Lipowitz en Roglic lijkt me, afgaande op de indrukken van de rest. Of Onley moet wonderbaarlijk stand blijven houden.quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als 1e de vraag wie dan de podiumkandidaten zijn op dit moment..
Ik zou zelfs zeggen een uitstekende.quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:58 schreef Felagund het volgende:
Amirail naar Visma toch geen slechte transfer?
UAE heeft zich helemaal volgepompt, erg onleuk.quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:59 schreef Koffieplanter het volgende:
De werken van Wellens in 40 graden of de werken van Wout Van Narvaez, ik twijfel nog wat ik leuker vind.
Over het algemeen weten Oostenrijkers altijd wel ergens leuke voorraden te vinden.quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Lipowitz en Roglic lijkt me, afgaande op de indrukken van de rest. Of Onley moet wonderbaarlijk stand blijven houden.
Alleen wel jammer dat zo'n renner dan op plek 3 in de trein mag rijden i.p.v. dit soort acties te mogen doenquote:Op donderdag 17 juli 2025 16:58 schreef Felagund het volgende:
Amirail naar Visma toch geen slechte transfer?
Als Fransman zal hij wel op de Tour mikken, maar in een Giro krijg je alle kansen bij Visma.quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:02 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Alleen wel jammer dat zo'n renner dan op plek 3 in de trein mag rijden i.p.v. dit soort acties te mogen doen
Over 50 jaar vieren ze in Belgie de wederopstanding van Remco, i.p.v. Pasen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:03 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
De terugkeer van Remco is zo ongeveer het meest indrukwekkende wat er in deze tour is gebeurd volgens de belg.
Afwachtende hoe een fransman buiten Frankrijk presteert.quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zou zelfs zeggen een uitstekende.
Dit gaat een nucleaire explosie worden.quote:
*plop*?quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:03 schreef Mani89 het volgende:
Mijn geigermeter begint langzaam uit te slaan.
Als ze elkaar niet kunnen lossen kan het nog wel een paar keer stilvallen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit gaat een nucleaire explosie worden.
Dat nog wel natuurlijk, maar ik denk dat Pogi hier sowieso wel wil winnen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 17:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als ze elkaar niet kunnen lossen kan het nog wel een paar keer stilvallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |