Bijlmerramp ?quote:Op zondag 20 juli 2025 08:57 schreef marcel.de het volgende:
Nog geen maand ervoor vond in 1992 in NL nog een ramp plaats niet ver van vertrek eerdere.
Wat / waar ?
nope, dat was nog een maand eerderquote:
Dan zal het SLM zijn geweestquote:Op zondag 20 juli 2025 09:52 schreef marcel.de het volgende:
[..]
nope, dat was nog een maand eerder
1992 was geen goed jaar. 4 oktober (weet ik uit mijn hoofd) Bijlmerramp.
Dan november de door mij geschetste dicht bij vertrekpunt vorige en volgende ramp, december in Faro.
nee sorry. Ik ontdekte de ramp voor het in het nieuws was (en ja de tijd was toen anders). Ik was in Rotterdam en dacht: hé....quote:
Als die flat er niet stond was het op ons huis gekomen. We woonden 1,5 km van de rampplek af.quote:Op zondag 20 juli 2025 09:52 schreef marcel.de het volgende:
[..]
nope, dat was nog een maand eerder
1992 was geen goed jaar. 4 oktober (weet ik uit mijn hoofd) Bijlmerramp.
Dan november de door mij geschetste dicht bij vertrekpunt vorige en volgende ramp, december in Faro.
Ja ik denk dat die te lastig is.quote:Op woensdag 23 juli 2025 19:02 schreef Bargehassus het volgende:
Geen idee. Zoals je het formuleert zal het iets met een trein zijn denk ik.
nee die was weer voor de bijlmerrampquote:Op woensdag 23 juli 2025 20:10 schreef mitt het volgende:
Ik had gespiekt bij de vorige en dacht dat het over deze ging.
https://dutchdisasters.nl/brand-pension-de-vogel-den-haag-1992/
Dover, Harwich en Brightong80 ?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:49 schreef DTF het volgende:
Voor particulieren zijn er 3 bootverbindingen tussen Nederland en Engeland.
Naar welke plaatsen kunnen wij varen?
Hoek van Holland ->
IJmuiden ->
Europoort ->
Kingstong80quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:52 schreef Bargehassus het volgende:
Newcastle hoort er in ieder geval bij, of dat moet de laatste jaren gewijzigd zijn want zelf gedaan.
En dan de gok op Kingston?
Dan lijkt me Kingston wel tellen voor het punt.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:03 schreef DTF het volgende:
Hoek van Holland - Harwich inderdaad.
IJmuien - Newcastle
en Europoort - Hull, officieel Kingston upon Hull genoemd.
Dus nu zit ik in een splagaat.
Niemand noemt het Kingston, maar fout is het ook niet.
Eh, jawel...quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:03 schreef DTF het volgende:
Niemand noemt het Kingston, maar fout is het ook niet.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |