SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kissingbird op 17-07-2025 10:55:44 ]Smile, it's free therapy.![]()
dan ben ik de baas. Hij wilt toch weg bij mij, dan gaat hij ook maar ongelukkig zitten zijn op de zolder bij zijn oudersquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En hoe gaat dat als je er met hem niet uitkomt ?Yesquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:38 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Tsja, gelukkig weten genoeg mensen beterinclusief eigen koelkastquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ben je straks echt een zolderkamer FOK!kert
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Prutser.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hmm weet niet, kan zijn dat het handig is als de scheiding eerst afgewikkeld is, of juist niet? Of januari ivm belasting ofzo. Maar als er geen goede reden is, zou ik zelf ook denken zsmquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:36 schreef Fogel het volgende: [..] Dan is het duidelijk, zo snel mogelijk
Niet jou probleem meer wat hij wil.
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ja, waarom niet. Uit elkaar is uit elkaar, waarom dan nog tijd uitrekken? Schiet niemand iets mee op.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou je wel denken, maar werkt dat in de praktijk ook zo
Kan in deze een van de twee hun zin doorzetten?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Wel weer een luxepaardje hoorquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
dan ben ik de baas. Hij wilt toch weg bij mij, dan gaat hij ook maar ongelukkig zitten zijn op de zolder bij zijn ouders
[..]
Yes
[..]
inclusief eigen koelkastIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
En zo is het You go girlquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
dan ben ik de baas. Hij wilt toch weg bij mij, dan gaat hij ook maar ongelukkig zitten zijn op de zolder bij zijn ouders
[..]
Yes
[..]
inclusief eigen koelkastWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
We mogen sowieso nog samen aangifte doenquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm weet niet, kan zijn dat het handig is als de scheiding eerst afgewikkeld is, of juist niet? Of januari ivm belasting ofzo. Maar als er geen goede reden is, zou ik zelf ook denken zsm
Ben het met je eens hoor, vroeg mij alleen af als samen getekend hebt wat er dan in zo geval gebeurdquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, waarom niet. Uit elkaar is uit elkaar, waarom dan nog tijd uitrekken? Schiet niemand iets mee op.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moet toch ergens mijn wijntjes in kwijt.quote:
Mijn biertje komt uit de perfect draft
Dus FF en Soul hebben een kleine Soul en FF negeert mij ineens/veranderd mijn vraagDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik had het uitsluitend over het perspectief dat wat hij wil niet relevant is. Of het belastingtechnisch iets uitmaakt, geen idee. Verkoop van dingen is gewoon een deel van een scheidingsprocess.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm weet niet, kan zijn dat het handig is als de scheiding eerst afgewikkeld is, of juist niet? Of januari ivm belasting ofzo. Maar als er geen goede reden is, zou ik zelf ook denken zsm
Ik heb er nog steeds spijt van dat ik haar destijds uitkocht, had beter de boel toen al kunnen verkopen. Huis en "verleden" weg leek me achteraf gewoon gezonder. Maargoed, da's een ander verhaal.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Omdat bv in januari verkopen meer kan opleveren. (al valt dat nu ook wel meequote:Op donderdag 17 juli 2025 10:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, waarom niet. Uit elkaar is uit elkaar, waarom dan nog tijd uitrekken? Schiet niemand iets mee op.)
Wordt minder verkocht doorgaans en de peildatum voor je vermogen is 1-1kan dus belastingtechnisch voordeliger zijn.
Paar jaar terug daarom de verkoop van mijn andere huis ook op begin jan gezet
Smile, it's free therapy.![]()
Dan hebben we straks een luxe zolderkamer bolkertquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, Soul is klein.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:43 schreef drakin het volgende:
Dus FF en Soul hebben een kleine Soul en FF negeert mij ineensI'm surrounded by morons!
Ik weet het. Succes met de financiële gegevens ophalen bij je partner. Snap niet dat de belastingdienst niet zelf de 2 losse aanslagen combineert.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
We mogen sowieso nog samen aangifte doenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Doe nou maar in redelijkheid dit afsluiten. Dat lijkt me het beste.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
We mogen sowieso nog samen aangifte doen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan is er heel veel mogelijk om te rekken als je pech hebt.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoor, vroeg mij alleen af als samen getekend hebt wat er dan in zo geval gebeurd
Maar komt uiteindelijk wel goed
Ja, jij spreekt uit ervaring. Maar dat gedoe wil je liever niet natuurlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dan is er heel veel mogelijk om te rekken als je pech hebt.
Maar komt uiteindelijk wel goed
Het mooiste is als het in harmonie gaat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wilde juist een afspraak maken.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:43 schreef drakin het volgende:
Dus FF en Soul hebben een kleine Soul en FF negeert mij ineens/veranderd mijn vraag“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel weer een luxepaardje hoorquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
Yes
[..]
inclusief eigen koelkastDeze man weetquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doe nou maar in redelijkheid dit afsluiten. Dat lijkt me het beste.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Niet nog een kleine in huis?quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ah ja dat perspectief snap ik natuurlijkquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik had het uitsluitend over het perspectief dat wat hij wil niet relevant is. Of het belastingtechnisch iets uitmaakt, geen idee. Verkoop van dingen is gewoon een deel van een scheidingsprocess.
Ik heb er nog steeds spijt van dat ik haar destijds uitkocht, had beter de boel toen al kunnen verkopen. Huis en "verleden" weg leek me achteraf gewoon gezonder. Maargoed, da's een ander verhaal.
Maar dacht gewoon dat er praktisch gezien redenen kunnen zijn om het anders te doen
Toch geen Grolsch hequote:Op donderdag 17 juli 2025 10:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik moet toch ergens mijn wijntjes in kwijt.
Mijn biertje komt uit de perfect draftIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Een of meerdere maanden extra met kosten voor een huis zitten waar je vanaf wil loopt ook in de papieren.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Omdat bv in januari verkopen meer kan opleveren. (al valt dat nu ook wel mee)
Wordt minder verkocht doorgaans en de peildatum voor je vermogen is 1-1kan dus belastingtechnisch voordeliger zijn.
Paar jaar terug daarom de verkoop van mijn andere huis ook op begin jan gezetI'm surrounded by morons!
Flop
[ Bericht 98% gewijzigd door drakin op 17-07-2025 10:52:15 ]Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Klopt ligt er maar net aan wat er nog aan hypotheek er nog op een woning rust (bij mij toen niks).quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een of meerdere maanden extra met kosten voor een huis zitten waar je vanaf wil loopt ook in de papieren.
Dan is de keus snel gemaakt.Smile, it's free therapy.![]()
Rijke tattaquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Klopt ligt er maar net aan wat er nog aan hypotheek er nog op een woning rust (bij mij toen niks).
Dan is de keus snel gemaakt.
I'm surrounded by morons!
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door FreshFruit op 17-07-2025 10:50:13 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga een poging doen uit bed te komen verse lakens liggen zooooo lekker
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Deze vrouw hequote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
FloepDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
En deze vrouwquote:
Sorry.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dat is het fijnste als dat kan. Helaas kan dat niet altijd.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, jij spreekt uit ervaring. Maar dat gedoe wil je liever niet natuurlijk.
Het mooiste is als het in harmonie gaat.
Fijnste is alles zo snel mogelijk achter de rug hebben en door kunnen gaan.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Als ik eigen appartement heb, mogen jullie biertje komen drinken bij mijquote:
Post weg.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
KoffieDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dit dusquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat is het fijnste als dat kan. Helaas kan dat niet altijd.
Fijnste is alles zo snel mogelijk achter de rug hebben en door kunnen gaan.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
Als ik eigen appartement heb, mogen jullie biertje komen drinken bij mij
* Fogel nodigt zichzelf uitquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
Als ik eigen appartement heb, mogen jullie biertje komen drinken bij mijI'm surrounded by morons!
Mijn post ookquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Goed bezig!quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Jup
![]()
![]()
Kon daardoor ex nu ook uitkopen en in dit huis blijven zitten![]()
Mijn postbode is op vakantieDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Zijn wel mogelijkheden hoor als hij niet wil meewerken.quote:
Hoop dat bij jullie alles zonder gedoe en snel afgehandeld kan worden. Is wel het fijnste.
Dikke punt achter ex en door.
Beter ook zeker omdat ik nog een kind heb die ook graag hier wilde blijven.quote:
Rust voor ons nu.Smile, it's free therapy.![]()
quote:
Dat zeer zeker je hebt niet altijd voor het zeggenquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat is het fijnste als dat kan. Helaas kan dat niet altijd.
Fijnste is alles zo snel mogelijk achter de rug hebben en door kunnen gaan.
Dat zie je nu maar weer met die man die zijn ex heeft doodgeschoten. Er lopen echt rare gasten rond op deze aardbolWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja bizar!!quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zeer zeker je hebt niet altijd voor het zeggen
Dat zie je nu maar weer met die man die zijn ex heeft doodgeschoten. Er lopen echt rare gasten rond op deze aardbol
Verschrikkelijk dat iemand zo ver gaat al hoor je wel steeds vaker berichten in de media over femicide.Smile, it's free therapy.![]()
Karmeliet is een van mijn favoriete tripels.quote:I'm surrounded by morons!
Hoop dat de makelaar op tijd is.
Zo ziet het er niet naar uit
quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
Als ik eigen appartement heb, mogen jullie biertje komen drinken bij mijgezellig!
Morgen of volgende week maar even langs de runnersworld Utrecht. Het paar wat ik nu heb is ruim een half jaar oud en flink versleten.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dan werkt de website niet meerquote:
En ik ben de enige die weet hoe het werkt
Ja vreselijk he. En dan waar de kinderen bij zijn. Of ze vermoorden hun eigen kinderen want ik niet dan jij ook niet.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja bizar!!
Verschrikkelijk dat iemand zo ver gaat al hoor je wel steeds vaker berichten in de media over femicide.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sa dogge wy dat efkes , ik winske jo in moaie reis ta na it Poalske lân.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoeveel paar schoenen heb jij al versleten?quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:59 schreef DJMO het volgende:
Morgen of volgende week maar even langs de runnersworld Utrecht. Het paar wat ik nu heb is ruim een half jaar oud en flink versleten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vreselijk he. En dan waar de kinderen bij zijn. Of ze vermoorden hun eigen kinderen want ik niet dan jij ook niet.
In de afgelopen 5 jaar? Een stuk of 10.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeveel paar schoenen heb jij al versleten?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
ja voor het leven beschadigd de kinderen en ze zat al ondergedoken.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vreselijk he. En dan waar de kinderen bij zijn. Of ze vermoorden hun eigen kinderen want ik niet dan jij ook niet.
Klopt of die gedachte ik niet dan jij ook niet.. bizar. Dan ben je goed ziek in je bovenkamer.Smile, it's free therapy.![]()
Veel meer.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
In de afgelopen 5 jaar? Een stuk of 10.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik mis @KoningWouterIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
O dat valt mij nog mee gezien de afstanden die je looptquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
In de afgelopen 5 jaar? Een stuk of 10.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En goed ziek ook. die arme kinderen kunnen er niets aan doenquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja voor het leven beschadigd de kinderen en ze zat al ondergedoken.
Klopt of die gedachte ik niet dan jij ook niet.. bizar. Dan ben je goed ziek in je bovenkamer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja in en in triestquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh ieuw.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:03 schreef Kissingbird het volgende:
wow zaterdag weer lekker warm![]()
31 gradenJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Klopt.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En goed ziek ook. die arme kinderen kunnen er niets aan doen
die zijn de dupeSmile, it's free therapy.![]()
Inderdaad, ik miste de koffie alquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik mis @:gebrokenglas
Nog niet gezien vandaag?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Klopt ik ook nog niet, zijn we niet gewend hequote:Op donderdag 17 juli 2025 11:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik mis @:gebrokenglas
Nog niet gezien vandaag?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tijd voor een opsporingsbericht!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Je hebt het niet op warm weer?quote:![]()
Het is maar een dagje zo warm dan vind ik het wel lekker om in het zwembad te liggen ook.
Week erna weer 10 graden kouder.Smile, it's free therapy.![]()
Een Amberalert.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Naja, die miste ik dan weer nietquote:
* Fogel geeft witte chocoladequote:I'm surrounded by morons!
Woef.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tige tankquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sa dogge wy dat efkes , ik winske jo in moaie reis ta na it Poalske lân.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik ook niet, vind het zoals het nu is wel lekker 19 graden. ALles open in huis. Zaligquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je hebt het niet op warm weer?![]()
Het is maar een dagje zo warm dan vind ik het wel lekker om in het zwembad te liggen ook.
Week erna weer 10 graden kouder.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze vroeg hoeveel paar er versleten zijn. Niet hoeveel ik er gekocht heb.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:
Deze
Misschien dat ik hem wel krijg als ik jou een DM stuur
Volgens mij heb ik nog wel een nieuwe foto voor jullieTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Het ziet er onsmakelijk uitquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Deze
[ afbeelding ]
Misschien dat ik hem wel krijg als ik jou een DM stuurTrotste mama van Ambar
Laat maar zien.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij heb ik nog wel een nieuwe foto voor jullie“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vind het er heerlijk uitzien!quote:
Allemaal dingen die ik lekker vind, verzameld in 1 reep!![]()
![]()
Nee, ben ik niet echt voor gemaakt.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je hebt het niet op warm weer?![]()
Week erna weer 10 graden kouder.Al vind ik dat heen en weer schieten van temperaturen lastiger, liever dat het wat langer 20-25 is dan dat het heen en weer schiet tussen 20 en 30.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Ziet er harig uit. Is het lekker?quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Deze
[ afbeelding ]
Misschien dat ik hem wel krijg als ik jou een DM stuur
Ja, msischien, misschien ook niet. Gooi Bayes' Theorem er tegenaan
Kwak Amberbierquote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vind mooie hondquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
U heeft interesse? Dat kan ik voor u regelenquote:Trotste mama van Ambar
Nee, ik neem geen hond in een appartementjequote:Op donderdag 17 juli 2025 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
U heeft interesse? Dat kan ik voor u regelenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Harig is soms wel lekker jaquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ziet er harig uit. Is het lekker?
Ja, msischien, misschien ook niet. Gooi Bayes' Theorem er tegenaan
Blech kansberekening daar doe ik niet aan, ik zie het vanzelf wel. (of ik koop het zelf als de weegschaal de -10 aantikt)It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Wat je zelf doet moet je zelf weten
Niet de hond, de poep.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:16 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nee, ik neem geen hond in een appartementjeTrotste mama van Ambar
Ik las in een boek van een hondengedragstherapeut dat ze zegt dat honden in appartementen zelfs nog meer buitentijd vaak krijgen dan mensen die een tuin hebben.quote:Trotste mama van Ambar
Dat kan, dat bericht hebben mijn exburen niet meegekregenquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik las in een boek van een hondengedragstherapeut dat ze zegt dat honden in appartementen zelfs nog meer buitentijd vaak krijgen dan mensen die een tuin hebben.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mhh, dus als ik het opstuur eet je het voor de weegschaal -10 aantikt?quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Harig is soms wel lekker ja
Blech kansberekening daar doe ik niet aan, ik zie het vanzelf wel. (of ik koop het zelf als de weegschaal de -10 aantikt)I'm surrounded by morons!
Gaat er nog iemand naar Tomorrowland?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat kan. Ze schrijft ook dat heel veel problemen met honden voortkomen uit het feit dat je niet de juiste hond kiest.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:19 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat kan, dat bericht hebben mijn exburen niet meegekregen
Dat kan in het geval van je buren het geval zijn.
Ambar is wel de juiste hond voor mij
Trotste mama van Ambar
Nee. Als ik wil barbecueën doe ik dat wel in mijn eigen tuinquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:19 schreef FreshFruit het volgende:
Gaat er nog iemand naar Tomorrowland?![]()
Ja, dus beter niet opsturen! Want dan tikt die nooit de -10 aanquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mhh, dus als ik het opstuur eet je het voor de weegschaal -10 aantikt?
Ik dacht enkele honderdduizenden mensenquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:19 schreef FreshFruit het volgende:
Gaat er nog iemand naar Tomorrowland?
Maar ik niet
Dat was zo'n maltezer. Zelf waren ze nooit thuis, lieten hem uit in ons gedeeld portiek en dat beest blafte de hele buurt bij elkaar.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat kan. Ze schrijft ook dat heel veel problemen met honden voortkomen uit het feit dat je niet de juiste hond kiest.
Maar nee hoor, hun hond blafte echt niet.
Oh, en toen ze hun huis in de verkoop zette, kreeg ik de schuld van de stank in het portiek
Match made in heaven.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat kan. Ze schrijft ook dat heel veel problemen met honden voortkomen uit het feit dat je niet de juiste hond kiest.
Ik had eerlijk nooit gedacht dat je dit ging doen.En daarom hulde“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rob.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:22 schreef Rob het volgende:
[..]
Nee. Als ik wil barbecueën doe ik dat wel in mijn eigen tuin
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dank. En hoezo niet?quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Match made in heaven.
Ik had eerlijk nooit gedacht dat je dit ging doen.En daarom huldeTrotste mama van Ambar
Tja ze zijn gewoon de hond niet waard. Kan het beestje ook niets aan doen. Wel jammer dat het zo gaat.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:23 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dat was zo'n maltezer. Zelf waren ze nooit thuis, lieten hem uit in ons gedeeld portiek en dat beest blafte de hele buurt bij elkaar.
Maar nee hoor, hun hond blafte echt niet.
Oh, en toen ze hun huis in de verkoop zette, kreeg ik de schuld van de stank in het portiek
Ik zie het hier ook in de buurt, mensen die een klein hondje nemen en denken dat ze daarmee niet hoeven te wandelenallemaal keffers worden het.
Buurvrouw in de andere flat heeft er 2. Ze zien een rondje om de flat van nog geen 100 m en keffen naar alles en iedereen. Ook in huis en zij schreeuwt ook gewoon naar de honden.Trotste mama van Ambar
Mag ik eerlijk zijn?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kijk, Bayes in action dit.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dus beter niet opsturen! Want dan tikt die nooit de -10 aanI'm surrounded by morons!
Je bent niet de makkelijkste in omgang maar nu conformeer je je wel aan een dier wat ook een eigen wil heeft.En volgens mij heb je hier heel goed aan gedaan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@Rob is net weg Paul.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hmm. Dit is te moeilijk voor mij vandaagquote:
Geef me maar gewoon gelijk
En chocolade
Maar niet nu.
De chocolade dan, het gelijk wel natuurlijk
Tokkies gonna Tokquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja ze zijn gewoon de hond niet waard. Kan het beestje ook niets aan doen. Wel jammer dat het zo gaat.
Ik zie het hier ook in de buurt, mensen die een klein hondje nemen en denken dat ze daarmee niet hoeven te wandelenallemaal keffers worden het.
Buurvrouw in de andere flat heeft er 2. Ze zien een rondje om de flat van nog geen 100 m en keffen naar alles en iedereen. Ook in huis en zij schreeuwt ook gewoon naar de honden.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Tokkies gonna Tokquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja ze zijn gewoon de hond niet waard. Kan het beestje ook niets aan doen. Wel jammer dat het zo gaat.
Buurvrouw in de andere flat heeft er 2. Ze zien een rondje om de flat van nog geen 100 m en keffen naar alles en iedereen. Ook in huis en zij schreeuwt ook gewoon naar de honden.quote:
Tip 1 gebruik nooit verkleinwoorden. Dat vinden dames echt niet leuk.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tenzij je het hebt over mn buikje (klinkt toch beter dan dikke pensquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tip 1 gebruik nooit verkleinwoorden. Dat vinden dames echt niet leuk.)
Kontjess
Borstjes. Die zeker niet.
Meisjes
Vrouwtjes,
Is echt een no go.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kwarktasjesquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:43 schreef FreshFruit het volgende:
Kontjess
Borstjes. Die zeker niet.
Meisjes
Vrouwtjes,
Is echt een no go.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lees je mee @Paul ?quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Tenzij je het hebt over mn buikje (klinkt toch beter dan dikke pens)
Hey Rob, lekker thnxquote:Op donderdag 17 juli 2025 11:23 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
KoplampjesIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Neukteugels.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
BowlingballetjesIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Komen we hier wel mee weg?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oeps.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kan gewoonquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Goh, ouwe buurman is overleden. Die had een Bang&Olufsen setje van 10 mille waar ik wel interesse in had.
Helaas; huis is leeggehaald en alles is weggepleurd!
Nou ja, mijn versterker en speakers zijn verder gewoon prima.....PAS! PATS! Whut?
Echt een paar dagen nadat dat huis was leeggehaald, ging mijn versterker knetteren.![]()
Zal wel te repareren zijn, maar ik heb ff en goedkoop chinees versterkertje bij Amazon besteld.
Komt die binnen, zie ik dit op de verpakking!![]()
![]()
Nog even snel iemand bezwangeren voordat je het gaat gebruiken!quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:56 schreef ToT het volgende:
Goh, ouwe buurman is overleden. Die had een Bang&Olufsen setje van 10 mille waar ik wel interesse in had.
Nou ja, mijn versterker en speakers zijn verder gewoon prima.....PAS! PATS! Whut?
Echt een paar dagen nadat dat huis was leeggehaald, ging mijn versterker knetteren.![]()
Zal wel te repareren zijn, maar ik heb ff en goedkoop chinees versterkertje bij Amazon besteld.
Komt die binnen, zie ik dit op de verpakking!
[ afbeelding ]Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
M'n eerste donatie voor Zaandewandel is binnen
Ik heb er één en ik ben er trots op
Wat gaan we eten?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik las 'zaadwinkel'quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:00 schreef DJMO het volgende:
M'n eerste donatie voor Zaandewandel is binnenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zo fijn dat de huizenmarkt nu zo is. Ze verwacht 170.000 overwaarde
Lekker hoorquote:Op donderdag 17 juli 2025 12:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
Zo fijn dat de huizenmarkt nu zo is. Ze verwacht 170.000 overwaardeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Alleen het huis wat je terug moet kopen is dat ook gestegenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Beste troep dan zeg.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:56 schreef ToT het volgende:
Komt die binnen, zie ik dit op de verpakking!
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kan in mijn eentje geen huis kopenquote:Op donderdag 17 juli 2025 12:04 schreef MooieTop6 het volgende:
Alleen het huis wat je terug moet kopen is dat ook gestegen
Dus dat wordt huren
Ik heb er één en ik ben er trots op
Vandaar dat ik voorlopig echt een fok!ker word. Inclusief zolderkamer
quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:07 schreef Vino_Tinto het volgende:
Vandaar dat ik voorlopig echt een fok!ker word. Inclusief zolderkamer
Nee! En waar koop je zo'n chocolade?quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm. Dit is te moeilijk voor mij vandaag
Geef me maar gewoon gelijk
En chocolade
Maar niet nu.
De chocolade dan, het gelijk wel natuurlijkI'm surrounded by morons!
Neequote:Op donderdag 17 juli 2025 11:19 schreef FreshFruit het volgende:
Gaat er nog iemand naar Tomorrowland?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ook morgen niet?quote:I'm surrounded by morons!
Nee dan ook niet.quote:
Gaat het festival nog door dan?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Vast wel ,er zijn meer podia.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee dan ook niet.
Gaat het festival nog door dan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zal wel een algemene waarschuwing zijn voor Chinese producten, aangezien zeer veel spullen van Temu en AliExpress enzo idioot hoge doseringen schadelijke chemicaliën bevatten.quote:![]()
Ja.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:19 schreef FreshFruit het volgende:
Gaat er nog iemand naar Tomorrowland?![]()
Geen idee, ik kan het alleen maar online vindenquote:
Ik bolk die AmieIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik mis @LovelyIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat dit dan ons land ingevoerd mag worden. Hier zijn ze er best wel streng op.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal wel een algemene waarschuwing zijn voor Chinese producten, aangezien zeer veel spullen van Temu en AliExpress enzo idioot hoge doseringen schadelijke chemicaliën bevatten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoi leave.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Huh?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Que si que noIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
B2quote:
Stevenquote:
Ben jij ontsnapt uit de KSC?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Meloentjes los in het netjeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heb je een te grote BH aan vandaag?quote:I'm surrounded by morons!
Ik ook niet.I'm surrounded by morons!
Dit was toch iets van de crew? Zonder crew is een festival niksquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dat zeg ikquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik laat ze los hangen, neefquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die crew stond niet in de fik. Het gaat om de muziek.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit was toch iets van de crew? Zonder crew is een festival niks“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh god hahaha hoe heb ik die kunnen missenquote:Op donderdag 17 juli 2025 12:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lees het merk en dan mijn post nog een keer.
Ja ik keek alleen maar naar de chocolade
quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tip 1 gebruik nooit verkleinwoorden. Dat vinden dames echt niet leuk.quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heer @FreshFruit weet wel hoe de vrouwtjes denken
Met sambal?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja ik twijfel, het is beter dan erwtjes en meloenen zou ongeloofwaardig zijn, maar ik geloof toch dat er betere termen bestaanquote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Enorme jetsers?quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik twijfel, het is beter dan erwtjes en meloenen zou ongeloofwaardig zijn, maar ik geloof toch dat er betere termen bestaanIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nee gewoon een vlamtostiquote:Die je in de winkel kan kopen
Jetsettersquote:I'm surrounded by morons!
Bloemkooltjesquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bij mij ook niet.quote:I'm surrounded by morons!
Nee, die verkleinwoorden zijn nog niet ideaalquote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Dit wiekend ook nog Zwarte Cross Wie goat de groatste fik moaken??“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben je geen jetsetter?
of een FOK!fluencer
Ook dat niet.I'm surrounded by morons!
Morgenochtend naar huis. Dadelijk maar even stukje fietsen nog om het hoofd leeg te maken en vanmiddag nog even zwemmen en tour kijken denk ik.quote:
Ga jij nog wat doen vandaag?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Enorme grote kneiters!quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, die verkleinwoorden zijn nog niet ideaalIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ja ben gewoon aan het werkquote:Op donderdag 17 juli 2025 12:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Morgenochtend naar huis. Dadelijk maar even stukje fietsen nog om het hoofd leeg te maken en vanmiddag nog even zwemmen en tour kijken denk ik.
Ga jij nog wat doen vandaag?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Tomorrowland gaat wel aan de leiding momenteelquote:Op donderdag 17 juli 2025 12:41 schreef FreshFruit het volgende:
Dit wiekend ook nog Zwarte Cross Wie goat de groatste fik moaken??Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee, probeer niemand te beinvloeden. Volk moet maar lekker doen wat ze zelf willen. Ik geef wel reistips waar ik relevante kennis heb.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
een vakantiefluencer?
of noorwegenfluencerI'm surrounded by morons!
Ik zeg weleens de jongens zijn weer mooi aanwezig 😬quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, die verkleinwoorden zijn nog niet ideaalBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Jetsers, zo kan het dus ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neuhquote:I'm surrounded by morons!
en die heb jequote:Op donderdag 17 juli 2025 12:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, probeer niemand te beinvloeden. Volk moet maar lekker doen wat ze zelf willen. Ik geef wel reistips waar ik relevante kennis heb.
Voor een aantal landen en/of situaties wel ja.quote:I'm surrounded by morons!
Mnee, ik voel het niet helemaalquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
je bent goed bereisdquote:Op donderdag 17 juli 2025 12:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor een aantal landen en/of situaties wel ja.
Die onthoud ik even.quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:43 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik zeg weleens de jongens zijn weer mooi aanwezig 😬“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Volgende TT incoming.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Even opnoterenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:43 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik zeg weleens de jongens zijn weer mooi aanwezig 😬
Ben nognooit in elkaar gebeukt door mijn vrouw dus acceptabele linequote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
zolang het enkel je vrouw isquote:Op donderdag 17 juli 2025 12:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ben nognooit in elkaar gebeukt door mijn vrouw dus acceptabele lineThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hey Stevenquote:Op donderdag 17 juli 2025 12:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ben nognooit in elkaar gebeukt door mijn vrouw dus acceptabele linehoe is het?
Valt eigenlijk nog best mee/tegen.quote:
Ben in 37 landen geweest. Er zijn 195 landen, dus ik heb nog veel te doen.I'm surrounded by morons!
Heb jij jongens?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
je hebt nog even(hoop ik )quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Valt eigenlijk nog best mee/tegen.
Ben in 37 landen geweest. Er zijn 195 landen, dus ik heb nog veel te doen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Niks mis meequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hoop ik ook.quote:
Over een halfjaar gaat de landenteller op +1, minimaal.I'm surrounded by morons!
waar ga je naar toe?quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoop ik ook.
Over een halfjaar gaat de landenteller op +1, minimaal.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Goede serie was dat welquote:Op donderdag 17 juli 2025 12:50 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Ben wel toe aan een avondje met de boys
Geen idee of er nog een seizoen komtIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
In je dromen zeker?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Peru.quote:I'm surrounded by morons!
Haha ja ga niet tegen random vrouwen zeggen dat hun jongens er mooi bij staan of hangenquote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ow wauwquote:
daar ga je vast prachtige foto's maken
538quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
KutzenderIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
en je vrouw vind het niet vervelend?quote:Op donderdag 17 juli 2025 12:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha ja ga niet tegen random vrouwen zeggen dat hun jongens er mooi bij staan of hangen
Hangjongerenquote:Op donderdag 17 juli 2025 12:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha ja ga niet tegen random vrouwen zeggen dat hun jongens er mooi bij staan of hangen
Met de telefoon gewoonquote:Op donderdag 17 juli 2025 12:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow wauw
daar ga je vast prachtige foto's maken
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: