SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
In Urk is het meisje wat snel kan rennen ook nog maagd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@Mario 390quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die vrouw die nu bij ILya is, volgens mij vindt hij haar maar nietsquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik heb ooit een Magda gekend. Wat een vreselijk mens.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Effe in spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
Effe in spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ALs je denkt dat je het aankan waarom niet.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:43 schreef DJMO het volgende:
https://www.zaandewandel.nl/
Zal ik meedoen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoeveel km?quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:43 schreef DJMO het volgende:
Zal ik meedoen?quote:
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Nee, weer verdwalen en zulks ,heeft Rob ook geen zin in.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:43 schreef DJMO het volgende:
Zal ik meedoen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]Ik snap dat mens ook niet, ze heeft toch filmpjes gezien van te vorenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, daarom. Dit is zeuren om het zeurenquote:Op donderdag 17 juli 2025 08:46 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik snap dat mens ook niet, ze heeft toch filmpjes gezien van te vorenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow 15 km maximaal
Ja waarom niet?
Het is omdat het 1,5 uur rijden is, anders had ik misschien wel meegedaan
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is geen groot evenement, dus de langste afstand is 15 km.quote:quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je denkt dat je het aankan waarom niet.
Dit is van afgelopen dinsdag en toen had ik niet eens echt wat te doen. Dus qua afstand kan ik het makkelijk hebben.Grapjas. Dit is gewoon overdag en maximaal 15 km. Dus verdwalen zit er niet inquote:Op donderdag 17 juli 2025 08:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee, weer verdwalen en zulks ,heeft Rob ook geen zin in.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Zo dan.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is geen groot evenement, dus de langste afstand is 15 km.
[..]
[ afbeelding ]
Dit is van afgelopen dinsdag en toen had ik niet eens echt wat te doen. Dus qua afstand kan ik het makkelijk hebben.
[..]
Grapjas. Dit is gewoon overdag en maximaal 15 km. Dus verdwalen zit er niet inJe bent weer aan de wandel?
Ondanks dat het anderhalf uur rijden is kun je toch gewoon meedoen? Lopen we samen!quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ow 15 km maximaal
Ja waarom niet?
Het is omdat het 1,5 uur rijden is, anders had ik misschien wel meegedaanIk heb er één en ik ben er trots op
15km heb je ook zo gefietst
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Gewoon doen.
Vroeger liep ik 4 avonden 15 km. Is best makkelijk toch
15 km is niets, even 3 uurtjes doorstappenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik ga er even over nadenken.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ondanks dat het anderhalf uur rijden is kun je toch gewoon meedoen? Lopen we samen!
Lukt je niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
We gaan 1 augustus richting Limburg. Ik wil een deel van de Dutch Mountain Trail gaan doen. Ding is ca 100 km lang. Of ik het red om hem in 10 dagen volledig uit te lopen weet ik niet, want we willen ook nog leuke dingen samen doen, maar dan heb ik een goede reden om volgend jaar een nieuwe vakantie in te plannen in die regioquote:Op donderdag 17 juli 2025 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan.Je bent weer aan de wandel?
Gaat je niet lukken.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
We gaan 1 augustus richting Limburg. Ik wil een deel van de Dutch Mountain Trail gaan doen. Ding is ca 100 km lang. Of ik het red om hem in 10 dagen volledig uit te lopen weet ik niet, want we willen ook nog leuke dingen samen doen, maar dan heb ik een goede reden om volgend jaar een nieuwe vakantie in te plannen in die regio“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De zwaarste wandeltocht van Nederland, knap dat je die wil gaan doenquote:
10 x10 km? Moet jou wel lukken tochWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor een berg in het Koninkrijk der Nederlanden moet je naar Saba.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
zullen vast ook wel veel heuvels zijnquote:Op donderdag 17 juli 2025 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De zwaarste wandeltocht van Nederland, knap dat je die wil gaan doen
10 x10 km? Moet jou wel lukken tochIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja dat maakt het ook zo zwaar natuurlijkquote:Op donderdag 17 juli 2025 08:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
zullen vast ook wel veel heuvels zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wees eerlijk DJMO je kan nog niet eens de 4daagse doen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je leest over het leuke dingen samen doen zinnetje heenquote:Op donderdag 17 juli 2025 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De zwaarste wandeltocht van Nederland, knap dat je die wil gaan doen
10 x10 km? Moet jou wel lukken tochals ik deze vakantie de eerste helft loop ben ik al meer dan tevreden.
Heuvels zijn juist leuk voor een beetje variatie.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat maakt het ook zo zwaar natuurlijkI'm surrounded by morons!
Al die wandeltochten lopen op een faal uit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zeg foei tegen de puist!quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
ik heb een gemeen puistje op mijn neusI'm surrounded by morons!
Nee, daar heb ik niet overheen gelezenquote:Op donderdag 17 juli 2025 08:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je leest over het leuke dingen samen doen zinnetje heenals ik deze vakantie de eerste helft loop ben ik al meer dan tevreden.
Hoe ga je dat doen in de ochtend lopen en dan in de middag leuke dingen doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
10 km per dag zelfs door heuvelgebied is toch niet heel veel?
Het zijn de heuvels van Limburg, geen zwaar gebergte ofzoTrotste mama van Ambar
Maar het maakt het het wel zwaarder om te lopen lijkt mijquote:Op donderdag 17 juli 2025 08:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heuvels zijn juist leuk voor een beetje variatie.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo kan het wel weer he?quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:00 schreef FreshFruit het volgende:
Al die wandeltochten lopen op een faal uit.
Terugblik op tachtig kilometer lopen - finaleverslag
Ben je die soms vergeten?
Of probeer je me op deze manier juist uit te dagen om me wel in te schrijven?Ik heb er één en ik ben er trots op
Braaf zijn en er afblijven he.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Morguhquote:
Da's zelfs voor een ongetrainde Fogel geen probleem.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:01 schreef ieniminimuis het volgende:
10 km per dag zelfs door heuvelgebied is toch niet heel veel?I'm surrounded by morons!
Denk wel dat m'n heupen me op de laatste paar dagen zat gaan zijn als het 10 dagen aansluitend is. Maar ik ben ook nul heuvel gewend hier.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Het zijn de heuvels van Limburg, geen zwaar gebergte ofzoJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Die was baas,geef ik toe.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zo kan het wel weer he?
Terugblik op tachtig kilometer lopen - finaleverslag
Ben je die soms vergeten?
Of probeer je me op deze manier juist uit te dagen om me wel in te schrijven?![]()
Maar je bent het vuur een beetje kwijt lijkt het.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vind altijd maar vlak lopen veel irritanter.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar het maakt het het wel zwaarder om te lopen lijkt mij
Een wandeling als deze https://ut.no/turforslag/(...)ytta-til-trollkyrkja heb ik een paar keer gedaan, totaal ongetrained en da's echt helemaal geen probleem.I'm surrounded by morons!
ze wordt ook ouder hequote:Op donderdag 17 juli 2025 09:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die was baas,geef ik toe.![]()
Maar je bent het vuur een beetje kwijt lijkt het.
Ouch.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En deze https://morotur.no/tur/TrollkirkaToffe grot daarboven. Wit marmer met een waterval erin.
Prachtige wandeling. Mooie omgeving. Hoort dat rotsklimmen ook bij die wandeling?quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vind altijd maar vlak lopen veel irritanter.
Een wandeling als deze https://ut.no/turforslag/(...)ytta-til-trollkyrkja heb ik een paar keer gedaan, totaal ongetrained en da's echt helemaal geen probleem.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:07 schreef Fogel het volgende:
En deze https://morotur.no/tur/TrollkirkaToffe grot daarboven. Wit marmer met een waterval erin.
wanneer gaan we?quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:07 schreef Fogel het volgende:
Prachtigquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:07 schreef Fogel het volgende:
1,5 uur rijden vindt je al te verquote:
We gaan maar elf dagen weg. Ik denk dat ik de helft van de dagen wil wandelen, dus dat zou neerkomen op 5 dagen minimaal 20 km per dag. Aangezien ik al twee jaar geen langere afstanden heb gewandeld gaat dat in heuvelachtig gebied echt wel zwaar worden.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Het zijn de heuvels van Limburg, geen zwaar gebergte ofzo
Daarbij opgeteld dat ik dit voor m'n plezier doe en het geen wedstrijd is voel ik ook helemaal niet de behoefte om hem in één keer uit te lopen.
Hetzelfde heb ik met de müllerthal trail in Luxemburg. Daar gaan we ook elk jaar heen en dan loop ik ook enkel één van de etappes.Ik heb er één en ik ben er trots op
Nee, dat mens wilde gewoon interessant doen ofzoquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Prachtige wandeling. Mooie omgeving. Hoort dat rotsklimmen ook bij die wandeling?
Zal je toch eerst naar een vliegveld moeten rijdenquote:
Eerste week van augustus?quote:I'm surrounded by morons!
dat is maar 50 minutenquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal je toch eerst naar een vliegveld moeten rijden
ik wil ook oesters proberen
O ik dacht al, wat een wandeling om deze ongetraind te doenquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, dat mens wilde gewoon interessant doen ofzo
1ste week van augustus is je kansquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
dat is maar 50 minuten
ik wil ook oesters proberenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kan dan nog niet, mag pas eind augustus weer actieve dingen doenquote:
Ja, maar die trip is nauwelijks actief te noemenquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik kan dan nog niet, mag pas eind augustus weer actieve dingen doen
In de herfst een keer dan, voor de sneeuw valt.I'm surrounded by morons!
Zou ik best willen doen, maar ik krijg @Rob niet mee die richting op.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vind altijd maar vlak lopen veel irritanter.
Een wandeling als deze https://ut.no/turforslag/(...)ytta-til-trollkyrkja heb ik een paar keer gedaan, totaal ongetrained en da's echt helemaal geen probleem.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik geef je 2 dagen en dan met gestrekte beentjes in de camper.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
We gaan maar elf dagen weg. Ik denk dat ik de helft van de dagen wil wandelen, dus dat zou neerkomen op 5 dagen minimaal 20 km per dag. Aangezien ik al twee jaar geen langere afstanden heb gewandeld gaat dat in heuvelachtig gebied echt wel zwaar worden.
Daarbij opgeteld dat ik dit voor m'n plezier doe en het geen wedstrijd is voel ik ook helemaal niet de behoefte om hem in één keer uit te lopen.
Hetzelfde heb ik met de müllerthal trail in Luxemburg. Daar gaan we ook elk jaar heen en dan loop ik ook enkel één van de etappes.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
en dan in 1 dag?quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar die trip is nauwelijks actief te noemen
In de herfst een keer dan, voor de sneeuw valt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja. Maar een tent meenemen en daarboven slapen is ook geen probleem, ook al eens gedaan. Het water in het meertje daar is wel vrij koud, als je ook van plan bent om te zwemmen.quote:I'm surrounded by morons!
Oh ja, ze zijn daar wat makkelijker met gewoon een tentje neerpleuren toch?quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja. Maar een tent meenemen en daarboven slapen is ook geen probleem, ook al eens gedaan. Het water in het meertje daar is wel vrij koud, als je ook van plan bent om te zwemmen.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Deze versie vind ik leukerquote:![]()
Bekijk deze YouTube-videoHeb jij een tentje danquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja. Maar een tent meenemen en daarboven slapen is ook geen probleem, ook al eens gedaan. Het water in het meertje daar is wel vrij koud, als je ook van plan bent om te zwemmen.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, ze zijn daar wat makkelijker met gewoon een tentje neerpleuren toch?
https://www.miljodirektor(...)ten/allemannsretten/I'm surrounded by morons!
Fogel neem gewoon een laken mee. De paal heeft hij zelf al.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Deze versie vind ik leuker![]()
Bekijk deze YouTube-video
[..]
Heb jij een tentje danTrotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fogel neem gewoon een laken mee. De paal heeft hij zelf al.
Zo slecht dit.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fogel neem gewoon een laken mee. De paal heeft hij zelf al.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fogel neem gewoon een laken mee. De paal heeft hij zelf al.![]()
Zowel een laken als een tent meegenomen.I'm surrounded by morons!
Een spoedoperatie eind 2023, meerdere opnames, etc hebben er voor gezorgd dat ik inderdaad een tijdlang geen uitdagingen ben aangegaan. En ik voel verder ook niets meer voor wandelingen met een wedstrijd element.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die was baas,geef ik toe.![]()
Maar je bent het vuur een beetje kwijt lijkt het.
De enige uitzondering is de airborne wandeltocht waar ik dit jaar voor de derde keer achtereen aan mee wil doen en nu dus ook Zaandewandel, maar dat is vanwege het sponsor element om kwf te steunen. Dit omdat de halfbroer van m'n jongste zoon op fantastische wijze is geholpen door het antoni van leewenhoek de afgelopen twee jaar tijdens zijn behandeling van uitgezaaide teelbalkanker.
Dus nu kun je wel weer stoppen met me te downplayen.
Ik zal hier nog eens iets vragen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik heb wel een tent, maar als je daar mee gaat lopen, wordt iedere tocht direct een grote uitdaging.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
ik ben wel een koukleumquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:18 schreef Fogel het volgende:
[..]![]()
Zowel een laken als een tent meegenomen.
Kwaliteitsgrappen verwachten op FOK!quote:
Trotste mama van Ambar
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:18 schreef Fogel het volgende:
[..]![]()
Zowel een laken als een tent meegenomen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb geen tent.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb wel een tent, maar als je daar mee gaat lopen, wordt iedere tocht direct een grote uitdaging.
Ik heb in heel mijn leven nog maar 1 keer in een tent geslapen![]()
in Blanes, teringheet
Gewoon tussen mij en vriendin in gaan liggenquote:
lichaamswarmtequote:Op donderdag 17 juli 2025 09:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon tussen mij en vriendin in gaan liggen
Wij hebben zo'n unit:quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:20 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb geen tent.
Ik heb in heel mijn leven nog maar 1 keer in een tent geslapen![]()
in Blanes, teringheet
Perfect voor een paar dagen (luxer) festival of F1 ofzo, maar het is wel een lomp ding om mee te nemen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Dat zei je er niet bij dat je vriendin ook mee gingquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon tussen mij en vriendin in gaan liggen
Trotste mama van Ambar
Wel gezellig.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zei je er niet bij dat je vriendin ook mee gingJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Tot een bepaald punt is het heerlijk en dan gewoon te warm.quote:I'm surrounded by morons!
Maak anders even een checklist met de dingen waar je een ja of nee antwoord op wilquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zei je er niet bij dat je vriendin ook mee ging
Ooit ga ik ook een keer kamperen met Ambar. Maar zover zijn we nog nietTrotste mama van Ambar
ik zal al helemaal in de war raken van al die stokjes en touwtjesquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n unit:
[ afbeelding ]
Perfect voor een paar dagen (luxer) festival of F1 ofzo, maar het is wel een lomp ding om mee te nemen.
Dat ding weegt waarschijnlijk een paar kilo meer dan mijn tent ja.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wij hebben zo'n unit:
[ afbeelding ]
Perfect voor een paar dagen (luxer) festival of F1 ofzo, maar het is wel een lomp ding om mee te nemen.I'm surrounded by morons!
Ja dat was wel even een verassingquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zei je er niet bij dat je vriendin ook mee ging
Volgens mij kan Fogel altijd wel een tentje bouwenquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Deze versie vind ik leuker![]()
Bekijk deze YouTube-video
[..]
Heb jij een tentje dan
quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij kan Fogel altijd wel een tentje bouwen
1. Win ik de loterij?quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maak anders even een checklist met de dingen waar je een ja of nee antwoord op wil
2. Ga ik ooit dat huisje in het bos kopen met een vijvertje met meerkoetjes voor Ambar?
3. Is er nog genoeg tijd in het leven om al die boeken te lezen?Trotste mama van Ambar
Valt reuze mee! De touwtjes laten we altijd aan de tent zitten (dus vooral ter plekke kijken wat de tent doet qua straktrekken als je aan zo'n touwtje zit) en het zijn maar drie stokken. De stokken zijn wel in stukken verdeeld, maar in de holle buis zit een elastiek, dus die kan je bij wijze van spreken op de grond leggen en dan maakt 'ie zichzelf in één stok.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik zal al helemaal in de war raken van al die stokjes en touwtjesJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
3 is soberzo neequote:Op donderdag 17 juli 2025 09:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1. Win ik de loterij?
2. Ga ik ooit dat huisje in het bos kopen met een vijvertje met meerkoetjes voor Ambar?
3. Is er nog genoeg tijd in het leven om al die boeken te lezen?Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Het is wel gezellig hier thuis.
Er ligt er een op de bank onder een dekentje de gasproductie van Groningen te evenaren. En iemand anders is al bloedend in staat om iedereen die maar in de buurt komt het hoofd er af te hakken.
Trotste mama van Ambar
Wil je chocolade?quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is wel gezellig hier thuis.
Er ligt er een op de bank onder een dekentje de gasproductie van Groningen te evenaren. En iemand anders is al bloedend in staat om iedereen die maar in de buurt komt het hoofd er af te hakken.
1. Ja, maar 1 euro winnen is ook winnenquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1. Win ik de loterij?
3. Is er nog genoeg tijd in het leven om al die boeken te lezen?
2. Ja. Gewoon DOEN!
3. Nee, want je blijft steeds boeken bijkopen.I'm surrounded by morons!
Geslepen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die heeft het goed bekekenquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
Duvel ligt er ook lief bjj
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een botte doet meer pijnquote:
je gaat schijtenquote:
?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben zelf niet zo kattenmens, heb helemaal niets met katten.quote:
Al vind ik die andere die je hebt wel prachtige kattenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
maine coonquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet zo kattenmens, heb helemaal niets met katten.
Al vind ik die andere die je hebt wel prachtige katten
Ja die zijn prachtigquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En ze maken een "BONK BONK BONK" geluid als ze proberen te sluipenquote:
Aan je littekens?quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
snap niet dat je na 2-3 dagen al kriebels kan hebbenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O echt? Ik heb ze nog nooit in het echt gezien alleen op fotos hier.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
En ze maken een "BONK BONK BONK" geluid als ze proberen te sluipenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit was onze kleine.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit was onze kleine.
[ afbeelding ]
Oquote:ja ergenissjes hou je toch
Lomp grote kat en dan een heel iel mieuw wat eruit komt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Mooi toch? Alleen nierproblemen dus afscheid moeten nemen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet? Ik kan het binnen een seconde.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:37 schreef Vino_Tinto het volgende:
snap niet dat je na 2-3 dagen verliefd kan zijn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Op die leeftijd of überhaupt ?quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:37 schreef Vino_Tinto het volgende:
snap niet dat je na 2-3 dagen verliefd kan zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet? Ik kan het binnen een seconde.nee johquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet? Ik kan het binnen een seconde.
Paul, ben jij het?quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet? Ik kan het binnen een seconde.
Mijn kloningsprogramma is onderweg.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
überhaupt
Ik heb echt een nieuwe muis nodigTrotste mama van Ambar
ik heb soms dubbele quotes, dan klikt links snel 2 keer ofzoquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn kloningsprogramma is onderweg.
Ik ben echt serieus nu, het is gelijk een klik en een vonk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ow ik kan wel in 2 /3 dagen kriebels krijgenquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
überhaupt
Ik heb echt een nieuwe muis nodig
Maar dat kan ook verdwijnen als diegene een lul blijkt te zijnThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
O die kriebelsquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:37 schreef Vino_Tinto het volgende:
snap niet dat je na 2-3 dagen verliefd kan zijn
Morguh Greysquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow ik kan wel in 2 /3 dagen kriebels krijgen
Maar dat kan ook verdwijnen als diegene een lul blijkt te zijn
Ik verkoop vanalles op de Noorse variant van marktplaats. Alles ging goed, geen gedoe en gezeik over prijs (want ik bied alles vrij goedkoop aan omdat ik er gewoon zo snel mogelijk vanaf wil) enzo... tot vanochtend. Een joker die vroeg of ik een bod op iets (wat al een hele lage prijs heeft, en een stuk goedkoper dan vergelijkbare op die site) kon accepteren. Heb maar geantwoord dat zolang het bod mijn vraagprijs is dat ik het zal accepteren
Meh, bij directe kriebels is het eerder lust dan liefde.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
is kriebels gelijk verliefdheid?quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow ik kan wel in 2 /3 dagen kriebels krijgen
Maar dat kan ook verdwijnen als diegene een lul blijkt te zijnIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik snap dit. Het is zeldzaam. En nog zeldzamer als het van twee kanten is.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:42 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben echt serieus nu, het is gelijk een klik en een vonk.I'm surrounded by morons!
Bij kriebels na de lust kan het een SOA zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Meh, bij directe kriebels is het eerder lust dan liefde.I'm surrounded by morons!
want misschien dan wel kriebels...
maar ik zou niet binnen 3 dagen verliefd kunnen worden
Altijd regenjas om die reden.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bij kriebels na de lust kan het een SOA zijn.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Marktplaats is altijd gezeikquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:43 schreef Fogel het volgende:
Ik verkoop vanalles op de Noorse variant van marktplaats. Alles ging goed, geen gedoe en gezeik over prijs (want ik bied alles vrij goedkoop aan omdat ik er gewoon zo snel mogelijk vanaf wil) enzo... tot vanochtend. Een joker die vroeg of ik een bod op iets (wat al een hele lage prijs heeft, en een stuk goedkoper dan vergelijkbare op die site) kon accepteren. Heb maar geantwoord dat zolang het bod mijn vraagprijs is dat ik het zal accepteren
Soms staat er gratis en heb je nog mensen die vragen wat het laagste bod is
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Goede vraagquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
is kriebels gelijk verliefdheid?
Denk het niet
Denk dat je pas echt verliefd wordt als je iemand leert kennenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik weet wel vrij snel of ik je überhaupt als datemateriaal zie, maar voor echt verliefdheid moet ik iemand toch echt een beetje hebben leren kennen.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Mooi om het te ervaren.We zijn nu 13 jaar verder.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik snap dit. Het is zeldzaam. En nog zeldzamer als het van twee kanten is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat dusquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik weet wel vrij snel of ik je überhaupt als datemateriaal zie, maar voor echt verliefdheid moet ik iemand toch echt een beetje hebben leren kennen.
Ik heb wel heel snel een iehl en niet zo snel een yeahTrotste mama van Ambar
Ik ookquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb wel heel snel een iehl en niet zo snel een yeah
Als je iedereen Yeah zou vinden is ook vermoeiendquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:47 schreef ieniminimuis het volgende:
En als je denkt dat je iemand kent, valt dat soms toch weer tegen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik weet wel vrij snel of ik je überhaupt als datemateriaal zie, maar voor echt verliefdheid moet ik iemand toch echt een beetje hebben leren kennen.I'm surrounded by morons!
Samen gaan klussenquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
En als je denkt dat je iemand kent, valt dat soms toch weer tegen.
Of op vakantie
Same. Gelukkig voor mij kwam ik een erg goede yeah tegen, dat gaat al aardig wat jaar prima.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Klussen.... daar ging het mis tussen onsquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Samen gaan klussen
Of op vakantie
Maar dat is ook niet vonk. Ik had het ooit met mijn ex dat we elkaar aankeken en het duidelijk was.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb wel heel snel een iehl en niet zo snel een yeah“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goede graadmeter vaakquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Klussen.... daar ging het mis tussen ons
Ja dit!quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Als het geen iehl is, dan wil ik eigenlijk altijd wel een tweede date om verder te onderzoeken of er een yeah in zitIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn kloningsprogramma is onderweg.
🐙![]()
Iets bij IKEA kopen en samen in elkaar zettenquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Samen gaan klussen
Of op vakantie
Ja, best vaak eigenlijkquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
En als je denkt dat je iemand kent, valt dat soms toch weer tegen.
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Klusvakantie.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Samen gaan klussen
Of op vakantie
🐙![]()
Ik denk dat ik ooit 1 goede klik had er ook wel toekomst in zag, maar dat het later wel stuk liep op iets andersquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar dat is ook niet vonk. Ik had het ooit met mijn ex dat we elkaar aankeken en het duidelijk was.Trotste mama van Ambar
Dit is mijn droomquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar dat is ook niet vonk. Ik had het ooit met mijn ex dat we elkaar aankeken en het duidelijk was.
Dat doe ik gewoon in mijn eentjequote:Op donderdag 17 juli 2025 09:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Iets bij IKEA kopen en samen in elkaar zetten
Da's een relatie verneukerquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Klussen.... daar ging het mis tussen onsSame shit, different day
SC hopper present![]()
Ik had bij Soul iets mooi . Ze zat ergens en we raakten in gesprek ,ik vond haar veel te jong maar wel lief.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dit!
Als het geen iehl is, dan wil ik eigenlijk altijd wel een tweede date om verder te onderzoeken of er een yeah in zit“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er heeft er ééntje het tot relatie geschopt en daar ben ik nu nog steeds mee samen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
En als je denkt dat je iemand kent, valt dat soms toch weer tegen.Voor ons werkt het heel goed dat we eigenlijk voor 95% op één lijn zitten, we weten wat we aan de ander hebben en hoe we de ander kunnen steunen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ik las van de week een artikel dat er 30 procent meer scheidingen zijn na de zomervakantiequote:Op donderdag 17 juli 2025 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Samen gaan klussen
Of op vakantie
Ik heb geklust met mijn beste vriend en dat ging heel goed, maar we hebben ook samen gewerkt en dat gaat ook heel goed.Trotste mama van Ambar
Die kregen ruzie over welke tentstok waar moest.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik las van de week een artikel dat er 30 procent meer scheidingen zijn na de zomervakantieJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
quote:![]()
![]()
Ik ook bij voorkeur, maar hier ging het over een testquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:53 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dat doe ik gewoon in mijn eentjeMooi dat het werktquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er heeft er ééntje het tot relatie geschopt en daar ben ik nu nog steeds mee samen.Voor ons werkt het heel goed dat we eigenlijk voor 95% op één lijn zitten, we weten wat we aan de ander hebben en hoe we de ander kunnen steunen.
Ja en geen werk om in te vluchtenquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die kregen ruzie over welke tentstok waar moest.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Dat klopt wel ongeveer. Scheiding duurt gemiddeld 3 maandenquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik las van de week een artikel dat er 30 procent meer scheidingen zijn na de zomervakantie
Dus na de zomervakantie ben ik gescheiden
Nee maar snap wat je bedoelt
Hoewel wij altijd juist leuke en goede vakanties hebben gehad
quote:![]()
"NEE! In dat andere gat"I'm surrounded by morons!
Hadden jullie niet gewoon een date afgesproken via fok? Dat dacht ik altijdquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had bij Soul iets mooi . Ze zat ergens en we raakten in gesprek ,ik vond haar veel te jong maar wel lief.
Ja, inkoppertje toch?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Ja ik ookquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hadden jullie niet gewoon een date afgesproken via fok? Dat dacht ik altijd
Maar ineens "gedwongen" om vooral tijd met elkaar door te brengen kan nogal confronterend zijn ja, was met die corona-lockdowns ook zo.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja en geen werk om in te vluchten
Wij zijn gewoon van die idioten die het gelukkigst zijn als we naast elkaar zitten en ons eigen ding aan het doen zijn. Wel binnen handbereik, maar niet het gevoel dat we continu de aandacht op de ander moeten vestigen.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Dit was wel extreem .quote:
Je ziet opeens iemand die hetzelfde is als jij. En dat knalde ook de kamer door.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee we kennen elkaar elders van.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hadden jullie niet gewoon een date afgesproken via fok? Dat dacht ik altijd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe dan?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jullie take me in the mailing“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
en toen ging zij ook op fok, of zaten jullie beiden op fok?quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee we kennen elkaar elders van.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
bolkI'm surrounded by morons!
Ik ging op FOK! vanwege Utopia. Toen woonden we al samen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
en toen ging zij ook op fok, of zaten jullie beiden op fok?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat slecht deze.quote:
ik dacht echt dat jij al veel langer op fok zat, met BB ofzoquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ging op FOK! vanwege Utopia. Toen woonden we al samen.
10 jaar nu volgens mij. of iets langer.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik dacht echt dat jij al veel langer op fok zat, met BB ofzo“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Soms wel een strijd hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ouwe!quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
mijn eerste account was uit 2001 ....I'm surrounded by morons!
Was dat al de account waar ik je onder leerde kennen, of was er nog een eerdere?quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
mijn eerste account was uit 2001 ....🐙![]()
Mijne 2005 ofzoquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
mijn eerste account was uit 2001 ....Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dan ben jij ouder dan mijquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
toen was ik uh....23 jaar
kan ook 2000 zijn
In 2000 was je geen 23quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
toen was ik uh....23 jaar
kan ook 2000 zijn
Mijn eerste account jaquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Was dat al de account waar ik je onder leerde kennen, of was er nog een eerdere?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.46 en 12-08 word ik 47quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Mijn eerste account ja
Ahh. Kak. Dat wist ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙![]()
In Uto was een SC die nogal selectief waren wie ze toelieten.En hier in DTS moest ik eerst ook even kijken hoe de hazen rennen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit klinkt heel erg goedquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar ineens "gedwongen" om vooral tijd met elkaar door te brengen kan nogal confronterend zijn ja, was met die corona-lockdowns ook zo.
Wij zijn gewoon van die idioten die het gelukkigst zijn als we naast elkaar zitten en ons eigen ding aan het doen zijn. Wel binnen handbereik, maar niet het gevoel dat we continu de aandacht op de ander moeten vestigen.
Met zulke verhalen wil ik ook wel een relatie
toen was ik 22quote:Ja helaasquote:Ach ja is niet anders, daarna 2 keer dts gewonnen met mijn tweede account
![]()
Toen werd ik weer gestalkt en toen weer op anoniem gegaan.
En nu dit account. En nu kan me het allemaal niet meer zo boeien
Kan beter nog.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit klinkt heel erg goed
Met zulke verhalen wil ik ook wel een relatie“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat heb ik nog nooit meegemaakt, sowieso liefde op het eerste gezicht niet. Maar lijkt me best mooiquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit was wel extreem .
Je ziet opeens iemand die hetzelfde is als jij. En dat knalde ook de kamer door.
Is dat een lokroep voor stalkers?quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
toen was ik 22
[..]
Ja helaasAch ja is niet anders, daarna 2 keer dts gewonnen met mijn tweede account
![]()
En nu dit account. En nu kan me het allemaal niet meer zo boeienI'm surrounded by morons!
Ik heb utopia half gezien, en niet echt gepost in de sc.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In Uto was een SC die nogal selectief waren wie ze toelieten.En hier in DTS moest ik eerst ook even kijken hoe de hazen rennen.
Deze SC is wel toegankelijk tochNu heb ik geen relatie meer en kan ik me niet zoveel druk maken. Maar de eerste keer was niet tof, als die fokstalker zelfs op je werk kwam en je man kwam vragen wie the fuck is datquote:
Dit is nice. Samen je eignen ding doen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar ineens "gedwongen" om vooral tijd met elkaar door te brengen kan nogal confronterend zijn ja, was met die corona-lockdowns ook zo.
Wij zijn gewoon van die idioten die het gelukkigst zijn als we naast elkaar zitten en ons eigen ding aan het doen zijn. Wel binnen handbereik, maar niet het gevoel dat we continu de aandacht op de ander moeten vestigen.
🐙![]()
Nooit geweten.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee we kennen elkaar elders van.
Zaten jullie toen al wel allebei op fok? En dat je daar dan in gesprekken achter komt. Of als je de ander even op zn telefoon ziet spieken
Is beter ook, haters blijven toch gewoon haten en dingen verzinnen. Gewoon lekker negeren en door.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
toen was ik 22
[..]
Ja helaasAch ja is niet anders, daarna 2 keer dts gewonnen met mijn tweede account
![]()
En nu dit account. En nu kan me het allemaal niet meer zo boeienIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Of de gegevens van een Iphone op een Android zettenquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Samen gaan klussen
Of op vakantie
Ah ik zie hier het antwoord alquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ging op FOK! vanwege Utopia. Toen woonden we al samen.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Oh wow, da's wel ernstig. Neem aan dat je zelf ook afvroeg wie de fuck dat was en waarom ie op je werk was?quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:20 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb utopia half gezien, en niet echt gepost in de sc.
Deze SC is wel toegankelijk toch
[..]
Nu heb ik geen relatie meer en kan ik me niet zoveel druk maken. Maar de eerste keer was niet tof, als die fokstalker zelfs op je werk kwam en je man kwam vragen wie the fuck is datI'm surrounded by morons!
Mijn zusje was er bij en kneep me in mijn hand van wat doen jullie.?quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit meegemaakt, sowieso liefde op het eerste gezicht niet. Maar lijkt me best mooi“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is een utopie.quote:I'm surrounded by morons!
Ja zo denk ik er nu ook over.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:21 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Is beter ook, haters blijven toch gewoon haten en dingen verzinnen. Gewoon lekker negeren en door.
En dan heb ik dot die zegt: je moet je dat niet aantrekken, en pas er nou mee op enzo
Omdat zij er vanaf weet
Alleen dat 1 iemand shit over mij loopt te verspreiden vind ik wel kut. Je heb best kans, dat ik daarover nog een keer ontplof... je weet over wie ik het heb
Man man man.
Weer mensen die aan het spelen gaan met gedeelde bestanden, auto save aanlaten staan en dat er weer van alles verdwijnt.Trotste mama van Ambar
Ik had hem al op een grote fokmeet gezien, dus wist wie het was. Post overigens niet meer op fokquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh wow, da's wel ernstig. Neem aan dat je zelf ook afvroeg wie de fuck dat was en waarom ie op je werk was?![]()
gelukkig
Ik heb geen telefoon als in dat daar iets op zou staan.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nooit geweten.
Zaten jullie toen al wel allebei op fok? En dat je daar dan in gesprekken achter komt. Of als je de ander even op zn telefoon ziet spieken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dit klinkt een beetje engquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
toen was ik 22
[..]
![]()
En nu dit account. En nu kan me het allemaal niet meer zo boeien
Hebben de stalkers wel een permban gekregen?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Als ik iemand daar op zou betrappen met bestanden die ik gedeeld heb krijgen ze even een dagje read-only rechten op de gezamenlijke drive van me denk ik.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Man man man.
Weer mensen die aan het spelen gaan met gedeelde bestanden, auto save aanlaten staan en dat er weer van alles verdwijnt.🐙![]()
Ah ja ik fok altijd mobiel.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb geen telefoon als in dat daar iets op zou staan.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Uhmmmm neequote:Op donderdag 17 juli 2025 10:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit klinkt een beetje eng
Hebben de stalkers wel een permban gekregen?Ik ben anoniem gegaan en toen echt jaren niet meer op fok geweest
De laatste heb ik wel aangeven bij admin, maar die hebben er helaas niets mee gedaan. Maar is uiteindelijk ook anoniem gegaan en post nu weer wel op fok onder andere naam
Knap wel, dat je vanuit één post kan afleiden dat je eigen relatie echt wel Het Beste is.quote:Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Dus ja.
maar nu weer leukere dingen
Ik voel me nu steeds beter, zat echt in een dipje en ben blij dat ik me ei kwijt kan hier
Het is zo'n teams map, sharepoint dinges oid. En ik kan dus niet voor de core group wijzigen dat ze alleen kunnen lezen en dat alleen ik en iemand anders schrijf rechten hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als ik iemand daar op zou betrappen met bestanden die ik gedeeld heb krijgen ze even een dagje read-only rechten op de gezamenlijke drive van me denk ik.
Ik heb nu dat bestand wijzigen met een wachtwoord beveiligdTrotste mama van Ambar
En Soul doet haar eigen ding als Mod haske leuk toch?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hmm ok dan. Niet leukquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Uhmmmm neeIk ben anoniem gegaan en toen echt jaren niet meer op fok geweest
De laatste heb ik wel aangeven bij admin, maar die hebben er helaas niets mee gedaan. Maar is uiteindelijk ook anoniem gegaan en post nu weer wel op fok onder andere naam
Mja sommige mensen hebben zelf gewoon niet zo'n leuk leven en gaan dan andere mensen lastig vallen of er dingen over bedenken en roddelen denk ik. Zijn geen leuke mensen nee.
Nu zitten wij ermeequote:Op donderdag 17 juli 2025 10:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
Dus ja.
maar nu weer leukere dingen
Ik voel me nu steeds beter, zat echt in een dipje en ben blij dat ik me ei kwijt kan hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik zie soul nooit, die zit vast elders op fok danquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:29 schreef FreshFruit het volgende:
En Soul doet haar eigen ding als Mod haske leuk toch?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Groepsprojecten moet je ook alleen doen met mensen op niveau. Dus in mijn eentje eigenlijk.Trotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:29 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nu zitten wij ermee
Heb wel zin in een eitjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, ja. Teams. Hmm.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is zo'n teams map, sharepoint dinges oid. En ik kan dus niet voor de core group wijzigen dat ze alleen kunnen lezen en dat alleen ik en iemand anders schrijf rechten hebben.
Ik heb nu dat bestand wijzigen met een wachtwoord beveiligd
🐙![]()
Diegene heeft zeker geen leuk leven als ik het zo leesquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ok dan. Niet leuk
Mja sommige mensen hebben zelf gewoon niet zo'n leuk leven en gaan dan andere mensen lastig vallen of er dingen over bedenken en roddelen denk ik. Zijn geen leuke mensen nee.
Daarom kan het mij nu ook niet zoveel meer boeien
quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:29 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nu zitten wij ermee
Veel aan @Fogel en @Dotteke gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar heb ik heel de tijd tegen aan geluld
quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ok dan. Niet leuk
Met liefde gedaan hoor. En je weet de wegquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Diegene heeft zeker geen leuk leven als ik het zo lees
[..]
Veel aan @:fogel en @:dotteke gehadDaar heb ik heel de tijd tegen aan geluld
En nu hopen dat mijn bijna ex man op tijd thuis is voor de makelaar, heb echt geen zin om alleen dat gesprek te doenquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met liefde gedaan hoor. En je weet de weg![]()
Ach jeetje, zo niet bedoeld hoor. Wilde alleen zeggen dat wij 2 kamers hebben en ons ding doen.No offence.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Knap wel, dat je vanuit één post kan afleiden dat je eigen relatie echt wel Het Beste is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En uiteindelijk vallen zulke mensen toch een keer keihard door de mand. En je weet op deze manier wie je echte matties zijn.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Diegene heeft zeker geen leuk leven als ik het zo lees
[..]
Veel aan @:fogel en @:dotteke gehadDaar heb ik heel de tijd tegen aan geluld
jullie zitten niet naast elkaar te Fok!ken?quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ach jeetje, zo niet bedoeld hoor. Wilde alleen zeggen dat wij 2 kamers hebben en ons ding doen.No offence.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja dat roddelen hequote:Op donderdag 17 juli 2025 10:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ok dan. Niet leuk
Mja sommige mensen hebben zelf gewoon niet zo'n leuk leven en gaan dan andere mensen lastig vallen of er dingen over bedenken en roddelen denk ik. Zijn geen leuke mensen nee.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh maar als je alleen bent kan je wel 100% duidelijk maken dat het huis echt verkocht gaat worden ongeacht was je ex ervan vind.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
En nu hopen dat mijn bijna ex man op tijd thuis is voor de makelaar, heb echt geen zin om alleen dat gesprek te doen
[..]
vooral iets verzinnen wat niet waar is. maar ach diegene komt er wel mee weg steedsquote:
Heeft hij nog wel het huis gezogenquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:32 schreef Vino_Tinto het volgende:
En nu hopen dat mijn bijna ex man op tijd thuis is voor de makelaar, heb echt geen zin om alleen dat gesprek te doen
[..]
Kleine Soul heeft zelf 3 schermen voor haar neus.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
jullie zitten niet naast elkaar te Fok!ken?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
het huis gaat sowieso verkocht worden. Hij heeft geen afspraak meer gemaakt met de hypotheker/rabobankquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh maar als je alleen bent kan je wel 100% duidelijk maken dat het huis echt verkocht gaat worden ongeacht was je ex ervan vind.
Puntje is alleen, wanneerhij wil januari en ik wil zo snel mogelijk. of wat de kopers willen
Kleine?quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kleine Soul heeft zelf 3 schermen voor haar neus.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dan is het duidelijk, zo snel mogelijkquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
het huis gaat sowieso verkocht worden. Hij heeft geen afspraak meer gemaakt met de hypotheker/rabobank
Puntje is alleen, wanneerhij wil januari en ik wil zo snel mogelijk. of wat de kopers willen
Niet jou probleem meer wat hij wil.I'm surrounded by morons!
Morguh Birdiequote:Op donderdag 17 juli 2025 10:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat doen mensen die geen leuk leven hebben![]()
![]()
Goedemorgen Dott
Dan heb je dus precies niet begrepen wat ik gezegd heb.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ach jeetje, zo niet bedoeld hoor. Wilde alleen zeggen dat wij 2 kamers hebben en ons ding doen.No offence.
We zitten vanwege eigen voorkeur in de woonkamer bij elkaar, dat we wel de aanwezigheid kunnen voelen, zeg maar. Daarnaast hebben we elk onze eigen kamer om in te hobby'en.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
En hoe gaat dat als je er met hem niet uitkomt ?quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
het huis gaat sowieso verkocht worden. Hij heeft geen afspraak meer gemaakt met de hypotheker/rabobank
2 grote en 1 verticaalquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tsja, gelukkig weten genoeg mensen beterquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
vooral iets verzinnen wat niet waar is. maar ach diegene komt er wel mee weg steedsIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zou je wel denken, maar werkt dat in de praktijk ook zoquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan is het duidelijk, zo snel mogelijk
Niet jou probleem meer wat hij wil.
Kan in deze een van de twee hun zin doorzetten?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had het niet over de schermenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ja zo denk ik er ook over.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dan is het duidelijk, zo snel mogelijk
Niet jou probleem meer wat hij wil.
Mijn pa gaat de zolder ook bewoonbaar maken
En heb al een goed rolgordijn besteld die binnenkort geleverd wordtIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Dan ben je straks echt een zolderkamer FOK!kertquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja zo denk ik er ook over.
Mijn pa gaat de zolder ook bewoonbaar maken
En heb al een goed rolgordijn besteld die binnenkort geleverd wordt
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: