Armirail!quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Met Eddum natuurlijk ook wel serieuze kans dat ie het op een gegeven moment weer totaal laat lopen.
In totaal 17x geen paard, dus ergens moet er wel een paard scoren. Maar wie?
Naja was een coinflip tochquote:
Ja, dat waren Roglic, Gall en Mas ook.quote:
Nee kloptquote:Op donderdag 17 juli 2025 17:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet als Mas de andere kant van de coin was.
Achquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:37 schreef Pino112 het volgende:
Op het laatst nog gewisseld van Vauquelin naar Roglic. Nu top 8 + Skjelmose.
1,2,3,4,7,8,9quote:
En Vauquelin en Onley. Maar tegelijkertijd is verder ook gewoon bijna niemand goed. Mas, Vlasov, Buchmann, dat soort figuren allemaal MIAquote:
Dat had ik even gemist. Misschien dat ook vooral andere gekende namen tegenvallen zoals Mas en Rodriguezquote:Op donderdag 17 juli 2025 18:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Was al goed in Dauphine toch
Ik twijfel of Jorgenson geen slechte dag had en in zo'n tijdrit beter is dan Gallquote:Op donderdag 17 juli 2025 22:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Morgen de meest eenzijdige rit ooit? Gewoon de top 9 van vandaag en dan ben ik vast niet de enige.
Dat is de enige die het overwegen waard is ja. Of je moet hopen op een presterend pfeerdquote:Op donderdag 17 juli 2025 22:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik twijfel of Jorgenson geen slechte dag had en in zo'n tijdrit beter is dan Gall
Maar ja een grijs paard op P11 is (afhankelijk van het startgeld) niet direct meer waard dan een reguliere nummer 9.Dus je wint er niet veel mee.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 07:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is de enige die het overwegen waard is ja. Of je moet hopen op een presterend pfeerd
Gall was in Zwitserland in reguliere bergrit langzamer dan Onley en Vauquelin, maar reed ze een dag later in klimtijdrit weer naar huisquote:Op donderdag 17 juli 2025 22:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik twijfel of Jorgenson geen slechte dag had en in zo'n tijdrit beter is dan Gall
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als mogelijke paarden?
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:05 schreef Momo het volgende:
Wat denken jullie vanJa, dat zijn prima tijdrijders, maar die hebben zich beiden gisteren wel aardig uit elkaar getrokken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als mogelijke paarden?Ja, dat begreep ik ook al. Moeilijk, moeilijk.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 08:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Gall was in Zwitserland in reguliere bergrit langzamer dan Onley en Vauquelin, maar reed ze een dag later in klimtijdrit weer naar huis[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Wat denken jullie vanIk heb twijfels of Garcia Pierna wel voluit mag gaan vandaag. Ze hebben daar echt een hele nare ploegleider.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als mogelijke paarden?
Ik kan sowieso naast de top-9 geen 5 renners bedenken die in ieder geval zo hard mogelijk willen/mogen gaan. Enig idee?
Joop was in Zwitserland wel goed in de tijdrit.quote:Op donderdag 17 juli 2025 22:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat denken jullie vanBruno hep een sterretje op wielerflits dus die zal sowieso geen peerd zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als mogelijke paarden?
Emil tipt Lenny. Is dat dan ook geen paard?quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bruno hep een sterretje op wielerflits dus die zal sowieso geen peerd zijn.
Geen idee, ik keek even op wielerflits om te kijken of mijn gokje ook werd genoemd. Meestal is dat dan geen paardje.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Emil tipt Lenny. Is dat dan ook geen paard?
Ik zit er aan te denken Vauquelin in te wisselen voor een paard, maar ik weet niet wie.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen idee, ik keek even op wielerflits om te kijken of mijn gokje ook werd genoemd. Meestal is dat dan geen paardje.
Ik heb momenteel stokbrood buiten het team.
Ik heb nuquote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken Vauquelin in te wisselen voor een paard, maar ik weet niet wie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar die werd ook besproken dus twijfel of dat een paardje wordt.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb nuIk denk dat ie wel zwart is op basis van dien vorige tijdrit en het feit dat we hem nergens echt zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar die werd ook besproken dus twijfel of dat een paardje wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk niet dat een 14e plaats met een pfeerd beter is dan een 9e plaats, maar je moet wat bedenken he?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gaat die echt met de beste meedoen, heeft geen goede TT record
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat denken jullieOf accepteren dat er op een dag als vandaag niet veel te winnen isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk niet dat een 14e plaats met een pfeerd beter is dan een 9e plaats, maar je moet wat bedenken he?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Dat weet je vanmiddagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |