Dit dus. Een aanranding wens ik niemand toe. Maar als interviewer/journalist kan ik haar echt niet serieus meer nemen na dat schaamteloze promotiepraatje zonder enige kritische vragen met kalifaathoer Laura H. Wat een walgelijke vertoning was dat zeg.quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:46 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Ja, net zo dapper als Akwasi en Laura H in haar programma......
Altind een enorme bias tussen strengheid bij linksen of rechtsen. Opzichtig kans op vragen missen bij de een en bij de ander er bovenop zitten.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 06:34 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Dit dus. Een aanranding wens ik niemand toe. Maar als interviewer/journalist kan ik haar echt niet serieus meer nemen na dat schaamteloze promotiepraatje zonder enige kritische vragen met kalifaathoer Laura H. Wat een walgelijke vertoning was dat zeg.
Hij moest vervolgens jarenlang met Jeroen Pauw presenteren, dusja...quote:Op donderdag 17 juli 2025 20:23 schreef Toine51 het volgende:
De dader is in ieder geval genoeg gestraft....
Hoe is dat precies relevant dan?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 06:34 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Dit dus. Een aanranding wens ik niemand toe. Maar als interviewer/journalist kan ik haar echt niet serieus meer nemen na dat schaamteloze promotiepraatje zonder enige kritische vragen met kalifaathoer Laura H. Wat een walgelijke vertoning was dat zeg.
Margriet is gewoon out of the picture met haar woke geneuzel. PVDA bestaat niet meer, het is 2025.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 01:29 schreef Jippie het volgende:
Het kan best dat het programma Boos over the Voice haar heeft getriggerd waardoor ze een herbeleving kreeg. Dat kan met gemak 30-40 jaar na dato nog gebeuren. Maar denk dat er dan meer is gebeurd dan een aanranding of de situatie is als heel erg bedreigend ervaren en dat een deel is verdrongen. Men zal niet zomaar Ptss diagnosticeren.
Want eindredacteur = presentator?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:11 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Hij moest vervolgens jarenlang met Jeroen Pauw presenteren, dusja...
Rant. 0 inhoud. Next.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 01:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Margriet is gewoon out of the picture met haar woke geneuzel. PVDA bestaat niet meer, het is 2025.
Margriet heeft gewoon de boot gemist. En dus geen werk. Margriet kan en wil ook niks.
Ptss heeft iedereen met issue’s tegenwoordig, laat Margriet haar diagnose maar eens delen. Ik geloof er namelijk geen ene fuck van.
Beetje gebrek aan empathie bij jou zegquote:Op zaterdag 19 juli 2025 01:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Margriet is gewoon out of the picture met haar woke geneuzel. PVDA bestaat niet meer, het is 2025.
Margriet heeft gewoon de boot gemist. En dus geen werk. Margriet kan en wil ook niks.
Ptss heeft iedereen met issue’s tegenwoordig, laat Margriet haar diagnose maar eens delen. Ik geloof er namelijk geen ene fuck van.
Ik geloof d’r gewoon niet. Net als Frits Barend bij de oranje Zomer, je zag hem de verhalen a la minute verzinnen.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 08:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Beetje gebrek aan empathie bij jou zeg
Volgens de credits was Witteman ook eindredacteur.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 01:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Want eindredacteur = presentator?
Ze heeft sindsdien korte pittige kapsels, en houdt van kokosmatten schuren, bewijs genoeg?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 01:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit is vaak de reden waarom mensen dit niet melden, bang om niet gelooft te wordenquote:Op zaterdag 19 juli 2025 08:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik geloof d’r gewoon niet. Net als Frits Barend bij de oranje Zomer, je zag hem de verhalen a la minute verzinnen.
Jij bent de reden dat slachtoffers zwijgen. Dankzij mensen zoals jij houden daders vrij spel. Dat maakt jou medeplichtig.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 08:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik geloof d’r gewoon niet. Net als Frits Barend bij de oranje Zomer, je zag hem de verhalen a la minute verzinnen.
Medeplichtig? Doe toch niet zo idioot man.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 09:47 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jij bent de reden dat slachtoffers zwijgen. Dankzij mensen zoals jij houden daders vrij spel. Dat maakt jou medeplichtig.
Nog hoger dan 8 jaar?quote:Op zaterdag 19 juli 2025 07:36 schreef AFA2022 het volgende:
Dit soort dingen horen nooit te verjaren en wat mij betreft mag de maximale straf ook omhoog.
Belachelijk. Medeplichtig nog welquote:Op zaterdag 19 juli 2025 09:47 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jij bent de reden dat slachtoffers zwijgen. Dankzij mensen zoals jij houden daders vrij spel. Dat maakt jou medeplichtig.
Het is kennelijk lastig te verhoppen dat de dader in dit geval in progressieve hoek gezocht moet worden.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 10:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Belachelijk. Medeplichtig nog wel
Je mag oude ervaringen niet delen?quote:Op donderdag 17 juli 2025 18:40 schreef Twiitch het volgende:
30 jaar geleden, onthullen in de media, geen naam noemen. Daar vind ik wat van
Natuurlijk wel. Maar als je het zodanig doet dat iemand herkenbaar wordt, dan kan dat wel een probleem zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2025 11:49 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Je mag oude ervaringen niet delen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |