Hier is het ook vies warm. Benieuwd of we deze keer wel iets van onweer/regen krijgen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 13:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Naar binnen gevlucht. Geen zuchtje wind op het balkon en de zon is daar gearriveerd. Niet te doen meer
Jij nu, wij hadden het niet door hoorquote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heeft iemand al gezegd dat het smerig warm is?
Mwoah, vind ik nog meevallen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het was weer geweldigquote:Op zaterdag 19 juli 2025 09:43 schreef AnneX het volgende:
Zó hóort het 👍🏼 Uítleg 👍🏼
Goed bericht en fijn dat het vertrouwen er is.
EN ook resultaat zó snel!
@:Morgane89 hoe ging het samba feest?
Om half drie vannacht nog even naar balkon en een slakje gevangen.
Ik vind zeker.quote:
Ik vind het stiekem onwijs geil weer.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Herkenbaar hoor. Ik werd op een gegeven moment al misselijk als ik uit de parkeergarage kwam.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 16:34 schreef Blues het volgende:
Het viel ons niet tegen met d'oude vriend.Hij is wel heel ziek, dat wel. Opknappen nu, we kunnen je nog nie missen!
We hadden allebei wel associaties (en ik een klein traumaatje) met bestralingen en opnames van ons allebei in dat zkh.
Goed gesproken, al is de luchtvochtigheid hier bar veel lager dan bij julliequote:Op zaterdag 19 juli 2025 18:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind het stiekem onwijs geil weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komende week komt het waterschap de beek uithalen en alle omgeknaagde (over de beek liggende) bomen opruimen. Maar! de dam mag voorlopig nog blijven en de boom die daar ligt ook. Hopelijk blijven de ijsvogeltjes dan ook. Ik zag een van de twee vanochtend weer![]()
De eendjes zijn er ook nog:
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Nog een man met een sigaar gespot?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 15:40 schreef borisz het volgende:
Op de terugweg bij een Surinamer op de kruiskade eten voor vanavond gescoord en op de Nieuwe Binnenweg bij Wolf Blitz ook nog een paar hemden gescoord.. Ben bezig om mn hemdencollectie eens echt vernieuwen. Wil naast gewone hemden ook wel een paar uitgesproken hemden hebben.
quote:Op zaterdag 19 juli 2025 19:59 schreef sigme het volgende:
Vandaag zijn hier twee eiken geveld, maar daar heb ik me niet mee bemoeid.
Wel heb ik een foto'tje gemaakt van Mooitje op de beverdam:
[ afbeelding ]Mooitje heeft een mooie stok in de dam gevonden en mee naar huis genomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komende week komt het waterschap de beek uithalen en alle omgeknaagde (over de beek liggende) bomen opruimen. Maar! de dam mag voorlopig nog blijven en de boom die daar ligt ook. Hopelijk blijven de ijsvogeltjes dan ook. Ik zag een van de twee vanochtend weer![]()
De eendjes zijn er ook nog:
[ afbeelding ]Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Hier nietquote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:17 schreef fietsie het volgende:
Kan t zijn dat Ziggo in NL veel problemen heeft ?
Mijn wifi doet het nog wel iig. Ziggo Go app ook.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:17 schreef fietsie het volgende:
Kan t zijn dat Ziggo in NL veel problemen heeft ?
Ik wil niet meer in een therapiequote:Op zaterdag 19 juli 2025 21:14 schreef vlindertje89 het volgende:
Goeie tip van @:Vanyel, @:Blues![]()
@:Tele6 veel plezier met B! Waar gaan jullie heen? En wat goed van de nieuwe fysio![]()
@:AnneX balen van de slakken!
@:Lonaa (deel van) vakantie geboekt![]()
Ik vond vandaag ook vies warm, maar me binnen opsluiten was helaas geen optie met nichtje.
Mijn nacht was ruk, nichtje sliep van 19.45-7.30 met 1x even wakker om 5 omdat ze alle spenen uit bed gewerkt had. Ik lag 21.45 in bed maar sliep pas 23.30, met de wasbolletje oordoppen hoorde ik mn oorsuizen veel meer en ben niet gewend om met te slapen dus duurde lang voor ik in slaap viel. Om 1u werd ik weer wakkeren pas rond 3.15 weer in slaap. Om 5 weer wakker voor de spenen, en toen redelijk snel weer in slaap en nog tot 7 geslapen en in bed blijven liggen tot nichtje om 7.50 daadwerkelijk van zich liet horen. In ochtend naar supermarkt en naar de grotere speeltuin met de drie buurmeisjes van allemaal rond haar leeftijd, daarna slapen, middag bij de buren in tuin met buurmeisje gespeeld, ik hen ook nog geholpen met grasmaaien en verticuteren, zelf grasgemaaid. Toen ging mn hoofd even stom doen want te moe en te warm en teveel gedaan. Ik had toen ik naast grasmaaier liep tijdens grasmaaien wat pijn aan mn been naast de maaier, wss omdat kleine stukjes gras/takje/zand tegen mn been geblazen werden door de gaatjes aan zijkant van opvangbak. Maar hoofd kon daar natuurlijk allerlei andere leuke dingen over verzinnen. Even met buren over gehad, reageerden fijn, en ik kon het ook wel redelijk relativeren ondanks alle factoren die tegen zaten (slaapgebrek en teveel op een dag doen/over mn fysieke grenzen gaan daarmee zijn beide factoren die me het meest kwetsbaar maken voor het 'blijven plakken' van stomme gedachten). Daar met zn allen nog gegeten, de meisjes samen in bad geweest en daarna naar bed. Daarna zelf even gedoucht en ontspanningsoefening gedaan, dat was fijn. Echt diep respect voor alle ouders hier
, dat continue aan staan vind ik echt intens vermoeiend. Nichtje is nu al 2x huilend wakker geworden sinds 19.15 dus hopelijk is dat geen voorbode voor vannacht. Ze is hier nog tot ongeveer 12u morgen, daarna ga ik de hele middag absoluut niks uitvoeren
en ik ben inmiddels al klaar voor bed, zo nog even boekje lezen en dan hopelijk vanavond wel snel in slaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |