Ik denk het welquote:Op woensdag 23 juli 2025 12:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee heb ik niet. Ik weet alleen niet of ik h3t met een vrouw zou willen doen
Ja en zeker die voor Feyenoord zijnquote:Op woensdag 23 juli 2025 11:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We moeten respectvoller omgaan met onze vrouwelijke users.
Dat is correctquote:Op woensdag 23 juli 2025 11:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oja, dat is een beetje ouderwets van mij. Maar ik geloof dat ze hetero is
Tikje ordinaire clubkeuzequote:Op woensdag 23 juli 2025 12:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja en zeker die voor Feyenoord zijn
Ga jij naast Els staan?quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:23 schreef GGMM het volgende:
Dankzij Els heb ik eindelijk weer het gevoel dat het misschien toch wel goedkomt allemaal
Nee.quote:
Lekker maatquote:Op woensdag 23 juli 2025 12:42 schreef tong80 het volgende:
2 bruine bolletjes met frikandellen uit de airfryer. Plus een peertje.
Al besproken.quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:12 schreef Caland het volgende:
https://elsrechts.nl/
@:ggmm heb jij je al ingeschreven?
Kan @ggz de donateurs in de gaten houdenquote:Op woensdag 23 juli 2025 15:12 schreef Caland het volgende:
https://elsrechts.nl/
@:ggmm heb jij je al ingeschreven?
Dan sta je op na een dutje en is dat daarnet het eerste dat ik zie.quote:
Dat kan de beste overkomenquote:Op woensdag 23 juli 2025 17:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik dacht een vanillepudding gekocht te hebben.
Blijkt het een combinatie van vanille en pinda, nog nooit zoiets walgelijks geproefd.
Hier ga ik zeker voor!quote:Op woensdag 23 juli 2025 17:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan de beste overkomen
Hopelijk koop je morgen het juiste artikel
quote:Op woensdag 23 juli 2025 17:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik dacht een vanillepudding gekocht te hebben.
Blijkt het een combinatie van vanille en pinda, nog nooit zoiets walgelijks geproefd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |