SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
In Urk is het meisje wat snel kan rennen ook nog maagd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@Mario 390quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die vrouw die nu bij ILya is, volgens mij vindt hij haar maar nietsquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik heb ooit een Magda gekend. Wat een vreselijk mens.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Effe in spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
Effe in spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ALs je denkt dat je het aankan waarom niet.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:43 schreef DJMO het volgende:
https://www.zaandewandel.nl/
Zal ik meedoen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoeveel km?quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:43 schreef DJMO het volgende:
Zal ik meedoen?quote:
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Nee, weer verdwalen en zulks ,heeft Rob ook geen zin in.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:43 schreef DJMO het volgende:
Zal ik meedoen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]Ik snap dat mens ook niet, ze heeft toch filmpjes gezien van te vorenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, daarom. Dit is zeuren om het zeurenquote:Op donderdag 17 juli 2025 08:46 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik snap dat mens ook niet, ze heeft toch filmpjes gezien van te vorenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow 15 km maximaal
Ja waarom niet?
Het is omdat het 1,5 uur rijden is, anders had ik misschien wel meegedaan
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is geen groot evenement, dus de langste afstand is 15 km.quote:quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je denkt dat je het aankan waarom niet.
Dit is van afgelopen dinsdag en toen had ik niet eens echt wat te doen. Dus qua afstand kan ik het makkelijk hebben.Grapjas. Dit is gewoon overdag en maximaal 15 km. Dus verdwalen zit er niet inquote:Op donderdag 17 juli 2025 08:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee, weer verdwalen en zulks ,heeft Rob ook geen zin in.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Zo dan.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is geen groot evenement, dus de langste afstand is 15 km.
[..]
[ afbeelding ]
Dit is van afgelopen dinsdag en toen had ik niet eens echt wat te doen. Dus qua afstand kan ik het makkelijk hebben.
[..]
Grapjas. Dit is gewoon overdag en maximaal 15 km. Dus verdwalen zit er niet inJe bent weer aan de wandel?
Ondanks dat het anderhalf uur rijden is kun je toch gewoon meedoen? Lopen we samen!quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:49 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ow 15 km maximaal
Ja waarom niet?
Het is omdat het 1,5 uur rijden is, anders had ik misschien wel meegedaanIk heb er één en ik ben er trots op
15km heb je ook zo gefietst
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Gewoon doen.
Vroeger liep ik 4 avonden 15 km. Is best makkelijk toch
15 km is niets, even 3 uurtjes doorstappenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik ga er even over nadenken.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ondanks dat het anderhalf uur rijden is kun je toch gewoon meedoen? Lopen we samen!
Lukt je niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
We gaan 1 augustus richting Limburg. Ik wil een deel van de Dutch Mountain Trail gaan doen. Ding is ca 100 km lang. Of ik het red om hem in 10 dagen volledig uit te lopen weet ik niet, want we willen ook nog leuke dingen samen doen, maar dan heb ik een goede reden om volgend jaar een nieuwe vakantie in te plannen in die regioquote:Op donderdag 17 juli 2025 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan.Je bent weer aan de wandel?
Gaat je niet lukken.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
We gaan 1 augustus richting Limburg. Ik wil een deel van de Dutch Mountain Trail gaan doen. Ding is ca 100 km lang. Of ik het red om hem in 10 dagen volledig uit te lopen weet ik niet, want we willen ook nog leuke dingen samen doen, maar dan heb ik een goede reden om volgend jaar een nieuwe vakantie in te plannen in die regio“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De zwaarste wandeltocht van Nederland, knap dat je die wil gaan doenquote:
10 x10 km? Moet jou wel lukken tochWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor een berg in het Koninkrijk der Nederlanden moet je naar Saba.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
zullen vast ook wel veel heuvels zijnquote:Op donderdag 17 juli 2025 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De zwaarste wandeltocht van Nederland, knap dat je die wil gaan doen
10 x10 km? Moet jou wel lukken tochIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja dat maakt het ook zo zwaar natuurlijkquote:Op donderdag 17 juli 2025 08:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
zullen vast ook wel veel heuvels zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wees eerlijk DJMO je kan nog niet eens de 4daagse doen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je leest over het leuke dingen samen doen zinnetje heenquote:Op donderdag 17 juli 2025 08:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De zwaarste wandeltocht van Nederland, knap dat je die wil gaan doen
10 x10 km? Moet jou wel lukken tochals ik deze vakantie de eerste helft loop ben ik al meer dan tevreden.
Heuvels zijn juist leuk voor een beetje variatie.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat maakt het ook zo zwaar natuurlijkI'm surrounded by morons!
Al die wandeltochten lopen op een faal uit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zeg foei tegen de puist!quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
ik heb een gemeen puistje op mijn neusI'm surrounded by morons!
Nee, daar heb ik niet overheen gelezenquote:Op donderdag 17 juli 2025 08:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je leest over het leuke dingen samen doen zinnetje heenals ik deze vakantie de eerste helft loop ben ik al meer dan tevreden.
Hoe ga je dat doen in de ochtend lopen en dan in de middag leuke dingen doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
10 km per dag zelfs door heuvelgebied is toch niet heel veel?
Het zijn de heuvels van Limburg, geen zwaar gebergte ofzoTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Maar het maakt het het wel zwaarder om te lopen lijkt mijquote:Op donderdag 17 juli 2025 08:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heuvels zijn juist leuk voor een beetje variatie.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo kan het wel weer he?quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:00 schreef FreshFruit het volgende:
Al die wandeltochten lopen op een faal uit.
Terugblik op tachtig kilometer lopen - finaleverslag
Ben je die soms vergeten?
Of probeer je me op deze manier juist uit te dagen om me wel in te schrijven?Ik heb er één en ik ben er trots op
Braaf zijn en er afblijven he.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Morguhquote:
Da's zelfs voor een ongetrainde Fogel geen probleem.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:01 schreef ieniminimuis het volgende:
10 km per dag zelfs door heuvelgebied is toch niet heel veel?I'm surrounded by morons!
Denk wel dat m'n heupen me op de laatste paar dagen zat gaan zijn als het 10 dagen aansluitend is. Maar ik ben ook nul heuvel gewend hier.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Het zijn de heuvels van Limburg, geen zwaar gebergte ofzoJumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Die was baas,geef ik toe.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zo kan het wel weer he?
Terugblik op tachtig kilometer lopen - finaleverslag
Ben je die soms vergeten?
Of probeer je me op deze manier juist uit te dagen om me wel in te schrijven?![]()
Maar je bent het vuur een beetje kwijt lijkt het.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vind altijd maar vlak lopen veel irritanter.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar het maakt het het wel zwaarder om te lopen lijkt mij
Een wandeling als deze https://ut.no/turforslag/(...)ytta-til-trollkyrkja heb ik een paar keer gedaan, totaal ongetrained en da's echt helemaal geen probleem.I'm surrounded by morons!
ze wordt ook ouder hequote:Op donderdag 17 juli 2025 09:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die was baas,geef ik toe.![]()
Maar je bent het vuur een beetje kwijt lijkt het.
Ouch.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En deze https://morotur.no/tur/TrollkirkaToffe grot daarboven. Wit marmer met een waterval erin.
Prachtige wandeling. Mooie omgeving. Hoort dat rotsklimmen ook bij die wandeling?quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vind altijd maar vlak lopen veel irritanter.
Een wandeling als deze https://ut.no/turforslag/(...)ytta-til-trollkyrkja heb ik een paar keer gedaan, totaal ongetrained en da's echt helemaal geen probleem.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:07 schreef Fogel het volgende:
En deze https://morotur.no/tur/TrollkirkaToffe grot daarboven. Wit marmer met een waterval erin.
wanneer gaan we?quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:07 schreef Fogel het volgende:
Prachtigquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:07 schreef Fogel het volgende:
1,5 uur rijden vindt je al te verquote:
We gaan maar elf dagen weg. Ik denk dat ik de helft van de dagen wil wandelen, dus dat zou neerkomen op 5 dagen minimaal 20 km per dag. Aangezien ik al twee jaar geen langere afstanden heb gewandeld gaat dat in heuvelachtig gebied echt wel zwaar worden.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Het zijn de heuvels van Limburg, geen zwaar gebergte ofzo
Daarbij opgeteld dat ik dit voor m'n plezier doe en het geen wedstrijd is voel ik ook helemaal niet de behoefte om hem in één keer uit te lopen.
Hetzelfde heb ik met de müllerthal trail in Luxemburg. Daar gaan we ook elk jaar heen en dan loop ik ook enkel één van de etappes.Ik heb er één en ik ben er trots op
Nee, dat mens wilde gewoon interessant doen ofzoquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Prachtige wandeling. Mooie omgeving. Hoort dat rotsklimmen ook bij die wandeling?
Zal je toch eerst naar een vliegveld moeten rijdenquote:
Eerste week van augustus?quote:I'm surrounded by morons!
dat is maar 50 minutenquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal je toch eerst naar een vliegveld moeten rijden
ik wil ook oesters proberen
O ik dacht al, wat een wandeling om deze ongetraind te doenquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, dat mens wilde gewoon interessant doen ofzo
1ste week van augustus is je kansquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
dat is maar 50 minuten
ik wil ook oesters proberenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kan dan nog niet, mag pas eind augustus weer actieve dingen doenquote:
Ja, maar die trip is nauwelijks actief te noemenquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik kan dan nog niet, mag pas eind augustus weer actieve dingen doen
In de herfst een keer dan, voor de sneeuw valt.I'm surrounded by morons!
Zou ik best willen doen, maar ik krijg @Rob niet mee die richting op.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vind altijd maar vlak lopen veel irritanter.
Een wandeling als deze https://ut.no/turforslag/(...)ytta-til-trollkyrkja heb ik een paar keer gedaan, totaal ongetrained en da's echt helemaal geen probleem.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik geef je 2 dagen en dan met gestrekte beentjes in de camper.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
We gaan maar elf dagen weg. Ik denk dat ik de helft van de dagen wil wandelen, dus dat zou neerkomen op 5 dagen minimaal 20 km per dag. Aangezien ik al twee jaar geen langere afstanden heb gewandeld gaat dat in heuvelachtig gebied echt wel zwaar worden.
Daarbij opgeteld dat ik dit voor m'n plezier doe en het geen wedstrijd is voel ik ook helemaal niet de behoefte om hem in één keer uit te lopen.
Hetzelfde heb ik met de müllerthal trail in Luxemburg. Daar gaan we ook elk jaar heen en dan loop ik ook enkel één van de etappes.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
en dan in 1 dag?quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar die trip is nauwelijks actief te noemen
In de herfst een keer dan, voor de sneeuw valt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja. Maar een tent meenemen en daarboven slapen is ook geen probleem, ook al eens gedaan. Het water in het meertje daar is wel vrij koud, als je ook van plan bent om te zwemmen.quote:I'm surrounded by morons!
Oh ja, ze zijn daar wat makkelijker met gewoon een tentje neerpleuren toch?quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja. Maar een tent meenemen en daarboven slapen is ook geen probleem, ook al eens gedaan. Het water in het meertje daar is wel vrij koud, als je ook van plan bent om te zwemmen.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys![]()
Deze versie vind ik leukerquote:![]()
Bekijk deze YouTube-videoHeb jij een tentje danquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja. Maar een tent meenemen en daarboven slapen is ook geen probleem, ook al eens gedaan. Het water in het meertje daar is wel vrij koud, als je ook van plan bent om te zwemmen.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, ze zijn daar wat makkelijker met gewoon een tentje neerpleuren toch?
https://www.miljodirektor(...)ten/allemannsretten/I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: