SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Wat is dat?quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een muffintop. Telt dat?
Waarbijquote:Op woensdag 16 juli 2025 19:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe kom je daar opeens bij??
Ooooohquote:Op woensdag 16 juli 2025 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klein beetje vet dat over de broek heen hangt.
Oepsquote:Op woensdag 16 juli 2025 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Even geen Tomorrowland in ieder geval![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)estival-tomorrowland
[ afbeelding ]
Ja er woed een flinke brand daar.quote:
Ik dacht eerst dat je het over je kapsel had.quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klein beetje vet dat over de broek heen hangt.
Lol. Lekker jaren 80.quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je het over je kapsel had.
aarbijquote:
De trein is een van die dingen die gedeprivatiseerd moeten worden en gewoon weer een staatsbedrijf zonder winstoogmerk moet worden. Dat het als algemene dienst wordt ingezet, en diensten kosten geld. Maak de conducteur een ambtenaarsfunctie en zorg dat niet rendabele routes ook gewoon toegankelijk blijven.quote:Op woensdag 16 juli 2025 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of het zo onbetaalbaar mag worden dat mensen zonder rijbewijs zich niet meer kunnen bewegen. Het voelt namelijk als discriminatie
quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
En weer een plensbui. Hopelijk de laatste nu.
En waar komt het geld vandaan?quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De trein is een van die dingen die gedeprivatiseerd moeten worden en gewoon weer een staatsbedrijf zonder winstoogmerk moet worden. Dat het als algemene dienst wordt ingezet, en diensten kosten geld. Maak de conducteur een ambtenaarsfunctie en zorg dat niet rendabele routes ook gewoon toegankelijk blijven.
Weet ik het, ik ben geen econoomquote:
Die heeft Gorbatsjov toch al omgegooid?quote:
De Chinese muur dan. Die hebben geld zat, met Alieexpres en Temu!quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft Gorbatsjov toch al omgegooid?
Subsidies op fossiele brandstoffen afschaffenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |