SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ooit een keer...quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
* Fogel heeft zin om Machu Picchu te gaan bekijkenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
MIDNR was altijd wel leukquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee die vindt het wel leuk 😳quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
en je vrouw vind het niet vervelend?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ken ik nietquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
ik speel destinyquote:ik heb nu een tankquote:Op donderdag 17 juli 2025 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones doet reanimatie bij Vino
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
aah nu maak je iedereen doodquote:Op donderdag 17 juli 2025 12:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik speel destiny
[..]
ik heb nu een tankThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oooh hahaha dan gaat het dus goed met de ogen!quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik speel destiny
[..]
ik heb nu een tankSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
zeggen ze ook altijd over mijquote:Op donderdag 17 juli 2025 12:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan ben jij vast gewoon heel erg leuk![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is zo het is wat het is, maar leuk is anders.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:53 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey dottie, het gaat. Maar tis wat het is. Hoop dat het met jou goed gaat?
Ik stap maar ff op de fiets
Lekker fietsen tot strakkies![]()
Hier alles okidokiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Die was ook een baas.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja nu is het andersomquote:
Ja gelukkig wel. Zo even koelen dat welquote:Op donderdag 17 juli 2025 12:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh hahaha dan gaat het dus goed met de ogen!
is de zwelling al weg?quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja nu is het andersom
[..]
Ja gelukkig wel. Zo even koelen dat welThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ik moet zeggen dat ik geen zwelling gehad, heel minimaalquote:
Ik ben ook niet bont en blauwAlleen onder de pleisterstrip rood, maar dt trekt ook weg nu
ik heb het over hierquote:
in DTS
ik kom je niet overal tegenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
dat is fijn!quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat ik geen zwelling gehad, heel minimaal
Ik ben ook niet bont en blauwAlleen onder de pleisterstrip rood, maar dt trekt ook weg nu
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Op[ X ben je wel leuker.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:01 schreef greysbones het volgende:
Maar deze discussie hebben we vaker gehad @:Paul
ik ben 1 week van te voren begonnen met arnica D6 en heb voor 4 dagen prednisonquote:
En heb braaf gekoeld elk uur
Hoe ziet het er uit?quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:02 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik ben 1 week van te voren begonnen met arnica D6 en heb voor 4 dagen prednison
En heb braaf gekoeld elk uurIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gebruiken mensen nog twitter?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Je bent soms een beetje vervelendquote:
Maar ik irriteer me niet aan je ofzoik vind het er goed uit zienquote:
netjes hoorquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:02 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik ben 1 week van te voren begonnen met arnica D6 en heb voor 4 dagen prednison
En heb braaf gekoeld elk uurThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Warlock, Hunter of Titan?quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik speel destiny
[..]
ik heb nu een tankJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
dankuwelquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Je bent soms een beetje vervelend
Maar ik irriteer me niet aan je ofzo
[..]
ik vind het er goed uit zienWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
date?quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
en je hebt bijna een dat geregeld voor mijThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ja je hebt de verkeerde gekozenquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
en je hebt bijna een dat geregeld voor mij
Hahaha jaquote:
Maar ik wacht nog effe tot het huis verkocht is en we officieel gescheiden zijn
moet er nu nog niet echt aan denken
wanneer is de officiele scheiding rond?quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hahaha ja
Maar ik wacht nog effe tot het huis verkocht is en we officieel gescheiden zijn
moet er nu nog niet echt aan denkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
is ook jouwes hobbyquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja je hobby is fok
Kan ik helemaal niks meeWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Mijn hobby's zijn mijn favoriete bezighedenquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja je hobby is fok
Kan ik helemaal niks meeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
wanneer is de officiele scheiding rond?We zijn nu nog bezig met het dossier compleet maken. Er is continue wel watquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
wanneer is de officiele scheiding rond?
Echt irritant. Niet vanuit ons, maar het plan maken laat maar zeggen
Wij zijn te simpel omdat we geen ruzie hebben. Oke jij wil dat ik wil dat, geregeld.
Nee alles moet uitgebreid op papier
Met een dartpijl?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik heb ook nog voetbal, motorrijden, reizen en gamen als hobbyquote:
wees blij dat je geen kinderen hebtquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
We zijn nu nog bezig met het dossier compleet maken. Er is continue wel wat
Echt irritant. Niet vanuit ons, maar het plan maken laat maar zeggen
Wij zijn te simpel omdat we geen ruzie hebben. Oke jij wil dat ik wil dat, geregeld.
Nee alles moet uitgebreid op papier
dat is nog meer gedoe
maar het grootste gedoe zal jullie huis zijn
nu zit je wel in een heeeeel gunstige marktThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ja dat is het enige positieve, geen kids. Maar ja dan had ik wel weer urgentie gekregenquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
wees blij dat je geen kinderen hebt
dat is nog meer gedoe
maar het grootste gedoe zal jullie huis zijn
nu zit je wel in een heeeeel gunstige markt
Ja makelaar is net geweest. Waarschijnlijk over waarde van 170.000Echt bizar, gekocht in december 2019.
De enige die ik ook even gespeeld hebquote:![]()
Maar ik stapte eigenlijk veel te laat in, toen hadden ze al die story missions al in 't archief gegooid.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
hier krijgt niemand meer urgentiequote:Op donderdag 17 juli 2025 13:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja dat is het enige positieve, geen kids. Maar ja dan had ik wel weer urgentie gekregen
Ja makelaar is net geweest. Waarschijnlijk over waarde van 170.000Echt bizar, gekocht in december 2019.
( nou ja bijna niemand)
ook niet als je kinderen hebtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar je hebt er ook een godsvermogen tegenaan gegooid met verbouwen toch?quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja dat is het enige positieve, geen kids. Maar ja dan had ik wel weer urgentie gekregen
De nieuwe is nu uit. Dus ben nu vooral aan het zoeken overalquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De enige die ik ook even gespeeld heb![]()
Maar ik stapte eigenlijk veel te laat in, toen hadden ze al die story missions al in 't archief gegooid.Ja hier alleen kids, en als je de touwtyfus wordt geslagen....quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier krijgt niemand meer urgentie
( nou ja bijna niemand)
ook niet als je kinderen hebt
Al zat de makelaar mij wel heel vreemd aan te kijken aan de keukentafel
30.000 ? Hij heeft veel zelf kunnen doen. Alleen de keuken laten plaatsen. De rest allemaal zelfquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:14 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Maar je hebt er ook een godsvermogen tegenaan gegooid met verbouwen toch?
30000 laat je vandaag de dag niet eens meer een aanbouw voor plaatsenquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
30.000 ? Hij heeft veel zelf kunnen doen. Alleen de keuken laten plaatsen. De rest allemaal zelfThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oh dat valt wel mee. Maar goed, je hebt er ook een paar jaar plezier van gehadquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
30.000 ? Hij heeft veel zelf kunnen doen. Alleen de keuken laten plaatsen. De rest allemaal zelfIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik hoorde zoiets ja.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
De nieuwe is nu uit. Dus ben nu vooral aan het zoeken overal
[..]
Ja hier alleen kids, en als je de touwtyfus wordt geslagen....
Al zat de makelaar mij wel heel vreemd aan te kijken aan de keukentafelZelf zit ik nu in een andere looter shooter.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
nee dat kan alleen in kopen zonder kijkenquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
30000 laat je vandaag de dag niet eens meer een aanbouw voor plaatsenBijna 2 jaarquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:22 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Oh dat valt wel mee. Maar goed, je hebt er ook een paar jaar plezier van gehad
Edgen in het donkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Welke?quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoorde zoiets ja.Zelf zit ik nu in een andere looter shooter.
Ik irriteer mij ook niet aan Paul hoor. Ik kan er soms wel om lachenquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Je bent soms een beetje vervelend
Maar ik irriteer me niet aan je ofzo
[..]
ik vind het er goed uit zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
soms jaquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik irriteer mij ook niet aan Paul hoor. Ik kan er soms wel om lachen
First Descendant, qua verhaaltje ben ik er momenteel even doorheen, maar ergens in augustus komt het volgende seizoen, dus ben benieuwd.quote:
Je moet alleen even langs de bikini's kijken.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Wat is edgenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tot het randje gaan.quote:Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Dan wordt die verbouwing in ieder geval nog meegenomen in de waardebepaling van je huisquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
nee dat kan alleen in kopen zonder kijken
[..]
Bijna 2 jaar
Net niet klaarkomenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ooh en daarna met blauwe ballen naar huis?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Net hoe sadistisch de ander ingesteld is.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ooh en daarna met blauwe ballen naar huis?Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
dat wequote:Op donderdag 17 juli 2025 13:27 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dan wordt die verbouwing in ieder geval nog meegenomen in de waardebepaling van je huisDie ken ik niet. PC zeker?quote:Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Nee, ook Xbox Series X (dacht ik, ik vind die generaties van Xbox maar warrig) en PS5. Kerel en ik zochten iets om samen te spelen en dit was toch free2play.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
dat we
[..]
Die ken ik niet. PC zeker?Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Oh maar dat is als man helemaal niet leuk.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net hoe sadistisch de ander ingesteld is.
Opgegeild worden en zonder de genoegdoening weer weg.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Net hoe de man is. Ik kinkshame niet.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oh maar dat is als man helemaal niet leuk.
Opgegeild worden en zonder de genoegdoening weer weg.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik heb PS5 en XBoxquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ook Xbox Series X (dacht ik, ik vind die generaties van Xbox maar warrig) en PS5. Kerel en ik zochten iets om samen te spelen en dit was toch free2play.
Maar speel meer op ps 5:DIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik zit vooral op PC en Switch.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb PS5 en XBox
Maar speel meer op ps 5:DWe hebben wel consoles staan, maar de Xbox'en zijn niet van mij en de PS4 is meer een streamingslaaf nu.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Kom keer marvel rivals als je Hulk gaat heb ik de gamma squids teamup voor Namor.quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb PS5 en XBox
Maar speel meer op ps 5:DThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik sla de ps5 over, denk ikIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ps5 is wel leuk ding wel weinig goeie games voor.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ASTROBOTquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ps5 is wel leuk ding wel weinig goeie games voor.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik heb geen marvel rivalsquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kom keer marvel rivals als je Hulk gaat heb ik de gamma squids teamup voor Namor.
Free to play only 1 click away.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik zal eens kijken. Nu zit ik weer in de nieuwe destinyquote:
Ik wou net zeggen, Rivals is F2P tochJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ja rivals is wel leuk overwatch met een marvel tintje.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Stress! Bijna een tab weggeklikt waar een iets al een halfuur aan het processen is
Gelukkig maar bijnaI'm surrounded by morons!
quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:43 schreef Fogel het volgende:
Stress! Bijna een tab weggeklikt waar een iets al een halfuur aan het processen is
Gelukkig maar bijna![]()
Als ik ga winnen derdequote:Op donderdag 17 juli 2025 13:49 schreef greysbones het volgende:
vino wordt dit nu je 3de winst?
of je 2de?
Jammer dat Justin weg isquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:51 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
en dan een @:Justink -tje doen
een 4de
en een 5de
etcWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
8quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:51 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik hou wel van even getallen
3 is niet goed
ik mis die eigenwijze dropveter ookquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja, zo ineens boems bats wegquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
8
[..]
ik mis die eigenwijze dropveter ook
Hij zit liever dom te tellen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gelukkig kan er heel af en toe nog een dm vanafquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zo ineens boems bats weg
Hij zit liever dom te tellen
heeeel af en toe
@JustinKThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En hij is weggegaan om niets, want eigenlijk wil niemand echt eerst wordenquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
gelukkig kan er heel af en toe nog een dm vanaf
heeeel af en toe
@:Justink
@StevenHyde wilde eerste wordenquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En hij is weggegaan om niets, want eigenlijk wil niemand echt eerst worden
maar die heeft nu eerst andere zaken aan zijn hoofdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2025 13:57 schreef KillemWieft het volgende:
Doet Justin niet meer mee? Niks van gemerkt.![]()
![]()
![]()
![]()
en
Killem
Hey Killemquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:57 schreef KillemWieft het volgende:
Doet Justin niet meer mee? Niks van gemerkt.kan wel kloppen Justin was er ook nooit in de nacht
Wie ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Doet Justin niet meer mee? Niks van gemerkt.
Kimpiequote:Op donderdag 17 juli 2025 13:57 schreef KillemWieft het volgende:
Ach er wordt hier wel meer gemistquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:57 schreef KillemWieft het volgende:
Doet Justin niet meer mee? Niks van gemerkt.![]()
![]()
Timberlake of Bieber?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tja vrouwen en kinderen slapen dan.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Killemkan wel kloppen Justin was er ook nooit in de nacht
Hoi Dot!
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ik mis @mailyIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Als Millennial toen die tijd die platen van Timberlake en Timberland wel geluisterd.
Timberland maakte eerder muziek met Aaliyah ook. Bieber ken ik maar 2 liedjes van.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Timberlake heeft best aardige nummers gemaakt met Timbaland.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Millennial toen die tijd die platen van Timberlake en Timberland wel geluisterd.
Timberland maakte eerder muziek met Aaliyah ook. Bieber ken ik maar 2 liedjes van.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Left eye lopes en Aaliyah benoemd in 1 topicquote:
in your face Beyonce
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die ene, met dat hoofdquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja sowieso alleen later die liedjes met die country zangeres waren minder Nelly Turado ofzo.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:07 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Timberlake heeft best aardige nummers gemaakt met Timbaland.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
I ain't got no money
I ain't got no car to take you on a date
I can't even buy you flowers
Nelly Furtado is toch geen country zangeres?quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja sowieso alleen later die liedjes met die country zangeres waren minder Nelly Turado ofzo.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Dat is die dwaas met die pleister op zn hoofdquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nelly is toch geen country zangeres?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De eisen zijn gelukkig niet hoogquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:09 schreef MizzezAmy het volgende:
I ain't got no money
Ik wist niet dat die met de pleister trans was.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:10 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat is die dwaas met die pleister op zn hoofdJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Kennerquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:09 schreef MizzezAmy het volgende:
I ain't got no money
Na lucifer nu tlc?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
UsherThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die met de pleister trans was.
Dat vond ik een leuk liedje, veel geluisterdquote:
Baby if you strip you can get a tip
Shock Value is een ijzersterk album.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Deze is ook Timbaland?![]()
Vind t wel een leuk nummer trouwens
Ik ook. En veel tips gegeven.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat vond ik een leuk liedje, veel geluisterd
Baby if you strip you can get a tip
quote:quote:TLC is een Amerikaanse r&b-, soul- en hiphopmuziekgroep, die in 1991 werd gevormd in Atlanta door Tionne 'T-Boz' Watkins, Lisa 'Left Eye' Lopes, en Rozonda 'Chilli' Thomas. De meidengroep was zeer succesvol in de jaren ‘90 en het begin van de jaren ‘00.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Just the tipquote:
Nu moet ik de lyrics terugluisteren over wat voor soort tip het eigenlijk ging
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goh, ik had jou een andere muzieksmaak toebedeeld!quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Shock Value is een ijzersterk album.
Eentje passend bij je tattoos en magere lichaam
Rozonda had ik vroeger een kleine crush opquote:
Bij mij denken ze altijd meteen dat ik metal en computeropstartgeluiden luister of zo.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goh, ik had jou een andere muzieksmaak toebedeeld!
Eentje passend bij je tattoos en magere lichaam
Ik bedoel, ze hebben gelijk. Maar toch.🐙![]()
Your body ain't Pamela Anderson,
Its a struggle just to get you in the caravan,
But listen baby girl,
Before I let you lose a pound I'll buy a bigger car,
So listen baby girl,
I love you just the way you are, the way you are
![]()
Die man snapt het
Sebbe was vroeger mijn KLB-mattiequote:
Ik heb geen caravanquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:27 schreef MizzezAmy het volgende:
Your body ain't Pamela Anderson,
Its a struggle just to get you in the caravan,
But listen baby girl,
Before I let you lose a pound I'll buy a bigger car,
So listen baby girl,
I love you just the way you are, the way you are
![]()
Die man snapt het
Ja dat dacht ik ook wel jaquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bij mij denken ze altijd meteen dat ik metal en computeropstartgeluiden luister of zo.
Ik bedoel, ze hebben gelijk. Maar toch.
Death metal
quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:27 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Sebbe was vroeger mijn KLB-mattie
Ik kon hem nog niet
Maar ik kwam zelden in KLB
Maar wel een waggiequote:
ben ongesteld geworden
Nu heb ik zin om weer lekker in pyama op de bank te zitten
Ja maar dan moet ik een nog grotere waggie kopenquote:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 17-07-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 1445 / +123 / +58 / 4693 / 5301
2. FreshFruit / 901 / +73 / +91 / 1512 / 1996
3. gebrokenglas / 619 / +35 / +0 / 1854 / 2271
4. KillemWieft / 611 / +35 / +34 / 365 / 573
5. MooieTop6 / 392 / +11 / +17 / 1452 / 1685
6. Lovely / 390 / +13 / +0 / 1603 / 1843
7. _UserName_ / 386 / +44 / +19 / 331 / 451
8. mario390 / 343 / +7 / +18 / 593 / 793
9. loveislikeakiss / 323 / +39 / +8 / 1398 / 1592
10. DJMO / 322 / +4 / +3 / 536 / 725
11. Dr.Mikey / 309 / +16 / +53 / 326 / 452
12. Helenattenek / 308 / +14 / +15 / 374 / 475
13. Fogel / 301 / +18 / +5 / 886 / 1100
14. marc0871 / 296 / +61 / +13 / 623 / 815
15. Sally / 264 / +27 / +2 / 235 / 350
16. HappyCharly / 249 / +0 / +0 / 240 / 323
17. MizzezAmy / 245 / +1 / +2 / 1274 / 1484
18. maily / 240 / +1 / +1 / 821 / 947
19. hemarookworst / 220 / +5 / +1 / 693 / 854
20. DeZwabber / 150 / +4 / +4 / 354 / 427SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
JE PRAAT NIET MEER MET SEBBEWENSJE, HOOR JE MEquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
ben ongesteld geworden
Nu heb ik zin om weer lekker in pyama op de bank te zitten?
quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:30 schreef Paul het volgende:
[..]
JE PRAAT NIET MEER MET SEBBEWENSJE, HOOR JE ME?
Waarom mag ik niet meer met @SebbeSwensje praten
NIET DOENquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Waarom mag ik niet meer met @:SebbeSwensje praten
caps lock posts mag je doen op de feesboekpagina van de telegraafUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:29 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik een nog grotere waggie kopenik twijfel of dit een belediging is
Paul is een beetje jaloersquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:31 schreef hemarookworst het volgende:
oh ik log in en ik zie weer iemand dramatisch doen
quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bij mij denken ze altijd meteen dat ik metal en computeropstartgeluiden luister of zo.
Ik bedoel, ze hebben gelijk. Maar toch.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Dit jaar verwacht ik geen stokoude synthesizers op het podium te zien. Kinda sad.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Dan moet ik snachts een paar keer mijn wekker zetten vrees ikquote:Op donderdag 17 juli 2025 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Stevenhyde wilde eerste worden
maar die heeft nu eerst andere zaken aan zijn hoofdBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Welke game?quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ouders zijn weer weg
Dus ik gooi de PS5 weer aan
Ik heb cod modern warfare 2 op mijn laptop gezetBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Destiny 2 en dan de laatste uitbreidingquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:37 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Welke game?
Ik heb cod modern warfare 2 op mijn laptop gezet
die is afgelopen dinsdag uitgekomen
quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook wel ja
Death metalBekijk deze YouTube-videoquote:🐙![]()
Ik ben er ook niet in de nacht.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dan moet ik snachts een paar keer mijn wekker zetten vrees ik
Ik ga rond 22:00 uur slapen en ben tussen 6:30 en 7:30 uur wakkerIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Hij heeft ook een tijdje hier gepostquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:27 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Sebbe was vroeger mijn KLB-mattieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hallo die tekst zegt dat ik een grotere waggie moet kopen!quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik twijfel of dit een belediging is
je hebt hee wat afgefietst deze vakantie of niet?quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:34 schreef StevenHyde het volgende:
Zo weer terug van fietsen. Zo maar de tour aanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hou wel van wat meer zang in muziekquote:
Jaaaah welkom bij de no bra club!quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
Maar eerst makkelijk kleding aan en bh uit
Los in het netjequote:Op donderdag 17 juli 2025 14:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
Maar eerst makkelijk kleding aan en bh uit
Pffff zo lekkerquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaaah welkom bij de no bra club!
Bh uit en zwaaien
Ja voor als ik nu niet in je waggie pas, maar misschien dat het met een beetje proppen wel lukt.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:39 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ja hallo die tekst zegt dat ik een grotere waggie moet kopen!
Als je maar niet zegt dat ik op dieet moet!
Geniet ervan, nog een paar jaartjes en dan is het voorbij.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
ben ongesteld geworden
Nu heb ik zin om weer lekker in pyama op de bank te zitten
wanneer danquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft ook een tijdje hier gepost
Dat is ook wel veel leuker dan met mij pratenquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ouders zijn weer weg
Dus ik gooi de PS5 weer aan
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!![]()
hoe oud denk je dat vino isquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geniet ervan, nog een paar jaartjes en dan is het voorbij.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geniet ervan, nog een paar jaartjes en dan is het voorbij.wat? het ongesteld zijnquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:43 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geniet ervan, nog een paar jaartjes en dan is het voorbij.![]()
Ik hoop zo snel mogelijk
Ow hier : Paul in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17819] Te korte armpjes
Heb ik nou een meet gemist
Gewoon een aanloop nemenquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja voor als ik nu niet in je waggie pas, maar misschien dat het met een beetje proppen wel lukt.
Als je maar niet zegt dat ik op dieet moet!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
heyquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat is ook wel veel leuker dan met mij praten
quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:46 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
wat? het ongesteld zijn![]()
Ik hoop zo snel mogelijk
Ow hier : Paul in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17819] Te korte armpjes
Heb ik nou een meet gemist![]()
Behaard zekerSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Niks mis meequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik denk dat dat wel meevaltquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oh, dit postte ik ook voornamelijk omdat het een combi van de twee stereotypes was. Ik luister ook niet alleen maar metal en compytergeluidjes.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hou wel van wat meer zang in muziek🐙![]()
jij krijgt geen cadeau's meer van de kerstman en sinterklaasquote:Uw ADH vitamine Worst
Terecht welquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jij krijgt geen cadeau's meer van de kerstman en sinterklaasIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik hoef geen cadeau'squote:Op donderdag 17 juli 2025 14:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jij krijgt geen cadeau's meer van de kerstman en sinterklaas
quote:
En bejaarden
Ik was er ook, maar dat vind je zeker minder interessantquote:
Heb al wel hotel in Deventer geboekt
ieuwwwwwwquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat dat wel meevaltIk heb m gezien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in deventerquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik was er ook, maar dat vind je zeker minder interessant
Heb al wel hotel in Deventer geboekt
in paren?quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zo te zien kunnen jullie lekker gaan scharen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zover was ik nog nietquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik was er ook, maar dat vind je zeker minder interessant
Heb al wel hotel in Deventer geboekt![]()
Ik ben nu bij @kreeHoe was kree in het echt
denk je echt dat die komtquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Zover was ik nog niet![]()
Ik ben nu bij @:kreeHoe was kree in het echt
![]()
Zeker nietquote:
Mijn eerste echte relatie was ook erg behaard, was niet de reden waarom het mis ging
die lijst was in februari in grote lijnen en klopt voor de helft niet he, de meet was op 31 meiquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Uw ADH vitamine Worst
Kree vond 2 uur met de trein te langquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
plus engquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kree vond 2 uur met de trein te lang
plus enger
plus hij durfde niet
quote:quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Kree vond 2 uur met de trein te lang
@kree komt alleen als de meet in zijn achtertuin isquote:
(die dan eerst onkruidvrij gemaakt moet worden )Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
plus eng
plus enger
plus hij durfde niet
Ja, het was ook best wel engquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
plus eng
plus enger
plus hij durfde niet
De dingen die ik gezien heb
Owquote:Op donderdag 17 juli 2025 14:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die lijst was in februari in grote lijnen en klopt voor de helft niet he, de meet was op 31 mei
Rijdt ‘ie alsnog de bbq de tuin van de buren in.quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:kree komt alleen als de meet in zijn achtertuin is
(die dan eerst onkruidvrij gemaakt moet worden )Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Rijdt ‘ie alsnog de bbq de tuin van de buren in.![]()
Ik heb grote blij![]()
![]()
Ja ik wist het nietquote:
Ik was toen nog niet helemaal terug joh gekkie
Ik vind Tilburg niet bijzonder leuk, maar dat spoorpark en gourmet market iets was best prima.
En de nacht ook niet zo shady als verwacht
Maak je het zelf even schoon?quote:
Maar speciale reden voor grote blij?Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Zolderkamerdienst?quote:Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ook Muse toch?quote:Op donderdag 17 juli 2025 14:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, dit postte ik ook voornamelijk omdat het een combi van de twee stereotypes was. Ik luister ook niet alleen maar metal en compytergeluidjes.
ik moet hier de zandbak(lees keuken ) even fatsoeneren
maar als ik dat doe
is het binnen een uur weer een zandbakThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik lig al weer bankquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
owwwww
maar dat kan over een uur ook
In chill kleding
quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik lig al weer bank
In chill kleding
gewoon strandkleding aan en dan doen alsof het de strand isquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:04 schreef greysbones het volgende:
ik moet hier de zandbak(lees keuken ) even fatsoeneren
maar als ik dat doe
is het binnen een uur weer een zandbakUw ADH vitamine Worst
Met dekentje en airco aan?quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik lig al weer bank
In chill kledingProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
bolk dan maar weer?I'm surrounded by morons!
![]()
![]()
Ik had een stukje stokbrood met vegan kruidencreme, die smaakt verrassend lekkerSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Bestaan er kruiden die niet vegan zijn?quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:11 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik had een stukje stokbrood met vegan kruidencreme, die smaakt verrassend lekkerI'm surrounded by morons!
Geen chips meer kopenquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
gaat weer helemaal de verkeerd kant op
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Dan er gewoon van genieten, morgen maar weer op een houtje bijtenquote:
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Ja, als er luizen op zitten.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bestaan er kruiden die niet vegan zijn?
Maar kruidencreme is 1 woord
Oh en de creme is een soort kruidenboter, dus niet een kruidenpastaSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
morgen echt weer verder met waar ik mee bezig was.quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan er gewoon van genieten, morgen maar weer op een houtje bijten
Wil niet zwanger zijn op de biermeet
quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, als er luizen op zitten.
Maar kruidencreme is 1 woord
I'm surrounded by morons!
En ook niet worden hoop ikquote:Op donderdag 17 juli 2025 15:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
morgen echt weer verder met waar ik mee bezig was.
I'm surrounded by morons!
Wait whut, kun je zwanger worden van chips?quote:Op donderdag 17 juli 2025 15:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
morgen echt weer verder met waar ik mee bezig was.
Ooooh nu wordt alles duidelijk
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
Forum Opties Forumhop: Hop naar: