SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Wat voor spelletjes zijn het eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 09:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja had alleen verwacht dat het sneller zou gaan![]()
tja en ik 44. en dan nog he want weet ik niet. ik ben oke met mijn vrijgezelle leven, maar zou toch graag een maatje willen soms.quote:Do what you love, love what you do!![]()
`lol iig de TT die ik ook in gedachten had, maar je was me voor.Do what you love, love what you do!![]()
Van alles. Van mergen tot steden bouwen. Of woordpsellletjesquote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat voor spelletjes zijn het eigenlijk?
https://freecash.com/r/BCV1IIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Een maatje of eenzaam doodgaan...quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:01 schreef kree het volgende:
[..]
tja en ik 44. en dan nog he want weet ik niet. ik ben oke met mijn vrijgezelle leven, maar zou toch graag een maatje willen soms.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ok, ik ga even checken..quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Van alles. Van mergen tot steden bouwen. Of woordpsellletjes
https://freecash.com/r/BCV1I![]()
ik vond deze wel grappig en ook met fok wel gedaan. soort van pictionary.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Van alles. Van mergen tot steden bouwen. Of woordpsellletjes
https://freecash.com/r/BCV1I
maargoed ik heb iPad waar ik op kan tekenen en niet voor iedereen werkte dat zo makkelijk, alsnog kan het wel trouwend. ik daag je uit vino
Do what you love, love what you do!![]()
tja eemzaam er is nog wel familie natuurlijk. maarre bv idd.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Een maatje of eenzaam doodgaan...
niet dat ik het dus daarom wil, want je gaat wel heel erg ver nu.
maar bv samen weg of vakantie of leuke dingen etc, dat met iemand die je echt maatje is of noem het vriendin. dat bedoel ik.
en nee niet vrienden. maar als meer als dat dus.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ach ja ik zie wel. Eerst dit allemaal verwerken. 26 jaar is niet niks
Dat is idd wel lang..quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ach ja ik zie wel. Eerst dit allemaal verwerken. 26 jaar is niet niks![]()
Dat heb ik gisteren gedaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:08 schreef Lovely het volgende:
Mijn benen zo even scheren en daarna maar met een scheermes denk ik
Wil straks toch gaan lunchen op terras. Met zonnebril. En wil jurkje aan
Ja dan moeten de beentjes wel glad zijnquote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren gedaan.
Wil straks toch gaan lunchen op terras. Met zonnebril. En wil jurkje aan![]()
![]()
Wat?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:08 schreef Lovely het volgende:
Mijn benen zo even scheren en daarna maar met een scheermes denk ik![]()
Nou eerst met de ladyshave, maar dan is t nog niet glad dus daarna onder de douche met een scheermesquote:![]()
het lijkt mij vrij pijnlijk, wat ik mss als voordeel heb, ik heb onwijze dus niet borsthaar groei?
lol nooit geweten of dat nou normaal is of niet. iig scheelt het blijkbaar gedoe.Do what you love, love what you do!![]()
Dat kan en je kont.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:20 schreef kree het volgende:
maar doe je ook op je kut dat dan dat harsen. LOL.
Maar nooit gedaanIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
serieus ik vraag me dat gewoon af he, tis niet eens om grof te zijn.Do what you love, love what you do!![]()
haha oke gelukkig je reageert serieus want zo bedoelde ik het ook.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dat kan en je kont.
Maar nooit gedaan
Maar oke wat ik zei ik heb dus helemaal geen borsthaar? waar je bij sommige mannen plukken uit ziet komen, ik heb t niet.?
Geen idee of dat normaal is dus?Do what you love, love what you do!![]()
is mss wel beter ja als eruit harsen, want schaamhaar heb ik wel,,, maar oke zie het niet voor me om dat met hars ff eruit te rukken brrrrrrquote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja ik gebruik ook scheermes daar benedenDo what you love, love what you do!![]()
Nou beter toch.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:22 schreef kree het volgende:
[..]
haha oke gelukkig je reageert serieus want zo bedoelde ik het ook.
Maar oke wat ik zei ik heb dus helemaal geen borsthaar? waar je bij sommige mannen plukken uit ziet komen, ik heb t niet.?
Geen idee of dat normaal is dus?
Ik hou niet van haar.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
ja er zit ook niet echt logica in want op mijn hoofd bv wel weer wel.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:23 schreef Lovely het volgende:
De een heeft veel haar en de andere niet.. of het nu op je hoofd is, onder de oksel of benen..
onwijze baard groei, tjadenk als ik het paar maanden volhou dat ik baard hen.
maar vooral onder mijn kin dan en neus. en rest blijft achter. dus ja scheren dan ook maar
Krijg je zo;n geiten sikjequote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:25 schreef kree het volgende:
[..]
ja er zit ook niet echt logica in want op mijn hoofd bv wel weer wel.
onwijze baard groei, tjadenk als ik het paar maanden volhou dat ik baard hen.
maar vooral onder mijn kin dan en neus. en rest blijft achter. dus ja scheren dan ook maar![]()
![]()
Euhm ik zie het zelf ook wel als voordeel jah, maarja dan vraag je je af he?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nou beter toch.
Ik hou niet van haar.
niet dat ik me erover schaam trouwens of het me wat verder dan boeit want trek zo mij shirt uit en zie je gelijk groot litteken van mijn gebroken arm val en operatie. lol. maar oke.Do what you love, love what you do!![]()
ja het ziet er niet uit idd, dus dan scheer ik het maar allemaal, kutte is die baard groeit dus wel.quote:
als dat nou ook weg zou blijven, zou hoop gedoe schelen.Do what you love, love what you do!![]()
Lekker boeiend.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:27 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm ik zie het zelf ook wel als voordeel jah, maarja dan vraag je je af he?
niet dat ik me erover schaam trouwens of het me wat verder dan boeit want trek zo mij shirt uit en zie je gelijk groot litteken van mijn gebroken arm val en operatie. lol. maar oke.
hoorde uit bronnen dat sommige vrouwen dat wel lekker vonden?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik had deze TT nietIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
nou idd kan er ook niet echt wakker van liggenquote:. maar vroeg het me ff af. vandaar de vraag
tja nu is het wel van collega's en oke is toch nog steeds groep gasten onder elkaar, dus tja. de raarste dingen soms.quote:
hahahaDo what you love, love what you do!![]()
wat ik me trouwens afvraag. want in werksfeer hoor je dat dan. vrouwen niet geaccepteerd ofzo of andere schalen
Ik snap er geen reet van, want dat ligt dan niet aan uitvoerende ofzo?
ik juich t toe keertje wat vrouwen in ons team?
vanuit werkgever is er ook niks op tegen, maar dan krijgen we nog wel eens nieuws berichtjes. intranet he. van ja we willen dit en dat....
maar ze solliciteren niet vrouwen?
tja
ik denk echt totaal dat als er een vrouw komt in ons team elektro. dat ze net zo behandeld zal worden als elke andere man.Do what you love, love what you do!![]()
mou bedoel. bedrijf wil inclusief zijn....? het ligt niet aan ons dus als groep?quote:
denk dat we allen het leuk zouden vinden met vrouw ipv altijd hele leven lang in techniek alleen met gasten. mss ziet ze dingen nog wel anders ook?Do what you love, love what you do!![]()
weet ik haha nu even over meer vrouwen in de techniek dus.quote:Do what you love, love what you do!![]()
nou oke wat het nu is en doe ik totale team ff niet alleen de elektro maar ook werktuigbouw. want vallen onder zelfde manager,quote:
wat is het 20 ofzo?
alleen maar gasten, en ik snap ook nog wel dat als er een vrouw solliciteert. wat onwijs kan enzo ook. dat die dan ook denk van hooooooe wtf kom ik in?
zeker voor elektro hoor wat ik doe, tis nou niet dat je man of fysiek sterk moet zijn.
maarja je bent wel monteur. en ik zie ze nog niet komen hier.
mss als er eenmaal eentje is gaat het wss ook makkelijker?Do what you love, love what you do!![]()
Ik was afgelopen week bij m'n jongens, en heb ze toen beloofd dat ze komend bezoek dubbel zakgeld krijgen voor de vakantie.
Ben ik heel flauw als ik ze eerst deze twee geef?
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
ik denk ook tis alleen maar goed, combi mannen en vrouwen. allebei beetje de beter kanten he.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:41 schreef DJMO het volgende:
Ik was afgelopen week bij m'n jongens, en heb ze toen beloofd dat ze komend bezoek dubbel zakgeld krijgen voor de vakantie.
[ afbeelding ]
Ben ik heel flauw als ik ze eerst deze twee geef?
Die zijn wel lekker
nou ik wel, want over het algemeen zeggen ze snel, oeh en hoe dit en dat, maar dat zoeken we niet, waarom kunne. vrouwen niet technisch zelfde zijn dan>? ik zie geen reden?quote:
tja vroeger mss wel want moest met handen werken en idd huishoud school of verzorging. maar dat is nu toch niet meer?Do what you love, love what you do!![]()
Ze kennen me inmiddels wel een beetje en weten dat ik van flauwe grappen houquote:
ik denk en meen ik. dat onze hele afdeling beter zou werken als t 50/50 man vrouw zou zijn.
maarja ze solliciteren niet he? ondanks alle aanmoedigingen. ze willen op kantoor achter pc vaak liever.Do what you love, love what you do!![]()
ja hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
https://jmp.sh/s/W3VtTOrXSCZHoKdgkR2P
Werkt dit?
lief poezen.Do what you love, love what you do!![]()
Het is zoet EN ZOUTquote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:41 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik heel flauw als ik ze eerst deze twee geef?![]()
![]()
Dan hebben ze er geen.zin in.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:45 schreef kree het volgende:
ik denk en meen ik. dat onze hele afdeling beter zou werken als t 50/50 man vrouw zou zijn.
maarja ze solliciteren niet he? ondanks alle aanmoedigingen. ze willen op kantoor achter pc vaak liever.
Je kunt ze niet dwingen he.![]()
In ander nieuws. Ik had begin van de week een cameraatje gekocht op ebay, en het is gisteravond eindelijk op de post gegaan.
Zal wel volgende week pas bezorgd worden.
🐙![]()
nee dat weet ik en ik dwing ze dan ook niet, want best zo ook.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:00 schreef maily het volgende:
[..]
Dan hebben ze er geen.zin in.
Je kunt ze niet dwingen he.
maar dat is graag wat de directie zou zien wel.
Ik heb echt nog nooit wat op ebay gekocht.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:07 schreef DeZwabber het volgende:
In ander nieuws. Ik had begin van de week een cameraatje gekocht op ebay, en het is gisteravond eindelijk op de post gegaan.
Zal wel volgende week pas bezorgd worden.
Ik vind het een beetje rare site
simpel denken is de hele key in dit verhaal trouwens.quote:
maar oke, meen dat en is niet met bedoelingen. ik denk echtadat t beter zou werken. maarja. goed ik lees alweer. jullie denken er teveel over, wat ik niet bedoel he?Do what you love, love what you do!![]()
Ja met alcohol op heb ik veel energie (ook al ben ik wel moe uiteindelijk natuurlijk) en voel ik pijn minder, dus kan ik volgens mij juist meer doen dan gewoon overdag. Doe het vaak voor het slapen gaan, maar zoals verwacht, nu wel wat spierpijn maar dat hoort erbij. Wey shake nu en straks voor wat extra spierherstelquote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vind het juist een hele prestatie als je dat doet met alcohol op
Maar jij hebt er dus net een workout op zitten zo midden in de nacht?![]()
nouja vertrouw je me niet op wat ik zeg dan? denk. echt namelijk dat vrouwen net zo goed dat werk kunnen als mannen. iig wat ik doe in elektro.quote:
Maarja oke er moet er eens een keertje de eerste zijn. en vrouwen in uitvoering techniek zijn zo schaars best jammer eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
tis beetje vooral ook vrouwen ding van hunzelf dat ze al bij voorbaat denken pas er niet tussen of niet voor mij.Do what you love, love what you do!![]()
Ik zo af en toe. Voor sommige dingen, zoals oude camera's bijvoorbeeld, ga je daar gewoon het meeste vinden.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit wat op ebay gekocht.
Ik vind het een beetje rare site🐙![]()
Ja daar is ebay wel handig voor.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zo af en toe. Voor sommige dingen, zoals oude camera's bijvoorbeeld, ga je daar gewoon het meeste vinden.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
ik denk het wel. maargoed er was keertje vrouw als sollicitant, en heeft dagje meegelopen. maar heb nooit meer echt gehoord waarom niet? volgens collega paste ze wel die met haar mee ging.quote:
maar koos voor meer kantoor werk. tja?Do what you love, love what you do!![]()
Tja dat kan hequote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:15 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk het wel. maargoed er was keertje vrouw als sollicitant, en heeft dagje meegelopen. maar heb nooit meer echt gehoord waarom niet? volgens collega paste ze wel die met haar mee ging.
maar koos voor meer kantoor werk. tja?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
ja maar daarom vind ik het soms jammer? want de mogelijkheid is er best en ook het werk zelfs in uitvoering elektro. maar er solliciteren gewoon geen vrouwen. terwijl ze echt precies t zelfde krijgen met nog intern opleiding of cursussen etc etc. er is dus geen verschil man of vouw. maar oke ze solliciteren nietquote:
Meneer deed vanochtend gewoon een dansje voor het ontbijtIk heb een mix van natvoer en brokken geïntroduceerd.
Gaat het mij geld kosten? Jup, maar wat een blijheid
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
En hetzelfde salaris als mannen?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar daarom vind ik het soms jammer? want de mogelijkheid is er best en ook het werk zelfs in uitvoering elektro. maar er solliciteren gewoon geen vrouwen. terwijl ze echt precies t zelfde krijgen met nog intern opleiding of cursussen etc etc. er is dus geen verschil man of vouw. maar oke ze solliciteren nietIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
tuurlijk??? dat spreekt voor zich toch, vallen gewoon in zelfde schalen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Euhm. nou niet dus? ze krijgen precies hetzelfde, nu start je in een schaal natuurlijk of je moet ff lekker onderhandelen.quote:
Maar nee is geen verschil in hoor als je zelfde functie hebt. bovendien ze zijn openbaar.
zonder mijn toeslagen ongeveer 3200 netto. en met is het wat meer tegen 4000.Do what you love, love what you do!![]()
dat kan ook idd?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:20 schreef Vino_Tinto het volgende:
Tjah misschien vinden vrouwen het gewoon geen leuk werk
maar werkgevers willen ze maar al te graag. gemengd team met mannen en vrouwen ik ben er wel voorDo what you love, love what you do!![]()
Laat de directie jou aannemen voor een wervingscampagne voor vrouwenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar daarom vind ik het soms jammer? want de mogelijkheid is er best en ook het werk zelfs in uitvoering elektro. maar er solliciteren gewoon geen vrouwen. terwijl ze echt precies t zelfde krijgen met nog intern opleiding of cursussen etc etc. er is dus geen verschil man of vouw. maar oke ze solliciteren niet![]()
![]()
Misschien wilde die ene vrouw niet tussen alleen maar mannen...quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:22 schreef kree het volgende:
[..]
dat kan ook idd?
maar werkgevers willen ze maar al te graag. gemengd team met mannen en vrouwen ik ben er wel voorIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Misschien als er nog een vrouw werkt komt de tweede vrouw vanzelfIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
nou dat kan toch, ik zeg ook alleen wat directie graag zou zien, dat het niet voor iedereen is mag duidelijk zijn ;0quote:Do what you love, love what you do!![]()
nou ik zat bijna in de ondernemingsraad maar had te weinig stemmen net.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:22 schreef maily het volgende:
[..]
Laat de directie jou aannemen voor een wervingscampagne voor vrouwen
oke. nu is er achterban van ondernemingsraad en daar vroegen zie me wel voor, dus kan nog iets mijn mening erover geven rechtsreeks naar directie straks. normaal is dat over zoveel schalen dat het geen doen is ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
Mij ook niet, ondanks dat ik het als hobby heb. Zit liever lekker op de stoel voor een scherm mijn werk te doen. En het verdient ook nog stukken beterquote:![]()
![]()
kan ook ik weet niet het verhaal waarom daarvan, maarja eentje moet mss de eerste zijn he.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Misschien wilde die ene vrouw niet tussen alleen maar mannen...Do what you love, love what you do!![]()
haha ja vinoooootje zo werkt het dan ook weer niet he ;pquote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik doe het als ik meer ga verdienen als de mannenDo what you love, love what you do!![]()
Goed ideequote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:27 schreef bondage het volgende:
Ik steek zo de BBQ in de fik. Goed voor de lunch.How can I make this topic about me?![]()
ja maar oke dat kan idd maar binnen je schaal voor je functie,quote:
oke met mbo4 elektro dan heb je ongeveer euro of 500 wss onderhandeling.
nu had ik die niet want stapte in bij dat bedrijf op werktuigbouw omdat het me gewoon leuk leek en dat was schaal lager.
oke jaar erna elektro ding vrij en mijn achtergrond. dus schaal omhoog, maar zit je begin schaal.Do what you love, love what you do!![]()
Oeeee lekker. Wat gaat erop?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:27 schreef bondage het volgende:
Ik steek zo de BBQ in de fik. Goed voor de lunch.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Zo eerst douchen. Aankleden. Dan lunchen. Dan gamen.
Tussendoor bolkIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Jaquote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als hij nou wat meer vrouwen op z'n werkplek had zou hij misschien minder vaak hier posten.
How can I make this topic about me?![]()
helaas ik doe niet echt aan het spel mee. dus post maar beetje voor de gein en het kletsen. t zal m aan mijn reet roesten dus ook hoeveel punten ik heb?quote:
maar oke er is genoeg kans voor de rest he, want ben er niet de hele week
ga lekker bs posten voor punten enzo
ik zeg bolk
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als hij nou wat meer vrouwen op z'n werkplek had zou hij misschien minder vaak hier posten.
Euhm ik vond het leuk toen ik echt vriendinnetje had he........ mis haar nog wel eens soms, maarja het is wat tis uit gegaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als hij nou wat meer vrouwen op z'n werkplek had zou hij misschien minder vaak hier posten.Do what you love, love what you do!![]()
ja heb dat vaker want denk laptop het beter te weten met spellingscontrole. soms heb ik niet eens zin om ze te verbeteren trouwens, maargoed. zag dit al aankomen natuurlijk.quote:Do what you love, love what you do!![]()
een kijken. 34 jaar en 46. naja ik schat dat beide in als oke., niet Perce kinderen willen van andere pappa.
maargoed ff wachten want heb nog niks terug.Do what you love, love what you do!![]()
Tegen bolkquote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:35 schreef kree het volgende:
[..]
helaas ik doe niet echt aan het spel mee. dus post maar beetje voor de gein en het kletsen. t zal m aan mijn reet roesten dus ook hoeveel punten ik heb?
maar oke er is genoeg kans voor de rest he, want ben er niet de hele week
ga lekker bs posten voor punten enzo
ik zeg bolkHow can I make this topic about me?![]()
Hmm. Ik besef me nu wel dat ik hier ongebreideld en ongevraagd kan infodumpen over mijn interesses, en dan net kan doen alsof ik dat doe voor de bolk.![]()
🐙![]()
whah ik ben bijna 42 en ik vind op die leeftijd jaar of 10 verschil niet eens onwijs raar?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ja hoor dat magquote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:46 schreef DeZwabber het volgende:
Hmm. Ik besef me nu wel dat ik hier ongebreideld en ongevraagd kan infodumpen over mijn interesses, en dan net kan doen alsof ik dat doe voor de bolk.![]()
boeie wat je doet? hmms doe ik ook volgens mij is dat niet tegen de regels.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:46 schreef DeZwabber het volgende:
bovendien anders maar saai hier he?Do what you love, love what you do!![]()
Ik mag tot 30quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:46 schreef kree het volgende:
[..]
whah ik ben bijna 42 en ik vind op die leeftijd jaar of 10 verschil niet eens onwijs raar?
Ik val op jongere mannenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:48 schreef kree het volgende:
[..]
zou jee dan denk liever jongere man hebben of oudere?
En nee ik hoef geen neger. En geen lul van 30 cmIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
hahaha. ik waardeer die eerlijkheid. naja over die neger het is een waar verhaal over mijn tante enzo en etc etc.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik val op jongere mannen
En nee ik hoef geen neger. En geen lul van 30 cm
Maargoed niet ter toepassing dan.
Moet zeggen ik val ook wel open wat jonger als ik zelf ben, maar ze schatten mij over het algemeen nog steeds ook jonger in als ik dan weer ben.
Tja al met al, ach. op onze leeftijd wat boeit een jaartje of 10. toch?Do what you love, love what you do!![]()
moet je keertje komen waneer er bijna niemand is, dan scoor je zo naar de top. maarja en dan he ;pquote:
vind het veel leuker om zo ff beetje met je te kletsen alsdan die punten me boeien.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is meestal het sentiment als ik over een hobby praat ja.quote:
Er is meer te overwegen in gezelschap dan of iets mag van de regels ja of nee.quote:hmms doe ik ook volgens mij is dat niet tegen de regels.
bovendien anders maar saai hier he?🐙![]()
probeer maar, ?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is meestal het sentiment als ik over een hobby praat ja.
[..]
Er is meer te overwegen in gezelschap dan of iets mag van de regels ja of nee.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb even zitten rekenen. Mijn "range" zou dan dus zitten tussen 25 en 58.quote:
Hmm. Beide klinkt een beetje oncomfortabel.🐙![]()
46/2+7 methode?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb even zitten rekenen. Mijn "range" zou dan dus zitten tussen 25 en 58.
Hmm. Beide klinkt een beetje oncomfortabel.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
ja dat kan volgens de algemene richtlijnen over hoeveel leeftijd moet verschillen meneer.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb even zitten rekenen. Mijn "range" zou dan dus zitten tussen 25 en 58.
Hmm. Beide klinkt een beetje oncomfortabel.
maar zei 10 jaar dus? van je eigen leeftijd af. en deze klopt niet van U.Do what you love, love what you do!![]()
Wat.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:58 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat kan volgens de algemene richtlijnen over hoeveel leeftijd moet verschillen meneer.
maar zei 10 jaar dus? van je eigen leeftijd af. en deze klopt niet van U.🐙![]()
met andere woorden trouwens. want zit te zeiken om het zeiken.
als je verliefd bent maakt t niet zoveel uit, oke tis wel beetje meerderjarig iig. maar oke over het algemeen vallen degene die rond de 40 zijn of ouder ook niet op kutje van 18
en is er versschil, tja. boven 18. ik vind het helemaal prima. en wens ze alle geluk.Do what you love, love what you do!![]()
Ik geloof dat de regel technisch gezien alleen bedoeld was om te rekenen hoe jong je "mag" gaan. Maar dan is de bovenste range dus hoe jong mijn partner zou mogen gaan voor het sociaal onacceptabel wordt voor haar om mij te daten.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:01 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
46-7*2 = 78
Dat vind ik te oud hoor🐙![]()
ik wist zo dat dit weer zo zou gaan, maargoed laat ik het eens serieus nemen dan ook wat ze zegt.quote:Do what you love, love what you do!![]()
wacht ff want moet ff vertellen nu over paiq. dus je moet een soort van vraag in stellen, een ijsbreker, hu heb ik alles erin gezet met ff wat aanpassingen wat iemand maakte met chat gtp.
maar oke die krijg ik dus terug ook.
eisen van dame.
Match: 40 - 50, binnen 30 km, geen bril/baard/snor, 170 - 185 cm niet zwaarder dan 85 kg
echt zo gaat dat dus. en dan moet je je bedenken dat dames zeg maar 10 van mannen hebben en mannen mss eentje.
donder op verwende trut met je eisen denk ik eigenlijk nu al.
maar oke ik heb het lief gehouden omdat ik gewoon benieuwd ben en weet dat hier niks uit gaat komen nu al.
maar voor het idee zal ik hem open houden.Do what you love, love what you do!![]()
btw wat ze vraagt val ik binnen toevallig, maargoed. lol alsof ik keurvlees ben.Do what you love, love what you do!![]()
ja maar vino. euhms. dames kunnen ht makkelijker doen als mannen denkquote:
maar oke he op een dating site dit????? wat moet ik daar nou mee
ik bedoel als man he? ookal zou ze onwijs lekker zijn enzo of sexy. ik knapt op het eisen lijstje al af. echt waar.Do what you love, love what you do!![]()
weet nu al zal nooit mijn type worden of zijn en wil niet eens voor sex ook.
mss die andere dan. maar nog niks terug.Do what you love, love what you do!![]()
36-48 jaarquote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:10 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar vino. euhms. dames kunnen ht makkelijker doen als mannen denk
maar oke he op een dating site dit????? wat moet ik daar nou mee
Geen baard of snor
Groter dan 1,78
Gewicht niet heel dik.
Geen roker.
Moet van een sappie houden
Vakantie naar warme landen
Vakantie niet alleen lui, maar ook actief
Sportief, liefst gym, en van voetbal houden, geen ajacied.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
oke wacht die ene waar ik eigenlijk van dacht trut praat terug.
oke ga geen hele logs ervan posten want mag niet.
maar oke ff gevraagd wat dingenDo what you love, love what you do!![]()
die gelijk met een eisen lijstje kwam. dat is een auto responder trouwens wel moet ik zeggen.quote:
maar alsnog. zie erboven wat er in stond.Do what you love, love what you do!![]()
nu ben ik toch benieuwd want zegt ontslagen enzo. enne oke. ik wil eigenlijk nooit zo kortzichtig zijn, mss is ze wel gewoon heel leuk. en komen er dingen net als ik zo die ff tegen zitten.
dat kan ik allemaal snappen. naja daarom. klets ff verder.Do what you love, love what you do!![]()
De truc is om meer te praten met de match waarmee je praat, dan de mensen waarmee je over haar praat.🐙![]()
oke weet meer productie medewerkster en moest dingen stickers enzo.
hoe de hel kun je daar ook ontslagen op worden, maar nog he..... nu denk ik wtf al.
MAAR wat ze deden voor werk zegt niks over of ze lief zijn natuurlijk.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:21 schreef DeZwabber het volgende:
De truc is om meer te praten met de match waarmee je praat, dan de mensen waarmee je over haar praat.
Kan je het niet uittypenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:27 schreef kree het volgende:
wacht t leek simpele maar ze praat best wel lief en oke,,,,,,
jullie zijn trouwens erger als ik ben he, want geef het eigenlijk gewoon de kans, weet ik veel. tot nu toe lijkt ze me iig aardig, naja het zak wel weer een fatty zijn met foto's. maar tot nu toe is ze aardig.Do what you love, love what you do!![]()
denk niet in problemen johquote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:28 schreef kree het volgende:
jullie zijn trouwens erger als ik ben he, want geef het eigenlijk gewoon de kans, weet ik veel. tot nu toe lijkt ze me iig aardig, naja het zak wel weer een fatty zijn met foto's. maar tot nu toe is ze aardig.
ga er gewoon open in![]()
![]()
zou het niet eens erg vinden als dik, maar oke we zitten nu in de fase van hey en hoi enzo.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
denk niet in problemen joh
ga er gewoon open inDo what you love, love what you do!![]()
Ach zie het maar als oefening, whatever er ook uit komt.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:29 schreef kree het volgende:
[..]
zou het niet eens erg vinden als dik, maar oke we zitten nu in de fase van hey en hoi enzo.
Zo zou ik het benaderen in elk geval.![]()
Hoelang gaat dat door?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:29 schreef kree het volgende:
[..]
zou het niet eens erg vinden als dik, maar oke we zitten nu in de fase van hey en hoi enzo.![]()
Nou en?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:28 schreef kree het volgende:
jullie zijn trouwens erger als ik ben he, want geef het eigenlijk gewoon de kans, weet ik veel. tot nu toe lijkt ze me iig aardig, naja het zak wel weer een fatty zijn met foto's. maar tot nu toe is ze aardig.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Neequote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:30 schreef maily het volgende:
[..]
Heb jij gauw een accountje aangemaakt daar?
Is helemaal niks voor mij joh
Anoniem hequote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee
Is helemaal niks voor mij joh![]()
![]()
Geen idee.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee![]()
Je moet voor die shit betalen toch
Oh @Lovely reageert ook zie ik![]()
Nee joh, alleen als je speciale dingen wil doen zoals meteen een foto bekijken en zo.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee![]()
Je moet voor die shit betalen toch![]()
nou denk vertel eens eerlijk mijn verleden gelijk, want oke mag duidelijk zijn og voel al aan verleden.quote:
maar oke zeg ik het ook gelijk eerlijk, gelijk duidelijkheid, ik hou ervan.
oke over naar meid 2.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kree heeft gematcht met ene Tino Vinto. Dat is compleet iemand anders.
Seriouslyquote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:34 schreef kree het volgende:
[..]
nou denk vertel eens eerlijk mijn verleden gelijk, want oke mag duidelijk zijn og voel al aan verleden.
maar oke zeg ik het ook gelijk eerlijk, gelijk duidelijkheid, ik hou ervan.
oke over naar meid 2.
Werewolf![]()
nah die kans zou zo klein zijn en denk vino zou t wel zeggen dan. hahaquote:
zou wel grappig zijn trouwens.
Wij kunnen niet matchen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:35 schreef kree het volgende:
[..]
nah die kans zou zo klein zijn en denk vino zou t wel zeggen dan. haha
zou wel grappig zijn trouwens.
Want je rooktIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ruik je niet via de wifiquote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Wij kunnen niet matchen.
Want je rookt![]()
![]()
hmms is dat een onwijs ding denk je? laatste keer namelijk niet, maarja die rookte ook.?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Wij kunnen niet matchen.
Want je rookt
serieuze vraag. ?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Het is bij mij altijd een ding geweest. Roken is no go.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:37 schreef kree het volgende:
[..]
hmms is dat een onwijs ding denk je? laatste keer namelijk niet, maarja die rookte ook.?
serieuze vraag. ?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Zeg het gewoon?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:37 schreef kree het volgende:
[..]
hmms is dat een onwijs ding denk je? laatste keer namelijk niet, maarja die rookte ook.?
serieuze vraag. ?
Aan het begin van het gesprek?
Na hej en hoi?
Ik ben kree en ik rook?![]()
wacht ff trouwens he want jullie snappen niet hoe dit gaat.
ik krijg dus een berichtje. nou goed ze ziet die hele eerste vraag over niet kinderen en etc, zeg maar wat er hier stond van chatgtp. nu klopt die aardig met hoe ik denk.
Maargoed nog aangepast en dat neergezet als opening vraag.
dus zeg maar er zit een auto match systeem in op een hele lijst die je invult.
die meid dus krijgt dat verhaal.(wat we dus hierboven via chat gtp hadden gemaakt en ik aangepast)
Oke wil je kinderen of van ander, daar kan de vraag op neer.
oke paiq gaat dat matchen en komen er 2 uit. eentje antwoord gelijk waarom wil je dat weten,,,,, degene dus die ik het hier nu over had.
Ik uitgelegd en vriendelijk ook. en wat er dan hier boven weer staat.
maar oke onderhand komt meid 2 ook gematched.
naja jongens. ik denk dat ik eerder ff bij hun 2 moet zijn als bij jullieDo what you love, love what you do!![]()
Die dames zijn uit op een date.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:42 schreef kree het volgende:
wacht ff trouwens he want jullie snappen niet hoe dit gaat.
ik krijg dus een berichtje. nou goed ze ziet die hele eerste vraag over niet kinderen en etc, zeg maar wat er hier stond van chatgtp. nu klopt die aardig met hoe ik denk.
Maargoed nog aangepast en dat neergezet als opening vraag.
dus zeg maar er zit een auto match systeem in op een hele lijst die je invult.
die meid dus krijgt dat verhaal.(wat we dus hierboven via chat gtp hadden gemaakt en ik aangepast)
Oke wil je kinderen of van ander, daar kan de vraag op neer.
oke paiq gaat dat matchen en komen er 2 uit. eentje antwoord gelijk waarom wil je dat weten,,,,, degene dus die ik het hier nu over had.
Ik uitgelegd en vriendelijk ook. en wat er dan hier boven weer staat.
maar oke onderhand komt meid 2 ook gematched.
naja jongens. ik denk dat ik eerder ff bij hun 2 moet zijn als bij jullie
Wij niet.![]()
ik zou stoppen voor de liefde wss wel ook echt en zeker met kinderen, maarja ben vrijgezel hequote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
Het is bij mij altijd een ding geweest. Roken is no go.)
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:43 schreef maily het volgende:
[..]
Die dames zijn uit op een date.
Wij niet.
ik zie geen reden om dat gelijk te zeggen eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:41 schreef maily het volgende:
[..]
Zeg het gewoon?
Aan het begin van het gesprek?
Na hej en hoi?
Ik ben kree en ik rook?
ik heb nl nog zo veel meer vragen aan haar voordat ik al denk die is leuk genoeg? en roken mss zit ie in de checklist van paiq al. maarja kom er ook op sinds 3 jaar.Do what you love, love what you do!![]()
Nja als de dames het belangrijk vinden moeten ze het zelf maar vragen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:44 schreef kree het volgende:
[..]
ik zie geen reden om dat gelijk te zeggen eigenlijk?
ik heb nl nog zo veel meer vragen aan haar voordat ik al denk die is leuk genoeg? en roken mss zit ie in de checklist van paiq al. maarja kom er ook op sinds 3 jaar.![]()
Sommige vrouwen knappen af als een man rookt, ik zou dat gelijk noemen voor je verder gaatquote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:44 schreef kree het volgende:
[..]
ik zie geen reden om dat gelijk te zeggen eigenlijk?
ik heb nl nog zo veel meer vragen aan haar voordat ik al denk die is leuk genoeg? en roken mss zit ie in de checklist van paiq al. maarja kom er ook op sinds 3 jaar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
denk dat ik ff een peuk ga roken. wss hebben ze nog 10 man waar ze mee kletsen enzo dusssss.
experiment dit. maar oke. je weet nooit.Do what you love, love what you do!![]()
Zeg dat even in je gesprekquote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:47 schreef kree het volgende:
denk dat ik ff een peuk ga roken. wss hebben ze nog 10 man waar ze mee kletsen enzo dusssss.
experiment dit. maar oke. je weet nooit.![]()
![]()
Je bent er maar druk meeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Waar?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:33 schreef maily het volgende:
[..]
Geen idee.
Oh @:Lovely reageert ook zie ik![]()
![]()
Ik date iedereen de moederIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oh jezus, gaat het weer over Kree zijn datingsleven, man3Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mij niet gezien,,te veel gedoe enzquote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:53 schreef maily het volgende:
[..]
Op paiq![]()
Ik suggereerde dat VT en jij een.anoniem account hadden aangemaakt![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:53 schreef maily het volgende:
[..]
Op paiq![]()
Ik suggereerde dat VT en jij een.anoniem account hadden aangemaakt
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:53 schreef kree het volgende:
[..]
nou heb ze beiden ff laten wachten want moest kakken.quote:![]()
Had wel.grappig geweestquote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:53 schreef maily het volgende:
[..]
Op paiq![]()
Ik suggereerde dat VT en jij een.anoniem account hadden aangemaakt
Mijn eis zou zijn: absoluut geen feyenoorderIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 12:55 schreef MooieTop6 het volgende:
Mijn eis zou zijn: absoluut geen feyenoorder
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: