Dat lijkt me logisch. Denk dat alleen Spanje dit toernooi sterker is.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat lukte Nederland niet, moet je nagaan. Wij zijn dus slechter dan Zweden.
Vroeger was de Zweedse competitie wel beter dan tegenwoordig natuurlijk, maar er spelen nog altijd wel flink wat Zweedse spelers in de Europese (sub)top. Niet verwonderlijk dat die aardig mee kunnen met de toplanden. Ik schat ze gelijkwaardig in met Frankrijk/Engeland/Duitsland jaquote:Op donderdag 17 juli 2025 21:11 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch. Denk dat alleen Spanje dit toernooi sterker is.
Sowieso is Zweden altijd al een topland geweest. Dus wat ik eerder las dat Engeland er wel simpel van zou gaan winnen was ook wel apart.
Nee, Nederland deed niet eens een poging, dat is wat anders.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat lukte Nederland niet, moet je nagaan. Wij zijn dus slechter dan Zweden.
Engeland speelt nu zo matig als Nederland speelde tegen Engeland.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe slecht is Nederland, als dit Engeland al zo matig is?
Nummer van ABBA is het. Nu de naam nog.quote:Op donderdag 17 juli 2025 21:33 schreef SonicVolcano het volgende:
Welk bekend popliedje hoor ik telkens uit het publiek? Ik kom er niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |