Yep, van originele vrouwenpunani'squote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En mannen met borsthaar echte liefhebbers?
Vroeger had je van die gesloten telefooncellen en dan stond er wel eens iemand ongeduldig met z’n dubbeltje op het raam te tikken dat je moest opschieten. Was leuk om dan iets |achter te laten voor zo’n figuur.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:41 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Het mooiste moment in een vliegtuig, net na take off
Een echte kerel neukt alles.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En mannen met borsthaar echte liefhebbers?
Deze man heeft levenservaring hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Vroeger had je van die gesloten telefooncellen en dan stond er wel eens iemand ongeduldig met z’n dubbeltje op het raam te tikken dat je moest opschieten. Was leuk om dan iets |achter te laten voor zo’n figuur.
En ik zoek wanhipigquote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Vroeger had je van die gesloten telefooncellen en dan stond er wel eens iemand ongeduldig met z’n dubbeltje op het raam te tikken dat je moest opschieten. Was leuk om dan iets |achter te laten voor zo’n figuur.
Ik heb een volle zak, maar daar zitten geen kwartjes in.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:46 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik zoek wanhipig
Al mijn zakken na
Naar nog meer kwartjes
Gisteravond nog leeg gekloptquote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb een volle zak, maar daar zitten geen kwartjes in.
Ookquote:
Morguh KWquote:
Ha, leuk je hier te zien!quote:
Dat gaat zeer doen.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ha, leuk je hier te zien!
Maar ik moet nu even op de fiets springen
Fiets ze! Het is in ieder geval mooi weer. (althans hier)quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ha, leuk je hier te zien!
Maar ik moet nu even op de fiets springen
Ik spring met beleidquote:
Hier ook prachtig, eigenlijk te warm om te fietsenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fiets ze! Het is in ieder geval mooi weer. (althans hier)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |