Kom je naar Noorwegen?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing, ik pak de fiets!
Eigen schuld dikke bult. was vast en zeker niet in Nederland?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:29 schreef Fogel het volgende:
In ander nieuws, ik las net een artikel over iemand die een pilletje op had en de volgende dag ging rijden. Zat nog in haar bloed, werd door de politie staande gehouden, bloedproef, dit dat alles. Bleek dat ze een middel had genomen wat op dat moment nog overeenkwam met 1.2 promille alcohol in het bloed. Boete: 26 dagen cel, 27500 euro in de staatskas doen EN 30 maanden haar rijbewijs kwijt.
Dan leer het het wel af
Die kans is aanwezigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If I had a box just for wishes and dreams that had never come true;
The box would be empty except for the memory of how they were answered by you 🎶
Gadverdammequote:
Dean!quote:
Het mooiste moment in een vliegtuig, net na take offquote:
Deze man weet!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:39 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat mannen zonder borsthaar allemaal valse liefhebbers van de mannenliefde zijn
En mannen met borsthaar echte liefhebbers?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:39 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat mannen zonder borsthaar allemaal valse liefhebbers van de mannenliefde zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |