Weer tegen een gravelrukker wie weetquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:23 schreef Szura het volgende:
Botox wel verrassend makkelijk door, Vadermepper uiteraard alweer exit
Maar goed, hoe groot is de kans dat hij anders Rune had verslagen? Hij kan nu maar vast de punten hebbenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 07:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Botic hard op weg naar de halve finales. Vrees wel voor een Talonnetje in New York. Goed in het laatste niet zo rullevante toernooi voor de grand slam en dan opgebrand aankomen..
Rune is toch ook niet zo steady dit jaar?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar goed, hoe groot is de kans dat hij anders Rune had verslagen? Hij kan nu maar vast de punten hebben
Sowieso sluit ik niet uit dat ie Rune gewoon kan pakken, da's nu ook niet het toppunt van stabiliteitquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar goed, hoe groot is de kans dat hij anders Rune had verslagen? Hij kan nu maar vast de punten hebben
Botic heeft elke dag nachtmerries over Rune. Dat komt nooit meer goed.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sowieso sluit ik niet uit dat ie Rune gewoon kan pakken, da's nu ook niet het toppunt van stabiliteit
Je verwacht het!quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:30 schreef BobW het volgende:
Botic wordt op *4-3 gelijk gebroken en daarna de set 5-7.
Had je dan iets anders verwacht?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:30 schreef BobW het volgende:
Botic wordt op *4-3 gelijk gebroken en daarna de set 5-7.
Ik had eigenlijk 4-6 verwachtquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:34 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Had je dan iets anders verwacht?
Kijken of hij over een uurtje 2 weer zo kan spelen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Even een kwartiertje meegepikt en Botic stelde niet teleur, qua alles eigenlijk.
Ik heb er ook wel bewondering voor, dat ie door gaat ondanks al dat gechagrijn en geploeter. En ik gun m ooit nog wel die ATP-titel. En dan moet ie daarna zn hart volgen en zn passie najagen, whatever that may be.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 22:38 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Kijken of hij over een uurtje 2 weer zo kan spelen.
Botic vaak toch wel goed in de VS, en Griek altijd een drama. Hij gaat het inderdaad zwaar krijgen. Gewoon vol inzetten op de winst van dit toernooi. Griek kan nooit winnen van Fucs, maar dat moet Botic toch wel kunnen..quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 23:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Fantastisch natuurlijk maar waarom gebeurt dit dan ineens weer n paar dsgen voor een grand slam? Griekspoor ook al voor wimbledon. Botic kun je komende week opvegen
Ongekende luxe voor degene die het Haase Sijsling de Bakker tijdperk gewend zijnquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 08:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
We staan weer in de vinale!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |