Record van Riis wordt lastig?quote:
Lipo komt terug toch?quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vingegaard pakt niet eens veel tijd op Lipowitz.
Is hij minder, of Pogacar bizar goed (en de rest ook)quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vreemde is eigenlijk dat hij is minder is dan vorig jaar, terwijl hij toen een totaal verstoorde voorbereiding had
Ik eigenlijk ook.quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:41 schreef engine het volgende:
Ik zat mij al af te vragen waarom die motor een stuk karton bij zich had
Ja, inclusief boni iets meer zelfs.quote:
Zijn voorsprong op de rest was veel groter dan nu in ieder gevalquote:Op donderdag 17 juli 2025 17:42 schreef Blik het volgende:
[..]
Is hij minder, of Pogacar bizar goed (en de rest ook)
Geldt voor Evenepoel eigenlijk ook wel.quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vreemde is eigenlijk dat hij is minder is dan vorig jaar, terwijl hij toen een totaal verstoorde voorbereiding had
Wielrennen is doodquote:Op donderdag 17 juli 2025 17:43 schreef Mani89 het volgende:
Jonas valt dus gewoon smerig tegen, Visma is totáál in barrels.
RIP Visma, RIP wielrentjes.
Riis 1996.quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Welk record van de vele precies
In de Dauphine was idd ook al hetzelfde te zien. Jammer hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:38 schreef wimderon het volgende:
Lijkt wel alsof het werken aan de explosiviteit ten koste is gegaan van het pure klimmen bij Vingegaard.
Daar mist hij wel een Almeida voor denk ik.quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:45 schreef Marcoss het volgende:
Met deze voorsprong kan Pogi ook doel van groen maken en 3 truien meepakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |