SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Daar heb ik geen AI plaatje van, cappuccino moet ik nog een keer genereren.quote:How can I make this topic about me?![]()
Maar alleen van een goede koffietentquote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar heb ik geen AI plaatje van, cappuccino moet ik nog een keer genereren.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik zie dat Killem me aardig begint in te halen met de punten.
Even scherp op zijn.
How can I make this topic about me?![]()
Dat topic ging snelTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Ik hoef pas maandag 15.00 uur weer te werken, is dit nou wat jullie weekend noemen?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
De Starbucks koffieautomaat bij een Shell tankstationquote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Maar alleen van een goede koffietent
Definieer jullie.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:07 schreef drakin het volgende:
Ik hoef pas maandag 15.00 uur weer te werken, is dit nou wat jullie weekend noemen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik heb nog maar 1 puntquote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zie dat Killem me aardig begint in te halen met de punten.
Even scherp op zijn.
Zo ben ik de dag nog nooit begonnen
Neequote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De Starbucks koffieautomaat bij een Shell tankstation
Altijd Kaldi
Even checken hoeveel ik er heb.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik heb nog maar 1 punt
Zo ben ik de dag nog nooit begonnen
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooie ook.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daarom zeg ik, ik kijk wel hoever ik kom
Geen zin om in de nacht te posten
Met rijst of bami?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier ben ik!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
quote:quote:
Nog moe?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Deze vrouw hequote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Echt een topper.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tijd voor een peuk en koffie.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Oja, aardig wat locaties, zelfs in het noorden. Ik heb er nog nooit van gehoord. Maar dat zegt natuurlijk ook niks
Ik zal die koffie eens proberen.How can I make this topic about me?![]()
En een koffiemerk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik vind het heerlijk koffie.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Oja, aardig wat locaties, zelfs in het noorden. Ik heb er nog nooit van gehoord. Maar dat zegt natuurlijk ook niks
En mijn koffiebonen komen daar ook vandaan
Leeuwarden zit er ook eentje.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:20 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zal die koffie eens proberen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mensen hier die weekend roepenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik zoek Indonesische koffie, maar kan nog niet echt een goed adresje daar voor vindenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik vind het heerlijk koffie.
Ik zal het dit weekend even proberen. Mooi terrassenweer komend weekendquote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik vind het heerlijk koffie.
Van die kat?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:23 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik zoek Indonesische koffie, maar kan nog niet echt een goed adresje daar voor vinden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
AI al gevraagd?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:23 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik zoek Indonesische koffie, maar kan nog niet echt een goed adresje daar voor vindenHow can I make this topic about me?![]()
De koffie uit Indonesië heeft een uniek smaakprofiel, dat wordt beïnvloed door de specifieke groeiomstandigheden. De bonen hebben vaak een volle, rijke smaak met tonen van kruiden en aarde. Koffie uit Indonesië is in het algemeen sterk en smakelijk. Het aroma van de Java is een beetje zuur en zacht van smaak.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:23 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik zoek Indonesische koffie, maar kan nog niet echt een goed adresje daar voor vindenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
@Dotteke klopt dat er geen nieuwe aflevering is van B&B vol liefde. Is van maandag t/m donderdag
Heb je nu al 5 gekeken?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:dotteke klopt dat er geen nieuwe aflevering is van B&B vol liefde. Is van maandag t/m donderdag“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
MogguhI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nee das zieligquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik wilquote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
De koffie uit Indonesië heeft een uniek smaakprofiel, dat wordt beïnvloed door de specifieke groeiomstandigheden. De bonen hebben vaak een volle, rijke smaak met tonen van kruiden en aarde. Koffie uit Indonesië is in het algemeen sterk en smakelijk. Het aroma van de Java is een beetje zuur en zacht van smaak.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Neequote:
Dan kan je nog wel moe zijnquote:
O ja is ook zo is maar 4 dagenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
@:dotteke klopt dat er geen nieuwe aflevering is van B&B vol liefde. Is van maandag t/m donderdagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je maakt een grapje?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morguh Fogelquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
https://www.bootkoffie.nl(...)AE0Fr-03KkK5lfomLvv7
https://thekolektif.nl/product/gayo/
https://kopidua.nl/Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Argggh. Dat klote litteken blijft maar jeuken
Schatjequote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Effe pissen
BolkI'm surrounded by morons!
@mario390 Dit wil je niet missen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:dames tochquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Marioquote:
Pleegmoeder is best creatief. Gisteren kreeg ik een foto van haar van een mini houten poppetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb gevraagd of pleegvader een gaatje in het hoofd wil boren, zodat ze nog meer op me lijkt(meer omdat ik hem dan aan m'n rugzak kan hangen
)
Morgen vliegfeestje (met extra bonusoverstap omdat Trondheim-Stockholm toch niet vliegt, wel geboekt)
Trondheim – København
København – Stockholm
Stockholm – Paris
Wel pas op het laatste stuk champagne...I'm surrounded by morons!
vWaarom pas op laatste stuk?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:38 schreef Fogel het volgende:
Morgen vliegfeestje (met extra bonusoverstap omdat Trondheim-Stockholm toch niet vliegt, wel geboekt)
Trondheim – København
København – Stockholm
Stockholm – Paris
Wel pas op het laatste stuk champagne...Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
En het Iquote:A ( Amsterdam) logo op de borst
ik was gisteren 2te beheofte nacch 2 dagen weer, de salatquote:
heeft al gegärt, de stank was noch en ur later![]()
Ik mag geen yell to the ooo meer zeggen.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik was gisteren 2te beheofte nacch 2 dagen weer, de salat
Ik had een andere TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Omdat SAS intra-Scandinavie een ander menu heeft dan Scandinavie-Europa.quote:
Op de eerste twee alleen koffie, thee, fris, bier, wijn.
Op de laatste komt er ook champagne en sterke drank bij.I'm surrounded by morons!
wijnquote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Omdat SAS intra-Scandinavie een ander menu heeft dan Scandinavie-Europa.
Op de eerste twee alleen koffie, thee, fris, bier, wijn.
Op de laatste komt er ook champagne en sterke drank bij.
Van wie?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik mag geen yell to the ooo meer zeggen.I'm surrounded by morons!
rozengeur vind ik niet,quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik mag geen yell to the ooo meer zeggen.
maar daar zijn ook alles netflix nederland
en dat is zoveel![]()
Van vriendin niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Seizoen 5.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zoek iets wat ze nog irritanter vind en laat haar kiezenquote:
Ja. Nog een bak koffie en dan douchenIk heb er één en ik ben er trots op
Dat kan ik.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zoek iets wat ze nog irritanter vind en laat haar kiezen![]()
Waar ze echt niet tegen kan is: "Heee Buddy. " En dan wel met een stemmetje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zeg doen! Evt die twee dingen combineren zelfs nogquote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat kan ik.![]()
Waar ze echt niet tegen kan is: "Heee Buddy. " En dan wel met een stemmetje.
Hey Killemquote:
Vreemdganger.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik was gisteren 2te beheofte nacch 2 dagen weer, de salat
Dank je wel voor het delen van dit heugelijk feit
Dan flipt ze helemaal.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zeg doen! Evt die twee dingen combineren zelfs nog
Het is een roze dekentje, maar ik voelde mij wel gedist toen hij liever met het dekentje in de mand ging liggen dan naast mij.quote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nu al?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
TR mequote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij mag die smiley niet gebruikenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En dan mag je opeens weer je yellow ding doenquote:
Of je krijgt een schoen naar je hoofd gesmeten... kan ook
Mannen starten gelijk een oorlog ofzo als ze emotioneel zijn.Trotste mama van Ambar
Dat ligt wel in hun aard, maar ik kan dat proces heel goed aanwakkeren.quote:
Of brengen hun vriendin/vrouw of ex om als ze emotioneel zijn.Trotste mama van Ambar
Aldus een vrouwpersoon die ziedend wordt omdat een man een emoticon gebruiktquote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen starten gelijk een oorlog ofzo als ze emotioneel zijn.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Aldus de persoon die een grapje niet kan in zien.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:52 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Aldus een vrouwpersoon die ziedend wordt omdat een man een emoticon gebruiktTrotste mama van Ambar
Oh nee, “femicide”!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Of brengen hun vriendin/vrouw of ex om als ze emotioneel zijn.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Roze dekentje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waarom heb je het over jezelf?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Aldus de persoon die een grapje niet kan in zien.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
waar kann ik rozengeur kijken?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat ligt wel in hun aard, maar ik kan dat proces heel goed aanwakkeren.![]()
Elke 8 dagen wordt er een vrouw vermoord door een man die haar partner is/wasquote:Trotste mama van Ambar
Ik heb het altijd over mezelf. Ik ben de meest leuke en geweldige persoon op aarde. Aldus mezelf.quote:Trotste mama van Ambar
Of komen met de allerextreemste vorm aan om een punt te maken, en bagatelliseren daarmee de door hun ex vermoordde mannen puur op basis van hun geslachtquote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Of brengen hun vriendin/vrouw of ex om als ze emotioneel zijn.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
30% van de vermoordde mannen is door hun expartner omgebracht.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Elke 8 dagen wordt er een vrouw vermoord door een man die haar partner is/wasIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Tja, vrouwen maken slechte keuzes. Als ze überhaupt al een keuze kunnen maken!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Elke 8 dagen wordt er een vrouw vermoord door een man die haar partner is/was
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Serieuze dingen zo vroeg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tijd om te bolken?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gaarne.quote:
Ik habe diese bolk gemacht, jaquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vielen dank mein freund.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bolk with the windIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ga even live mijn boodschappenlijstje maken dan hierTrotste mama van Ambar
I have bolked things you wouldn't believeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga even live mijn boodschappenlijstje maken dan hier
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Paar nieuw handdoeken voor mezelf, want de oude zijn naar Ambar gegaanTrotste mama van Ambar
Nog even langs de boekenwinkel voor wat drugsTrotste mama van Ambar
The Bolk and the MooieTop6Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
I know what you bolked last summerIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
The Last BolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Revenge of the BolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
The north lijkt me een toffe film.Ik heb er één en ik ben er trots op
Nog even naar de supermarkt voor wat te eten enzoTrotste mama van Ambar
Laatste keer dat ik een boek kocht was in meiquote:
Trotste mama van Ambar
Ik ken alleen The Bolkquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bolking from behind 4Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En misschien even het alleen gebruik van een smiley opkopen bij DannyTrotste mama van Ambar
American BolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oei. Dan wel uitkijken dat je niet per ongeluk overdoseert als je na zo lang nuchter weer losgaat.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik een boek kocht was in mei🐙![]()
The Good, The Bad and The BolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
BolkrunnerIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb meegedaan aan een winactie van wandel.nl om op 28 juli bij de première van de film in Amsterdam te zijn. Als ik niet win is dit wel een film waar ik in de bioscoop naar toe wil. Gaat over een 600 km lange wandeltocht in de Schotse hooglanden.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja dat kan voor komen. Ik heb de afgelopen weken al een paar keer langs een dichte boekenwinkel gelopen om te kunnen gluren.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oei. Dan wel uitkijken dat je niet per ongeluk overdoseert als je na zo lang nuchter weer losgaat.Trotste mama van Ambar
Jurrassic BolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heb ik al een keer of wat gewandeldquote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:07 schreef DJMO het volgende:
Ik heb meegedaan aan een winactie van wandel.nl om op 28 juli bij de première van de film in Amsterdam te zijn. Als ik niet win is dit wel een film waar ik in de bioscoop naar toe wil. Gaat over een 600 km lange wandeltocht in de Schotse hooglanden.
De lokale boekenwinkel moet ook natuurlijk ook blijven bestaan. Dus die heeft mijn aandeel van mijn salaris hard nodig.Trotste mama van Ambar
Final BolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
The BolkingIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Enemy of the BolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mjah, ik krijg Rob niet mee met bergwandelingen, dus dan moet ik het maar met een film doen hé?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 09:07 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Heb ik al een keer of wat gewandeldIk heb er één en ik ben er trots op
The Bolk RangersIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb ook conditioner nodig voor de harenTrotste mama van Ambar
Bolking ForeverIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
The Forever BolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
The Bolking ContinuesIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bolk 90210Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bolk TrekIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kramer vs BolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
O is het weer die tijd hierDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Black BolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
White BolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bolk FictionIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
BolkidermiaIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Naked BolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
There will be BolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: