Volgens De Belg begint ie nu.quote:
Hij leek wel serieus last van de hitte te hebben dus het zou best kunnen. Dieseltje warm gedraaid nu.quote:
Zit NOS al naar Thymen te zoeken?quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:54 schreef Zorro het volgende:
De Belgen denken dat Remco de volgende klim wel meekan?
En waar is Gesink?quote:
Hij wordt er bij de eerste beste versnelling gelijk weer afgeredenquote:Op donderdag 17 juli 2025 16:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij leek wel serieus last van de hitte te hebben dus het zou best kunnen. Dieseltje warm gedraaid nu.
Amai Amirailquote:Op donderdag 17 juli 2025 16:55 schreef Momo het volgende:
Amirail heeft echt een wonderdag, leg maar uit
Alleen enigma Kuss staat op punt.quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is wel matig in de breedte ja, maar denk dat Vingegaard sowieso wel vroeg zou gaan op de slotklim. Alleen op de Soulor hadden ze vast harder gewild
Kan me voorstellen dat die groep erachter de hopeloosheid van de zaak inziet en niet vol doorrijdt.quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:55 schreef Momo het volgende:
Brommer van de Decathlonquote:Op donderdag 17 juli 2025 16:55 schreef Momo het volgende:
Toch gaat hij niet achter iedereen die daar is blijven aanklampen eindigen, verwacht ik.quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij wordt er bij de eerste beste versnelling gelijk weer afgereden
Het zou me niet verbazen als hij nu wel in de buurt van de andere podium kandidaten (-Jonas en Pogacair natuurlijk) kan blijven.quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:56 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij wordt er bij de eerste beste versnelling gelijk weer afgereden
Als 1e de vraag wie dan de podiumkandidaten zijn op dit moment..quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als hij nu wel in de buurt van de andere podium kandidaten (-Jonas en Pogacair natuurlijk) kan blijven.
Onley, Lipo, Joop, wellicht Rogla zelf toch nog.quote:Op donderdag 17 juli 2025 16:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als 1e de vraag wie dan de podiumkandidaten zijn op dit moment..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |