Da’s jammer. Vond het ook , hoe mooi dat park ook is, wel een aparte locatie. Heb nog nooit gehoord over een festival daar, wel wijk gerelateerde happeningen.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:24 schreef Sarabi het volgende:
@:Kaatje1 het bierfestival in jouw stad is geannuleerdtegenvallende kaartverkoop
Ahh jammer.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s jammer. Vond het ook , hoe mooi dat park ook is, wel een aparte locatie. Heb nog nooit gehoord over een festival daar, wel wijk gerelateerde happeningen.
Maar nu hebben jullie lekker een weekend vrij
3 nieuwe banden (eentje was nog goed, die is naar achteren geplaatst), uitlijnen inderdaad, apktje en een beurt.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:57 schreef z80 het volgende:
[..]
Nieuwe schokdempers, banden en uitlijnen?
Die heeft zichzelf gepekeld met alle drugs en drank. Verbazingwekkend dat de man de 76 heeft gehaald.quote:
Iggy Pop still going strongquote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Die heeft zichzelf gepekeld met alle drugs en drank. Verbazingwekkend dat de man de 76 heeft gehaald.
En nu was het op.
die is toch allang dood maar weigert dat te geloven?quote:
Drie, das ook wel weer Nederlandse zuunigheidquote:Op dinsdag 22 juli 2025 20:55 schreef Candaasje het volgende:
[..]
3 nieuwe banden (eentje was nog goed, die is naar achteren geplaatst), uitlijnen inderdaad, apktje en een beurt.![]()
Maar gekeken naar alle werkzaamheden vond ik het wel veel geld, maar niet duur
Zelfs onder dit pareltje zitten geen vier identieke banden....quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Drie, das ook wel weer Nederlandse zuunigheidIn Frankrijk is het trouwens verboden om twee verschillende merken banden op een as te hebben, weet niet of dit de auto waarmee jullie ook wel es op vakantie gaan?
Die moeten ook ergens een trimmer kopen ?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:37 schreef derLudolf het volgende:
Ben je even aan het kijken op Google Maps.
Hoeren Intratuin
[ afbeelding ]
Hoezo is dat Nederlandse zuinigheid als die band in november nog vervangen is? (De band rechtsvoor is eerder volledig geklapt, en uiteindelijk twee keer vervangen omdat ik problemen met die kant bleef houden).quote:Op dinsdag 22 juli 2025 21:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Drie, das ook wel weer Nederlandse zuunigheidIn Frankrijk is het trouwens verboden om twee verschillende merken banden op een as te hebben, weet niet of dit de auto waarmee jullie ook wel es op vakantie gaan?
Wat een ding! Rijdt het een beetje zuinig? 1:5 of zo?quote:Op dinsdag 22 juli 2025 22:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zelfs onder dit pareltje zitten geen vier identieke banden....
[ afbeelding ]
(Mijn droom auto, al twijfel ik of ik er comfortabel in zit)
Ughquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Collega onverwacht afwezig, andere collega met vakantie. Dus ik als enige over dus druk op het werk.
Extra uren werken op de andere werkplek maakt het een volle anderhalve week voor me.
Dan helpt het niet iemand afzegt (om voor mij niet echt geldige redenen) voor een best wel belangrijk (mogelijk pittig) overleg verderop in de week wat we samen hadden voorbereid.
En dat een andere collega in mijn nek hijgt want de vakantievierder (met andere functie) heeft geen duidelijke overdracht achtergelaten. Dus de vakantievierder maar even gestalkt (no regrets als jij je zaakjes niet netjes achter laat) en antwoord gekregen.
Waarop mijn (verder toffe) manager ook nog even in mijn mail hangt: het is de bedoeling dat jouw collega tijdens vakanties haar zaken overdraagt aan iemand met dezelfde functie.
Ik weet dat, ik doe dat.
Heb dat gesprek even lekker met mijn collega die dat niet deedNiet mijn taak om de overdracht van mijn collega’s te checken, lijkt me. En het extra werk wat het me vandaag opleverde… ook daar kon ik écht buiten.
Mijn lontje wordt korter en korterNog drie dagen tot het weekend is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |