Best krom eigenlijk. Maar ja, het is vooral pech. Organisatie kan er ook niet zoveel aan doen, denk ik.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:51 schreef BobW het volgende:
Die Hongaar kon gisteren lekker uitrusten terwijl onze Botic twee partijen moest spelen
Zal toch wel een rol spelen ja.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:51 schreef BobW het volgende:
Die Hongaar kon gisteren lekker uitrusten terwijl onze Botic twee partijen moest spelen
Had Botic deels aan zichzelf te danken, de kwartfinale werd hervat op *4-3 Botic in de tweede set en hij verloor hem 5-7, uur langer dan nodig op de baan gestaanquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 23:51 schreef BobW het volgende:
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 09:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ongekende luxe voor degene die het Haase Sijsling de Bakker tijdperk gewend zijn
Ik gun Rune wel een vangst maar hij moet iets lager inzetten dan Kudermetova en Kalinskaya, misschien een keer Alison van Uytvanck een DM sturen om wat momentum op te bouwenquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:28 schreef Mansjester het volgende:
Zijn jullie #teamrune of #teamkalinskaya?
Ik ben eigenlijk van nature al anti-Rune, en dit verhaal lijkt me zijn eigendunk wel te bevestigenquote:Op dinsdag 9 september 2025 22:28 schreef Mansjester het volgende:
Zijn jullie #teamrune of #teamkalinskaya?
Alison is van de meisjes.quote:Op dinsdag 9 september 2025 23:50 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Ik gun Rune wel een vangst maar hij moet iets lager inzetten dan Kudermetova en Kalinskaya, misschien een keer Alison van Uytvanck een DM sturen om wat momentum op te bouwen
Wat ze erbij zei is dat die bij de halve tenniswereld in de DM's komt, dus dan is het al wat begrijpelijker blijkbaar al een gespreksonderwerp bij de dames.quote:Op woensdag 10 september 2025 05:47 schreef mitt het volgende:
[..]
Alison is van de meisjes.
Wel pijnlijk voor Rune dit, maar ook niet heel netjes..
De verdediging van Runequote:Rune heeft inmiddels op de video op sociale media (met over de miljoen views) gereageerd. ,,Hahaha, we hebben wellicht wat culturele verschillen, waardoor Anna denkt dat een reactie op een verhaal een uitnodiging voor een date is. Als ik op date wil, vraag ik dat wel. Maak je daarover maar geen zorgen.”
Yup, best een kneuzenreactiequote:
Zal geen televisiebaan zijn?quote:Op donderdag 18 september 2025 11:11 schreef GwaiLow het volgende:
Botic speelt, maar Ziggo laat Monfils zien prrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |