SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
20 jaar zeker wel.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:14 schreef kree het volgende:
er is in de komende 20 jaar geen robot of AI die mijn werk kan doen nl. met trappen af naar putten enzo.
Dat hele werkvoorbereiding en kantoor trouwens wel. die zijn makkelijker te vervangen.
Denk hierover, jeugd, die dit leest
Maar je moet niet bang zijn dat je overbodig wordt. Straks komt er een robot met je mee die met je meekijkt en je corrigeert als je een menselijke fout maakt.
Wellicht niet met armen of benen maar met een bodycam en een oortje. Die zegt van joh Kree denk er even aan dat je rood aan rood en blauw aan blauw aansluit.![]()
![]()
Oh jawel hoor, alles gaat automatisch en dan ben jij ook vervangbaar. Misschien ga je het zelf niet meemaken maar alles kan.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:14 schreef kree het volgende:
er is in de komende 20 jaar geen robot of AI die mijn werk kan doen nl. met trappen af naar putten enzo.
Dat hele werkvoorbereiding en kantoor trouwens wel. die zijn makkelijker te vervangen.
Denk hierover, jeugd, die dit leestIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
als ik eerlijk ben he koning wout. ik ga dat niet meer meemaken en weet ik wel zeker.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
20 jaar zeker wel.
Maar je moet niet bang zijn dat je overbodig wordt. Straks komt er een robot met je mee die met je meekijkt en je corrigeert als je een menselijke fout maakt.
Wellicht niet met armen of benen maar met een bodycam en een oortje. Die zegt van joh Kree denk er even aan dat je rood aan rood en blauw aan blauw aansluit.
dat wvb er wel meer mee te maken krijgt of die dus achter computer zitten, dat sowieso wel en niet binnen 10 jaar. maar binnen 5.Do what you love, love what you do!![]()
helft van ze gaat weg, of meer omdat AI dat beter kan.
wat ik doe, hmmms dat is zoveel jaren verder ik ben dood of met pensioen allang al dan.Do what you love, love what you do!![]()
DrieThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Precies geen reden om je daar zorgen over te maken.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:20 schreef kree het volgende:
wat ik doe, hmmms dat is zoveel jaren verder ik ben dood of met pensioen allang al dan.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Je weet niet hoe ver de robotica al is @kree .quote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:20 schreef kree het volgende:
wat ik doe, hmmms dat is zoveel jaren verder ik ben dood of met pensioen allang al dan.
Jij gaat het zeker meemaken.![]()
Ik kan nu 140 squats, 70 leg raises, 70 crunches, 110 seconden planck en 110 situps. Wel met alcohol op maar toch, wel volledig gedaan, morgen wel spierpijn vast weer![]()
uiteindelijk mss. maar dat zal ver en ver na mijn tijd zijn, want ik ben de handen op de vloer he?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, alles gaat automatisch en dan ben jij ook vervangbaar. Misschien ga je het zelf niet meemaken maar alles kan.
en hoezeer ik de filmpjes mooi vind van boston Dynamics of tesla. zie geen robot snel effe doen wat ik doe met sleutels en schroevendraaiers en meten en etc. dit is ver ver ver veel langer weg als dat het lijkt op demo filmpjes van hun. zeg maar dik nadat ik dood ben mss over 50 jaar.
maargoed dan hebben we aarde zoveel verziekt dat het wss weer helemaal over is met de mensheid.Do what you love, love what you do!![]()
Ik vind het juist een hele prestatie als je dat doet met alcohol opquote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:24 schreef Masberum het volgende:
Ik kan nu 140 squats, 70 leg raises, 70 crunches, 110 seconden planck en 110 situps. Wel met alcohol op maar toch, wel volledig gedaan, morgen wel spierpijn vast weer
Maar jij hebt er dus net een workout op zitten zo midden in de nacht?![]()
![]()
maak me dan ook geen zorgen... maar zeg alleen ff waar het op staat in mijn idee dus.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies geen reden om je daar zorgen over te maken.Do what you love, love what you do!![]()
Je wil wel graag dat ik hap he? Je bent uit op drama en op reactie.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok, eerst like je mijn bericht (waarom?) en een uur later kom je toch nog even je plasje doen.
Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen. Ik vind Kree oprecht een hele aardige gozer, maar soms (zoals mensen dat ook bij mij hebben, en zoals het op FOK! Vaker gaat) kan ik 'm ook wel achter het behang plakken. Nogmaals, want daar lees je overheen. Vind ik Kree gewoon een prima gozer, maar soms tegen beter weten in blijf ik hoop houden dat er misschien af en toe iets binnenkomt als het "iets minder aardig" gaat. Hij komt hier vaak om een discussie te starten en doet dan verbaast en verbouwereerd dat mensen dat vervelend vinden en dat het vrij ongewenst gedrag is. Zeker omdat het amper een discussie is vaak die echt een weerwoord toe laat, want Kree is Kree en Kree is het vooral eens met Kree en het doet er niet toe wat je aan argumenten naar 'm toe gooit, hij haalt ze toch neer.
En wees nou eens eerlijk? Vond jij hoe hij omging met de discussie, en hem maar eindigde "Want ik heb toch gelijk" nou echt zo netjes? Dat soort dingen maken dat ik af en toe echt op mijn handen moet zitten, want dat grenst aan onwijze disrespect. Wie ben jij om te bepalen wanneer een discussie klaar is? En wat is er nou volwassen aan om maar even voor anderen te bepalen dat je klaar bent met een discussie én dat daarmee dan ook wat jou betreft jouw eigen veroorzaakte discussie klaar is, omdat de antwoorden je niet aanstaan?Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik geef een like. Hahahaquote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je wil wel graag dat ik hap he? Je bent uit op drama en op reactie.
Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen. Ik vind Kree oprecht een hele aardige gozer, maar soms (zoals mensen dat ook bij mij hebben, en zoals het op FOK! Vaker gaat) kan ik 'm ook wel achter het behang plakken. Nogmaals, want daar lees je overheen. Vind ik Kree gewoon een prima gozer, maar soms tegen beter weten in blijf ik hoop houden dat er misschien af en toe iets binnenkomt als het "iets minder aardig" gaat.
En wees nou eens eerlijk? Vond jij hoe hij omging met de discussie, en hem maar eindigde "Want ik heb toch gelijk" nou echt zo netjes? Dat soort dingen maken dat ik af en toe echt op mijn handen moet zitten, want dat grenst aan onwijze disrespect. Wie ben jij om te bepalen wanneer een discussie klaar is? En wat is er nou volwassen aan om maar even voor anderen te bepalen dat je klaar bent met een discussie én dat daarmee dan ook wat jou betreft jouw eigen veroorzaakte discussie klaar is, omdat de antwoorden je niet aanstaan?Iedereen is een kutlultrut
Ach joh, het is @kree . Dat is niet onaardig bedoeld en weet iedereen ook wel.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen. Ik vind Kree oprecht een hele aardige gozer, maar soms (zoals mensen dat ook bij mij hebben, en zoals het op FOK! Vaker gaat) kan ik 'm ook wel achter het behang plakken. Nogmaals, want daar lees je overheen. Vind ik Kree gewoon een prima gozer, maar soms tegen beter weten in blijf ik hoop houden dat er misschien af en toe iets binnenkomt als het "iets minder aardig" gaat.
En wees nou eens eerlijk? Vond jij hoe hij omging met de discussie, en hem maar eindigde "Want ik heb toch gelijk" nou echt zo netjes? Dat soort dingen maken dat ik af en toe echt op mijn handen moet zitten, want dat grenst aan onwijze disrespect. Wie ben jij om te bepalen wanneer een discussie klaar is? En wat is er nou volwassen aan om maar even voor anderen te bepalen dat je klaar bent met een discussie én dat daarmee dan ook wat jou betreft jouw eigen veroorzaakte discussie klaar is, omdat de antwoorden je niet aanstaan?
Kan er wel om lachen als hij zegt dat hij toch wel gelijk heeft. Alleen een echte simpleton zou zoiets zeggen.![]()
![]()
quote:Zuurtje
Well, life can be a riot
Ja maar dat dus, het is zó simpel, en het is zoooo ontzettend sturend dat het ook gewoon niet meer leuk is.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ach joh, het is @:kree . Dat is niet onaardig bedoeld en weet iedereen ook wel.
Kan er wel om lachen als hij zegt dat hij toch wel gelijk heeft. Alleen een echte simpleton zou zoiets zeggen.Well, life can be a riot
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-07-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 1648 / +158 / +0 / 5309 / 5979
2. FreshFruit / 1067 / +153 / +0 / 1675 / 2212
3. gebrokenglas / 650 / +18 / +2 / 2085 / 2532
4. KillemWieft / 618 / +7 / +0 / 429 / 645
5. MooieTop6 / 429 / +35 / +0 / 1665 / 1925
6. Lovely / 408 / +17 / +0 / 1727 / 1996
7. _UserName_ / 399 / +13 / +0 / 374 / 505
8. mario390 / 352 / +5 / +0 / 646 / 863
9. DJMO / 341 / +19 / +0 / 604 / 809
10. loveislikeakiss / 327 / +4 / +0 / 1418 / 1617
11. Helenattenek / 320 / +12 / +0 / 380 / 484
12. Dr.Mikey / 319 / +9 / +0 / 347 / 476
13. Fogel / 311 / +9 / +0 / 925 / 1156
14. marc0871 / 296 / +0 / +0 / 629 / 823
15. Sally / 270 / +6 / +0 / 244 / 362
16. MizzezAmy / 266 / +9 / +0 / 1411 / 1633
17. HappyCharly / 252 / +0 / +3 / 261 / 347
18. maily / 248 / +1 / +0 / 888 / 1019
19. hemarookworst / 242 / +14 / +0 / 751 / 923
20. kree / 161 / +26 / +12 / 757 / 893SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Nouja iemand is niet verplicht mee te doen aan een discussie.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:29 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maar dat dus, het is zó simpel, en het is zoooo ontzettend sturend dat het ook gewoon niet meer leuk is.
We lullen gewoon verder. Zo belangrijk is 1 berichtje niet.![]()
je praat meer als wat je weet denk, maar maakt niet uit?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen. Ik vind Kree oprecht een hele aardige gozer, maar soms (zoals mensen dat ook bij mij hebben, en zoals het op FOK! Vaker gaat) kan ik 'm ook wel achter het behang plakken. Nogmaals, want daar lees je overheen. Vind ik Kree gewoon een prima gozer, maar soms tegen beter weten in blijf ik hoop houden dat er misschien af en toe iets binnenkomt als het "iets minder aardig" gaat. Hij komt hier vaak om een discussie te starten en doet dan verbaast en verbouwereerd dat mensen dat vervelend vinden het vrij ongewenst gedrag is. Zeker omdat het amper een discussie is vaak die echt een weerwoord toe laat, want Kree is Kree en Kree is het vooral eens met Kree en het doet er niet toe wat je aan argumenten naar 'm toe gooit, hij haalt ze toch neer.
En wees nou eens eerlijk? Vond jij hoe hij omging met de discussie, en hem maar eindigde "Want ik heb toch gelijk" nou echt zo netjes? Dat soort dingen maken dat ik af en toe echt op mijn handen moet zitten, want dat grenst aan onwijze disrespect. Wie ben jij om te bepalen wanneer een discussie klaar is? En wat is er nou volwassen aan om maar even voor anderen te bepalen dat je klaar bent met een discussie én dat daarmee dan ook wat jou betreft jouw eigen veroorzaakte discussie klaar is, omdat de antwoorden je niet aanstaan?
Ik weet gewoon dat ik over sommige dingen gelijk heb. en snap komt lomp over. maar zoek t maar na dan?
Het gaat er hier natuurlijk niet om om iemand aan te vallen? dat doe ik ook niet. en verbaas me dan ook weer dat het hier met anderen over mij gaat?
Hoi hoi ben er gewoon en mag je me nog openbaar ook gewoon aanspreken? ipv anderen te vragen.
Soms he snap ik niet, want wat is al het nut ervan om zeg maar onderling over elkaar te praten?
vertel het me?
Ik denk trouwens niet dat ik ooit iemand zo aanval en vaker gezegd. tja.Do what you love, love what you do!![]()
Nee is zo, maar het steeds moeten lezen en denken "quote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nouja iemand is niet verplicht mee te doen aan een discussie.
We lullen gewoon verder. Zo belangrijk is 1 berichtje niet." word wel vermoeiend.
Anyway. Heb je een fijne vrijdagnacht ?Well, life can be a riot
Ja hoor, vond de discussie gaaf.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee is zo, maar het steeds moeten lezen en denken "" word wel vermoeiend.
Anyway. Heb je een fijne vrijdagnacht ?
En dan nu over AI. Mooi toch.![]()
Grotetijd is soms wat achterbaks, maar wel je grotevriend en je ikmagjegraag maar............quote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:31 schreef kree het volgende:
[..]
je praat meer als wat je weet denk, maar maakt niet uit?
Ik weet gewoon dat ik over sommige dingen gelijk heb. en snap komt lomp over. maar zoek t maar na dan?
Het gaat er hier natuurlijk niet om om iemand aan te vallen? dat doe ik ook niet. en verbaas me dan ook weer dat het hier met anderen over mij gaat?
Hoi hoi ben er gewoon en mag je me nog openbaar ook gewoon aanspreken? ipv anderen te vragen.
Soms he snap ik niet, want wat is al het nut ervan om zeg maar onderling over elkaar te praten?
vertel het me?
Ik denk trouwens niet dat ik ooit iemand zo aanval en vaker gezegd. tja.Iedereen is een kutlultrut
daarom deed ik meerdere keren poging om onderwerp te veranderen. maarja de "users" vonden het leuker om het bij mijn onderwerpen te houden, terwijl ik er eigenlijk klaar mee was allang al.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee is zo, maar het steeds moeten lezen en denken "" word wel vermoeiend.
Anyway. Heb je een fijne vrijdagnacht ?
en nu nog dus incl jij
no hard feelings.Do what you love, love what you do!![]()
AI kan mooie dingen doen manquote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja hoor, vond de discussie gaaf.
En dan nu over AI. Mooi toch.
Well, life can be a riot
Wat doet iedereen hier alsof ze met elkaar aan tafel moeten kunnen zitten joh
Het is hier fok
We hebben hier volk als capuchon_jochie
En zzwj
Grapje maar wel wat Ik bedoel.. doe Lekker wat je zelf wilt en maak je Niet zo druk om wat er om je heen gebeurt. Maak elkaar Lekker belachelijk Wie interesseert het over 10 minuten Nou nog echt
Doen mensen zonder verstand ook.. en raad eens wat hier zit op fok..![]()
wmb is er ook geen probleem hoor? vind het prima en kan er nog over door praten. ben niet boos op niemand.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:35 schreef Helenattenek het volgende:
Wat doet iedereen hier alsof ze met elkaar aan tafel moeten kunnen zitten joh
Het is hier fok
We hebben hier volk als capuchon_jochie
En zzwj
Grapje maar wel wat Ik bedoel.. doe Lekker wat je zelf wilt en maak je Niet zo druk om wat er om je heen gebeurt.
Doen mensen zonder verstand ook.. en raad eens wat hier zit op fok..
maar oke, dat mag iedereen doen of een onderwerp zoeken en kiezen, nu kies ik ze soms omdat anders saai vaak.
en ben ik er niet eens zoveel, maar oke dan moet de rest er ook niet over zeiken als ik dat doe en op in ga en de hele rest?
niks mis mee toch?
nouja aan de rest want moet nog ff stukje last of us kijken. lees straks wel weer.Do what you love, love what you do!![]()
Je trekt het je aan wat er gezegd wordt want je voelt dat je wilt verdedigen (ego) Zelfde voor grotetijd.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:38 schreef kree het volgende:
[..]
wmb is er ook geen probleem hoor? vind het prima en kan er nog over door praten. ben niet boos op niemand.
maar oke, dat mag iedereen doen of een onderwerp zoeken en kiezen, nu kies ik ze soms omdat anders saai vaak.
en ben ik er niet eens zoveel, maar oke dan moet de rest er ook niet over zeiken als ik dat doe en op in ga en de hele rest?
niks mis mee toch?
nouja aan de rest want moet nog ff stukje last of us kijken. lees straks wel weer.![]()
Je bent soms wel een grapjas he? Je wil graag een discussie en geen gebolk. En ja dat is er nuquote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:38 schreef kree het volgende:
[..]
wmb is er ook geen probleem hoor? vind het prima en kan er nog over door praten. ben niet boos op niemand.
niks mis mee toch?
nouja aan de rest want moet nog ff stukje last of us kijken. lees straks wel weer.
Iedereen is een kutlultrut
Ja het anonieme legerquote:
Iedereen is een kutlultrut
whah ik trek het me niet aan de meningen over wat ik zeg. of de kritiek daarop onterecht of terecht.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:40 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Je trekt het je aan wat er gezegd wordt want je voelt dat je wilt verdedigen (ego) Zelfde voor grotetijd.
wat ik me wel aantrek is dat ik hier dan maar post omdat denk leuk, maar dat de rest me af gaat zeieken want is weer topic vol kree gezweik. terwijl de rest zeg maar week he, t total saai is en ik dan weer een relaas aan mentions heb die zeggen. kreeeeeee kom ff langs of zeg wat over dit of dat, maakt niet uit.
maar relatieveer ff dan. doe het niet eens daarom want als jullie me nu nog niet snappen dat ik gewoon echt wel recht voor zijn raap ben, en hoewel snap dingen.
Tja weet ik t ook niet meer, zeg maar als jullie me zat zijn zoek ik wel een ander topic.Do what you love, love what you do!![]()
Wat een verdediging-tripping ouwequote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:43 schreef kree het volgende:
[..]
whah ik trek het me niet aan de meningen over wat ik zeg. of de kritiek daarop onterecht of terecht.
wat ik me wel aantrek is dat ik hier dan maar post omdat denk leuk, maar dat de rest me af gaat zeieken want is weer topic vol kree gezweik. terwijl de rest zeg maar week he, t total saai is en ik dan weer een relaas aan mentions heb die zeggen. kreeeeeee kom ff langs of zeg wat over dit of dat, maakt niet uit.
maar relatieveer ff dan. doe het niet eens daarom want als jullie me nu nog niet snappen dat ik gewoon echt wel recht voor zijn raap ben, en hoewel snap dingen.
Tja weet ik t ook niet meer, zeg maar als jullie me zat zijn zoek ik wel een ander topic.![]()
Nee man, blijf gewoon hier. Het is gezellig en we waarderen je input.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:43 schreef kree het volgende:
[..]
whah ik trek het me niet aan de meningen over wat ik zeg. of de kritiek daarop onterecht of terecht.
Tja weet ik t ook niet meer, zeg maar als jullie me zat zijn zoek ik wel een ander topic.
Laat je niet kisten man.![]()
Euhm ja, nouja mss ben jij dan de enige die het wel snapt, doe het er wel om soms.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent soms wel een grapjas he? Je wil graag een discussie en geen gebolk. En ja dat is er nu
Maar oke wel uit eigen mening enzo en eerlijkheid over wat het ook gaat.
Dus tja. maar wat ik zeg als jullie het zat zijn zeg het maar.Do what you love, love what you do!![]()
Kree wat ik lees hier is dat je alles teveel aantrekt.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:44 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm ja, nouja mss ben jij dan de enige die het wel snapt, doe het er wel om soms.
Maar oke wel uit eigen mening enzo en eerlijkheid over wat het ook gaat.
Dus tja. maar wat ik zeg als jullie het zat zijn zeg het maar.
Waarom lees je een bericht van een hele natte nek, en denk je niet "ach man" en ga je verder met je dag.
Maar ga je wel het helemaal verwerken en bijhorende emoties kweken?![]()
ik trek het me niet zoveel aan (meer) onderhand. enne jou zie ik hier btw ook niet vaak dus ok.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:46 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Kree wat ik lees hier is dat je alles teveel aantrekt.
Waarom lees je een bericht van een hele natte nek, en denk je niet "ach man" en ga je verder met je dag.
Maar ga je wel het helemaal verwerken en bijhorende emoties kweken?
maar maakt niet uit, ik trok het me vroeger wel aan, nu maakt het me geen ene reet uit en het is waar he.
Dat ik soms wel ff precies wat dingen ter sprake wil brengen waarvan ik weet al komt wat discussie over.
Nu doe ik ze altijd eerlijk he, want ga ze niet stoken met onechte mening van mezelf. en val mensen neit aan.
Ik denk dat dat gewoon heel oke is?
Oke meningen over verdeeld soms hier en krijg ik weer kree-topic drama topic of weet ik veel.
Weet je het boet me niks.
Het is mss paar dagen in de week, de rest zijn er nog 100 topics. dus tja. ? boeie.Do what you love, love what you do!![]()
totaal niet meer naar gekeken. had die hele app weer weg ook even.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:50 schreef KoningWouter het volgende:
Kree, hoe gaat het met je paiq avonturen?
Tja en bij jou?Do what you love, love what you do!![]()
Ben net weer ingelogd. Eens kijken of ik een speeddate kan doen met iemand zo midden in de nacht.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:51 schreef kree het volgende:
[..]
totaal niet meer naar gekeken. had die hele app weer weg ook even.
Tja en bij jou?![]()
Goeie vraag over Paiq.
Zit er zelf ook op.
2 Matches in 2 dagen. Hadden allebei mijn foto's hoog beoordeeld. De een sprak matig Engels en kapte het af omdat ze dacht dat ik slank zou zijn (je ziet op fot's duidelijk dat ik dat NIET ben) en de ander praat ik nog mee maar dat gaat moeizaam... Ze is dyslectisch en waar ik dan enthousiast ben met vragen en dingen willen weten komen bij haar monosyllables uit.
Maar goed. Gister ook via Tinder een match gehad, heel veel mee gepraat. Maar ik voelde "het" niet, dus gezegd dat ik haar het beste wenste en klaar.
(dat is iets wat ik na m'n relatie heb geleerd, eerlijker zijn naar mezelf over wat ik zoek en wat ik wil, en ook het zelfvertrouwen hebben om iets af te kappen wanneer het het toch niet is)Well, life can be a riot
ik was het vrij snel zat. denk ook niet dat ik via Tinder een leuke meid zal vinden.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben net weer ingelogd. Eens kijken of ik een speeddate kan doen met iemand zo midden in de nacht.
mss de meer serieuze maken nog kans enzo en betaald. dat zou kunnen.
maar al met al. vind het wel weer ff best als vrijgezel ook nu.Do what you love, love what you do!![]()
Nouja ik vind die matches maar kut.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:53 schreef Grotetijd het volgende:
Goeie vraag over Paiq.
Zit er zelf ook op.
2 Matches in 2 dagen. Hadden allebei mijn foto's hoog beoordeeld. De een sprak matig Engels en kapte het af omdat ze dacht dat ik slank zou zijn (je ziet op fot's duidelijk dat ik dat NIET ben) en de ander praat ik nog mee maar dat gaat moeizaam... Ze is dyslectisch en waar ik dan enthousiast ben met vragen en dingen willen weten komen bij haar monosyllables uit.
Maar goed. Gister ook via Tinder een match gehad, heel veel mee gepraat. Maar ik voelde "het" niet, dus gezegd dat ik haar het beste wenste en klaar.
(dat is iets wat ik na m'n relatie heb geleerd, eerlijker zijn naar mezelf over wat ik zoek en wat ik wil, en ook het zelfvertrouwen hebben om iets af te kappen wanneer het het toch niet is)
Wil gewoon chatten op een speeddate.
Die matches gaan veel te traag qua contact.![]()
Betalen voor een datingsite is de grootste scam die er is.
Laat vrienden (of die koffievriendin) een leuke bio voor je schrijven met positieve eigenschappen aangevuld met wat jij zoekt in iemand. Laat iemand leuke/goede foto's van je nemen, en klaar.
Als het mij al lukt om via datingsites af te spreken met vrouwen en te daten en te doen, holy hell dat het jou dan ook echt wel lukt pik.Well, life can be a riot
oja Paiq. naja die is sowieso grappig om te proberen. LOL gedaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:53 schreef Grotetijd het volgende:
Goeie vraag over Paiq.
Zit er zelf ook op.
(dat is iets wat ik na m'n relatie heb geleerd, eerlijker zijn naar mezelf over wat ik zoek en wat ik wil, en ook het zelfvertrouwen hebben om iets af te kappen wanneer het het toch niet is)
ik weet niet probeer t maar. ik haalde er niks uit, maarja je kunt altijd toeval hebben he. tis wel weer grappig dat.Do what you love, love what you do!![]()
Matches gaan wel wat traag soms ja. De een is super enthousiast, en de ander praat je amper mee.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nouja ik vind die matches maar kut.
Wil gewoon chatten op een speeddate.
Die matches gaan veel te traag qua contact.
En dan heb je nog dat de een je foto ziet en blijft chatten en de ander meteen terwijl je er een goede klik mee hebt ontmatcht.Well, life can be a riot
had btw wel grappige gesprekken via dat Paiq. dus raad aan om wel ff te proberen.
laat je niet verlijden alleen in aankoop te doen voor extra match of etc. voor de rest is gratis.Do what you love, love what you do!![]()
Ja ik sta dus in de wacht op een speeddate maar er is niemand.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Matches gaan wel wat traag soms ja. De een is super enthousiast, en de ander praat je amper mee.
En dan heb je nog dat de een je foto ziet en blijft chatten en de ander meteen terwijl je er een goede klik mee hebt ontmatcht.
Dus volgens mij is dat paiq stervende of zo.![]()
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:57 schreef KoningWouter het volgende:
[..]Killem
Ik zat net aan je te denken, waar blijft hij.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
hmmm wacht eens af... mss zo. en hou ons op de hoogtequote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik sta dus in de wacht op een speeddate maar er is niemand.
Dus volgens mij is dat paiq stervende of zo.
Do what you love, love what you do!![]()
Ja of een hele andere app is ook goed.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:59 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm wacht eens af... mss zo. en hou ons op de hoogte
Heb gewoon zin om een beetje te chatten.![]()
Je kan ook een Quiz doen!quote:Op zaterdag 19 juli 2025 02:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik sta dus in de wacht op een speeddate maar er is niemand.
Dus volgens mij is dat paiq stervende of zo.Well, life can be a riot
dat kan daar wel, mits goeie treffen en dat is altijd vraag.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 03:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja of een hele andere app is ook goed.
Heb gewoon zin om een beetje te chatten.Do what you love, love what you do!![]()
Ja dat vind ik echt afschuwelijk. Van die standaard vragen waar je dan een of ander creatief antwoord op mag verzinnen.quote:![]()
Ja maar is een beetje laat nu he.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 03:02 schreef kree het volgende:
[..]
dat kan daar wel, mits goeie treffen en dat is altijd vraag.
Vind het een beetje raar om nu een match een bericht te sturen. Die slaapt 99% zeker en ziet morgen een bericht van iemand om 3 uur 's nachts.
Daarom wil ik gewoon chatten, niet die trage matches.![]()
"foto toernooi" kan. ?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 03:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar is een beetje laat nu he.
Vind het een beetje raar om nu een match een bericht te sturen. Die slaapt 99% zeker en ziet morgen een bericht van iemand om 3 uur 's nachts.
Daarom wil ik gewoon chatten, niet die trage matches.Do what you love, love what you do!![]()
Of ze ligt te neuken met haar date.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 03:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar is een beetje laat nu he.
Daarom wil ik gewoon chatten, niet die trage matches.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
naja het boeit me niet dat profiel wat ik er had is ook al te oud eigenlijk. en met een wat meer leuke foto heb je veel meer kans.
Anuyway. ik zit er niet zo op onwijs ff te wachten helen relatie.....
zou ik het leuk vinden, ja wss wel, maar het is ook geen noodzaak ff voor me.Do what you love, love what you do!![]()
Ja en die date ben ik niet. Dus dat schiet ook niet op.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 03:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Of ze ligt te neuken met haar date.![]()
die site verlijd je snel in betaal ff enzo, niet in trappen makkerquote:
Kreeft?:)quote:Op zaterdag 19 juli 2025 03:09 schreef kree het volgende:
[..]
die site verlijd je snel in betaal ff enzo, niet in trappen makker
tevens bolk![]()
![]()
dus of te wel zinloze post hierinquote:Op zaterdag 19 juli 2025 03:09 schreef marretak het volgende:
nix van jullie gelezen en ik zeg gelijk hoi
ja omdat ik moe ben, excuus
tevens bolk
Maar misschien ben je de eerstvolgende!quote:Op zaterdag 19 juli 2025 03:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja en die date ben ik niet. Dus dat schiet ook niet op.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ha mega lekker wijf op boekenbal opent met :ja sorry nix van jullie gelezen omdat ik vaak moe ben sorry !![]()
Eddie!quote:Op zaterdag 19 juli 2025 03:09 schreef marretak het volgende:
nix van jullie gelezen en ik zeg gelijk hoi
ja omdat ik moe ben, excuus
tevens bolk
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik vraag me altijd af he. want hoor ik hier dan, mega lekker wijf, maar is dat dan uiterlijk ofzo?
ik weet niet hoor 1 keertje verliefd geweest en nu was ze ook wel lekker qua uiterlijk, maar dat was neit waarom ik op haar viel......
tja ik heb er beetje andere mening over onderhand. maarja ouder he.Do what you love, love what you do!![]()
Lekker = als jij het lekker vindquote:Op zaterdag 19 juli 2025 03:14 schreef kree het volgende:
ik vraag me altijd af he. want hoor ik hier dan, mega lekker wijf, maar is dat dan uiterlijk ofzo?
ik weet niet hoor 1 keertje verliefd geweest en nu was ze ook wel lekker qua uiterlijk, maar dat was neit waarom ik op haar viel......
tja ik heb er beetje andere mening over onderhand. maarja ouder he.
en eventueel je fam of maten ook?![]()
Lekker belangrijk wat anderen vinden.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 03:15 schreef marretak het volgende:
[..]
Lekker = als jij het lekker vind
en eventueel je fam of maten ook?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik betaal geen eurocent aan dating sites.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 03:09 schreef kree het volgende:
[..]
die site verlijd je snel in betaal ff enzo, niet in trappen makker![]()
Iedereen is wel aangetrokken tot zijn omaquote:Op zaterdag 19 juli 2025 03:14 schreef kree het volgende:
tja ik heb er beetje andere mening over onderhand. maarja ouder he.![]()
Daar teken ik voor.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 03:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar misschien ben je de eerstvolgende!![]()
Daarom is paiq leuk. Lelijke mannen zoals ons krijgen daar ook een kans.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 03:14 schreef kree het volgende:
tja ik heb er beetje andere mening over onderhand. maarja ouder he.
Alleen vroeger werkte die speeddate nog, dat was echt super leuk. Nu moet je het doen met trage matches.![]()
nee hoor over war andere dachten ging het niet eens meer. ik trof mss een onwijs probleem meid wel.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 03:15 schreef marretak het volgende:
[..]
Lekker = als jij het lekker vind
en eventueel je fam of maten ook?
Maaeja verleden gehad etc etc.
Het ging een keer uit toen trouwens nog ff na half jaar. en daarna weer terug bij elkaar.
Nog nooit geen seks gehad he toen. oke wel zoentje
Maar anywahy ging toen weer goed en ik had geen reden om te denken is wat mis. en waas er ook niet. nog half jaar meest geile neuk seks gehad met elkaar. enne kan wel zeggen verliefd.
uit het niks maakte ze het uit toen. met reden van is de tijd niet voor ons en etc etc. nouja ik kon er niks mee en mijn hartje was echt gebroken.
Tja de hele reden zal ik wss niet weten. maarre dat was mijn eerste echte verliefd. en denk dan maar aan het goeie stukje ervan..
FTFYquote:Op zaterdag 19 juli 2025 03:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Iedereen in Katwijk is wel aangetrokken tot zijn omaProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ze had gewoon een ander. Face it.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 03:20 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor over war andere dachten ging het niet eens meer. ik trof mss een onwijs probleem meid wel.
Maaeja verleden gehad etc etc.
Het ging een keer uit toen trouwens nog ff na half jaar. en daarna weer terug bij elkaar.
Nog nooit geen seks gehad he toen. oke wel zoentje
Maar anywahy ging toen weer goed en ik had geen reden om te denken is wat mis. en waas er ook niet. nog half jaar meest geile neuk seks gehad met elkaar. enne kan wel zeggen verliefd.
uit het niks maakte ze het uit toen. met reden van is de tijd niet voor ons en etc etc. nouja ik kon er niks mee en mijn hartje was echt gebroken.
Tja de hele reden zal ik wss niet weten. maarre dat was mijn eerste echte verliefd. en denk dan maar aan het goeie stukje ervan..
![]()
@Grotetijd
Hoe kwam jij aan die 2 matches in 2 dagen?
Je gaat me niet vertellen dat je betaald hebt voor paiq of wel?![]()
owh mss? ik denk van niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 03:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ze had gewoon een ander. Face it.
maar niet daarna wss wel. enne oke heb uit nieuwsgierigheid nog wel eens gekeken hoe en wat. en toen was ze getrouwd ineens jaar later.
maja. het maakt niet uit die tijd was leuk wat iedereen erna deed oke. maar heb haar gemist wel toen want was neit leuk. Enne denk vond ze zelf ook niet, maar gekozen voor ander enzo. tjaaaaaaa
weet ik veel ik was zoveel in de wolken toen dat ik dus ook niet meer nadacht. ze was gewoon leuk.Do what you love, love what you do!![]()
Niet over nadenken. Dat was toen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 03:25 schreef kree het volgende:
[..]
owh mss? ik denk van niet eigenlijk.
maar niet daarna wss wel. enne oke heb uit nieuwsgierigheid nog wel eens gekeken hoe en wat. en toen was ze getrouwd ineens jaar later.
maja. het maakt niet uit die tijd was leuk wat iedereen erna deed oke. maar heb haar gemist wel toen want was neit leuk. Enne denk vond ze zelf ook niet, maar gekozen voor ander enzo. tjaaaaaaa
weet ik veel ik was zoveel in de wolken toen dat ik dus ook niet meer nadacht. ze was gewoon leuk.
Nu gaan we scoren op datingapps.
Ik ga eens even googlen wat een beetje gebruikt wordt tegenwoordig.
Vroeger had je ook nog iets als badoo of zo, bestaat dat nog?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: