Je heb verhalen en mensen in de zeik nemenquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb van jouw verhalen ook nog nooit bewijs gezien. Hoe moeten we daar dan mee omgaan?
Er kloppen dingen niet. Maar klopt dan ook het hele verhaal niet?quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Tja dat telt bijna voor elk persoonlijk verhaal zeker in r&p,hier geeft TS zelf toe dat er dingen niet klopte
Yup, 103 zoals je kunt zien.quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:25 schreef roos94 het volgende:
Maar hoe zit het met opa eigenlijk? Is de beste man er nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn verhaal klopt gewoon grotendeels.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:03 schreef Lienekien het volgende:
Er kloppen dingen niet. Maar klopt dan ook het hele verhaal niet?
quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:24 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Yup, 103 zoals je kunt zien.Ja maar hij was 101 in 2019SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik. En ik weet niet waarom ik dat toen zei, er is geen enkele reden om daar over te liegen maar ik ben veranderd. Tegenwoordig typ ik alleen nog de eerlijke waarheid, in plaats van grotendeels de waarheid.quote:
Maar je leeft niet meer geïsoleerd. Je hebt hulp, je deed vrijwilligerswerk, je werkt nu als taxichauffeur.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:49 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Weet ik. En ik weet niet waarom ik dat toen zei, er is geen enkele reden om daar over te liegen maar ik ben veranderd. Tegenwoordig typ ik alleen nog de eerlijke waarheid, in plaats van grotendeels de waarheid.
Ik zei al eerder: ik denk dat het komt omdat ik geïsoleerd leef. Je brein gaat rare dingen doen als je jarenlang zo opgesloten zit.
Dat klopt. Maar zodra ik weer thuis ben, ben ik weer alleen dus het voelt nog steeds een beetje als isolatie.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:56 schreef Lienekien het volgende:
Maar je leeft niet meer geïsoleerd. Je hebt hulp, je deed vrijwilligerswerk, je werkt nu als taxichauffeur.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar je leeft niet meer geïsoleerd. Je hebt hulp, je deed vrijwilligerswerk, je werkt nu als taxichauffeur.
Dus je komt onder de mensen, het lukt je om het vol te houden en je functioneert.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:00 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar zodra ik weer thuis ben, ben ik weer alleen dus het voelt nog steeds een beetje als isolatie.
Bovendien is het soms moeilijk om het vol te houden, maar het lukt me wel. Ik voel me nog steeds vaak slecht, maar toch ga ik elke keer weer. Dat heb ik mezelf aangeleerd, ondanks dat ik me kut voel, kan ik toch blijven functioneren.
Klopt helemaal. Maar toch voel ik me nog vaak buitengesloten, zoals ik eigenlijk altijd gewend ben. Maar weet je? Het interesseert me geen flikker meer. Ik blijf gewoon komen en mijn werk doen. Daar word ik uiteindelijk op beoordeeld en dat doe ik goed, dus ik zie het verder wel.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus je komt onder de mensen, het lukt je om het vol te houden en je functioneert.
Het wordt tijd om om je zelfbeklag een beetje achter je te laten.
Ja, je hebt gelijk, ik moet stoppen hiermee.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus je komt onder de mensen, het lukt je om het vol te houden en je functioneert.
Het wordt tijd om om je zelfbeklag een beetje achter je te laten.
Dat zeg ik niet, het is alleen lastig wat er nu te geloven in valt vind ikquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er kloppen dingen niet. Maar klopt dan ook het hele verhaal niet?
Fijn dat je me daar weer aan helpt herinneren… bedankt hè. Nu denk ik weer aan die vreselijke smaakquote:Op maandag 13 oktober 2025 18:52 schreef roos94 het volgende:
Goed dat je open kaart speelt. Was die dooie rat in je melk echt of een verzinsel?
Een paar maanden geleden:quote:Op zondag 28 september 2025 22:26 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik ben blij dat ik alle contact met mijn familie heb verbroken, behalve met mijn opa. De rest van de familie heb ik inmiddels al 28 jaar niet meer gesproken. Het is gewoon onvoorstelbaar dat men recht in mijn gezicht zei dat mijn kaak niet scheef groeide, terwijl het overduidelijk wel zo was. Tot op de dag van vandaag begrijp ik het niet maar ik ben wel blij dat ik toen de keuze heb gemaakt om al het contact te verbreken.
quote:Op maandag 17 maart 2025 12:50 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Mijn vader zei laatst ook zoiets. We praten er eigenlijk nooit over maar nu hij 80 is kwam het een keer ter sprake. Hij vond het vreemd dat ik nooit iemand heb gehad omdat hij vaak zat mensen ziet die volgens hem bepaald niet moeders mooiste zijn maar wel een partner hebben.
"Maar jij kan niemand krijgen... hoe kan dat dan?" vroeg hij.
Tja, goeie vraag. Misschien ben ik wel de onaantrekkelijkste man op aarde qua uiterlijk. Het zou in ieder geval een hoop verklaren.
Leuk dat er mensen bestaan die hier wel de moeite voor nemenquote:Op donderdag 9 oktober 2025 06:55 schreef roos94 het volgende:
Er kloppen wat dingen niet.
Nou, de groeten
quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 13:11 schreef ejtleeditnA het volgende:
Nu je toch bezig bent, kan je dit ook verduidelijken?
Recent schreef je nog:
[..]
Een paar maanden geleden:
[..]
quote:Op zondag 12 januari 2020 00:37 schreef -Deluzion- het volgende:
Sterkte hoor.
Mijn moeder is alweer ruim 30 jaar overleden
quote:Op dinsdag 19 september 2017 21:51 schreef -Deluzion- het volgende:
Mijn moeder is nu 18 jaar dood en ik ga elk jaar naar haar graf om bloemen te leggen. Ik ben de enige die er nog komt.
Roos, je hebt gelijk, het echte getal is 38 jaar. Ik ben opgevoed door mijn vader en stiefmoeder en die zijn nog steeds bij elkaar.quote:
En zo is het. Maar de Fok detectives gaan door alle posthistorie met de stofkam. Dit om blijkbaar slim over te komen. Ik vind dat persoonlijk een beetje vreemd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 19:05 schreef -Deluzion- het volgende:
Dit is geschreven door de inner demon die iets duidelijk wil maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |