Geen 160.000, nee 160.500.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:06 schreef Horsemen het volgende:
[..]
En vol.
Een investeerder met een bedrag van ¤160.500,-
Een erfenis van oudoom Papaver? 😉quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:04 schreef Horsemen het volgende:
Çemrek Holding B.V. 2
¤ 535.000 | 8,5 % rente | 24 maanden | Investeerders:
https://www.collincrowdfund.nl/%c3%a7emrek-holding-b-v-2/
Staat nu open.
Met een 1e hypotheek maar zeker niet risicoloos en vooral door de niet aanwezige vergunningen.
Hier alvast het linkje van jouw nummer 4 :-)quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:46 schreef Fredericm het volgende:
Is bijna een dagtaak om alles te analyseren bij Collin
Mijn voorkeurs volgorde is
1) magical kookboek
2) batema
3) molenkamp
4) rasljanin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nr 2 staat openquote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:46 schreef Fredericm het volgende:
Is bijna een dagtaak om alles te analyseren bij Collin
Mijn voorkeurs volgorde is
1) magical kookboek
2) batema
3) molenkamp
4) rasljanin
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:01 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
Hier alvast het linkje van jouw nummer 4 :-)Dankjewel ik laat deze aan mij voorbijgaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's Collin idd.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 11:24 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Geen idee, investeerders nummer 506651 meen ik.
Ik snap ook niet waarom crowdfunding platforms geen rekening houden met box3.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:04 schreef Fredericm het volgende:
[..]
Dankjewel ik laat deze aan mij voorbijgaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:16 schreef eenjongen... het volgende:
Vanmorgen de stoute schoenen aangetrokken en wat rondgemaild voor informatie en linkjes. Dat leverde naast een paar leuke gesprekken ook een linkje voor Molenkamp op:Schoenen winkels hebben het moeilijk. Het zou zomaar eens zo kunnen zijn dat de aflossing van de huidige financiers gedwongen is. Natuurlijk zit er een 1ste hypotheek op de winkelruimte. Maar vermoedelijk horen daar de bovenwoningen niet bij, er wordt in ieder geval geen melding gemaakt dat ze er wel bij horen.. Als het mis gaat zal verkoop van alleen de winkel voor 600k best wel lastig kunnen worden. Kortom project met best wel wat risico.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom zouden ze er wél rekening mee houden? Hebben zij totaal geen belang bij.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:08 schreef polquito1971 het volgende:
Ik snap ook niet waarom crowdfunding platforms geen rekening houden met box3.
Nu een aflossingsvrije lening tot jan. 2027 zodat je nog net 7,7% x 36% kunt aftikken.
Nee mee eens dat het hun belang niet is, ik bedoelde eigenlijk ook meer jammer dat ze er niet wat meer rekening mee houden. Deze pakt wel heel ongelukkig uit voor de wel VRH betalers.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:39 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
waarom zouden ze er wél rekening mee houden? Hebben zij totaal geen belang bij.
1. er zijn bv-beleggers
2. niet iedereen betaalt VRH
3. hun belang is mensen helpen met financiering. De einddatum van die financieringen hoeven vanuit hun perspectief niet [i]gematcht [/i]te worden met de fiscale situatie van de gelduitlener.
De kookwekker!quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:02 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
en nu de wekker doorschuiven naar 16.00 in de hoop dat kookboek dan open gaat
Ervan uitgaande dat het project succesvol wordt afgerond, zie ik grote kans op de volgende 2 opties:quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:52 schreef polquito1971 het volgende:
[..]
Nee mee eens dat het hun belang niet is, ik bedoelde eigenlijk ook meer jammer dat ze er niet wat meer rekening mee houden. Deze pakt wel heel ongelukkig uit voor de wel VRH betalers.
Ziet er prima uit. Grappig om de lockdownvraagtekens te lezen in de vorige pitch. Voelt alweer als een eeuw geleden.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:39 schreef KrekelJapie het volgende:
Partycentrum Nabat
¤ 380.000 | 8,0 % rente | 60 maanden
Linkje:
https://url42.collincrowd(...)HQLrRq5X8IRhag-3D-3D
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 18 juli 2025 15:39 schreef KrekelJapie het volgende:
Partycentrum Nabat
¤ 380.000 | 8,0 % rente | 60 maanden
Linkje:
https://url42.collincrowd(...)HQLrRq5X8IRhag-3D-3D
Meegenomenquote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:02 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
en nu de wekker doorschuiven naar 16.00 in de hoop dat kookboek dan open gaat
Ook op tijd.quote:
Trouwerijen kunnen "ze" wel vieren, daar maak ik me geen zorgen over.quote:
quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:16 schreef eenjongen... het volgende:
Vanmorgen de stoute schoenen aangetrokken en wat rondgemaild voor informatie en linkjes. Dat leverde naast een paar leuke gesprekken ook een linkje voor Molenkamp op:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet wel zeker dat ook deze schoenenzaak het moeilijk heeft, dat lees je ook wel terug in de pitch.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 14:32 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Schoenen winkels hebben het moeilijk. Het zou zomaar eens zo kunnen zijn dat de aflossing van de huidige financiers gedwongen is. Natuurlijk zit er een 1ste hypotheek op de winkelruimte. Maar vermoedelijk horen daar de bovenwoningen niet bij, er wordt in ieder geval geen melding gemaakt dat ze er wel bij horen.. Als het mis gaat zal verkoop van alleen de winkel voor 600k best wel lastig kunnen worden. Kortom project met best wel wat risico.
Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat hij zijn andere schulden moest herfinancieren (vooral de belastingdienst) en Collin om de 1e hypotheek heeft verzocht. Het maakt ook niet zo veel uit. Wat zeker is dat hij het moeilijk heeft en die tweede winkel vermoedelijk niet handig is geweest. Wel ligt het onderpand met de 1e hypotheek zo te zien in een keurige winkelstraat in de buurtgemeente van de stad Groningen.
Ik twijfel nog of ik hem toch niet voor mijn basisbedrag zal meenemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |