SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Wat is dat?quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een muffintop. Telt dat?
Waarbijquote:Op woensdag 16 juli 2025 19:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe kom je daar opeens bij??
Ooooohquote:Op woensdag 16 juli 2025 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klein beetje vet dat over de broek heen hangt.
Oepsquote:Op woensdag 16 juli 2025 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Even geen Tomorrowland in ieder geval![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)estival-tomorrowland
[ afbeelding ]
Ja er woed een flinke brand daar.quote:
Ik dacht eerst dat je het over je kapsel had.quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klein beetje vet dat over de broek heen hangt.
Lol. Lekker jaren 80.quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je het over je kapsel had.
aarbijquote:
De trein is een van die dingen die gedeprivatiseerd moeten worden en gewoon weer een staatsbedrijf zonder winstoogmerk moet worden. Dat het als algemene dienst wordt ingezet, en diensten kosten geld. Maak de conducteur een ambtenaarsfunctie en zorg dat niet rendabele routes ook gewoon toegankelijk blijven.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of het zo onbetaalbaar mag worden dat mensen zonder rijbewijs zich niet meer kunnen bewegen. Het voelt namelijk als discriminatie
quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer een plensbui. Hopelijk de laatste nu.
En waar komt het geld vandaan?quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De trein is een van die dingen die gedeprivatiseerd moeten worden en gewoon weer een staatsbedrijf zonder winstoogmerk moet worden. Dat het als algemene dienst wordt ingezet, en diensten kosten geld. Maak de conducteur een ambtenaarsfunctie en zorg dat niet rendabele routes ook gewoon toegankelijk blijven.
Weet ik het, ik ben geen econoomquote:
Die heeft Gorbatsjov toch al omgegooid?quote:
De Chinese muur dan. Die hebben geld zat, met Alieexpres en Temu!quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft Gorbatsjov toch al omgegooid?
Subsidies op fossiele brandstoffen afschaffenquote:
In de tijd dat ze die muur bouwden deden ze dat nog niet met Temu-kwaliteitsstandaardquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De Chinese muur dan. Die hebben geld zat, met Alieexpres en Temu!
Bwehehehe.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Subsidies op fossiele brandstoffen afschaffen
Gelukkig niet.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de tijd dat ze die muur bouwden deden ze dat nog niet met Temu-kwaliteitsstandaard
Oja, ik moet ook nog die kant op.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug van de sportschool. Het was lekker rustig.
Dan zouden de Mongolen wel hebben gewonnen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de tijd dat ze die muur bouwden deden ze dat nog niet met Temu-kwaliteitsstandaard
Schiet dan eens op, Luctor heeft tenminste al wel een muffin verdiendquote:
Ik wil geen muffinquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schiet dan eens op, Luctor heeft tenminste al wel een muffin verdiend
Ik sla over. Anders heeft het nog geen nut gehad dat ik ging.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schiet dan eens op, Luctor heeft tenminste al wel een muffin verdiend
Spraken ze allemaal anders.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zouden de Mongolen wel hebben gewonnen.
Voor 6 euro kun je tegenwoordig gewoon je eigen muur bouwen, komen geen mongolen bij kijken https://www.temu.com/nl/3(...)601101234140179.htmlquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zouden de Mongolen wel hebben gewonnen.
De rest betalen de Mexicanen!quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor 6 euro kun je tegenwoordig gewoon je eigen muur bouwen, komen geen mongolen bij kijken https://www.temu.com/nl/3(...)601101234140179.html
Niet duur!quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor 6 euro kun je tegenwoordig gewoon je eigen muur bouwen, komen geen mongolen bij kijken https://www.temu.com/nl/3(...)601101234140179.html
Maar dan heb je ook wat!quote:
Gewoon nooit iets uit China bestellen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook wat!
(verontreinigde kunststof die allemaal net niet goed past gemaakt door oeigoerse kindslaafjes)
Merk dat ik een beetje uitgeblust ben.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:56 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb een brandend verlangen om naar tomorrowland te gaan @:haags
Ik denk wel dat je gewoon die film aan kan zetten hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik vraag me af of ik I Know What You Did Last Summer kan kijken zonder de vorige delen te hebben gezien.
denk je niet dat ze eerst een examen moet doen en alle antwoorden goed moet hebben over de voorgaande films voor de film aan gaat?quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je gewoon die film aan kan zetten hoor.
Nee, dat denk ik niet.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk je niet dat ze eerst een examen moet doen en alle antwoorden goed moet hebben over de voorgaande films voor de film aan gaat?
okquote:
Oh volgens mij leer ik nu dat er meer dan 1 deel is.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik vraag me af of ik I Know What You Did Last Summer kan kijken zonder de vorige delen te hebben gezien.
ik ben er wel voorstander van, eerst succesvol een examen afleggen voor je het vervolg mag kijkenquote:
Mogen mensen veel van vinden maar ik ben echt slecht met boeken lezen dus ik kijk gewoon de film.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Oke wat is de mening over dat je eerst het boek moet lezen Voorst je de verfilming gaat zien?
Moet je helemaal zelf wetenquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Oke wat is de mening over dat je eerst het boek moet lezen Voorst je de verfilming gaat zien?
ja dat is handigquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:27 schreef Ama het volgende:
Ik vind het ook wel schattig dat het ineens een ding is van haar om tegen mij aan in slaap te vallen maar ik kan niet zeggen dat dit heel handig is.
Een hond nemen en leren om voor mij naar de koelkast te lopen enz.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:37 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ja als ik dit zie moet ik toch lachen.
Het is kiezen tussen praktisch en schattig. Beide kan niet.quote:
Ik heb mij niet klem gezopen en ik heb ook geen muziek geluisterd.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:38 schreef Karzai het volgende:
keb me klem gezopen en muziek geluisterd
Bekijk deze YouTube-video
Ja dat is ook wel weer zo. Kat op schoot is ook schattig maar na een tijdje ook niet heel praktisch meer.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is kiezen tussen praktisch en schattig. Beide kan niet.
wel een leuke dag gehadquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb mij niet klem gezopen en ik heb ook geen muziek geluisterd.
Luiboeiquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Een hond nemen en leren om voor mij naar de koelkast te lopen enz.
Ik functioneer momenteel als een levende kussen voor de kat. Hoho ik doe mijn werk gewoon als slaaf van die kat.quote:
Precies.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer zo. Kat op schoot is ook schattig maar na een tijdje ook niet heel praktisch meer.
Volgens mij zijn haar darmen momenteel wel kapot ofzo.quote:
samequote:Op woensdag 16 juli 2025 21:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Beetje saai dagje. En jij behalve het zuipen?
gewoon je koelkast binnen handbereik hebbenquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Een hond nemen en leren om voor mij naar de koelkast te lopen enz.
Ja nou ja dat zou wel extreem lui zijn. En ik heb ook erg weinig stopcontacten in de woonkamer.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:58 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon je koelkast binnen handbereik hebben
Is dat niet het eerste deel danquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat het ergens eind jaren '90 begin '00 I Know What You Did Last Summer was en het vervolg I Still Know What You Did Last Summer en volgens mij nog eentjequote:Op woensdag 16 juli 2025 22:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat er al meer delen waren.
Oh volgens mij heb ik alleen de eerste gezien.quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ergens eind jaren '90 begin '00 I Know What You Did Last Summer was en het vervolg I Still Know What You Did Last Summer en volgens mij nog eentje
quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:18 schreef Ama het volgende:
Hoezo gaat iemand nu boren. Wat ben je voor debiel.
Die ken ik volgens mij voornamelijk dankzij Scary Moviequote:Op woensdag 16 juli 2025 22:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh volgens mij heb ik alleen de eerste gezien.
quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja geen idee, is het een reboot of een requel of weet ik veel
quote:De film is een direct vervolg op de films I Know What You Did Last Summer uit 1997 en I Still Know What You Did Last Summer uit 1998. De derde film I'll Always Know What You Did Last Summer dat als een losstaand vervolg diende is hier niet aan verbonden.
Ik snap echt niet dat je op zo'n moment niet denkt oh hey ik ben in beton aan het boren op een tijdstip dat mensen willen slapen. Jezus ik durf de stofzuiger niet eens aan te zetten zo laat als het nodig is.quote:
Moeten die niet bij jou een hond in elkaar slaan?quote:
Ja, dat eerst, daarna stuur ik ze door.quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moeten die niet bij jou een hond in elkaar slaan?
Wilde zeggen, koop ze even op schijf, maar wat een prijzenquote:Op woensdag 16 juli 2025 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst die eerste twee dus zien.
Die andere herrieschopper hebben ze van de week wel stil gekregen?quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat eerst, daarna stuur ik ze door.
Daar ook al, zelfde gezeik als met 28 Days later zekerquote:Op woensdag 16 juli 2025 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wilde zeggen, koop ze even op schijf, maar wat een prijzenhttps://www.bol.com/nl/nl(...)er/1002004006209544/
Zal wel weer de verkeerde er de rechten van hebbenquote:Op woensdag 16 juli 2025 23:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar ook al, zelfde gezeik als met 28 Days later zeker
Lekker maatquote:Op donderdag 17 juli 2025 06:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een stralend weer jongonsIk ben al in Apeldoorn, eerst op weg naar Utrecht. Daar pak ik de ICE die in 6 uur precies naar Ulm gaat knallen. Dan even de beentjes strekken en nog een uurtje boemelen naar Friedrichshafen en dan ben ik om een uur of vier vanmiddag aan de Bodensee
Heel even een paar dagen eruit. Is wel weer even nodig
Have fun!quote:Op donderdag 17 juli 2025 06:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een stralend weer jongonsIk ben al in Apeldoorn, eerst op weg naar Utrecht. Daar pak ik de ICE die in 6 uur precies naar Ulm gaat knallen. Dan even de beentjes strekken en nog een uurtje boemelen naar Friedrichshafen en dan ben ik om een uur of vier vanmiddag aan de Bodensee
Alleen enkele reizen ?quote:Op donderdag 17 juli 2025 06:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Have fun!
Ik hoop dat DB zijn reputatie vandaag niet waarmaakt
quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Net op tijd voorbij Den Dolder, dankzij dat ik een trein van een half uur te vroeg genomen had. Nu in de ICE.
Met een krijsbaby in de 1e klas. Nekschot voor mensen die zoiets doen.
Katquote:
Veel plezier.quote:Op donderdag 17 juli 2025 06:44 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Net op tijd voorbij Den Dolder, dankzij dat ik een trein van een half uur te vroeg genomen had. Nu in de ICE.
Met een krijsbaby in de 1e klas. Nekschot voor mensen die zoiets doen.
Snel weer naar huis.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kom er net achter dat er een scheur in mijn broek zit en ik ben nu op kantoor.
Moest je te ver bukken?quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kom er net achter dat er een scheur in mijn broek zit en ik ben nu op kantoor.
Ik werk tot 15 uur en dan naar huis. Scheur zit gelukkig op een plek die niet te zien is.quote:
Ik had jeuk daar en toen bij het krabben hoorde ik iets en voelde mijn broek niet meer hetzelfde aan.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moest je te ver bukken?
Euhmquote:Op donderdag 17 juli 2025 08:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had jeuk daar en toen bij het krabben hoorde ik iets en voelde mijn broek niet meer hetzelfde aan.
Niet op een plek dat iedereen nu je kont kan zien?quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik werk tot 15 uur en dan naar huis. Scheur zit gelukkig op een plek die niet te zien is.
Jeuk aan zijn scheurquote:
Oepsquote:Op donderdag 17 juli 2025 08:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had jeuk daar en toen bij het krabben hoorde ik iets en voelde mijn broek niet meer hetzelfde aan.
quote:De Zeelandbrug, die werd geopend in december 1965, kampt met metaalmoeheid. Door het toegenomen aantal zware voertuigen, is er scheurvorming ontstaan in het stalen brugdek.
https://nos.nl/artikel/25(...)rug-willen-opknappen
En tegen de tijd dat je in Frankfurt bent is je trein twee keer opgeheven en heb je onbedoeld de rechterrijnoever gezienquote:Op donderdag 17 juli 2025 08:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Tot en met Siegburg/ Bonn rijden we op tijd, maar bij Frankfurt hebben we een kwartier vertraging. Weten ze nu al. Meanwhile staan we stil op een passeerspoor in Den Bosch. Zou planmatig kunnen zijn, niemand die het weet
Dotjequote:
Uh oh.quote:
Hey Stigquote:
Dat begint al goed, de dag moet nog beginnen.quote:
Hey mscholquote:
quote:
Heb jij nog geen vakantie?quote:
2e helft augustus.quote:
Nee aan de binnenkant van mijn been. Dat is geen plek die mensen normaliter zullen zien.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet op een plek dat iedereen nu je kont kan zien?
O nog een maandje. Gaan jullie nog weg?quote:
Niet gewoon 366 dagen per jaar werken.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Haha vakantie.Dat is voor losers.
Werkenquote:Op donderdag 17 juli 2025 08:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet gewoon 366 dagen per jaar werken.
Lang weekend naar Lunterenquote:Op donderdag 17 juli 2025 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nog een maandje. Gaan jullie nog weg?
Ga werken slaaf.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Haha vakantie.Dat is voor losers.
Niet 60.190 dagen per jaar werkenquote:Op donderdag 17 juli 2025 08:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet gewoon 366 dagen per jaar werken.
Lekker rustig aan doen is ook lekker, doen waar je zin in hebt en niets moetquote:Op donderdag 17 juli 2025 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lang weekend naar LunterenEn voor de rest lekker rustig aan
[..]
Ga werken slaaf.
Precies.quote:Op donderdag 17 juli 2025 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker rustig aan doen is ook lekker, doen waar je zin in hebt en niets moet
Wat?quote:
Je snapt dat je op zondag niets mag doen he?quote:
Niet naar die enkels gluren jij.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet naar die enkels gluren jij.
Er is genoeg te doen daar, ook op zondag. Zijn er al een paar keer geweest en eromheen is prima te doen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je snapt dat je op zondag niets mag doen he?
Ja dat ben ik.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:05 schreef LTVDK het volgende:
Ik moest opzoeken waar het lag, schijnbaar bij Gerrie om de hoekZit ook het 'middelpunt van Nederland' schijnbaar.
Het is een mooie omgeving op de Veluwe.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:02 schreef CherryLips het volgende:
Ach het is wel een schattig plaatsje en je kunt er mooi fietsen en wandelen en naar Musserts muur kijken.
Niet te verwarren met het zwaartepunt van Nederland in Puttenquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:05 schreef LTVDK het volgende:
Ik moest opzoeken waar het lag, schijnbaar bij Gerrie om de hoekZit ook het 'middelpunt van Nederland' schijnbaar.
Dat ben ik ook.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet te verwarren met het zwaartepunt van Nederland in Putten
*proest*quote:
quote:
Ons epicentrumquote:
CherryCentre.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:10 schreef LTVDK het volgende:
Ik vind zo'n 'middelpunt' altijd wel wat twijfelachtig, lijkt me vrij lastig te berekenen, want wat pak je als 'rand' aan de zee-kant bijvoorbeeld, en neem je hoogteverschillen mee etc.
Of je belt een centralist.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:10 schreef LTVDK het volgende:
Ik vind zo'n 'middelpunt' altijd wel wat twijfelachtig, lijkt me vrij lastig te berekenen, want wat pak je als 'rand' aan de zee-kant bijvoorbeeld, en neem je hoogteverschillen mee etc.
strak vloertje krijg je danquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze zijn hier aan het asfalteren.
Circuit in huisquote:
Dat wel. Maar het ruikt niet lekker.vquote:
Straks lekker over vers asfalt scheurenquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ze zijn hier aan het asfalteren.
"eff" eruit laten waaienquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat wel. Maar het ruikt niet lekker.v
quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks lekker over vers asfalt scheuren
quote:
Flesje Spa Rood neerleggen daar.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eau Rouge op de plek van de trap.
En de Tarzanbocht naar zolderquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eerder de Corkscrew op Laguna Secaquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan op je bek gaan omdat iemand een flesje water op de trap heeft gelegdquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Flesje Spa Rood neerleggen daar.
ZIEDEND.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan op je bek gaan omdat iemand een flesje water op de trap heeft gelegd
But why.quote:
Het is geen Eau Rouge zonder dat watertje.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan op je bek gaan omdat iemand een flesje water op de trap heeft gelegd
quote:
quote:
Dan is er iemand in het oosten die het in balans houdt.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat kan niet waar zijn. Ik woon te ver naar het westen daarvoor.
Maar er zaten geen intermediates onderquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is geen Eau Rouge zonder dat watertje.
Gerriequote:Op donderdag 17 juli 2025 09:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan is er iemand in het oosten die het in balans houdt.
Joequote:Op donderdag 17 juli 2025 09:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De antizwabber. And never the twain shall meet.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:
quote:
Gerrie Joe de antizwabber.quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De antizwabber. And never the twain shall meet.
*burp*quote:Op donderdag 17 juli 2025 09:40 schreef Recce het volgende:
IJsland heeft weer last van oprispingen:
ik denk dat het dan wel meer naar zuid holland en brabant trekt, als we mensen gewicht meerekenenquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij is het zwaartepunt berekent zonder de mensen
Zeker weten door de dikke brabo's en hun worstenbroodjesquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik denk dat het dan wel meer naar zuid holland en brabant trekt, als we mensen gewicht meerekenen
oeh die heb ik in de vriezerquote:Op donderdag 17 juli 2025 09:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeker weten door de dikke brabo's en hun worstenbroodjes
Hier zijn er nog 3 van op andere plekken die de eer willen claimen. Spaar ze allemaal!quote:
Even helpen?quote:
Soms zit er wit poeder op die bolletjesquote:
en een dikke spuit banketbakkersroom :pquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms zit er wit poeder op die bolletjes
ook lekker, maar niet tijdens het werkquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook lekker, maar niet tijdens het werk
Jij houdt wel van een lekkere spuit jaquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en een dikke spuit banketbakkersroom :p
moet ik reageren? moet de beheerder reageren? zou het handig zijn geweest als ze beginnen met goedemorgen NAAM?quote:Goedemorgen,
Helaas zijn wij uw email kwijt geraakt waar het beeldmateriaal in staat van de lekkage.
Wij zouden u vriendelijk willen vragen om deze opnieuw aan te leveren.
Graag zouden wij hier foto’s van ontvangen omdat wij een video niet kunnen indienen.
Wij zien graag het beeldmateriaal tegemoet.
mensen in Ohio boos want wat moeten ze nu met hun maisquote:
Van de Epstein files.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:07 schreef mschol het volgende:
[..]
moetie de aandacht weer ergens van af wenden?
Dat gaat daddy Trump ook wel even regelen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mensen in Ohio boos want wat moeten ze nu met hun mais
Ja dat is nu hierquote:
dat gebruiken ze nog wel voor hun bier mee te verpesten.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
mensen in Ohio boos want wat moeten ze nu met hun mais
Corned Beer.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat gebruiken ze nog wel voor hun bier mee te verpesten.
voor straks heb ik wel nog corn on the cobquote:
Fijn dat we ff konden wisselenquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:17 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/opmerke(...)-met-seksvideos.html
@:bitterbal boert lekker daar in thailand
Ze zijn nu weer stil.quote:
Maar de president moet zich toch niet bemoeien met dit soort dingen? Daarom haalde ik Idiocracy aan. Daarin bewateren ze de akkers met een sportdrankje. Daar is Trump slechts een paar stappen van verwijderd.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als er minder HFCS geconsumeerd wordt, moeten we dat altijd aanmoedigen.
quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geef.
Met zo'n zachte chocoladevulling?
Als troost chocola halenquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet straks boodschappen doen. RIP.
Je maakt hier wel een Olympische gedachtensprong hoor.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar de president moet zich toch niet bemoeien met dit soort dingen? Daarom haalde ik Idiocracy aan. Daarin bewateren ze de akkers met een sportdrankje. Daar is Trump slechts een paar stappen van verwijderd.
Dat moet je doen als je flinke honger hebt, dan neem je vanzelf genoeg mee.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet straks boodschappen doen. RIP.
Hou op met mequote:Op donderdag 17 juli 2025 10:27 schreef essnhills het volgende:
Ik heb een keer chocolademuffins gemaakt gevuld met ijs
Na het bakken het topje eraf halen, een beetje uithollen, ijs erin. Topje er weer op plakken en tijdelijk weer terug in de vriezer
Half uur voor het serveren weer uit de vriezer zodat de muffin weer is ontdooid maar het nog gewoon ijs is
Ik wil dit.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:27 schreef essnhills het volgende:
Na het bakken het topje eraf halen, een beetje uithollen, ijs erin. Topje er weer op plakken en tijdelijk weer terug in de vriezer
Half uur voor het serveren weer uit de vriezer zodat de muffin weer is ontdooid maar het nog gewoon ijs is
Nee, ik heb ze niet, maar ik zag het in de TTquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geef.
Met zo'n zachte chocoladevulling?
quote:
quote:
Als je dit nog eens doet he, roep dan even wanneer je ze uit de vriezer haalt. Half uurtje is precies de tijd die ik nodig heb.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:27 schreef essnhills het volgende:
Klinkt als niet jouw verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik heb gedoe met mijn garagebox, er zit een lek
schade op de lak, kut alles, bla bla
vorige week gemeld, heb andere box gekregen in de tussentijd, heb destijds materiaal gestuurd van kijk, water
ze nemen me mee in de email reeks maar tot nu toe heb ik niet hoeven reageren op dingen
ik mail met de beheerder, zij mailen met een ander bedrijf die het moet fixen
dat bedrijf mailt nu naar ons beide:
[..]
moet ik reageren? moet de beheerder reageren? zou het handig zijn geweest als ze beginnen met goedemorgen NAAM?
Ik heb geen zin om te reageren, ik heb geen foto's, de box staat open en van het alarm af, ze zoeken het maar uit
quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je dit nog eens doet he, roep dan even wanneer je ze uit de vriezer haalt. Half uurtje is precies de tijd die ik nodig heb.
Ja hoi, met Nidra. Idee is vooral geleide meditatie, zou het gewoon eens uitproberen als het je interessant lijkt. De grootste lichamelijke belasting is het daadwerkelijke heen gaan.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:36 schreef essnhills het volgende:
Heeft er iemand ervaring met Yin Yoga? Of Yoga Nidra?
Blijft altijd mooi om te zien zo uitbarstingquote:
Ik luister wel eens een Yoga Nidra filmpje op Youtube als ik niet goed kan slapen. Zoiets:quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:36 schreef essnhills het volgende:
nee he? en ik kom er niet iedere weekquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Klinkt als niet jouw verantwoordelijkheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog
Er werd een keer als extra'tje een paar avonden Nidra aangeboden op de sportschool waar ik destijds zat, dus ik had een "joh, proberen we een keer". Werkte goed, ik geloof dat er 4 van de 30 in slaap gevallen waren.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik luister wel eens een Yoga Nidra filmpje op Youtube als ik niet goed kan slapen. Zoiets:
Hmmmquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, Yin ook wel, dat is zwaarder dan het lijkt. Tempo ligt wel laag, maar die poses vasthouden is best een uitdaging.
ik en het kan kalmerend en rustgevend zijnquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:36 schreef essnhills het volgende:
Whehe, daar kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er werd een keer als extra'tje een paar avonden Nidra aangeboden op de sportschool waar ik destijds zat, dus ik had een "joh, proberen we een keer". Werkte goed, ik geloof dat er 4 van de 30 in slaap gevallen waren.
quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee he? en ik kom er niet iedere week
maandag toevallig weer
in ander nieuws
het spoor 2 mens, die steeds belde voor een afspraak en toen de voicemail insprak van bel jij mij maar want dit werkt niet
die had mij nadat we gebeld hadden gemaild, in de mail zat een formulier
ik heb dat formulier ingevuld en terug gemaild, met het arbeidsdeskundig rapport (dat heeft ze)
vorige week was ze hier, zegt ze ja dat formulier heb ik niet van je gehad maar is niet erg, we vullen het hier nu even in
zo gezegd zo gedaan
deze week belt ze want ze heeft nog een paar vragen
we afgesproken vandaag te bellen zodat ik die vragen kan beantwoorden
Raad eens wat de vragen waren?Klinkt als een soepel procesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
het is yoga, talent is niet nodig, het is focus op je eigen lijfquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:44 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heb ik die yin een keer gedaan maar ik heb er het talent niet voor.
In jouw geval lijkt eerst rustig in het ritme komen van überhaupt weer regelmatig zo'n lesje doen me een betere eerste stap.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmmm
Ja ik las dat je dan ook veel aan het stretchen bent enzo en dat is wel goed voor me. Maar het moet niet te zwaar worden. Misschien eerst dan yoga Nidra proberen.
Eerst ff kijken of het fietsen weer lukt, en dan zou ik eventueel daarheen kunnen fietsen (6 minuten fietsen aldus google maps, en redelijk rustige route zonder vervelende kruispunten).
quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klinkt als een soepel procesik heb bij hr al aangegeven dat we niet echt vibenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit gaat op het lijstje van denk niet dat deze persoon een match is voor mijHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog
quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee he? en ik kom er niet iedere week
maandag toevallig weer
in ander nieuws
het spoor 2 mens, die steeds belde voor een afspraak en toen de voicemail insprak van bel jij mij maar want dit werkt niet
die had mij nadat we gebeld hadden gemaild, in de mail zat een formulier
ik heb dat formulier ingevuld en terug gemaild, met het arbeidsdeskundig rapport (dat heeft ze)
vorige week was ze hier, zegt ze ja dat formulier heb ik niet van je gehad maar is niet erg, we vullen het hier nu even in
zo gezegd zo gedaan
deze week belt ze want ze heeft nog een paar vragen
we afgesproken vandaag te bellen zodat ik die vragen kan beantwoorden
Raad eens wat de vragen waren?Godsamme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ja ik kan natuurlijk altijd later switchen naar Yin Yoga als Yoga Nidra goed te doen isquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In jouw geval lijkt eerst rustig in het ritme komen van überhaupt weer regelmatig zo'n lesje doen me een betere eerste stap.
Ik kon 1 oefening zonder hulpstukken en zonder te trillen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is yoga, talent is niet nodig, het is focus op je eigen lijf
Eh, daarom ook met regelmaat doen. Talent is leuk als je er net mee begint, ergens ver(der) mee komen is toewijding.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:44 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij heb ik die yin een keer gedaan maar ik heb er het talent niet voor.
Daarom bestaan die hulpstukken.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kon 1 oefening zonder hulpstukken en zonder te trillen.
Lolquote:Op donderdag 17 juli 2025 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kon 1 oefening zonder hulpstukken en zonder te trillen.
Precies.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik kan natuurlijk altijd later switchen naar Yin Yoga als Yoga Nidra goed te doen is
Je hebt het tegen iemand die een spier in d'r kont verrekte toen ze achterom keek (twee keer), een zweepslag in haar lies kreeg toen ik uitgleed en een knieband inscheurde in de kleermakerszit.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, daarom ook met regelmaat doen. Talent is leuk als je er net mee begint, ergens ver(der) mee komen is toewijding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |