abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  roze zondag 16 november 2025 @ 18:38:19 #276
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219280412
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 18:36 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Dat hele hoofdstuk heb ik allang afgesloten. Waar ik in dit topic boos om werd, is dat er ineens wordt gedaan alsof ik geen kind zou mogen krijgen. Dat slaat nergens op. Kijk om je heen, er lopen genoeg mensen rond die totaal ongeschikt zijn en toch kinderen hebben. Maar volgens de reageerders hier zou juist ik het niet mogen. Dat vind ik gewoon krom.
Het lijkt mij geen gek idee om mentaal eerst "wat" stabieler te worden voordat je aan dit soort dingen denkt. Daarbij riep je in een ander topic dat je waarschijnlijk na volgend jaar niet meer leeft dus ik weet niet.

(Niet dat ik dat heel serieus nam maar goed)
Your beauty never ever scared me.
  zondag 16 november 2025 @ 18:42:47 #277
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219280449
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 18:36 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Dat hele hoofdstuk heb ik allang afgesloten. Waar ik in dit topic boos om werd, is dat er ineens wordt gedaan alsof ik geen kind zou mogen krijgen. Dat slaat nergens op. Kijk om je heen, er lopen genoeg mensen rond die totaal ongeschikt zijn en toch kinderen hebben. Maar volgens de reageerders hier zou juist ik het niet mogen. Dat vind ik gewoon krom.
Je vind jezelf een totaal ongeschikte ouder en je wilt alsnog kinderen?
  roze zondag 16 november 2025 @ 18:43:38 #278
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219280457
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 18:42 schreef Momo het volgende:

[..]
Hij zal wel de illusie hebben dat dat ineens alles op wonderbaarlijke wijze gaat oplossen.
pi_219280505
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 18:42 schreef Momo het volgende:

[..]
Nee, ik vind mezelf juist wel geschikt en ik zou het ook heel graag willen. Maar om een kind te adopteren als alleenstaande man is dat praktisch onmogelijk. Ik heb dat natuurlijk al uitgezocht, zelfs als je jong bent moet je aan belachelijk veel voorwaarden voldoen, laat staan in mijn situatie. Het systeem maakt het helaas onhaalbaar.
Graag verwijderen
  zondag 16 november 2025 @ 18:51:33 #280
194233 Friday12
Originele kloon
pi_219280538
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 18:47 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Nee, ik vind mezelf juist wel geschikt en ik zou het ook heel graag willen. Maar om een kind te adopteren als alleenstaande man is dat praktisch onmogelijk. Ik heb dat natuurlijk al uitgezocht, zelfs als je jong bent moet je aan belachelijk veel voorwaarden voldoen, laat staan in mijn situatie. Het systeem maakt het helaas onhaalbaar.
Dit topic en al je voorgaande topics is bewijs van instabiliteit. Ik weet niet waar je denkt geschikt te zijn om een kind te hebben als je al zoveel gezeik met jezelf hebt. En dan nog achterwege gelaten al je reacties op mensen.
  zondag 16 november 2025 @ 19:15:06 #281
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_219280723
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 18:20 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Waarom doen sommigen hier alsof uiterlijk geen rol speelt? Waarom negeren ze dat ik een ernstige fysieke aandoening in mijn gezicht heb? Denken ze echt dat kaakchirurgen voor de lol vier keer opereren? En nog steeds beweren sommigen dat ik er "normaal" uitzie of dat het maar "een beetje "scheef staat. Jullie kunnen makkelijk praten want 99% van de mensen heeft een gemiddeld uiterlijk zonder een anatomische afwijking. Ik ben het echt helemaal zat.
Uhm, je hebt een foto van jezelf geplaatst hier en je bent er van overtuigt dat wij die ernstige afwijking in je gezicht negeren? Er is potverdorie helemaal niet te zien dat je gezicht scheef staat en je oren niet goed. Echt niet te zien. Of het is een heel slechte foto. Klein beetje onderbeet, niet eens veel. Maar denk je nu dat wij allemaal liegen? We hadden het echt wel gezegt hoor als je een verminkt gezicht had gehad. He, dit is Fok, de kleinste afwijking was genoemd en zelfs overdreven. Kan best zijn dat je last heb met eten en ademen, heeft mijn man ook gehad, die zn kaak knapt nu gewoon tijdens het eten. Jij bent op die foto die je liet zien knapper dan mijn man. Heel gemiddeld uiterlijk had je op die foto die je liet zien. Niet eens lelijk en totaal niet misvormd.

Denk jij dat ik daarover lieg?

[ Bericht 0% gewijzigd door oppiedoppie op 16-11-2025 19:31:47 ]
To BG or not to BG!
pi_219280891
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2025 19:15 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Uhm, je hebt een foto van jezelf geplaatst hier en je bent er van overtuigt dat wij die ernstige afwijking in je gezicht negeren? Er is potverdorie helemaal niet te zien dat je gezicht scheef staat en je oren niet goed. Echt niet te zien. Of het is een heel slechte foto. Klein beetje onderbeet, niet eens veel. Maar denk je nu dat wij allemaal liegen? We hadden het echt wel gezegt hoor als je een verminkt gezicht had gehad. He, dit is Fok, de kleinste afwijking was genoemd en zelfs overdreven. Kan best zijn dat je last heb met eten en ademen, heeft mijn man ook gehad, die zn kaak knapt nu gewoon tijdens het eten. Jij bent op die foto die je liet zien knapper dan mijn man. Heel gemiddeld uiterlijk had je op die foto die je liet zien. Niet eens lelijk en totaal niet misvormd.

Denk jij dat ik daarover lieg?
Nee, ik geloof je. Ik denk dat de meeste mensen mij qua uiterlijk vrij normaal of doorsnee vinden. Toch speelt er waarschijnlijk iets onbewusts mee, onze hersenen reageren instinctief op bepaalde vormen en verhoudingen. Als die door een anatomische afwijking verkeerd zijn gegroeid kan dat onbewust als onaantrekkelijk worden ervaren. Vooral bij vrouwen merk ik dat, ze vinden mij onaantrekkelijk, zonder dat ze precies kunnen zeggen waarom. Ik ben ervan overtuigd dat dit komt door de vormen die simpelweg verkeerd gegroeid zijn, het zijn vormen die esthetisch niet fijn aanvoelen voor de hersenen.
Graag verwijderen
  zondag 16 november 2025 @ 19:48:05 #283
194233 Friday12
Originele kloon
pi_219280937
Soms hebben de hersenen het ook gewoon verkeerd
pi_219280949
quote:
Vooral bij vrouwen merk ik dat, ze vinden mij onaantrekkelijk, zonder dat ze precies kunnen zeggen waarom.
Volgens mij heeft al een behoorlijk aantal vrouwen hier je duidelijk gemaakt waarom ze je niet aantrekkelijk vinden en het heeft niets met je uiterlijk te maken.
  zondag 16 november 2025 @ 19:55:12 #285
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219280972
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2025 19:49 schreef Aberkullie het volgende:
Volgens mij heeft al een behoorlijk aantal vrouwen hier je duidelijk gemaakt waarom ze je niet aantrekkelijk vinden en het heeft niets met je uiterlijk te maken.
Beter zeg je gewoon wat 'ie wil horen. Is voor iedereen makkelijker.
Huilen dan.
pi_219280984
quote:
8s.gif Op zondag 16 november 2025 19:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Oh nou ook goed hij heeft een kansloze act en een lelijk gezicht
  zondag 16 november 2025 @ 19:57:25 #287
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219280988
Goed zo.
Huilen dan.
  roze zondag 16 november 2025 @ 19:58:19 #288
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219280992
quote:
8s.gif Op zondag 16 november 2025 19:55 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja is ook wel weer zo want hij leest toch alleen maar wat hij wil lezen.
  zondag 16 november 2025 @ 20:44:06 #289
194233 Friday12
Originele kloon
pi_219281328
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2025 19:58 schreef Ama het volgende:

[..]
Achja zijn leven he. Zijn problemen
pi_219281562
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 19:40 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Nee, ik geloof je. Ik denk dat de meeste mensen mij qua uiterlijk vrij normaal of doorsnee vinden. Toch speelt er waarschijnlijk iets onbewusts mee, onze hersenen reageren instinctief op bepaalde vormen en verhoudingen. Als die door een anatomische afwijking verkeerd zijn gegroeid kan dat onbewust als onaantrekkelijk worden ervaren. Vooral bij vrouwen merk ik dat, ze vinden mij onaantrekkelijk, zonder dat ze precies kunnen zeggen waarom. Ik ben ervan overtuigd dat dit komt door de vormen die simpelweg verkeerd gegroeid zijn, het zijn vormen die esthetisch niet fijn aanvoelen voor de hersenen.
Wij van wc eend….. 8)7
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
  Spellchecker zondag 16 november 2025 @ 21:49:23 #291
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219281816
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2025 19:58 schreef Ama het volgende:

[..]
En dan #244 :Y
pi_219281822
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 16:41 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Fijn dat jij mij tenminste niet voor de gek houdt zoals zovelen hier. Sommigen kunnen echt de bruinrot krijgen, stelletje lamlullen.

Dat zeg je inderdaad mooi en dat is precies wat er gebeurd is: alles is in tegengestelde richtingen gegroeid, met alle gevolgen van dien. Mensen hier denken dat ik me aanstel, maar deze extreem zeldzame afwijking heeft mijn leven compleet verwoest. Niet alleen fysiek zoals ademen, eten, slapen maar ook esthetisch: mijn neus groeit verkeerd, de vorm van mijn ogen klopt niet, mijn oren zijn verschoven, mijn onderkaak is omlaag gegroeid, mijn hele gezichtsstructuur is gewoon verkeerd. En ja, het doet pijn, zowel mentaal als fysiek.

Ik ben maar half gefixt. De bovenkaak, neus en ogen zijn gecorrigeerd maar de onderkaak en de beet niet. Ik weet dat de bron van al deze ellende bij beide kanten langs mijn oren is begonnen. Dáár zit het probleem en dat kan helaas niet worden aangepakt. Ik ben zelfs nog bij een professor geweest en die zei dat het een zware anatomische afwijking is die niet te herstellen valt en dat ik blij mag zijn dat ik überhaupt nog kan eten. Nou, dat zal allemaal wel, maar ik geef niet op. Zolang ik leef, blijf ik pogingen doen.

Mijn vizier staat nu gericht op Groningen, op een chirurg die zeer zeldzame operaties uitvoert. Ik weet namelijk precies wat het hoofdprobleem is, en een "gewone" kaakchirurg kan dit simpelweg niet oplossen. Zelfs ChatGPT komt er niet uit, zo complex is het. Ik heb iemand nodig met een IQ van 180 om dit ernstige probleem op te lossen.
En jij verwacht nu nog normale reacties te krijgen?
Zoek het lekker uit man
  zondag 16 november 2025 @ 22:12:18 #293
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_219281918
quote:

[..]
Tja, als jij er van overtuigt bent dat dat het is, dat vrouwen je onbewust onaantrekkelijk vinden door de vorm van je gezicht, wat dus niet zichtbaar is, dan is daar niet veel meer aan te doen.

Mijn man heeft dus een meer vervormde kaak dan jij, die is zichtbaar scheef, dus dat zie (en hoor) je bewust, maar die heeft best wat relaties gehad. Als het alleen om uiterlijk gaat is het wel apart dan dat jou dat niet lukt vind ik.
To BG or not to BG!
  zondag 16 november 2025 @ 22:13:50 #294
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219281923
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 22:12 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Tja, als jij er van overtuigt bent dat dat het is, dat vrouwen je onbewust onaantrekkelijk vinden door de vorm van je gezicht, wat dus niet zichtbaar is, dan is daar niet veel meer aan te doen.

Mijn man heeft dus een meer vervormde kaak dan jij, die is zichtbaar scheef, dus dat zie (en hoor) je bewust, maar die heeft best wat relaties gehad. Als het alleen om uiterlijk gaat is het wel apart dan dat jou dat niet lukt vind ik.
Zijn enige gespreksonderwerp is die kaak. Wie wil dat nou.
pi_219281955
We kunnen dit aan de kaak blijven stellen maar hij heeft er duidelijk geen boodschap aan.
  Moderator zondag 16 november 2025 @ 22:22:26 #296
441859 crew  Lenny77
pi_219281980
Huh? Die laatste operatie in België was toch een succes? Je was tevreden? Je zou zelfs gaan verhuizen naar Noorwegen, bent weer aan het werk gegaan en was er zelfs over na aan het denken dat een volgende operatie niet meer nodig zou zijn omdat het resultaat zo goed was.

Is de BDD weer ingekicked??
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_219281982
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2025 18:47 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Ik quote even een OP van jou van een maand geleden, zodat je jezelf kunt teruglezen. Zijn jouw eigen woorden, niet die van mij of van een andere user.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2025 17:14 schreef -Deluzion- het volgende:
Eigenlijk ben ik een hondenpersoon, maar ik moet eerlijk zijn naar mezelf. Vanwege mijn depressieve klachten kan ik niet met zekerheid zeggen dat ik een hond vier keer per dag zal uitlaten en daar moet ik gewoon eerlijk over zijn.

Manmanmanmanman :N
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zondag 16 november 2025 @ 22:25:47 #298
441859 crew  Lenny77
pi_219281995
quote:

[..]
Mensen met BDD walgen van zichzelf. Dat stralen ze ook uit en er hangt een vlaag van boosheid en afgunst rond hun.
DAT hebben die vrouwen gezien en gevoeld.. Niet die 2 mm scheefstand van je kaak.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Spellchecker zondag 16 november 2025 @ 22:26:22 #299
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219282000
quote:

[..]
En jij wil al die ellende doorgeven aan je kind?
pi_219282166
quote:
1s.gif Op zondag 16 november 2025 22:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik quote even een OP van jou van een maand geleden, zodat je jezelf kunt teruglezen. Zijn jouw eigen woorden, niet die van mij of van een andere user.
[..]
Manmanmanmanman :N
Je kunt een hond niet met een kind vergelijken he. Als ik een kind krijg, heb ik eindelijk weer een doel in mijn leven. Het bestaan voelt dodelijk saai, ik woon nu al ruim 22 jaar alleen. Ik heb alles zon beetje ervaren, moet ik dan nog 35 jaar zo doorgaan, een beetje doelloos leven? Werken, eten, slapen… zelfs hobbys beginnen saai te worden.
Een kind heb ik altijd al gewild ook toen ik 15 jaar jonger was,maar nu voel ik me er pas echt klaar voor. Als ik een kind krijg, verandert alles. Voor een kind wil ik mijn leven opofferen. Mijn doel zou zijn om mijn kind een toekomst te geven zoals ik die zelf nooit heb gehad. Dus diee mate van betekenis en verantwoordelijkheid ervaar ik niet met een hond.
En als ik een kind zou krijgen, neem ik later waarschijnlijk ook nog wel een hond erbij.
Graag verwijderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')