SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Wat is dat?quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een muffintop. Telt dat?
Waarbijquote:Op woensdag 16 juli 2025 19:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe kom je daar opeens bij??
Ooooohquote:Op woensdag 16 juli 2025 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klein beetje vet dat over de broek heen hangt.
Oepsquote:Op woensdag 16 juli 2025 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Even geen Tomorrowland in ieder geval![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)estival-tomorrowland
[ afbeelding ]
Ja er woed een flinke brand daar.quote:
Ik dacht eerst dat je het over je kapsel had.quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klein beetje vet dat over de broek heen hangt.
Lol. Lekker jaren 80.quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je het over je kapsel had.
aarbijquote:
De trein is een van die dingen die gedeprivatiseerd moeten worden en gewoon weer een staatsbedrijf zonder winstoogmerk moet worden. Dat het als algemene dienst wordt ingezet, en diensten kosten geld. Maak de conducteur een ambtenaarsfunctie en zorg dat niet rendabele routes ook gewoon toegankelijk blijven.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of het zo onbetaalbaar mag worden dat mensen zonder rijbewijs zich niet meer kunnen bewegen. Het voelt namelijk als discriminatie
quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer een plensbui. Hopelijk de laatste nu.
En waar komt het geld vandaan?quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De trein is een van die dingen die gedeprivatiseerd moeten worden en gewoon weer een staatsbedrijf zonder winstoogmerk moet worden. Dat het als algemene dienst wordt ingezet, en diensten kosten geld. Maak de conducteur een ambtenaarsfunctie en zorg dat niet rendabele routes ook gewoon toegankelijk blijven.
Weet ik het, ik ben geen econoomquote:
Die heeft Gorbatsjov toch al omgegooid?quote:
De Chinese muur dan. Die hebben geld zat, met Alieexpres en Temu!quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft Gorbatsjov toch al omgegooid?
Subsidies op fossiele brandstoffen afschaffenquote:
In de tijd dat ze die muur bouwden deden ze dat nog niet met Temu-kwaliteitsstandaardquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De Chinese muur dan. Die hebben geld zat, met Alieexpres en Temu!
Bwehehehe.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Subsidies op fossiele brandstoffen afschaffen
Gelukkig niet.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de tijd dat ze die muur bouwden deden ze dat nog niet met Temu-kwaliteitsstandaard
Oja, ik moet ook nog die kant op.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug van de sportschool. Het was lekker rustig.
Dan zouden de Mongolen wel hebben gewonnen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de tijd dat ze die muur bouwden deden ze dat nog niet met Temu-kwaliteitsstandaard
Schiet dan eens op, Luctor heeft tenminste al wel een muffin verdiendquote:
Ik wil geen muffinquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schiet dan eens op, Luctor heeft tenminste al wel een muffin verdiend
Ik sla over. Anders heeft het nog geen nut gehad dat ik ging.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schiet dan eens op, Luctor heeft tenminste al wel een muffin verdiend
Spraken ze allemaal anders.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zouden de Mongolen wel hebben gewonnen.
Voor 6 euro kun je tegenwoordig gewoon je eigen muur bouwen, komen geen mongolen bij kijken https://www.temu.com/nl/3(...)601101234140179.htmlquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zouden de Mongolen wel hebben gewonnen.
De rest betalen de Mexicanen!quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor 6 euro kun je tegenwoordig gewoon je eigen muur bouwen, komen geen mongolen bij kijken https://www.temu.com/nl/3(...)601101234140179.html
Niet duur!quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor 6 euro kun je tegenwoordig gewoon je eigen muur bouwen, komen geen mongolen bij kijken https://www.temu.com/nl/3(...)601101234140179.html
Maar dan heb je ook wat!quote:
Gewoon nooit iets uit China bestellen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook wat!
(verontreinigde kunststof die allemaal net niet goed past gemaakt door oeigoerse kindslaafjes)
Merk dat ik een beetje uitgeblust ben.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:56 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb een brandend verlangen om naar tomorrowland te gaan @:haags
Ik denk wel dat je gewoon die film aan kan zetten hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik vraag me af of ik I Know What You Did Last Summer kan kijken zonder de vorige delen te hebben gezien.
denk je niet dat ze eerst een examen moet doen en alle antwoorden goed moet hebben over de voorgaande films voor de film aan gaat?quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je gewoon die film aan kan zetten hoor.
Nee, dat denk ik niet.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk je niet dat ze eerst een examen moet doen en alle antwoorden goed moet hebben over de voorgaande films voor de film aan gaat?
okquote:
Oh volgens mij leer ik nu dat er meer dan 1 deel is.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik vraag me af of ik I Know What You Did Last Summer kan kijken zonder de vorige delen te hebben gezien.
ik ben er wel voorstander van, eerst succesvol een examen afleggen voor je het vervolg mag kijkenquote:
Mogen mensen veel van vinden maar ik ben echt slecht met boeken lezen dus ik kijk gewoon de film.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Oke wat is de mening over dat je eerst het boek moet lezen Voorst je de verfilming gaat zien?
Moet je helemaal zelf wetenquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Oke wat is de mening over dat je eerst het boek moet lezen Voorst je de verfilming gaat zien?
ja dat is handigquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:27 schreef Ama het volgende:
Ik vind het ook wel schattig dat het ineens een ding is van haar om tegen mij aan in slaap te vallen maar ik kan niet zeggen dat dit heel handig is.
Een hond nemen en leren om voor mij naar de koelkast te lopen enz.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:37 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ja als ik dit zie moet ik toch lachen.
Het is kiezen tussen praktisch en schattig. Beide kan niet.quote:
Ik heb mij niet klem gezopen en ik heb ook geen muziek geluisterd.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:38 schreef Karzai het volgende:
keb me klem gezopen en muziek geluisterd
Bekijk deze YouTube-video
Ja dat is ook wel weer zo. Kat op schoot is ook schattig maar na een tijdje ook niet heel praktisch meer.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is kiezen tussen praktisch en schattig. Beide kan niet.
wel een leuke dag gehadquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb mij niet klem gezopen en ik heb ook geen muziek geluisterd.
Luiboeiquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Een hond nemen en leren om voor mij naar de koelkast te lopen enz.
Ik functioneer momenteel als een levende kussen voor de kat. Hoho ik doe mijn werk gewoon als slaaf van die kat.quote:
Precies.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer zo. Kat op schoot is ook schattig maar na een tijdje ook niet heel praktisch meer.
Volgens mij zijn haar darmen momenteel wel kapot ofzo.quote:
samequote:Op woensdag 16 juli 2025 21:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Beetje saai dagje. En jij behalve het zuipen?
gewoon je koelkast binnen handbereik hebbenquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Een hond nemen en leren om voor mij naar de koelkast te lopen enz.
Ja nou ja dat zou wel extreem lui zijn. En ik heb ook erg weinig stopcontacten in de woonkamer.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:58 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon je koelkast binnen handbereik hebben
Is dat niet het eerste deel danquote:Op woensdag 16 juli 2025 21:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht dat het ergens eind jaren '90 begin '00 I Know What You Did Last Summer was en het vervolg I Still Know What You Did Last Summer en volgens mij nog eentjequote:Op woensdag 16 juli 2025 22:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wist ook niet dat er al meer delen waren.
Oh volgens mij heb ik alleen de eerste gezien.quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ergens eind jaren '90 begin '00 I Know What You Did Last Summer was en het vervolg I Still Know What You Did Last Summer en volgens mij nog eentje
quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:18 schreef Ama het volgende:
Hoezo gaat iemand nu boren. Wat ben je voor debiel.
Die ken ik volgens mij voornamelijk dankzij Scary Moviequote:Op woensdag 16 juli 2025 22:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh volgens mij heb ik alleen de eerste gezien.
quote:Op woensdag 16 juli 2025 22:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja geen idee, is het een reboot of een requel of weet ik veel
quote:De film is een direct vervolg op de films I Know What You Did Last Summer uit 1997 en I Still Know What You Did Last Summer uit 1998. De derde film I'll Always Know What You Did Last Summer dat als een losstaand vervolg diende is hier niet aan verbonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |