Gelukkig maar. Voor mij is het onhoudbaar. Én als het zò warm is, doe ik graag wapperende wijde kleding aan.quote:Op zondag 3 augustus 2025 22:27 schreef Isegrim het volgende:
Legging, er was geen schaduw. Maar heel droog en heb er eigenlijk weinig last van.
Je moet je deur even dicht doen hoor, het tocht!quote:
Badajoz is vlakbij de camping waar we stonden.quote:Op maandag 4 augustus 2025 14:02 schreef golfer het volgende:
Intussen is code rood afgekondigd vanwege de extreme hitte:
https://nos.nl/artikel/2577548
Dat is dan ook geen paard.quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:08 schreef Isegrim het volgende:
Ik zeg al jaren dat ik nooit meer een paard koop. Mooi aan gehouden. 😆
[ link | afbeelding ]
Het is wel een hele mooie! Luisterde hij goed? Kan die samen met muilezel vervoerd? Hebben jullie er plek voor? Trapt hij wolven en beren van zich af?quote:Op maandag 4 augustus 2025 15:08 schreef Isegrim het volgende:
Ik zeg al jaren dat ik nooit meer een paard koop. Mooi aan gehouden. 😆
[ link | afbeelding ]
Volgens mij is dit een muilezel...quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
Kan die samen met muilezel vervoerd?
#vragen
Dit is de muilezel.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:20 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het is wel een hele mooie! Luisterde hij goed? Kan die samen met muilezel vervoerd? Hebben jullie er plek voor? Trapt hij wolven en beren van zich af?
Weet je het zeker?
#vragen
Oh shut…my bad.quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een muilezel...
Kortom een prachtig dier om te zien!quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:55 schreef Isegrim het volgende:
Muildier overigens eigenlijk. Merrie = paard, hengst = ezel. Muilezel is andersom.
Deze bus weet ook waar mijn identiteitspapieren zijn, want hij zegt met regelmaat "pas-port open"quote:Op maandag 4 augustus 2025 05:40 schreef flipsen het volgende:
[..]
Je moet je deur even dicht doen hoor, het tocht!
Hier ook, mijn vriendin is gestopt met wand van buiten isoleren, omdat ze zich door haar broek heen verbrandde aan het metaal van de steiger.quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Heerlijk koel vandaag, met slechts 42 graden
Geen goed buitenwerkweer nee.quote:Op maandag 4 augustus 2025 17:05 schreef Managarm het volgende:
[..]
Hier ook, mijn vriendin is gestopt met wand van buiten isoleren, omdat ze zich door haar broek heen verbrandde aan het metaal van de steiger.
Daarom kan ze beter zonder broek werkenquote:Op maandag 4 augustus 2025 17:05 schreef Managarm het volgende:
[..]
Hier ook, mijn vriendin is gestopt met wand van buiten isoleren, omdat ze zich door haar broek heen verbrandde aan het metaal van de steiger.
quote:Op maandag 4 augustus 2025 16:54 schreef Isegrim het volgende:
Muilezels worden soms wel gebruikt als bewaking voor ander vee.
Het muildier wordt mijn rijdier. Muildieren zijn uitstekende klimmers. En laten wij nou in de bergen wonen.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 12:47 schreef AnneX het volgende:
Oh ja…wat zijn de plannen met het muildier eigenlijk?
En wat is het’s naam geworden?
Bah @:wolf dichtbij.
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:16 schreef Isegrim het volgende:
Zaterdag:
https://www.aquidiario.co(...)805172536029889.html
Wie kent ze nietquote:bandas como Andhrea & The Black Cats o Femfarria
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |