Maar dat heeft hij vanaf t begin al niet.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 18:58 schreef Ama het volgende:
Ik gok dat hij vooral niet te horen krijgt wat hij wil.
De huisartsenpraktijk voelde zich een keer geroepen om in het periodiekje een lijstje te geven waarop je kon testen op alzheimer. Snel naar gekeken. Tjonge, als tiener had ik blijkbaar al dik bewezen alzheimer. Heb ze er later mee geconfronteerd. Vonden ze niet leuk.quote:Op dinsdag 14 oktober 2025 23:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat zijn zulke veelvoorkomende symptomen dat het onzin is om ze te betitelen als ‘trekjes van schizofrenie’.
Je gaf toe dat je het niet altijd zo nauw nam met de waarheid. Laten we het daar op houden.
Dokters zijn erg goed in feiten ontkennen hoor. Wat hij ook aangaf, is dat hij fysieke problemen kreeg door de vervorming in tegengestelde richtingen, met als gevolg ademhalingsproblemen = zuurstoftekorten. Hij kreeg in België duidelijk zowel bevestiging als een corrigerende operatie. Ik meen me te herinneren dat hij inderdaad gezichtsvervorming liet zien (zal geweest zijn toen plaatjes nog plaatjes in je tekst waren) en die lieve kinderfoto met snaarinstrument laat al zien dat er wsl iets niet klopt.quote:Op woensdag 15 oktober 2025 23:08 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Maar dat heeft hij vanaf t begin al niet.
TS vind zichzelf misvormd, niemand hier vindt dat, de dokter vinden het niet als ik het goed begrijp maaar TS wil vooral vol blijven houden dat hij misvormd is maar dat dat vooral niet in zijn hoofd zit.
Fijn dat jij mij tenminste niet voor de gek houdt zoals zovelen hier. Sommigen kunnen echt de bruinrot krijgen, stelletje lamlullen.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 01:05 schreef Teslynd het volgende:
Wat hij ook aangaf, is dat hij fysieke problemen kreeg door de vervorming in tegengestelde richtingen, met als gevolg ademhalingsproblemen = zuurstoftekorten
Wat? Ik ben een stalker omdat ik volgens jou een ik bericht plaats? Gaat alles verder wel goed met je?quote:Op zondag 16 november 2025 16:47 schreef Boca_Raton het volgende:
Je bent een stalker. Met je ik-berichten.
Alles draait om jou. Al 13 topics lang. Nooit gemerkt?quote:Op zondag 16 november 2025 16:51 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Wat? Ik ben een stalker omdat ik volgens jou een ik bericht plaats? Gaat alles verder wel goed met je?
Ik maak amper topics aan. Van die zogenaamd 13 heb ik er misschien 5 geopend en dat in drie jaar tijd. Dus dat valt nogal mee.quote:Op zondag 16 november 2025 16:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Alles draait om jou. Al 13 topics lang. Nooit gemerkt?
We kunnen ook doen alsof het niet zo is. Wie weet gaat hij dan zijn best doen?quote:Op zondag 16 november 2025 16:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Alles draait om jou. Al 13 topics lang. Nooit gemerkt?
Topic sluiten en opgelost.quote:Op zondag 16 november 2025 17:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
We kunnen ook doen alsof het niet zo is. Wie weet gaat hij dan zijn best doen?
Tvp wegklikken werkt ookquote:Op zondag 16 november 2025 18:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zo moeilijk ben ik niet, cut the cord.
Je moet de verslaafde leren kennen door de ogen van Jeroen.quote:
Waarom doen sommigen hier alsof uiterlijk geen rol speelt? Waarom negeren ze dat ik een ernstige fysieke aandoening in mijn gezicht heb? Denken ze echt dat kaakchirurgen voor de lol vier keer opereren? En nog steeds beweren sommigen dat ik er "normaal" uitzie of dat het maar "een beetje "scheef staat. Jullie kunnen makkelijk praten want 99% van de mensen heeft een gemiddeld uiterlijk zonder een anatomische afwijking. Ik ben het echt helemaal zat.quote:Op zondag 16 november 2025 17:01 schreef Ama het volgende:
En nu moeten we allemaal weer zeggen dat er niks mis is met je?
Haha wat hard maar wel waarquote:Op zondag 16 november 2025 17:13 schreef Bzzzzt het volgende:
Je bent gewoon lelijk omdat je een ziekelijke persoonlijkheid hebt en daardoor zijn vrouwen niet geïnteresseerd.
Als je wel gezond van verstand was geweest had je wel een relatie gehad.
Je bent duidelijk aan het trollen, maar laat ik er even serieus op ingaan. Mensen met de meest zieke persoonlijkheden krijgen nog relaties. Dus jouw "theorie" slaat sowieso nergens opquote:Op zondag 16 november 2025 17:13 schreef Bzzzzt het volgende:
Je bent gewoon lelijk omdat je een ziekelijke persoonlijkheid hebt en daardoor zijn vrouwen niet geïnteresseerd.
Als je wel gezond van verstand was geweest had je wel een relatie gehad.
Omdat je zelf een foto hebt gepost misschien waarop zoals zovaak is gezegd niks geks te zien is. Je zit vooral vast in zelf medelijden en daar knappen vrouwen op af.quote:Op zondag 16 november 2025 18:20 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Waarom doen sommigen hier alsof uiterlijk geen rol speelt? Waarom negeren ze dat ik een ernstige fysieke aandoening in mijn gezicht heb? Denken ze echt dat kaakchirurgen voor de lol vier keer opereren? En nog steeds beweren sommigen dat ik er "normaal" uitzie of dat het maar "een beetje "scheef staat. Jullie kunnen makkelijk praten want 99% van de mensen heeft een gemiddeld uiterlijk zonder een anatomische afwijking. Ik ben het echt helemaal zat.
Het helpt ook niet dat hij naast die ziekelijke obsessie met zichzelf ook FvD aanhanger is.quote:Op zondag 16 november 2025 18:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Omdat je zelf een foto hebt gepost misschien waarop zoals zovaak is gezegd niks geks te zien is. Je zit vooral vast in zelf medelijden en daar knappen vrouwen op af.
Zielig hoorquote:Op zondag 16 november 2025 18:27 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Hard? Dit is nog niet eens 1% van wat ik in real life meemaak.
Dat hele hoofdstuk heb ik allang afgesloten. Waar ik in dit topic boos om werd, is dat er ineens wordt gedaan alsof ik geen kind zou mogen krijgen. Dat slaat nergens op. Kijk om je heen, er lopen genoeg mensen rond die totaal ongeschikt zijn en toch kinderen hebben. Maar volgens de reageerders hier zou juist ik het niet mogen. Dat vind ik gewoon krom.quote:Op zondag 16 november 2025 18:26 schreef Ama het volgende:
Omdat je zelf een foto hebt gepost misschien waarop zoals zovaak is gezegd niks geks te zien is. Je zit vooral vast in zelf medelijden en daar knappen vrouwen op af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |