Nouja dat er veel te veel (drijf)jacht is hier, vooral wat hogerop in de bergen, en veel wolven nu 'naar beneden' komen laten de betreffende veehouders voor het gemak wel achterwege als het gaat over de wolfquote:
Die zijn er niet of nauwelijks, enerzijds omdat het terrein zich er niet echt voor leent, anderszijds omdat de subsidies voor dat soort dingen dus op de plank blijven liggen omdat de partijen die in aanmerking zouden komen voor uitvoering het te druk hebben met o.a. het herstellen van de schade van bosbranden...quote:
Tijd voor een quadquote:Op zaterdag 24 januari 2026 12:10 schreef Isegrim het volgende:
Een halve meter sneeuw is best leuk (en prachtig om te zien), maar het geeft wel een boel extra werk.
Brood bezorgen was gisteren onmogelijk. Het dorp aan de overkant te voet gedaan en een deel meegegeven aan iemand die met de 4x4 naar het dorp ging. De rest heeft pech.
Maar wel geweldige foto´s en filmpjesquote:Op zaterdag 24 januari 2026 12:10 schreef Isegrim het volgende:
Een halve meter sneeuw is best leuk (en prachtig om te zien), maar het geeft wel een boel extra werk.
Brood bezorgen was gisteren onmogelijk. Het dorp aan de overkant te voet gedaan en een deel meegegeven aan iemand die met de 4x4 naar het dorp ging. De rest heeft pech.
Iedereen en zijn moeder heb een quad hier. 😅 Quad- / crossmotor- / ATV-routes zijn de nationale hobby. De verkoper van ons huis organiseert eens per jaar zo'n route. Max 250 deelnemers, ze zaten binnen twee uur na het openen van de inschrijving vol.quote:
Nope, die komt er ook niet als het aan mij ligt.quote:En is er inmiddels officieel een Spaanse vestiging van JBB?
Ik weet het niet hoor maar we verkopen nu +-25 broden en +-20 stokbroden per weekquote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Iedereen en zijn moeder heb een quad hier. 😅 Quad- / crossmotor- / ATV-routes zijn de nationale hobby. De verkoper van ons huis organiseert eens per jaar zo'n route. Max 250 deelnemers, ze zaten binnen twee uur na het openen van de inschrijving vol.
[..]
Nope, die komt er ook niet als het aan mij ligt.
"officieel"quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor maar we verkopen nu +-25 broden en +-20 stokbroden per week
Vroeg maakt mooi brood ja. En lekker eten ook daar.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 21:47 schreef AnneX het volgende:
Donderdag kocht ik na de lunch een voorgesneden volkoren brood van Vroeg in Bunnik.
En per twee sneetjes in de vriezer.
Eigenlijk had ik gelijk drie broden moeten kopen.
Alleen zo jammer van die openingstijden...quote:Op dinsdag 27 januari 2026 21:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Vroeg maakt mooi brood ja. En lekker eten ook daar.
Wat komen er toch veel dromen uit!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:26 schreef Isegrim het volgende:
Als ik de ruimte had, zou ik het ook doen.Ooit, een boerderijtje, paarden, geiten, varkentjes, kippen, honden...
Kun je al vloeken? Anders is er ook geen enkele reden om geiten te nemenquote:
Ho ho, ik ging vorige week eten met klanten in een ander restaurant en daar hadden ze ein-de-lijk weer eens Chivitoquote:Op zondag 8 februari 2026 00:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kun je al vloeken? Anders is er ook geen enkele reden om geiten te nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
quote:Op zondag 8 februari 2026 02:39 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ho ho, ik ging vorige week eten met klanten in een ander restaurant en daar hadden ze ein-de-lijk weer eens Chivito![]()
![]()
Ter illustratie en in een spoiler voor de vegetariers hier:Die ballenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest het opzoeken. Ik vind geitenvlees niet per se heel lekker...
Maar als het zoals op de foto urenlang langzaam wordt geroosterd én het zijn jonge geitjes...quote:Op zondag 8 februari 2026 11:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Die ballen
Ik moest het opzoeken. Ik vind geitenvlees niet per se heel lekker...
quote:Op zondag 8 februari 2026 02:39 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ho ho, ik ging vorige week eten met klanten in een ander restaurant en daar hadden ze ein-de-lijk weer eens Chivito![]()
![]()
Ter illustratie en in een spoiler voor de vegetariers hier:Op verhelijkbare manier worden hier varkensribben bereid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
La derecha oprime, la izquierda libera
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |