Hoe de Bommeler waard is, vertrouwt hij zijn gasten. Nu koffie.quote:
Ik ben een volwaardige speelster in dit spel. En je doet mij nog geen eens taggen.quote:
ohquote:Op woensdag 23 juli 2025 09:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik ben een volwaardige speelster in dit spel. En je doet mij nog geen eens taggen.
Ik ben zwaar teleurgesteld in je GGMM
Nee dat ben ik niet van planquote:Op woensdag 23 juli 2025 09:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
oh
nou vanaf morgen.
Niet over 2 weken weer anoniem gaan dan.
Titofrito is een vrouw.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zou gewoon bij je vrouw of vriendin beginnen (als je die hebt).
Ik heb shmoopy naar grote hoogten gebracht. Toen waren FA's nog fuckable.quote:Op woensdag 23 juli 2025 11:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We moeten respectvoller omgaan met onze vrouwelijke users.
Oja, dat is een beetje ouderwets van mij. Maar ik geloof dat ze hetero isquote:Op woensdag 23 juli 2025 11:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja dan kan ze geen vrouw of vriendin hebben
Dat zou raar zijn
Hetero normatief denken is zo pre coronaquote:Op woensdag 23 juli 2025 11:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oja, dat is een beetje ouderwets van mij. Maar ik geloof dat ze hetero is
Nee heb ik niet. Ik weet alleen niet of ik h3t met een vrouw zou willen doenquote:Op woensdag 23 juli 2025 11:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zou gewoon bij je vrouw of vriendin beginnen (als je die hebt).
Ik denk het welquote:Op woensdag 23 juli 2025 12:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee heb ik niet. Ik weet alleen niet of ik h3t met een vrouw zou willen doen
Ja en zeker die voor Feyenoord zijnquote:Op woensdag 23 juli 2025 11:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We moeten respectvoller omgaan met onze vrouwelijke users.
Dat is correctquote:Op woensdag 23 juli 2025 11:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oja, dat is een beetje ouderwets van mij. Maar ik geloof dat ze hetero is
Tikje ordinaire clubkeuzequote:Op woensdag 23 juli 2025 12:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja en zeker die voor Feyenoord zijn
Ga jij naast Els staan?quote:Op woensdag 23 juli 2025 14:23 schreef GGMM het volgende:
Dankzij Els heb ik eindelijk weer het gevoel dat het misschien toch wel goedkomt allemaal
Nee.quote:
Lekker maatquote:Op woensdag 23 juli 2025 12:42 schreef tong80 het volgende:
2 bruine bolletjes met frikandellen uit de airfryer. Plus een peertje.
Al besproken.quote:Op woensdag 23 juli 2025 15:12 schreef Caland het volgende:
https://elsrechts.nl/
@:ggmm heb jij je al ingeschreven?
Kan @ggz de donateurs in de gaten houdenquote:Op woensdag 23 juli 2025 15:12 schreef Caland het volgende:
https://elsrechts.nl/
@:ggmm heb jij je al ingeschreven?
Dan sta je op na een dutje en is dat daarnet het eerste dat ik zie.quote:
Dat kan de beste overkomenquote:Op woensdag 23 juli 2025 17:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik dacht een vanillepudding gekocht te hebben.
Blijkt het een combinatie van vanille en pinda, nog nooit zoiets walgelijks geproefd.
Hier ga ik zeker voor!quote:Op woensdag 23 juli 2025 17:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan de beste overkomen
Hopelijk koop je morgen het juiste artikel
quote:Op woensdag 23 juli 2025 17:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik dacht een vanillepudding gekocht te hebben.
Blijkt het een combinatie van vanille en pinda, nog nooit zoiets walgelijks geproefd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |