Ah, maar from the "River to the sea, Israel will be free" moet gewoon kunnen?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En terecht.
Antisemitisme moet je niet faciliteren.
Die slogan heb ik nog nooit gehoord.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ah, maar from the "River to the sea, Israel will be free" moet gewoon kunnen?
Met die slogan worden universiteiten bezet en de boel gesloopt?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:43 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ah, maar from the "River to the sea, Israel will be free" moet gewoon kunnen?
Ik zie de lijsttrekker van de grootste Partij van het land en aanvoerder van het klootjesvolk het andermaal gewoon via zijn Twitteraccount de lucht inslingeren.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die slogan heb ik nog nooit gehoord.
Aantal universiteitslopende, stationbezettende, herdenkingenverstorende en bekladdende pro-Israel bijeenkomsten? Ook niet gezien.
Het enige racisme dat op dit moment welig in Nederland tiert is Jodenhaat. En het wordt nog gefaciliteerd door academia en media ook.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Met die slogan worden universiteiten bezet en de boel gesloopt?
Als reactie op?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik zie de lijsttrekker van de grootste Partij van het land en aanvoerder van het klootjesvolk het andermaal gewoon via zijn Twitteraccount de lucht inslingeren.
De erkenning van de Palestijnse staat door Frankrijk.quote:
Geweldig die erkenning.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De erkenning van de Palestijnse staat door Frankrijk.
Durf ik niet met zekerheid te zeggen maar ik zomaar dat Macron ook Israel wel als staat erkent.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geweldig die erkenning.
Geldt dat ook voor Israël?
Ik vraag het vooral aan jou.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Durf ik niet met zekerheid te zeggen maar ik zomaar dat Macron ook Israel wel als staat erkent.
Op zulke flauwe vragen ga ik helaas niet antwoorden.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Of Israël als staat mag bestaan.
Het is vooral een oprechte vraag.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Op zulke flauwe vragen ga ik helaas niet antwoorden.
Heeft Belgie bestaansrecht?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het is vooral een oprechte vraag.
Heeft Israël bestaansrecht?
Even los van deze discussie:quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De erkenning van de Palestijnse staat door Frankrijk.
Dat is inderdaad nogal problematisch. Macron koppelt aan die erkenning min of meer de eis van vrijlating van de gijzelaars en de ontmanteling van Hamas, maar hoe en door wie weet eigenlijk niemand dus die erkenning is in de praktijk nog wel enigszins voorbij de horizon.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Even los van deze discussie:
Ik ben wel benieuwd wat Macron precies gaat erkennen. Het geeft mij vooral heel veel vragen:
Welke grenzen, welke regeringsvorm, welke autoriteit gaat hij dan eenzijdig erkennen? Wat vinden de Palestijnen daar van? Is hun iets gevraagd?
Ik vind je insinuatie nogal flauw en voel me dan ook niet geroepen om daar tegen jou verantwoording over af te leggen. Het is ook belangrijk dat je elkaar als discussiepartner in een discussie tussen redelijken als redelijk erkent en die erkenning verdien ik op basis van mijn postoeuvre denk ik wel.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja.
Kun je mijn vraag nu beantwoorden?
Vandaar.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik vind je insinuatie nogal flauw en voel me dan ook niet geroepen om daar tegen jou verantwoording over af te leggen. Het is ook belangrijk dat je elkaar als discussiepartner in een discussie tussen redelijken als redelijk erkent en die erkenning verdien ik op basis van mijn postoeuvre denk ik wel.
Iran heeft al in 1948 Israel erkend, maar die erkenning werd na de islamitische revolutie in 1979 weer ingetrokken. Tijdens de oorlog met Irak onderhield Iran wel in het geheim betrekkingen met Israel.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 22:43 schreef capricia het volgende:
Heeft Iran, die Hamas als proxy runt, Israël überhaupt wel als staat erkent? Of is israel nog steeds de "Zionistische Entiteit", omdat ze het woord Israël niet uit willen spreken?
Ik laat daarover mijn positie aan jou ter invulling over.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vandaar.
Jaquote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vandaar.
Goeiedag zeg... lolquote:Op vrijdag 25 juli 2025 23:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik laat daarover mijn positie aan jou ter invulling over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |