abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 juli 2025 @ 16:35:47 #251
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_218278283
quote:
1s.gif Op maandag 21 juli 2025 14:07 schreef r_one het volgende:
On topic: meester Recep is ontslagen uit het ziekenhuis, het gaat -naar omstandigheden- goed met ‘m.
Dat is prachtig nieuws. Hopelijk kan en durft ie nog voor de klas te gaan staan als hij hersteld is.
  maandag 21 juli 2025 @ 19:49:45 #252
477768 TweedeKlum
Raheem the Dream
pi_218279858
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 10:12 schreef Knoc het volgende:

[..]
Dat klopt inderdaad. De man op die foto is de vader van een leerling. De twee daders hadden het op hem gemunt. Hij heeft die twee daders overigens wel flink te pakken genomen. Ze zullen zich niet voor niets hebben gemeld in het Maasstad Ziekenhuis.
Ze verdenken hem van het neersteken van de leraar.

https://www.nu.nl/binnenl(...)ng-tot-doodslag.html
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 21 juli 2025 @ 19:54:19 #253
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_218279898
quote:
10s.gif Op maandag 21 juli 2025 15:12 schreef nietzman het volgende:

[..]
Poh, pas maar op. Dit is bait. Gemiddelde matige witte mannen van een bepaalde leeftijd zullen eerder met een compleet retrospect van de rol van de Nederlandse krijgsmachten in de Tweede Wereldoorlog komen voordat ze ook maar een klein beetje zin hebben om in een spiegeltje te kijken hoor.
Niet echt; gewoon droge feiten gegeven.

Hier heb je je spiegel terug.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_218279927
Quincy Promes de musical :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_218281588
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2025 19:49 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ze verdenken hem van het neersteken van de leraar.

https://www.nu.nl/binnenl(...)ng-tot-doodslag.html
Een bijzondere ontwikkeling moet ik zeggen. Voornamelijk omdat verschillende getuigen een ander verhaal vertellen. Tenminste de verhalen die ik persoonlijk heb gehoord en gelezen. Alhoewel geen van die getuigen daadwerkelijk het steekincident hebben gezien van dichtbij.

De twee mannen die zijn vrijgelaten hadden sowieso ook een mes bij zich. Daarmee is de man uit Groningen aangehouden terwijl hij met het mes probeerde te vluchten uit het ziekenhuis. Dan had de vader hoogstwaarschijnlijk dus ook een mes bij zich. Afijn vreemde wending dus.

Hierbij nog een iets uitgebreider artikel van lokale media. De reacties op dat artikel kan mogelijk nog aanvullende informatie opleveren.
https://www.alblasserdams(...)eer-poging-doodslag/

[ Bericht 0% gewijzigd door Knoc op 21-07-2025 22:59:42 ]
  Spellchecker vrijdag 24 oktober 2025 @ 20:18:09 #256
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219096995
Steekpartij bij schoolmusical Alblasserdam door conflict tussen twee families
quote:
De steekpartij in Alblasserdam waarbij een leraar werd neergestoken tijdens een schoolmusical, had verband met een "langer lopend conflict tussen twee families". Dat heeft het OM vandaag gezegd in de rechtbank.

Half juli kregen drie mannen ruzie in de pauze van de eindmusical van leerlingen van groep 8 in een cultureel centrum in Alblasserdam. Een leraar van de school kwam tussenbeide en werd gestoken met een mes. Hij raakte zwaargewond. Hij kampt nog met klachten, zowel fysiek als mentaal en kan nog niet voor de klas staan.

Nog een andere man raakte gewond bij de steekpartij, de vader van een leerling.

Doodslag
De hoofdverdachte, Mohammed U. (45) uit Hendrik-Ido-Ambacht, zit sindsdien vast op verdenking van twee pogingen tot doodslag. Het OM denkt dat hij het mes waarmee is gestoken bewust had meegenomen naar de musical. "Welk familielid gaat nu met een mes op zak naar de eindmusical van een basisschool? Veel kinderen hebben gezien hoe hun meester op de grond lag en vocht voor zijn leven", zei de officier van justitie.

De advocaat van U. ontkent dat die een mes bij zich had. Hij suggereerde dat U. het mes mogelijk van een van de anderen heeft afgepakt tijdens de confrontatie. Volgens de advocaat was U. daarnaast niet degene die de confrontatie zocht, maar waren dat de andere twee verdachten, een man uit Alblasserdam en zijn broer uit het Drieborg. Zij zijn sinds 21 juli op vrije voeten, maar zijn nog wel verdachten in de zaak.

Beelden
De steekpartij staat op beeld, maar omdat het in de zaal donker was, zijn de camerabeelden van matige kwaliteit, schrijft Rijnmond. Het Nederlands Forensisch Instituut heeft de beelden verbeterd en daarop is te zien dat Mohammed U. in de zaal wordt aangesproken door de twee andere verdachten. U. krijgt een klap en gaat achter de mannen aan. Waar de langlopende ruzie tussen de families over gaat, is niet bekendgemaakt.

U. wordt psychologisch onderzocht en zal nogmaals worden verhoord. De zaak gaat in januari verder met opnieuw een inleidende zitting.
pi_219097640
quote:
De advocaat van U. ontkent dat die een mes bij zich had. Hij suggereerde dat U. het mes mogelijk van een van de anderen heeft afgepakt tijdens de confrontatie. Volgens de advocaat was U. daarnaast niet degene die de confrontatie zocht, maar waren dat de andere twee verdachten, een man uit Alblasserdam en zijn broer uit het Drieborg.
En weer een dader die z'n advocaat met een raar alternatief scenario op de proppen laat komen om vooral geen greintje verantwoordelijkheid te hoeven nemen. Hopelijk leidt dat ook hier weer tot een hogere straf.

quote:
Hij kampt nog met klachten, zowel fysiek als mentaal en kan nog niet voor de klas staan.
Arme man...
pi_219098269
quote:
Mohammed U.
Joh.
pi_219098504
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 22:11 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Joh.
Ja alle mensen met een U het land uitzetten }:|
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  vrijdag 24 oktober 2025 @ 23:18:03 #260
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_219098716
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 21:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
En weer een dader die z'n advocaat met een raar alternatief scenario op de proppen laat komen om vooral geen greintje verantwoordelijkheid te hoeven nemen. Hopelijk leidt dat ook hier weer tot een hogere straf.
[..]
Arme man...
Ik hoop dat het allemaal strafverzwarend werkt. Geen enkel berouw of zelfinzicht.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_219099178
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2025 21:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ik zou voorzichtig zijn met dit statement. Het scenario wat deze dader beschrijft is namelijk wat diverse getuigen al vanaf het eerste moment zeiden. Zie eerste pagina's van dit topic, waarbij ik aangaf diverse getuigen te hebben gesproken. Zodoende ook dat in eerste instantie een ander scenario werd geschetst door media, getuigen, en ook door mij hier in dit topic.

[ Bericht 0% gewijzigd door Knoc op 25-10-2025 00:28:29 ]
pi_219099429
Weer zo'n fijne cultuurverijker.
blablablabla
  zaterdag 25 oktober 2025 @ 07:57:43 #263
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_219099959
quote:
Een leraar van de school kwam tussenbeide en werd gestoken met een mes. Hij raakte zwaargewond. Hij kampt nog met klachten, zowel fysiek als mentaal en kan nog niet voor de klas staan.
Hoe het nou ook zat en wie dat mes ook mee heeft genomen, ik hoop dat het slachtoffer er toch nog helemaal bovenop komt, een fikse schadevergoeding ontvangt en vooral vrede kan hebben met de straf en verdere aanloop.

Vreselijk dat je leven zo verstierd wordt door agressief tuig dat zich niet kan gedragen.
pi_219099990
Bizar ook dat je naar een school vol met kinderen, een mes meeneemt. Dit soort figuren moet je gewoon permanent van de aardbol verwijderen.
pi_219101387
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2025 08:29 schreef Cockwhale het volgende:
Bizar ook dat je naar een school vol met kinderen, een mes meeneemt. Dit soort figuren moet je gewoon permanent van de aardbol verwijderen.
Hoezeer ik het met je eens ben..gaat niet lukken.
Met werk heb ik genoeg spul bij me om tijdens zoiets iemand uit te schakelen,prive weet ik eigenlijk niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')