Donald Trump: vredesstichter, mediapersoonlijkheid, golfspeler, luchtvaartonderzoeker, nucleair geleerde, economisch strateeg, en frisdrankexpert.quote:Je zal wel zien, het is gewoon beter
Voor de president van Amerika is het zo belangrijk dat hij zijn macht inzet om het recept aan te laten passen.quote:
het zit overal in bij die amerikanen, dus gaat niet veel zoden aan de dijk zettenquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Ironisch genoeg een van de verstandigere dingen die hij heeft geregeld. Cola is hoe dan ook rommel, maar die high fructose syrup is echt rotzooi.
Nu is het iets minder rotzooierig, maar als je ziet hoeveel Amerikanen van die troep drinken gaat het wel een positief effect hebben. Wat een land
Ja mooi was dat, compleet in scène gezet. Hij kent zijn electoraat wel..quote:
Op wat voor manier is HFCS 55 (substantieel) slechter dan gewone sucrose?quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Ironisch genoeg een van de verstandigere dingen die hij heeft geregeld. Cola is hoe dan ook rommel, maar die high fructose syrup is echt rotzooi.
Hoeveelheid kwik en een hogere glycemische indexquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:39 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:
[..]
Op wat voor manier is HFCS 55 (substantieel) slechter dan gewone sucrose?
Homo universalis aurantiacus.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Donald Trump: vredesstichter, mediapersoonlijkheid, golfspeler, luchtvaartonderzoeker, nucleair geleerde, economisch strateeg, en frisdrankexpert.
Wat een alleskunner is het toch.
Hij doet alles om het daar maar niet over te hebben,quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:48 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Homo universalis aurantiacus.
En hij komt ook nog eens voor op de lijst van Epstein, echt van alle markten thuis.
Zodra Donald Jr daar de baas wordtquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:50 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
Wanneer komt de cocaïne weer terug in hun recept?
Als dit kan, kan hij misschien ook chloorkippen en alle andere rotzooi aanpakken die in de VS "normaal" zijn. Go Trump!quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Coca-Cola stapt over op echte rietsuiker in de VS op vraag van Trump: “Het is gewoon beter”
President Donald Trump heeft aangekondigd dat Coca-Cola in de VS voortaan rietsuiker zal gebruiken in plaats van glucose-fructosestroop. Hij dankte het bedrijf publiekelijk voor de beslissing na gesprekken met de top.
[ afbeelding ]
“Bedankt aan de leidinggevenden van Coca-Cola, dit is een goede beslissing. Je zal wel zien, het is gewoon beter”, zegt Donald Trump op zijn sociale netwerk Truth Social.
Coca-Cola gebruikt in veel andere landen al rietsuiker, maar in de VS was dat tot nu toe meestal maïssiroop. De stap is opvallend, aangezien Trumps thuisstaat Florida de grootste Amerikaanse producent van suikerriet is, terwijl de invloedrijke maïsindustrie nu verzet aantekent.
Volgens de maïssector dreigt het banenverlies en economische schade te veroorzaken, zonder dat er een duidelijk gezondheidsvoordeel is. Coca-Cola zegt binnenkort meer details te geven over de nieuwe producten.
https://www.nieuwsblad.be(...)-beter/78279231.html
There is no Epstein guestlist tonightquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:49 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hij doet alles om het daar maar niet over te hebben,
Tja........helaas loopt Trump juist bij de EU te dreigen met nieuwe tarieven omdat de EU niet wil afwijken van hun regels wat betreft voedselveiligheid waardoor de Amerikaanse chloorkippen niet aan Europa verkocht kunnen worden.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:00 schreef YoopY het volgende:
[..]
Als dit kan, kan hij misschien ook chloorkippen en alle andere rotzooi aanpakken die in de VS "normaal" zijn. Go Trump!
Hier kan ik echt niet tegen zijn; mogelijk de eerste zinnige actie tot nog toe.
Wat is er mis met de mais siroop? Is dat spul verboden in de eu?quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:00 schreef YoopY het volgende:
[..]
Als dit kan, kan hij misschien ook chloorkippen en alle andere rotzooi aanpakken die in de VS "normaal" zijn. Go Trump!
Hier kan ik echt niet tegen zijn; mogelijk de eerste zinnige actie tot nog toe.
Tijdens de pandemie had hij ook al verstand van virussen en vaccins.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Donald Trump: vredesstichter, mediapersoonlijkheid, golfspeler, luchtvaartonderzoeker, nucleair geleerde, economisch strateeg, en frisdrankexpert.
Wat een alleskunner is het toch.
Hij is een Fokker? 😱quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:15 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Tijdens de pandemie had hij ook al verstand van virussen en vaccins.
Dat je als volwassene überhaupt dit soort dik makende en ongezonde zooi drinkt.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:35 schreef Straatcommando. het volgende:
Nu is het iets minder rotzooierig, maar als je ziet hoeveel Amerikanen van die troep drinken gaat het wel een positief effect hebben. Wat een land
Zo heel af en toe is een ijskoude blikje cola wel lekker, maar ik ben het na de helft wel weer zat.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat je als volwassene überhaupt dit soort dik makende en ongezonde zooi drinkt.
Rumquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:23 schreef xpompompomx het volgende:
Cola is er vooral om rum in te gooien.
Tuurlijk, af en toe kan geen kwaad. Afgepeigerd en uitgedroogd na drie dagen Lowlands, onderweg naar huis bij een tankstation je snelle dorst lessen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zo heel af en toe is een ijskoude blikje cola wel lekker, maar ik ben het na de helft wel weer zat.
Rode Wodka.quote:
Beter hou je het idd bij een vruchten drankje.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is toch ook vooral suikerwaterquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:25 schreef R_Nest het volgende:
[..]
Beter hou je het idd bij een vruchten drankje.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:15 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Tijdens de pandemie had hij ook al verstand van virussen en vaccins.
Trump drinkt gemiddeld 12 blikjes diet Coke per dag. Hij had een rode knop op zijn bureau laten installeren en als hij die indrukte stond er binnen no time een butler met een nieuw blikje voor hem.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij drinkt Diet Coke. En heeft daar een sneltoets voor op zijn telefoon, die door gasten nog wel eens wordt verward met de nuclear button.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Finkers had ooit iets over dat hij altijd een glaasje jenever en een glas cola bestelde: eerst iets voor de dorst, en dan zo'n heerlijk glaasje cola er achteraan!quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:23 schreef xpompompomx het volgende:
Cola is er vooral om rum in te gooien.
quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]![]()
Daar hebben ze Jus voor uitgevonden. Wodkacola
Ik heb dat gevoel dan ook altijd jaquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]![]()
Daar hebben ze Jus voor uitgevonden. Wodkacola
Plus: Als je rum drinkt voel je je altijd een beetje een piraat.
[ afbeelding ]
jatogniedan
Dat is ook altijd mijn ervaring als ik met een ooglapje op de slijterij binnen kom wandelen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb dat gevoel dan ook altijd ja
En als de sluismeester hier verderop aan de Maas mij aan ziet komen lopen met een papegaai op mijn schouder, om schepen te enteren, dan heeft hij altijd zoiets van 'oh nee he, daar gaan we weer'
Ik ben nog verwikkeld in een territoriaal conflict met mijn buurman.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat is ook altijd mijn ervaring als ik met een ooglapje op de slijterij binnen kom wandelen.
Duurt maar een dag of 3 tog?quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:54 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik ben nog verwikkeld in een territoriaal conflict met mijn buurman.
Uuurah!
Hij is Willem Engel in vermomming.quote:
Heb ooit gevraagd in een bios waarom ze een gallonbak frisdrank hadden. Lekker voor de terugweg. Knettergek.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:35 schreef Straatcommando. het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |