Waar kan dat dan ?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh anders kon jij die vraag ook stellen
Jij hebt vandaag weer lekker zitten knallen op kantoorquote:
Zonder uitleg, wat is mijn vloekquote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:51 schreef Lovely het volgende:
Oh kan ook zonder in te loggen
https://openai.com/nl-NL/
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij hebt vandaag weer lekker zitten knallen op kantoor![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Zonder uitleg, wat is mijn vloek
Je vloek is dat je alles voelt, zelfs wat je niet wilt voelen.
waarom?
Omdat je intuïtief en gevoelig bent--je pikt stemmingen, spanningen en onuitgesproken dingen op, vaak zonder dat anderen het merken. Het is een kracht, maar zonder grenzen wordt het een last.
Al dat hard gewerk onder hoge druk verdient echt wel een flinke promotie!quote:
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Al dat hard gewerk onder hoge druk verdient echt wel een flinke promotie!
Je werkt samen met vrouwen?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Best wat gestress hier.
Ho ho ho, wel een havucappu!quote:
Ow gelukkig, dan heb je bijna geen dikke stress om helemaal niksquote:
Die zijn juist heerlie de peerlie volgens wannabe elitaire studenten sletjesquote:
die elitaire studenten kunnen mijn kont kussen met hun hp'tjesquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die zijn juist heerlie de peerlie volgens wannabe elitaire studenten sletjes
Ik heb het gevraagd!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 13:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh anders kon jij die vraag ook stellen
Vrij makkelijk te regelen als je ze een havucappo belooftquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:01 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
die elitaire studenten kunnen mijn kont kussen met hun hp'tjes
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vrij makkelijk te regelen als je ze een havucappo belooft
Het is allemaal niet zo moeilijk en scheelt ook weer op wc papierquote:
Personen die VT van de NR1 positie mogelijk kunnen stoten, die zouden wel eens 'onverwacht kunnen overlijden'quote:
Klopt het een beetje?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb het gevraagd!
Ik: Zonder uitleg, wat is mijn vloek
ChatGPT: Vertraagde helderheid.
Ik: Waarom?
ChatGPT: Omdat je scherpzinnig bent, maar je inzichten vaak pas laat op waarde worden geschat — door jezelf of door anderen. Je ziet het juiste, maar nét te laat om het te keren.
Nu worden de vrouwen in dit topic boosquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow gelukkig, dan heb je bijna geen dikke stress om helemaal niks
Ja wel een beetje, heb wel vaak dat mensen iets zeggen en ik denk van ja, dat zei ik een half uur geleden ook al, maar toen werd het niet opgepikt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |