SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De kindjes in Afrika hebben honger en hier wordt er geklaagd over gratis etenquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:20 schreef marc0871 het volgende:
[..]
True
Maar Dotteke zei; 2x smullen.
Mario zei; niet alles.
Ik dacht misschien vivndt hij niet alles even lekker?![]()
Dat kunnen we, omdat er hier geen honger is.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:26 schreef devzero het volgende:
[..]
De kindjes in Afrika hebben honger en hier wordt er geklaagd over gratis etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik mag toch hopen dat niet iedereen bij een rouwmaaltijd, dat soort kippenpoten loopt aan te raken.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:25 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Weet jij hoelang het er al heeft gelegen en wie er met zijn handen aan heeft gezeten?
Ik pas![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:30 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Dat kunnen we, omdat er hier geen honger is.Ik wilde even een cliché opmerking er in gooien. Gewoon omdat het soms kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Daar gaan ze dood van de honger.
Hier gaan ze zitten eten omdat er iemand dood is.
Rare jongens, die mensen.![]()
Die cake sla ik meestal wel over.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:35 schreef marc0871 het volgende:
Daar gaan ze dood van de honger.
Hier gaan ze zitten eten omdat er iemand dood is.
Rare jongens, die mensen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zelfs bij de super zijn die vaak nog beter, ja.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die cake sla ik meestal wel over.![]()
Festival gaat door. bron de Telegraaf
BOOM - Het hoofdpodium van het internationaal bekende dancefestival Tomorrowland in Boom bij Antwerpen is volledig afgebrand. Op beelden op sociale media is te zien dat alleen nog het zwartgeblakerde geraamte over is van het gigantische podium, dat elk jaar het paradepaardje is van het evenement. Ondanks de brand maakt de organisatie bekend dat het festival doorgaat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat is wel een deprimerende gedachte, dat mensen koffie gaan drinken en cake gaan eten als je net dood bent gegaan. Vieze cake en vieze koffie waarschijnlijk![]()
Ik sla cake over, ongeacht de gelegenheidquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die cake sla ik meestal wel over.![]()
Had ik niet verwachtquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:43 schreef Dotteke het volgende:
Festival gaat door. bron de Telegraaf
BOOM - Het hoofdpodium van het internationaal bekende dancefestival Tomorrowland in Boom bij Antwerpen is volledig afgebrand. Op beelden op sociale media is te zien dat alleen nog het zwartgeblakerde geraamte over is van het gigantische podium, dat elk jaar het paradepaardje is van het evenement. Ondanks de brand maakt de organisatie bekend dat het festival doorgaat.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
gewoon een goed crematorium kiezenquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:43 schreef devzero het volgende:
Dat is wel een deprimerende gedachte, dat mensen koffie gaan drinken en cake gaan eten als je net dood bent gegaan. Vieze cake en vieze koffie waarschijnlijk
dan is er niks aan de hand
de kans op vieze cake is niet meer zo grootThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En zo komen we weer terug bij Tomorrowlandquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon een goed crematorium kiezen
dan is er niks aan de hand
de kans op vieze cake is niet meer zo groot![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:47 schreef devzero het volgende:
[..]
En zo komen we weer terug bij Tomorrowland![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Water. Maar ga zo wel ff een leffe blond drinken om het te kunnen verwerkenquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Water. Maar ga zo wel ff een leffe blond drinken om het te kunnen verwerken![]()
![]()
van wie heb je verloren
met je strategisch inzichtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Van een 11 jarigequote:Op woensdag 16 juli 2025 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
van wie heb je verloren
met je strategisch inzicht![]()
Maaaargoed. Ik heb nu City skylines maar even gestart met mijn strategische inzicht. Wil iemand een straat naar zich vernoemd hebben?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik ook niet.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ja tuurlijkquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Van een 11 jarige![]()
Maaaargoed. Ik heb nu City skylines maar even gestart met mijn strategische inzicht. Wil iemand een straat naar zich vernoemd hebben?Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: