Er "kloppen zeker wat dingen niet" als je om 6 uur 's ochtends op deze manier uitgebreid in iemands geschiedenis gaat wroeten, screenshots maakt, teksten markeert, omcirkelt, enzovoort, en dat met een kind van 5 jaar.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 06:55 schreef roos94 het volgende:
Er kloppen wat dingen niet.
https://postimg.cc/2L8jBTVF
https://postimg.cc/XB7Nyxpg
Je bent nu 45 zeg je.
[ afbeelding ]
Op 24 oktober 2015 klaag je over grijs worden en je zegt vandaag dat je niet grijs kan worden. Oke vaag maar soit.
[..]
Je kon toch niet grijs worden? Dit bovenstaande bericht is van paar maanden terug.
[ afbeelding ]
Maar in 2015 was je 20% grijs?
[ afbeelding ]
?????
Oke genoeg over het grijs.
Bijna precies 10 jaar geleden was jij 30. Hoe je dan nu over 4.5 jaar vijftig ( dus 45) bent, is knap. Je zou nu maximaal 40 moeten zijn.
[ afbeelding ]
Begin sept 2015 was je 31, dus als we deze tijdlijn aanhouden ben je nu 41.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zou hier 32 zijn beetje raar om dan te doen alsof de 40 voor de deur staat. Tenzij je fluide leeftijden hebt.
[ afbeelding ]
Volgens dit bericht was je op 7 nov 2020 veertig jaar. Je bent tussen 2015 en 2020 dus tien jaar in leeftijd omhoog gegaan. Dat is mooi klote inderdaad.
Als we gaan tellen zou je nu nog 44 moeten zijn. Hoe je dan over "4.5" jaar 50 bent weet ik niet.
[ afbeelding ]
Misschien zit het in de familie want je opa gaat qua leeftijden ook alle kanten op. De beste man was 101 op 23 oktober 2019. Dat is zes jaar terug.
[ afbeelding ]
Nu, okt 2025, is hij 103. Dus hij is in zes jaar tijd twee keer jarig geweest.
[ afbeelding ]
Wat fantastisch! Leer mij ook hoe ik vier jaar lang 102 kan zijn.
Nu nog wat over het geisoleerd leven.
[ afbeelding ]
Op 3 april 2015 beweer je 12 jaar geisoleerd te leven. Dat is een lange tijd.
Maar dan gaan we een paar maanden vooruit...
[ afbeelding ]
En dan leef je ineens een "klein jaar" geisoleerd.
Daarnaast blijk je ook nog eens een medisch wonder.
[ afbeelding ]
In 2020 diabetes type 2 hebben
[ afbeelding ]
En in 2025 is de diabetes helemaal verdwenen, zodanig verdwenen dat je je niet eens meer herinnert dat je het ooit hebt gehad!
![]()
Nou, de groeten
Jij bent de alt van Deluzion?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:32 schreef ejtleeditnA het volgende:
[..]
Er "kloppen zeker wat dingen niet" als je om 6 uur 's ochtends op deze manier uitgebreid in iemands geschiedenis gaat wroeten, screenshots maakt, teksten markeert, omcirkelt, enzovoort, en dat met een kind van 5 jaar.
Handig juist ,maar ipv op een kinderlijke manier reageren en zeuren over bla bla , dit dat ga je compleet voorbij aan het punt wat ze maaktquote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:32 schreef ejtleeditnA het volgende:
[..]
Er "kloppen zeker wat dingen niet" als je om 6 uur 's ochtends op deze manier uitgebreid in iemands geschiedenis gaat wroeten, screenshots maakt, teksten markeert, omcirkelt, enzovoort, en dat met een kind van 5 jaar.
Want mensen met een kind van 5 jaar hebben nergens anders tijd voor?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:32 schreef ejtleeditnA het volgende:
[..]
Ja, want als iemand op je fouten wijst, zoals je dat bij anderen doet, dan moet diegene wel een alt zijn. Het kan niet anders. Als je net zo grondig in het doorzoeken van mijn postgeschiedenis was als bij TS, dan had je gezien dat ik andere interesses en opvattingen heb dan hij.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:42 schreef roos94 het volgende:
[..]
Jij bent de alt van Deluzion?
En mijn dochter is nu op school en toen ik dat schreef sliep ze, dus ik snap je voorbeeld niet?
Aantal forumposts 226 (1 per dag)
![]()
Op dat tijdstip zou ik inderdaad met andere zaken bezig zijn, dan iemand zijn postgeschiedenis doorspitten op inconsistenties.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:23 schreef ZarB het volgende:
[..]
Want mensen met een kind van 5 jaar hebben nergens anders tijd voor?
Dat een postgeschiedenis handig is, is wat anders dan iemand proberen onderuit te halen vanwege nietszeggende leugentjes waarover iemand om redenen (bijv. privacy) niet helemaal eerlijk over was. Alsof de rest hier allemaal altijd goudeerlijk is, roos94, met haar talloze topics met verzonnen verhalen, helemaal. Dat TS soms onbenullige zaken verkondigt die inconsistent zijn, wist ik allang, maar om dat aan de grote klok te gaan hangen... dat zou pas "kinderlijke manier van reageren zijn en zeuren over bla bla".quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Handig juist ,maar ipv op een kinderlijke manier reageren en zeuren over bla bla , dit dat ga je compleet voorbij aan het punt wat ze maakt
Als het nietszeggende leugentjes om "privacy" (?) zijn plaats je hier niet je foto met gezichtquote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:40 schreef ejtleeditnA het volgende:
[..]
Dat een postgeschiedenis handig is, is wat anders dan iemand proberen onderuit te halen vanwege nietszeggende leugentjes waarover iemand om redenen (bijv. privacy) niet helemaal eerlijk over was. Alsof de rest hier allemaal altijd goudeerlijk is, roos94, met haar talloze topics met verzonnen verhalen, helemaal. Dat TS soms onbenullige zaken verkondigt die inconsistent zijn, wist ik allang, maar om dat aan de grote klok te gaan hangen... dat zou pas "kinderlijke manier van reageren zijn en zeuren over bla bla".
sterk werk roos, in mijn gedachten kan ik er een user op plakken die wel vaker dingen verzon maar dit mag ik niet van de regelsquote:Op donderdag 9 oktober 2025 06:55 schreef roos94 het volgende:
Er kloppen wat dingen niet.
https://postimg.cc/2L8jBTVF
https://postimg.cc/XB7Nyxpg
Je bent nu 45 zeg je.
[ afbeelding ]
Op 24 oktober 2015 klaag je over grijs worden en je zegt vandaag dat je niet grijs kan worden. Oke vaag maar soit.
[..]
Je kon toch niet grijs worden? Dit bovenstaande bericht is van paar maanden terug.
[ afbeelding ]
Maar in 2015 was je 20% grijs?
[ afbeelding ]
?????
Oke genoeg over het grijs.
Bijna precies 10 jaar geleden was jij 30. Hoe je dan nu over 4.5 jaar vijftig ( dus 45) bent, is knap. Je zou nu maximaal 40 moeten zijn.
[ afbeelding ]
Begin sept 2015 was je 31, dus als we deze tijdlijn aanhouden ben je nu 41.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zou hier 32 zijn beetje raar om dan te doen alsof de 40 voor de deur staat. Tenzij je fluide leeftijden hebt.
[ afbeelding ]
Volgens dit bericht was je op 7 nov 2020 veertig jaar. Je bent tussen 2015 en 2020 dus tien jaar in leeftijd omhoog gegaan. Dat is mooi klote inderdaad.
Als we gaan tellen zou je nu nog 44 moeten zijn. Hoe je dan over "4.5" jaar 50 bent weet ik niet.
[ afbeelding ]
Misschien zit het in de familie want je opa gaat qua leeftijden ook alle kanten op. De beste man was 101 op 23 oktober 2019. Dat is zes jaar terug.
[ afbeelding ]
Nu, okt 2025, is hij 103. Dus hij is in zes jaar tijd twee keer jarig geweest.
[ afbeelding ]
Wat fantastisch! Leer mij ook hoe ik vier jaar lang 102 kan zijn.
Nu nog wat over het geisoleerd leven.
[ afbeelding ]
Op 3 april 2015 beweer je 12 jaar geisoleerd te leven. Dat is een lange tijd.
Maar dan gaan we een paar maanden vooruit...
[ afbeelding ]
En dan leef je ineens een "klein jaar" geisoleerd.
Daarnaast blijk je ook nog eens een medisch wonder.
[ afbeelding ]
In 2020 diabetes type 2 hebben
[ afbeelding ]
En in 2025 is de diabetes helemaal verdwenen, zodanig verdwenen dat je je niet eens meer herinnert dat je het ooit hebt gehad!
![]()
Nou, de groeten
Ik ken ook een kindarts uit Aerdenhout met een twijfelachtig verhaal maar weet niet of ik dit mag zeggen van yvonnequote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
sterk werk roos, in mijn gedachten kan ik er een user op plakken die wel vaker dingen verzon maar dit mag ik niet van de regels
vast wel yvonne is erg aardigquote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:58 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik ken ook een kindarts uit Aerdenhout met een twijfelachtig verhaal maar weet niet of ik dit mag zeggen van yvonne
Valt wel mee hoor. Mijn 4 jarige slaapt gewoon tot ik haar wakker maak om 7 uur dus ik zou om 6 uur juist alle tijd hebben!quote:Op donderdag 9 oktober 2025 15:40 schreef ejtleeditnA het volgende:
[..]
Op dat tijdstip zou ik inderdaad met andere zaken bezig zijn, dan iemand zijn postgeschiedenis doorspitten op inconsistenties.
Nee, dat is hem niet. Je hebt waarschijnlijk Deluzion erbij ingevuld. Dan maakt AI dit ervan.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:55 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik zie ergens wel enige gelijkenis maar die foto's zijn al 10 of meer jaren oud. Maar ik of AI en Google Lens kunnen ernaast zitten natuurlijk.
Ok, dan haal ik mijn bericht weg. @maily wil jij hem ook weghalen dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, dat is hem niet. Je hebt waarschijnlijk Deluzion erbij ingevuld. Dan maakt AI dit ervan.
Als ik Diederik Ebbinge erbij invul, zegt AI ook dat het Diederik is op de foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |