Er worden vragen gesteldquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 17:10 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik heb toch besloten om een kat (kad?) te nemen.
Wat wil je dat ik typ? Ik kan alleen zeggen dat decennialang geïsoleerd leven en traumatische ervaringen rare dingen doen met je brein. In grote lijnen klopt mijn verhaal, maar door zelfdestructieve gedachten "vertelt" mijn brein het als het ware zo dat alles nog erger lijkt dan het is.quote:
Ik geef meteen toe dat je gelijk hebt, dus ik weet niet goed wat ik moet typen. Het enige wat ik kan zeggen is dat langdurige isolatie rare dingen doet, en dat angstklachten daardoor alleen maar extremer worden.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 06:55 schreef roos94 het volgende:
Er kloppen wat dingen niet.
https://postimg.cc/2L8jBTVF
https://postimg.cc/XB7Nyxpg
Je bent nu 45 zeg je.
[ afbeelding ]
Op 24 oktober 2015 klaag je over grijs worden en je zegt vandaag dat je niet grijs kan worden. Oke vaag maar soit.
[..]
Je kon toch niet grijs worden? Dit bovenstaande bericht is van paar maanden terug.
[ afbeelding ]
Maar in 2015 was je 20% grijs?
[ afbeelding ]
?????
Oke genoeg over het grijs.
Bijna precies 10 jaar geleden was jij 30. Hoe je dan nu over 4.5 jaar vijftig ( dus 45) bent, is knap. Je zou nu maximaal 40 moeten zijn.
[ afbeelding ]
Begin sept 2015 was je 31, dus als we deze tijdlijn aanhouden ben je nu 41.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zou hier 32 zijn beetje raar om dan te doen alsof de 40 voor de deur staat. Tenzij je fluide leeftijden hebt.
[ afbeelding ]
Volgens dit bericht was je op 7 nov 2020 veertig jaar. Je bent tussen 2015 en 2020 dus tien jaar in leeftijd omhoog gegaan. Dat is mooi klote inderdaad.
Als we gaan tellen zou je nu nog 44 moeten zijn. Hoe je dan over "4.5" jaar 50 bent weet ik niet.
[ afbeelding ]
Misschien zit het in de familie want je opa gaat qua leeftijden ook alle kanten op. De beste man was 101 op 23 oktober 2019. Dat is zes jaar terug.
[ afbeelding ]
Nu, okt 2025, is hij 103. Dus hij is in zes jaar tijd twee keer jarig geweest.
[ afbeelding ]
Wat fantastisch! Leer mij ook hoe ik vier jaar lang 102 kan zijn.
Nu nog wat over het geisoleerd leven.
[ afbeelding ]
Op 3 april 2015 beweer je 12 jaar geisoleerd te leven. Dat is een lange tijd.
Maar dan gaan we een paar maanden vooruit...
[ afbeelding ]
En dan leef je ineens een "klein jaar" geisoleerd.
Daarnaast blijk je ook nog eens een medisch wonder.
[ afbeelding ]
In 2020 diabetes type 2 hebben
[ afbeelding ]
En in 2025 is de diabetes helemaal verdwenen, zodanig verdwenen dat je je niet eens meer herinnert dat je het ooit hebt gehad!
![]()
Nou, de groeten
Dat klopt, ik heb dit inderdaad net pas bekeken.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Meneer post weer met een stalen gezicht mee, alleen niet hier. Je zou zeggen dat ie wat uit te leggen heeft na -tig topics over zichzelf en evenzovele flauwekul.
In grote lijnen klopt mijn verhaal. Hoe zal ik het zeggen… ik zal proberen uit te leggen hoe mijn brein werkt.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 09:29 schreef roos94 het volgende:
Dus de hamvraag is... wie is -deluzion- nu echt? Wie zit er achter deze jarenlange act die van leugens&bedrog aan elkaar bungelt?
Ik snap Roos wel, ze houdt van een beetje speurwerk als ze iets niet vertrouwt. Ik had eigenlijk al het idee dat Roos het een en ander zou gaan uitzoeken. Ik las laatst zelf nog wat oude berichten van mezelf terug en dacht ook: waar was ik mee bezig?quote:
Hier is bijvoorbeeld bewijs van 2 (mislukte) operaties die zijn uitgevoerd in 2018 en 2019. De derde operatie was niet zo ingrijpend, ze hebben toen mijn kaakkopjes naar achteren geduwd tegen mijn gehoorgang aan. Ze probeerden meer vorm in mijn gezicht te krijgen en dat is deels gelukt en dat is de waarheid.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:36 schreef praadje het volgende:
Ik kan @:Roos hier wel in volgen. Zeker na de foto van gisteren. In september een ingrijpende gezicht operatie gehad en nu, begin oktober, is daar niets meer van te zien.
Toen begon ik aan het waarheidsgehalte van dit topic te twijfelen.
Wat zie je dan qua verschil?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:46 schreef maily het volgende:
Als ik de vorige foto met deze vergelijk zie ik een klein beetje verschil .... maar ook heeft hij zijn baard nu wat langer, dus ik weet niet of dat scheelt ....
Hier moest ik toch wel even om glimlachen.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:36 schreef Boca_Raton het volgende:
Meneer post weer met een stalen gezicht mee, alleen niet hier.
Serieuze topics die een trol blijken te zijn moet je eigenlijk gewoon de user van verwijderen. Onzin ditquote:Op maandag 13 oktober 2025 14:50 schreef Cupfighter het volgende:
Gewoon niet geloofwaardig meer
Bye bye
Geheel mee eens het is spelen met emotie dit moet aan de kaak gesteld worden vind ikquote:Op maandag 13 oktober 2025 14:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Serieus topics die een trol blijken te zijn moet je eigenlijk gewoon de user van verwijderen. Onzin dit
Mijn mond valt hier ook van open ja.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Geheel mee eens het is spelen met emotie dit moet aan de kaak gesteld worden vind ik
Ik las dit allemaal en ik sta gewoon met de bek vol tandenquote:Op maandag 13 oktober 2025 14:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn mond valt hier ook van open ja.
Vrede op aarde.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:58 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik ken ook een kindarts uit Aerdenhout met een twijfelachtig verhaal maar weet niet of ik dit mag zeggen van yvonne
Ik heb van jouw verhalen ook nog nooit bewijs gezien. Hoe moeten we daar dan mee omgaan?quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Geheel mee eens het is spelen met emotie dit moet aan de kaak gesteld worden vind ik
Tja dat telt bijna voor elk persoonlijk verhaal zeker in r&p,hier geeft TS zelf toe dat er dingen niet kloptequote:Op maandag 13 oktober 2025 15:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb van jouw verhalen ook nog nooit bewijs gezien. Hoe moeten we daar dan mee omgaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |