de Clinton foundation in verband is gebracht met Epstein'.

Typerend dat je enkel inhaakt op de jurk en de getuigenis, terwijl dit aanvullend bewijs is; de aanleiding voor de verdenking zit 'm vooral in dat Clinton zich met Epstein associeerde.

Trouwens, als Epstein Clinton zijn smaak als jong omschreef, is het dan aannemelijk dat hij aan 20-jarige refereerde?
Ja, waarom niet?
  zondag 20 juli 2025 @ 08:52:26 #21
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_218266859
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 23:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Democraten en interne verdeeldheid, noem me 2 meer iconische duo's _O_
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_218267105
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2025 08:32 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, waarom niet?
Als Trump zichzelf niet een "sexual predator" had genoemd bij Stern, als hij niet had gezegd dat hij zijn dochter zou daten als ze niet zijn dochter was. Als hij geen "enigma" met Epstein beschreef. Als hij niet in de jury had gezeten die 14-jarigen beoordeelde en niet ongevraagd kleedkamers binnen zou zijn gelopen Etc. etc. (x100). Dan had ik niet direct vraagtekens gezet bij "hij houdt van jongere vrouwen" . Dan had ik net als met Clinton geroepen dat er wel iets meer nodig is dan dit. Want nergens wordt Clinton als 'sexual predator' beschreven die zich vergreep aan te jonge meiden.

Dat iemand zich alleen aangetrokken voelt tot jongere vrouwen is geen zonde. Volgens mij wint het 'oudere man met jongere vrouw' huwelijk het ook op alle fronten van 'jongere man met oudere vrouw'

Ik had een collega (en groot Andre Hazes fan :') ) die iemand van 30 achter de rug om een pedo noemde omdat hij iemand van destijds 21 leuk vond en het wederzijds was. Inmiddels zijn ze getrouwd ook, na jaren. Waar het grijze gebied eindigt en zwart/wit begint "voor individuen" is niet universeel vastgelegd en dat maakt het problematisch in discussies.

[ Bericht 2% gewijzigd door Beathoven op 20-07-2025 09:47:58 ]
pi_218267250
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2025 09:41 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Als Trump zichzelf niet een "sexual predator" had genoemd bij Stern, als hij niet had gezegd dat hij zijn dochter zou daten als ze niet zijn dochter was. Als hij geen "enigma" met Epstein beschreef. Als hij niet in de jury had gezeten die 14-jarigen beoordeelde en niet ongevraagd kleedkamers binnen zou zijn gelopen Etc. etc. (x100). Dan had ik niet direct vraagtekens gezet bij "hij houdt van jongere vrouwen" . Dan had ik net als met Clinton geroepen dat er wel iets meer nodig is dan dit. Want nergens wordt Clinton als 'sexual predator' beschreven die zich vergreep aan te jonge meiden.

Dat iemand zich alleen aangetrokken voelt tot jongere vrouwen is geen zonde. Volgens mij wint het 'oudere man met jongere vrouw' huwelijk het ook op alle fronten van 'jongere man met oudere vrouw'

Ik had een collega (en groot Andre Hazes fan :') ) die iemand van 30 achter de rug om een pedo noemde omdat hij iemand van destijds 21 leuk vond en het wederzijds was. Inmiddels zijn ze getrouwd ook, na jaren. Waar het grijze gebied eindigt en zwart/wit begint "voor individuen" is niet universeel vastgelegd en dat maakt het problematisch in discussies.
Dat maakt het niet onaannemelijk dat Epstein het over jonge meerderjarige vrouwen had.

Ik vind het zelf eerder onaannemelijk dat Epstein in het openbaar over een vriend refereert naar een voorkeur voor minderjarige meisjes.
pi_218267553
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2025 10:05 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat maakt het niet onaannemelijk dat Epstein het over jonge meerderjarige vrouwen had.

Ik vind het zelf eerder onaannemelijk dat Epstein in het openbaar over een vriend refereert naar een voorkeur voor minderjarige meisjes.
Voor een coverup heb je vele neuzen nodig die dezelfde kant op staan en het beschermen van iemand zn escapades als privépersoon is echt niet iets wat de politiek in brede zin doet. Ik ga mn handen ook niet branden aan de fouten van een ander. Zolang er niets over Clinton te vinden is buiten één citaat van een ander, waar je alle kanten mee op kan, is er niet veel.

En dan is er altijd nog iets als boerenverstand. Bij als Jimmy Savile waren er signalen, er zijn ouders die het aangekaart hebben. De man zag er verknipt uit en gedroeg zich net zo met vage uitspraken.

Geloof ik dat Trump zich aan kinderen heeft vergrepen. Nee (als zoiets bewezen zou worden is het anders) Maar met alles wat de beste man over zichzelf zegt en wat hij nu geheim wil houden, maakt hij zich wel verdacht mbt handel in te jonge tieners en tieners.

Trump heeft beslist een aura rond zichzelf gecreeerd van onschendbaarheid en wegkomen met alles, waar men bij clinton meer een bedwelming probeerde.
pi_218267831
quote:
1s.gif Op zondag 20 juli 2025 08:32 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, waarom niet?
Ik had moeten vragen waarom het aannemelijker is, dan dat hij het over minderjarige vrouwen had.
pi_218268279
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2025 11:34 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ik had moeten vragen waarom het aannemelijker is, dan dat hij het over minderjarige vrouwen had.
Waarom zou hij in het openbaar suggereren dat Trump, Clinton of whatever een voorkeur heeft voor minderjarige meisjes, als hij dat zelf faciliteert en daarmee een misdrijf pleegt.
  woensdag 23 juli 2025 @ 11:05:10 #27
498131 Donaldson
Fight! Fight! Fight!
pi_218296176
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juli 2025 23:16 schreef Hexagon het volgende:
Ook voor zijn escapades op het eiland van Epstein?
Zeer stabiel genie.
  woensdag 23 juli 2025 @ 14:00:04 #28
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218297650
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2025 11:05 schreef Donaldson het volgende:

[..]
Ook voor zijn escapades op het eiland van Epstein?
Als daar bewijs voor is niet.
pi_218297826
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2025 08:09 schreef Akathisia het volgende:

[..]

Prima, vol 't onderzoek in naar Clinton om te zien of hij hier betrokken bij is geweest, maar dan ook Trump. Gelet op de rare sprongen die de MAGA club om hem heen maakt is het best aannemelijk dat Trump meer dan eens genoemd wordt in de files. Voeg daar de veroordelingen voor seksueel wangedrag aan toe en je hebt best een zaak - denk je ook niet?
pi_218311081
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2025 14:27 schreef beefkeek het volgende:

[..]
Prima, vol 't onderzoek in naar Clinton om te zien of hij hier betrokken bij is geweest, maar dan ook Trump. Gelet op de rare sprongen die de MAGA club om hem heen maakt is het best aannemelijk dat Trump meer dan eens genoemd wordt in de files. Voeg daar de veroordelingen voor seksueel wangedrag aan toe en je hebt best een zaak - denk je ook niet?
De vrouw van Epstein:
Ghislaine Maxwell Sentenced To 20 Years In Prison For Conspiring With Jeffrey Epstein To Sexually Abuse Minors

Nu is er een categorie die Epstein wel kende, maar niet door anderen genoemd is als betrokken bij misstanden.

Clinton schijnt vooralsnog in die categorie te vallen. Hij was niet noemenswaardig "close" met Maxwell en Epstein, is nooit door iemand in verband gebracht met de misstanden en heeft geen vreemde uitspraken gedaan. Je kunt 'm bewieroken en ik zal 'm niet verdedigen als er iets is, maar er is niet veel.

Trump heeft wat slechtere papieren.
* Hij was ontzettend close met Epstein en mogelijk ook met Maxwell, waar hij ook mee op de foto stond.
* Noemde zichzelf een sexual predator
* Gaf aan dat ouder dan 12 zn voorkeur heeft (pas op oudere leeftijd)
* Zeer recent is er een clip uit 1992 opgedoken waarin hij tegen een meisje van 10 zegt dat hij haar over 10 jaar kan daten.

Trump is vergeleken met Bill Clinton een enorme smoking gun. Meer inner-, dan outer circle

[ Bericht 1% gewijzigd door Beathoven op 24-07-2025 19:15:01 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')