SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
20 jaar zeker wel.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:14 schreef kree het volgende:
er is in de komende 20 jaar geen robot of AI die mijn werk kan doen nl. met trappen af naar putten enzo.
Dat hele werkvoorbereiding en kantoor trouwens wel. die zijn makkelijker te vervangen.
Denk hierover, jeugd, die dit leest
Maar je moet niet bang zijn dat je overbodig wordt. Straks komt er een robot met je mee die met je meekijkt en je corrigeert als je een menselijke fout maakt.
Wellicht niet met armen of benen maar met een bodycam en een oortje. Die zegt van joh Kree denk er even aan dat je rood aan rood en blauw aan blauw aansluit.![]()
![]()
Oh jawel hoor, alles gaat automatisch en dan ben jij ook vervangbaar. Misschien ga je het zelf niet meemaken maar alles kan.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:14 schreef kree het volgende:
er is in de komende 20 jaar geen robot of AI die mijn werk kan doen nl. met trappen af naar putten enzo.
Dat hele werkvoorbereiding en kantoor trouwens wel. die zijn makkelijker te vervangen.
Denk hierover, jeugd, die dit leestIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
als ik eerlijk ben he koning wout. ik ga dat niet meer meemaken en weet ik wel zeker.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
20 jaar zeker wel.
Maar je moet niet bang zijn dat je overbodig wordt. Straks komt er een robot met je mee die met je meekijkt en je corrigeert als je een menselijke fout maakt.
Wellicht niet met armen of benen maar met een bodycam en een oortje. Die zegt van joh Kree denk er even aan dat je rood aan rood en blauw aan blauw aansluit.
dat wvb er wel meer mee te maken krijgt of die dus achter computer zitten, dat sowieso wel en niet binnen 10 jaar. maar binnen 5.Do what you love, love what you do!![]()
helft van ze gaat weg, of meer omdat AI dat beter kan.
wat ik doe, hmmms dat is zoveel jaren verder ik ben dood of met pensioen allang al dan.Do what you love, love what you do!![]()
DrieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Precies geen reden om je daar zorgen over te maken.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:20 schreef kree het volgende:
wat ik doe, hmmms dat is zoveel jaren verder ik ben dood of met pensioen allang al dan.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Je weet niet hoe ver de robotica al is @kree .quote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:20 schreef kree het volgende:
wat ik doe, hmmms dat is zoveel jaren verder ik ben dood of met pensioen allang al dan.
Jij gaat het zeker meemaken.![]()
Ik kan nu 140 squats, 70 leg raises, 70 crunches, 110 seconden planck en 110 situps. Wel met alcohol op maar toch, wel volledig gedaan, morgen wel spierpijn vast weer![]()
uiteindelijk mss. maar dat zal ver en ver na mijn tijd zijn, want ik ben de handen op de vloer he?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, alles gaat automatisch en dan ben jij ook vervangbaar. Misschien ga je het zelf niet meemaken maar alles kan.
en hoezeer ik de filmpjes mooi vind van boston Dynamics of tesla. zie geen robot snel effe doen wat ik doe met sleutels en schroevendraaiers en meten en etc. dit is ver ver ver veel langer weg als dat het lijkt op demo filmpjes van hun. zeg maar dik nadat ik dood ben mss over 50 jaar.
maargoed dan hebben we aarde zoveel verziekt dat het wss weer helemaal over is met de mensheid.Do what you love, love what you do!![]()
Ik vind het juist een hele prestatie als je dat doet met alcohol opquote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:24 schreef Masberum het volgende:
Ik kan nu 140 squats, 70 leg raises, 70 crunches, 110 seconden planck en 110 situps. Wel met alcohol op maar toch, wel volledig gedaan, morgen wel spierpijn vast weer
Maar jij hebt er dus net een workout op zitten zo midden in de nacht?![]()
![]()
maak me dan ook geen zorgen... maar zeg alleen ff waar het op staat in mijn idee dus.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies geen reden om je daar zorgen over te maken.Do what you love, love what you do!![]()
Je wil wel graag dat ik hap he? Je bent uit op drama en op reactie.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok, eerst like je mijn bericht (waarom?) en een uur later kom je toch nog even je plasje doen.
Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen. Ik vind Kree oprecht een hele aardige gozer, maar soms (zoals mensen dat ook bij mij hebben, en zoals het op FOK! Vaker gaat) kan ik 'm ook wel achter het behang plakken. Nogmaals, want daar lees je overheen. Vind ik Kree gewoon een prima gozer, maar soms tegen beter weten in blijf ik hoop houden dat er misschien af en toe iets binnenkomt als het "iets minder aardig" gaat. Hij komt hier vaak om een discussie te starten en doet dan verbaast en verbouwereerd dat mensen dat vervelend vinden en dat het vrij ongewenst gedrag is. Zeker omdat het amper een discussie is vaak die echt een weerwoord toe laat, want Kree is Kree en Kree is het vooral eens met Kree en het doet er niet toe wat je aan argumenten naar 'm toe gooit, hij haalt ze toch neer.
En wees nou eens eerlijk? Vond jij hoe hij omging met de discussie, en hem maar eindigde "Want ik heb toch gelijk" nou echt zo netjes? Dat soort dingen maken dat ik af en toe echt op mijn handen moet zitten, want dat grenst aan onwijze disrespect. Wie ben jij om te bepalen wanneer een discussie klaar is? En wat is er nou volwassen aan om maar even voor anderen te bepalen dat je klaar bent met een discussie én dat daarmee dan ook wat jou betreft jouw eigen veroorzaakte discussie klaar is, omdat de antwoorden je niet aanstaan?Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik geef een like. Hahahaquote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je wil wel graag dat ik hap he? Je bent uit op drama en op reactie.
Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen. Ik vind Kree oprecht een hele aardige gozer, maar soms (zoals mensen dat ook bij mij hebben, en zoals het op FOK! Vaker gaat) kan ik 'm ook wel achter het behang plakken. Nogmaals, want daar lees je overheen. Vind ik Kree gewoon een prima gozer, maar soms tegen beter weten in blijf ik hoop houden dat er misschien af en toe iets binnenkomt als het "iets minder aardig" gaat.
En wees nou eens eerlijk? Vond jij hoe hij omging met de discussie, en hem maar eindigde "Want ik heb toch gelijk" nou echt zo netjes? Dat soort dingen maken dat ik af en toe echt op mijn handen moet zitten, want dat grenst aan onwijze disrespect. Wie ben jij om te bepalen wanneer een discussie klaar is? En wat is er nou volwassen aan om maar even voor anderen te bepalen dat je klaar bent met een discussie én dat daarmee dan ook wat jou betreft jouw eigen veroorzaakte discussie klaar is, omdat de antwoorden je niet aanstaan?Iedereen is een kutlultrut
Ach joh, het is @kree . Dat is niet onaardig bedoeld en weet iedereen ook wel.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen. Ik vind Kree oprecht een hele aardige gozer, maar soms (zoals mensen dat ook bij mij hebben, en zoals het op FOK! Vaker gaat) kan ik 'm ook wel achter het behang plakken. Nogmaals, want daar lees je overheen. Vind ik Kree gewoon een prima gozer, maar soms tegen beter weten in blijf ik hoop houden dat er misschien af en toe iets binnenkomt als het "iets minder aardig" gaat.
En wees nou eens eerlijk? Vond jij hoe hij omging met de discussie, en hem maar eindigde "Want ik heb toch gelijk" nou echt zo netjes? Dat soort dingen maken dat ik af en toe echt op mijn handen moet zitten, want dat grenst aan onwijze disrespect. Wie ben jij om te bepalen wanneer een discussie klaar is? En wat is er nou volwassen aan om maar even voor anderen te bepalen dat je klaar bent met een discussie én dat daarmee dan ook wat jou betreft jouw eigen veroorzaakte discussie klaar is, omdat de antwoorden je niet aanstaan?
Kan er wel om lachen als hij zegt dat hij toch wel gelijk heeft. Alleen een echte simpleton zou zoiets zeggen.![]()
![]()
quote:Zuurtje
Well, life can be a riot
Ja maar dat dus, het is zó simpel, en het is zoooo ontzettend sturend dat het ook gewoon niet meer leuk is.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ach joh, het is @:kree . Dat is niet onaardig bedoeld en weet iedereen ook wel.
Kan er wel om lachen als hij zegt dat hij toch wel gelijk heeft. Alleen een echte simpleton zou zoiets zeggen.Well, life can be a riot
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-07-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 1648 / +158 / +0 / 5309 / 5979
2. FreshFruit / 1067 / +153 / +0 / 1675 / 2212
3. gebrokenglas / 650 / +18 / +2 / 2085 / 2532
4. KillemWieft / 618 / +7 / +0 / 429 / 645
5. MooieTop6 / 429 / +35 / +0 / 1665 / 1925
6. Lovely / 408 / +17 / +0 / 1727 / 1996
7. _UserName_ / 399 / +13 / +0 / 374 / 505
8. mario390 / 352 / +5 / +0 / 646 / 863
9. DJMO / 341 / +19 / +0 / 604 / 809
10. loveislikeakiss / 327 / +4 / +0 / 1418 / 1617
11. Helenattenek / 320 / +12 / +0 / 380 / 484
12. Dr.Mikey / 319 / +9 / +0 / 347 / 476
13. Fogel / 311 / +9 / +0 / 925 / 1156
14. marc0871 / 296 / +0 / +0 / 629 / 823
15. Sally / 270 / +6 / +0 / 244 / 362
16. MizzezAmy / 266 / +9 / +0 / 1411 / 1633
17. HappyCharly / 252 / +0 / +3 / 261 / 347
18. maily / 248 / +1 / +0 / 888 / 1019
19. hemarookworst / 242 / +14 / +0 / 751 / 923
20. kree / 161 / +26 / +12 / 757 / 893SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Nouja iemand is niet verplicht mee te doen aan een discussie.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maar dat dus, het is zó simpel, en het is zoooo ontzettend sturend dat het ook gewoon niet meer leuk is.
We lullen gewoon verder. Zo belangrijk is 1 berichtje niet.![]()
je praat meer als wat je weet denk, maar maakt niet uit?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen. Ik vind Kree oprecht een hele aardige gozer, maar soms (zoals mensen dat ook bij mij hebben, en zoals het op FOK! Vaker gaat) kan ik 'm ook wel achter het behang plakken. Nogmaals, want daar lees je overheen. Vind ik Kree gewoon een prima gozer, maar soms tegen beter weten in blijf ik hoop houden dat er misschien af en toe iets binnenkomt als het "iets minder aardig" gaat. Hij komt hier vaak om een discussie te starten en doet dan verbaast en verbouwereerd dat mensen dat vervelend vinden het vrij ongewenst gedrag is. Zeker omdat het amper een discussie is vaak die echt een weerwoord toe laat, want Kree is Kree en Kree is het vooral eens met Kree en het doet er niet toe wat je aan argumenten naar 'm toe gooit, hij haalt ze toch neer.
En wees nou eens eerlijk? Vond jij hoe hij omging met de discussie, en hem maar eindigde "Want ik heb toch gelijk" nou echt zo netjes? Dat soort dingen maken dat ik af en toe echt op mijn handen moet zitten, want dat grenst aan onwijze disrespect. Wie ben jij om te bepalen wanneer een discussie klaar is? En wat is er nou volwassen aan om maar even voor anderen te bepalen dat je klaar bent met een discussie én dat daarmee dan ook wat jou betreft jouw eigen veroorzaakte discussie klaar is, omdat de antwoorden je niet aanstaan?
Ik weet gewoon dat ik over sommige dingen gelijk heb. en snap komt lomp over. maar zoek t maar na dan?
Het gaat er hier natuurlijk niet om om iemand aan te vallen? dat doe ik ook niet. en verbaas me dan ook weer dat het hier met anderen over mij gaat?
Hoi hoi ben er gewoon en mag je me nog openbaar ook gewoon aanspreken? ipv anderen te vragen.
Soms he snap ik niet, want wat is al het nut ervan om zeg maar onderling over elkaar te praten?
vertel het me?
Ik denk trouwens niet dat ik ooit iemand zo aanval en vaker gezegd. tja.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: