Ik wist dit wel, maar kom dan ook uit een medisch nest.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:40 schreef GGMM het volgende:
Lumbaalpunctie (LP):
Een lumbaalpunctie, of ruggenprik, is een medische procedure waarbij een dunne naald in de ruimte tussen de wervels van de onderrug wordt ingebracht om hersenvocht of ruggenmergvocht te verkrijgen voor onderzoek
Ik wist dit ook niet eerlijk gezegd
Lekkere Pijpbeurt?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:32 schreef tong80 het volgende:
Nu hier een hulp in de huishouding van 18, invalster. Ze wist niet wat een LP is. Ik dacht eerst dat ze een grapje maakte."We" worre oud..
Nee ik ben gestopt met roken.quote:
Wat lekker zegquote:Op vrijdag 25 juli 2025 17:15 schreef tong80 het volgende:
Pannenkoekschotel, met appel en vanillesaus.
Goedemorgen GGMMquote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:05 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1498 5/6
⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟨⬛🟩⬛
🟨🟩🟨🟩⬛
🟩🟩🟨🟨⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1294 5/6
⬛⬛⬛🟩⬛🟨
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
🟨🟩⬛⬛⬛🟩
🟩⬛⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer @:anneloos @:aberkullie @:vino_tinto
Goedemorgen
Met rose zekerquote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
Goedemorgen. Straks lunchen op het terras
Waren ze in de aanbieding bij de Plus?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:07 schreef tong80 het volgende:
Stamppot witlof, met ham en kaas en gehaktbal. Plus sinaasappel.
Hoe voel jij je na zo'n grap?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waren ze in de aanbieding bij de Plus?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:40 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hoe voel jij je na zo'n grap?
Woordle 1498 5/6
⬜🟨⬜🟩⬜
🟨⬜⬜🟩⬜
⬜🟩⬜🟩🟩
🟩🟩⬜🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1294 5/6
⬜⬜🟨🟨⬜⬜
⬜🟨⬜⬜🟨⬜
⬜⬜🟨🟨⬜🟩
⬜⬜⬜🟩🟨🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Spaanse tapas plank met een flesje albariñoquote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Ik had een sauvignon blancquote:
Ik ook niet echt. Maar dit is een geweldig concert.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:17 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik heb de grootsheid van RHCP nooit gegrepen op een enkel nummer na.
Je tijdsbesef was ooit beter. Je negativisme blijft gelukkig aanwezig. FOK! is niet doot. Gelukkig kijkt Vincent Bijlo beter uit z'n doppen. Verder nog iets ? Wat heb je gegeten ?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:09 schreef GGMM het volgende:
Je post elke 5 minuten een concert van een uur
Je kijkt dus niet eens
Niet gezellig hoop ik.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:09 schreef vrijgevochten het volgende:
Laten we deze dag vriendelijk afsluiten
Kipquote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je tijdsbesef was ooit beter. Je negativisme blijft gelukkig aanwezig. FOK! is niet doot. Gelukkig kijkt Vincent Bijlo beter uit z'n doppen. Verder nog iets ? Wat heb je gegeten ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |