Hier gaat het ook soms nog omhoog. En dat terwijl het buiten nu heel wat koeler is.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:44 schreef Boca_Raton het volgende:
Woonkamer: 25.0
Elke keer als ik er langs loop springt ie van 24.5 naar 25.
Heel raar idd: binnen 25 en buiten 21…quote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:53 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hier gaat het ook soms nog omhoog. En dat terwijl het buiten nu heel wat koeler is.
Het zit echt in de muren.
Ik heb het vorige week met de airco de hele week gemiddeld op 23 gehouden, en nu ik het even zat was met dat ding is het ook in een dag weer voorbij de 25 geklommen op de verste plek van ramen. Maar goed, aan alle kanten buren en aan de voorkant een hal waar het ook best warm is geworden inmiddels, er is geen ontsnappen aan.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 19:53 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hier gaat het ook soms nog omhoog. En dat terwijl het buiten nu heel wat koeler is.
Het zit echt in de muren.
Als de warmte eenmaal in de muren zit is het heel lastig om dat er weer uit te krijgen.quote:
Ja, bij jou is het precies hetzelfde. Ik zou wel even een snuifje herfst willen. Lekker frisse lucht.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als de warmte eenmaal in de muren zit is het heel lastig om dat er weer uit te krijgen.
Hier schommelt het tussen de 23,5 en de 24,5-25.
Terwijl het buiten de afgelopen week 22 graden was.
Maar 25 vind ik persoonlijk nog nét op het randje van aangenaam en comfortabel binnen.
Lekker aangekleed met de hond door het bos wandelen, met alle herfstkleurenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, bij jou is het precies hetzelfde. Ik zou wel even een snuifje herfst willen. Lekker frisse lucht.
Zei je snuifjes?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, bij jou is het precies hetzelfde. Ik zou wel even een snuifje herfst willen. Lekker frisse lucht.
Ik heb voor je gekeken maar er zijn nu anijsstaafjes.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Lekker aangekleed met de hond door het bos wandelen, met alle herfstkleuren
En bij thuiskomst een kop lekkere warme chocolademelk drinken
Of warme melk met anijs![]()
Zo eeuwig zonde dat die anijsblokjes van De Ruyter er niet meer zijn
Klopt ja, maar die zijn stukken minder lekker (want kleiner).quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb voor je gekeken maar er zijn nu anijsstaafjes.
Hier precies hetzelfde. Alleen 25 haal ik niet. Na de nacht 22,5 of 23 en dan 's avonds max 24,5.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 20:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hier schommelt het tussen de 23,5 en de 24,5-25.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |